Help: Elkezdtem megint a Star Ocean Secund Story-t, és kifejlesztettem a fõhõsnek a pickpocketing az az a zsebelés képességét, megvettem hozzá a bandita kesztyût is, ám amikor lopni akarok ezt írja ki!: pickpocket attempt failed Szóval mi hiányzik?
bakker, az utolsó boss elõtt jöttem rá, hogy a symbology menüben a négyzettel ki-be lehet kapcsolgatni, hogy az adott karakter melyik varázslatot használhassa és melyiket nem... mit szívtam, hogy fayt állandóan leürítette az mp-jét a hülye explosion-ökkel...
jihááá, kivégezve!!! 123 óra alatt... na pááá :-D
most már lassan végigjutok :-) spiral tower felénél járok, még kb. 3-4 órára saccolom a hátralévõ részt minden karim 70. szint felett jár, és már csípõbõl legyakok akárkit :) ilyenkor évlezetes a játék :D
A no guard skill a nyerõ! Fõleg ott, ahol sorozatlövés van ellened. Ha no guard skill be van állítva, akkor a karakter átgyalogol a kis sebzéseken és nem "botlik meg".
nos, mentem a szünetben néhány kört a gémmel. a dragon road-on elakadtam jól, de a gamefaqs.com-on van egy frankó spoiler-free leírás, azzal továbbjutottam :)
most a moonbase-n vagyok, ahol van egy-két jó trükk: ugye megkapjuk peppitát a csapatba. menjünk el vele a bárba, és beszéljünk leonnal, aki elzavarja a raktárajtó elõl stárzsáló tudóst. odabenn egy rakás állati jó fegyver meg páncél van. peppitát szereljük fel az itt talált spike shoe-val, ami víz alapú sebzést ad, és az itt rohangáló gépek azt nagyon utálják. 20. szint után valami elképesztõ hatékonysággal irtja ezeket... a tápoláshoz javaslom a lovag-kinézetû ellenfeleket, elég könnyû prédák, de nagyon sok xp-t adnak. érdemes ilyenkor peppita irányítását átvenni és szépen kimaradni a csetepatékból, amíg fel nem fejlõdik. 2000 hp után a pókszerû behemótok is leküzdhetõk (azért csak óvatosan :)
OFF
Hát, az biztos, hogy még jó darabig nem kell még másik gép.
van még atelier iris (nagyon tetszik, a kézzel rajzolt hátterek miatt), lesz még final fantasy 12, galaxy rouge, valkyrie profile 2 (ha kijön eu-ba) asszem simán kihagyom a ps3-at ennyi játékkal :) ja és a disgaea nekem is itt figyel...
Csak a demo-jával. Jópofának tûnik, de még nekem is hátravan. Elõtte áll sorban egy majdnem végigvitt Shin Megami Tensei, meg egy megkezdett Disgaea. BTW van még Xenosaga II is, ami kiadásra került EU-ban is.
