üdvözlet mindenkinek... valaki segítségével eljutotam ide ebbe a fórumba..... és mostmár bekapcsolódok. :)
üdv
Én egy Renault Megane-t vezettem kabriósan, és 130 felett, már biza kényelmetlen volt tetõ nélkül. Jópofa meg vicces, de igazából kényelmetlen. Esõ miatt meg bazira nem kell tetõ, 40 felett egy csepp sem esik be. Teszteltem :D Ahhoz nagyonnagy zuhé kéne. Komfortérzetet és igen nagy vezetési élményt viszont nem nagy sebességnél él át az ember a kabrióban. Mondjuk szerintem a vezetési élménytõl távol áll a 200 as tempó autópályán. 215 felett annyi mindenre kell figyelni, annyi mindenre számítani kell, hogy élvezhetetlen. A rövidtávú, komoly gyorsulás, a szép ívû kanyarok, ezek okoznak nekem az utakon élményt. Az autópálya más világ. Azt tényleg "crousing" ra tervezték. szerintem . :D
ponyva csak esõben kell:)
De hogy lezart ponyvaval besusog-e a szel, azt nem tudom..
Van egy Nurnburgringes videom, ahol a BestMotoring egyik fonoke makkos cipoben, feher zoknival 200km/h korul szaguldozik vegig a palyan, nyitott tetovel. Nem is nagyon lobog a haja, szoval nekem ugy tunt teljesen elvezheto a cabriozas az S2000-essel, nagy sebessegnel is.
Nos, nem tudom ki mennyire van otthon a cabiró (S2000) féle autózásban, de jómagam és sok okos véleménye szerint a cabrió felhúzott tetõvel 130 körül és felett (ugyebár lehajtott tetõvel itt már minden az autózás csak nem élvezet) a levegõ bezony besusog. Nem tudom a HONDA nagyhatalmúak le tudták é ezt gyõzni, ezért volnék kíváncsi véleményetekre. Ugye még opcióként a Honda S2000hez egy csoda "hard top"ot is lehet opcióban kérni, az esetleg megfelel a keménytetõ-jelleg kivitelnek? Kíváncsi volnék mennyire áll távol a keménytetõtõl a kiegészítõ "hard top". ? :S
új honda cr-v-rõl tudnátok képeket küldeni! [email protected] elõre is köszi
A Logant is Törökországban csinálják (Románia mellett), ámbár ez nem jó összehasonlítás :Ð
azért is tudják ilyen olcsón adni...
tekk
A City lényegében a Jazz alapjaira épül, négyajtós változatban. A törökök gyártják tehát nem lehet az összeszerelés minõségében bízni, úgyhogy oda a márka presztizsének. Eddig a japán gyártás miatt messze felülmúlt minden európai gyártású japán autót, de ennek most annyi. Egyébként a jazznak is elég nagy a csomagtere, belül igen kényelmes, a csomagtartója tágas, és az legalább megbízható.
Ma a buszon ülve eljött egy ilyen mellettem. Rohadt jól nézett ki élõben :)
Honda Ridgeline
Ezt csak amcsiban forgalmazza a Honda?
Honda City 2,85 milliótól
Lassan hazánkban is kapható lesz a Honda nagy népszerûségre számítható négyajtós kisautója, a City. A Jazz alapjaira épülõ modellnek már ára is van, a legolcsóbb kivitel, a 83 lóerõs 1.4 literes i-DSI benzinmotorral szerelt "S" változat 2.849.000 forinttól vihetõ haza. A felszereltsége ellenben gazdagnak mondható, hiszen széria benne a két légzsák, a blokkolásgátló, a szervókormány, az elektromos elsõ és hátsó (!) ablakok, a központi zár, az állítható magasságú vezetõülés és kormányoszlop, valamint a cd-s rádió. Az alaphelyzetben 500 literes poggyásztérrel bíró City következõ felszereltségi szintjét LS-nek hívják, ebben pedig már van klíma, távirányítós központi zár és színre fújt külsõ elemek, ennek ára 3.099.000 Ft. A csúcsot az "ES" változat képviseli, ez 3,3 millióba kerül, viszont már tartalmaz Optitron mûszereket, oldallégzsákokat ködlámpákat és alufelniket is. Utóbbi változat fokozatmentes automataváltóval (CVT) is rendelhetõ, a kuplungpedál elhagyásáért további 300 ezret kérnek a Hondánál.