nah, 8 hónap szünet után bekapcsoltam a ps2-t, és nyomtam vagy két órát (kislány már aludt, feleségem meg a teszkóba' :) egyébként most ki van rakva az elakadásjelzõ, mert a dragon road-ot keresem, asszem ez a barr hegyein keresztül vezetõ ösvény, amit be is jártam, csak nem történt semmi. valszeg azt a pengés hülyegyereket kéne valahol megtalálnom, albel-t, csak nemtom, merre kószál, aszittem, a dragon road-on lesz, de nem. valaki? ez egybéként még az elsõ lemezen van. tényleg, majd' 73 óránál vagyok, és még nem értem át a 2. lemezre, ez normális? ;-)
kiirtam 1. cd-t, kiprobaltam, a graf. nem a legnagyobb szam(de nem is ronda...igaz még csak legelejet lattam...), viszont a harcrendszer tetszik... jo volt agyonlöni az elejen a gorillat, vagy mit... :-D
nem vagom, vhol lehuzzak a guardian c. graf-jat, vhol meg istenitik..allitolag a nagy felbontasos üzemmodjat hasznalja a ps-nek, ami mindenkepp pozitivum... :-) de lehet h. a felbontasnak a terep latja kárát... :-D ill. :-/
okka, nembaj, off-oljunk, ugyanis a feledés homalyabol szedtem elõ a topic-ot; igy legalabb frissitve vagyon..most csak azéé, h. megkérdezzem h. milyen a guardian c.; nem akartam nyitni 1 ujabb topicot, amibe max.5comment kerül.. :-D Nezegettem leirasokat a gémröl, azt irjak, h. simple, de aranyos; lehet h. kiirom..vegulis designra a FFIX is gyerekeknek ajanlhato; ha ugy vesszük... :-D A sarkany qrvaaranyos screenshotok alapjan...letöltöm, ha talalok linket, kiirom oszt +latjuk... :-) Hmmm...nekem a Tales of Dstiny is nullanak tünik... nah; jo nem fikazom; allitolag aranyos+jo,de a design volt tul old-school nekem (...nem jatszottam anno SNES en rpg-ket; ha vki vegigvitt snes-en pár rpg-t bizti maskepp all hozza...); nem tudom...majd ha több idöm lesz+elfogytak az RPG-k (FF8, Valkyrie, Chrono) amiket ki akarok tolni+(egyeb gémek.. :-D); akkor sorra kerül talan Tales of Destiny... Star Ocean linket nem talaltam,de még probalkozom... :-D D. a valkyrie aranyos+érdekes grafikai megoldasokkal mahinál; mindenkepp a legunikalisabb a valkyrie p.!
Guardian Crusade az elsõ full 3d-s rpg-k között volt. Grafikája szép letisztult, de nagyon üres az egész. Harc körökre osztott, kezdetben nagyon unalmasnak tûnt, de késõbb ,amikor már egy halom idézhetõ lény meg varázslat volt elég jó lett. Viszont nagyon gyerekes az egész, inkább kisebbeknek ajánlom. Sztorijára már nemnagyon emlékszem, de nem volt olyan vészes. Viszont csak 2 karakterünk van, egyik a lovag a másik pedig egy bébisárkány, õt kell végülis hazajuttatnunk, de ugye ahogy lenni szokott megmentjük az egész világot (vagy csak egy országot??...mindegy) A korábban kitárgyalt star ocean2 meg tales of destiny ,meg valkyrie profile-ok mellett nullának tûnik...
már egy hónapja nincs idõm bekapcsolni a ps2-t :( pedig szupi kis játék ez
anno letöltöttem STAR OCEAN2-t, de sz*r verzijo; nem viszi ps-em csak az emu... én meg nem emuzok, mikor ott a ps...Grrrr... Pedig kiprobaltam volna; de betöltesnel elakad a gém; 1X jött be az enix-feliratig az intro, oszt behalás total... :-/ nahmind1, megszerzem majd mashogy...a Guardian crusade milyen gém? :-) Vkinek vmi tapasztalata, élménye rola? :-O Hivatalos infokat neztem,d e azokra nem adok... :-D
tactics gémeket nem szeretem, az mááá nekem tul taktikai... :-/ Se FFTACTICS etc...
Tactics Ogre engem megszívatott. Tápoltam a 8 konstans karakter-t és egy nagy mérföldkõnél, meg a történet végén megosztotta a csapatomat. Úgyhogy b*szhattam el az idõt azzal, hogy extra 8 karaktert felhúzzak. Szerencsére a nagyon alacsony szintûek pillanatok alatt lépnek fel.
BTW a Star Ocean 3-ban is pillanatok alatt fel lehet húzni a karaktereket. Én Sophia-val kb. egy óra alatt léptettem 90(!) szintet - a megfelelõ helyen.
a star ocean 2röl mik a velemenyek? nagyon kaotik benn a fight? jo kis gém? sztori milyen+miröl szol? :-O Graf+spell effect-ek milyenek? :-D pá! realtime hack and slash battle van benn? D.
a final fantasy tactics advance-ban is ez a helyzet: egy csomó kari csatlakozik (csatlakozna), de minek, ha egyszer csak hat (néhol négy) hely van, akkor elég 6 fõ, akik a végére félisteni státuszra növik ki magukat :)
valami olyasmi kellene, hogy kötelezõen kelljen használni valami mellékszál során az egyes karaktereket, vagy nem tudom...
Nem jó a topic neve azt hidtem az SO I.-rõl van szó... Épp most nyomom, nagyon állat :)
Na pl. a Suikoden Tactics-ban (tudom az nem sima rpg) is lehet félmillió karid, de van olyan szint, ahol csak mondjuk 4-et enged kirakni (de általában 6-8). AKKOR minek az a sok kari, akiket nem is tudsz fejleszteni, csak ha harcolnak, különben nem lépnek szintet és csak a skill pontokat tudod rájuk pazarolni. Akkor már a sima Suikodenben egész nagy partid lehet.
logikus, ki az a hülye, aki kihívást fokozólag gyengébb karikkal megy, ha egyszer nem muszáj? (mondjuk én léptettem 1-2 szintet rogernek is, amikor rajtam volt a tripla exp áldás :)
AZ a baj ezzel a gammával is, hogy a support karik nem igazán használhatóak, a limitált számú küzdõ kari miatt. Egy support kari még befér, aki lehet healer, vagy csatamágus, vagy mint az "idétlen, tánci-tánci kislány" afféle bárd, de több már nem fér bele. Hiába a sok jobbnál-jobb kari értelmetlen az egész. 1x látnék már olyan RPG-t, amiben VALÓBAN tudok akár 8-10 karit használni egyszerre (probably az összeset amim van), mert AKKOR van értelme az ilyen support kariknak. (Mint a Suikoden-ekben)
vazze, két hete nem bírok idõt szakítani erre... pedig királyul fel vagyok tápolva, a sárkányokat is simán leverem már, csa kéne megint 3-4 óra, hogy végigjárjam (mentés nélkül) az aktuális dungeont...
Én Roger-t csak addig használtam, amíg kötelezõ volt - asszem' semeddig. Csak úgy, mint azt az idétlen, tánci-tánci kislányt, akinek már az idétlen nevét is elfelejtettem. :DDD
tegnap kinyírtak, mint a pinty, az egész csapatot. barr hegyei közé érkeztem, és három tápos sárkány kicsinált, pedig azt hittem, én vagyok a tápos :) fõleg az volt a gondot, hogy sorra és folyamatosan lebénítottak. szintetizálnom kell némi anti-paralízist a fegyvereimre... fel is kaptam a vizet, mert már egy órája bolyongtam és nem mentettem... :)
roger-rel nem próbálkoztatok? nálam ugyan csak 8. szintû, de atk- és hit-értéke másfélszerese cliff-ének, szal nemtom
Sophia a második lemez elején csatlakozik.Az elején tényleg harmatgyenge,de ha két brutál karakter mellé berakod és õt irányitva lenyomsz pár sok Xp-t hozó csatát,elég hamar felfog fejlõdni./az elején volt amikor egyszerre 20 szintet/Ráadásul ennek a kis gülü szemû nyeszlett lúvnyának vannak a legbrutálisabb varázslatai.Egy kimaxolt Thunderflare-t nem sokan köszönnek meg.
csak azért kérdezem, mert nel velem jön végig a játékon? õ ugyebár az elicoor lakója. (még csak az elsõ lemezen vagyok) sophia-t még nem is kaptam meg a csapatba... és ha be is száll, gyatra lesz a többihez képest, nem?