Végre egy versenyképes autó a másik kedvencemmel, a Suzukival :)
Sajna halott a topic :( De hatha a most kiszivargott Type-R kepektol erore kap. Klikk
Na asszem nekem is itt a helyem, mint Hondas! :)
Nem tudjatok a Coupe valtozat itthon is elerheto lesz a markakereskedesekben? Vagy csak 1-2 amerikabol importalt valtozat?
A Type-R rol sajna tenyleg nagyon keveset tudni, csak annyit, hogy LESZ. Marciusban mutatjak majd be Genfben, es legkorabban 2007 elso feleben lehet megvasarolni.
Ma kipróbáltam az 1.8-as civicet. Két dolog nem tetszett de ez sem vészes.Az egyik: a futómû egy kicsit keményre sikeredett és sajnos ezt a rossz utakon eléggé érezni. A másik pedig az ülések keménysége.A korábbi Civicek számomra kényelmesebbnek tûnnek. Az autó ezzel a motorral (1.8) elég nyomatékos lett.Nem kell pörgetni,hogy húzzon.Hatsebességes váltóval lehet kapni majd az összes modellt(az 1.4-est is!) A mûszerfal nekem nagyon tetszett!Elõtte tanulmányoztam a képet alaposan ezért tudtam,hogy mit hol keressek. Sajnos a most megrendelt modellek csak júniusra fognak ideérni a kereskedõ szerint.Egy-két bemutató autóhoz hozzá lehet jutni azért:)
Ma hívtak Veresrõl a DRMtõl. Szombaton 11-kor megyek kipróbálni az új 1.8-as civicet!
A Honda a legjobb autó. Semmi gond vele. Ha nem töröd össze, nem kell szervízbe hordani, csak a kötelezõ idõszki átvizsgálásokra. És japánban rakják össze, nem úgy mint a többi japán autót (Mazda, Suzuki, Nissan, Toyota, stb.), amin meg is látszik az európai összeszerelés alacsony minõsége.
az új Honda civic coupe lesz a menõ, nekem olyanom lesz :))
Most vettem észre, hogy van egy nagyonjó flash bemutató a honda honlapján. Ja, elõtte kapcsoljátok ki az elõugró ablakok blokkolását! :)
Az M1-M7-es autópályán pest felé a jobb oldalon van egy Honda szalon Ott már ki van rakva egy
szerintem igen, az automata drágább lenne, és szvsz a manuális sokkal jobb.. Mindedesetre a Honda honlapján még fent sincs ez a típus :C
Majd akarok egy ilyen Honda Civic-et, csak ahogy nézegetem nem nagyon lehet kapni belõle coupe-t Mo.-on, de vajon miért ilyen ritka? Áá lámpabúra nem kell nekem! :) Úgy akarom, hogy kinézzen, mint a Halálos iramban, biztos láttad a filmet.. :)civic Valahogy így nézzen ki mint a képen! Az egész feketében! Hú egyszer tuti lesz egy ilyenem! :)
Szerintem nem is olyan nehezen. Elsõ, háccsó, csomagtartó spoiler, oldal spoiler, felni, gumi, lámbabúra, itt ott esetleg egy kis falazás, meg ze meg az! És kész is van! Sztem ha nem akarsz csupa márkás meg full minõségi cuccot tenni a vasra, akkor kihozhatod,600-700 ezer ft-ból, mondjuk ebben nagy része a felni, mer maga a felnisem aprópénz, meg erre azér nem jók, a tesco-s matsitikaykieschlin gumik. Vágod! És akkor még sem az enteriõrre, és sem a motorra nem költöttél. Mondjuk ha csak a kinézet fontos, akkor ez nem is gáz. A Verdát meg megveszed 1-2 milláért, sztem egy olyan 3-3.2 millióbol meg lehet csinélni. De a kereke szikrázni az ennyiér tuti nem fog:):):):)