Én a Cliff,Maria,Sophia triót használtam.Szerintem Freya ellen õk legjobbak. /Battle Trophy gyûjtés miatt/.De mindegyik karakterrel lehet ütõs csapatot alkotni.
btw származik valami hátrányom abból, hogy mindig ugyanazt a három karit használom? (fayt, cliff, nel) már nálam van roger és maria, de kis finghúzók a másik háromhoz képest, és ennyit még en sem akarok tápolni :)
eladtam, kaptam érte 82000 folt :)
"100%-os bejárást még sehol sem csináltam asszem'."
há' mér' nem? az az érdekes benne (meg az õrjítõ :) amikor elmarad valahol 0,03%, mert kicsit nagyobb ívben mentem egy sarok körül...
Én az egyik legdurvább, játékon túli dungeon-ben kaptam egy ilyen "kihívást fokozó" tárgyat. Azonnal eldobtam, miután majdnem belehaltam ebbe a "nyereménybe" a fél milla HP-s common ellenfelek között.
kaptam kaddan szentélyének 100%-os bejárásáért egy 1/1-es nyúl-modellt :) kell valakinek a játékban (mondjuk egy szerzõdtethetõ feltalálónak) ilyesmi? az a baj vele, hogy a birtoklása 50%-os mozgáscsökkenéssel jár (ellentétben a többivel, amik +5%-ot adtak), és harc közben úgy mozgok, mint egy lassított lajhár, tehát túl sokáig nincs kedvem magammal hurcolni. ha egyéb értelme nincs, eladom :)
végre volt egy kis idõm, lendítettem a sztorin, feltápoltam az emberkéimet :) nekem nagyon bejön ez a játék :) most ott tartok, hogy megvédtem a vendeeni-ktõl a szent gömböt, és végre látok cg-átvezetõket (50 óra után)... bár néha az az érzésem, egy kicsit túlzásba viszem a dungeon-ök kivesézését (= tápolás :), mert a boss-okat nagyon (sõt, túl) könnyen kinyírom, 1-2 szabadban futkorászó common enemy jobban megizzaszt most elhatároztam, egy kicsit leállok komolyabban inventálni, ill. szintetizálni (ahogy elnéztem, ez az utóbbi lehet igazán fontos, mert a cuccokat nyomatják a szerzõdtetett és független feltalálók ezerrel). csak ez tök unalmas, meg véletlenszerû, kiszámíthatatlan, szal nemtom, egy párszor elhatároztam már :)
Ja. Amúgy megint összefutottam Lutherrel a második fázisában a végén, de most sem nyírtam ki (ellenben õ engem igen). Talán már sosem fogom látni a végét (nem is izgat az a baj).
Régen nagyon sokat rajzoltam (kis iskolás koromban még versenyekre is jártam). De a jó rajzaimat soha sem fejeztem be. Bármit rajzoltam (embert, tájat, lovat, fogkrémet stb.) soha sem volt a képben az egész. Szándékos technikám, volt ez arra, hogy ha a többit a nézõ hozzáképzeli úgy, ahogy neki tetszik, akkor közelebb lesz hozzá a kép. Mindenkinek máshogy, de mindenkinek úgy, ahogy neki tetszik. Sok év eltelte után véletlenül megnéztem párat (ami maradt). Mindegyikrõl lesüt a kiváncsiság, félkészség, befejezetlenség. Olyan hatást keltenek, mintha foszlana a papír széle, és minél tovább bámulom, csak fogy és fogy és fogy... Tartalmaz az összes egy bizonyos elégedetlenséget. Mintha bûntudatom lenne, hogy nem egész...
/ zzzZZZzzzZZZzzz
Ja, de ezt hiába meséled(jük) egy végletekben gondolkodó szamurájnak-e...
ááá...akkor nem csak én vagyok így ezzel? ^^ de fura kettõsség ez, mert az aabyssx által idézett Hagakure mondat is bennem él; ha nem fejezem be, akkor nem teljes, viszont minden befejezéssel valami intenzív élmény megszakad.
Nekem nem. Mikor anno vége lett némelyik kedvenc játékomnak, amikor azzal feküdtem és azzal keltem hetekig, utána tiszta depis lettem és legszívesebben sírtam vón (gépfüggõ kiskecseg effekt), mint a fûrdös k., de kinõttem szerencsére a korból, viszont attól még veszteségként érem meg olykor egy-egy jó sztori végét (fõleg, hogy általában jól elkúrják mindet)...
Nem a "sokáig"-ban van a lényeg. A filmek/könyvek végét sem szeretem, mert az végleges, vége van és kész, a varázslat bezárt. Felesleges tápolással, idõhúzással csak ellaposodik a varázslat, nem szabadít meg a veszteségtõl, amit a vég jelent... (mer szentimentális vok)
én inkább úgy oldom meg ezt a problémát, hogy jóóóó sokáig elhúzom a dolgot: kényelmesen elnézegetek, 5x végigjárok mindent, tápolok, és akkor tényleg nagyon sokáig tart :)
Ja mer már uncsi volt. A gammák végén néha abbahagyom, mert nem akarom látni a végét, az olyan végleges. Így mindig úgy érzem, hogy én még játszom vele...
Engem csak az zavart, hogy a capacity pontok egy idõ után nem nõttek tovább. Legalább 25/50 szinteként azér' adhatott volna egy-egy pluszt. Bár így is sokszázezret csapó über-kombóim voltak, de azér' tudtam volna még többet is.
kaotikus??? szerintem teljesen kristálytisztán fel van építve, csak tudni kell kezelni. az ff xii is ezt fejlesztette tovább az nem tudom feltûnt-e...bár szerintem is jobb lesz az ff, de ez is hatalmasan jó játék.
sztem a harcrendszer kaotikus és szar ugy ahogy van más baj nincsen vele de mivel a harc a legfontosabb ebben a játékban igy nálam nagyon nemjött be!!!Final Fantasy 12 real time harcai 1000x jobbak lesznek!!!!
na, megszereztem a rezet a titkos fegyverhez. úgy levertem albel nox-ot és csatlósait, hogy szinte sajnáltam õket :))) szerencsére volt rajtam egy tripla xp-áldás, úgyhogy nagyon jól jöttem ki a dologból, elégedett voltam magammal :) sephi, ha itt vagy: mi is nem tetszik ebben a játékban? mert szerintem nagyon jó!!! :)
bementem a bequerel bányába, és egy idióta, nagyon távoli és nagyon lapos szemszögbõl mutatta a pályát, a karakterem csak pixel nagyságúnak látszott. ja, és az összes helyiséget mutatta! lehetett jobbra-balra forgatni (fel-le döntetni nem) és láttam mászkerláni az elleneket. nahát! btw ki kellett kapcsolnom és újraindítani, hogy elmúljon
Mos mit szenvedtek, pikkpakk végig lehetett tolni (meló mellett, hajnalonként) ?!
én már kétszer megtettem, csak a bequerel bányánál :( és meguntam, inkább kivárom a megfelelõ alkalmat :) addig beyond good&evil-ezek, ami teljesen barátságos ebbõl a szempontból. meg mindenféle szempontból: döbbenetes jó játék :)
Ez télleg' gáz az egész játékban. Nem lehet szinte azonnal kiszálni, és csomószor volt, hogy azon gondokoztam, hogy most visszamenjek, vagy má' mingyá' lesz valami, ahol abbahagyhatom - persze még fél óráig kellett császkálni a savepoint-ig. Én pedig soha sem kapcsolom ki mentés nélkül.
ehh tök gyenguszok ezek a sárkányok :) azt hittem (úgy emlékeztem, mert korábban betévedtem hozzájuk, csak akkor kiporoltak :) sokkal erõsebbek lesznek egy gond van csak: má' megint egy kikúrt hosszú labirintus, a mentés katasztrofálisan ritka, úgyhogy nemtom mire lesz ez meg