D-s motorom van (D15Z6), nézegettem mert 105000-nél járok és vezérmûszíj még nem volt cserélve. A kérdésem az hogy jól láttam hogy le kell szedni a szelepfedelet hogy lelehessen venni a védõburkolatot a szíjról? Az a baj hogy még az állapotát se tudom felmérni mert nem lehet látni,megfogni a burkolat miatt...
A másik kérdésem csupán eszétikai jellegû, 15"-os felnit nézegettem MOMO R2008 vagy esetleg valakinek valmi jobb ötlete? :)
Rá valami ilyesmi köpeny Toyo T1R (16K-ért most elég jutányos)... bár lehet ez a mintázat hangos lehet nem tudom..
17-es a felnim, de én 16-ost javaslok a tiedre. A 17-es minimálisan már visszafogja a gépet, fõleg állórajtból (gyorsuláson 1-2-3 tizedet jelent) pedig az enyém vti.
Szevasztok én is Honda mániás vok. Nemrég vettem elsõ Civicemet 94es 1.5ös. Tuningolgatom is ahogy erõm és a pénztárcám birja
Alfa felé húz a szívem már régen :) 156-ot imádom még mindíg :) Meg vannak közös Alfa-Honda találkozók (vagyis régebben voltak) Én leszek akkor a "legdigóbb" Honda fan :D
Tegnap vettem meg életem elsõ (használtautóját) Hondáját. 2000 Honda Civic 1.5i LS 4D
Szeretnék egy megbízható, Honda szeretõ szerelõt, mûhelyt találni, aki végezne egy mûszaki állapot felmérést, esetleges javítást. Tudnátok ebben esetleg segíteni, elõre is köszönöm.
Tegnapi Vlencei eltévedõs talin volt valaki?
közben rábukkantam a vezethetõ Insight-ra, a Honda RM-ben kipróbálható. (XIII.ker)
akkor körûl kell nézni...érdeklõdni kell,engem már nagyon izgat az hogy egy ilyenbe beleüljek mint az insight....:)
Hozzám legközelebb a Duna Autó van, de ahogy néztem a honlapjukat ott pont nincsen vezethetõ Insight :S
jól van na,nem tudtam hogy így mûködik ez...:)
Mit kell ezen szólni? Felhívsz pár Honda szalont és idõpontot egyeztetsz tesztvezetésre. nagyon nehéz...
Értem, köszi. Ilyen nyílt hétvégére gondoltam én is, csak úgy külön tesztvezetni nincs pofám beesni mert sokszor ilyenkor már azt feltételezik hogy meg is akarom venni egybõl :) De ezeken a nyílt hétvégéken gond nélkül ki tudja próbálni az ember amit szeretne.
A legtöbb kereskedésnek van 1 modellje, amit bármikor vezethetsz. Max hívd fel õket elõtte. Nyílt hétvége is lesz valamikor, de azt még nem tudni pontosan.
Nah én utánnanéztem , ez a honda insight tényleg 5millió körül van , és 88 lóerõ , engem érdekel , videót is találtam ittlink
#1198: Vagyis ez azt jelenti h ha fullon van az aksi, akkor sík terepen ~45-50 km/h-val tudsz menni 3 km-t 0 benzin fogyasztással. De. Gondolom ez alatt a 3 km alatt is töltõdik az aksi, nem? fõleg ha fékezel is közbe akkor biztos, hiszen kb ez az egyik lényege a cuccnak. Nem értek hozzá, szal nem tudom h ettõl mennyire fog feltöltõdni az aksi, valszeg több energia megy el az autó mûködtetésre, mint amit ebbõl visszanyer, de azért egy-kis benzin rásegítéssel hosszabb távon egész jól ki lehet jönni belõle. Vagy tévedek?
Jók ezek a dolgok , hogy környezetvédõ meg kevesebbet fogyaszt meg lyesmi de hát kérdem én , kinek van 10-20 millió forintja , hogy vegyen egy hibrid autót?
Igen, több helyen ellentmondásosak az infók. Ezért kéne már tesztvezetni.
Ugyanakkor a rendszer neve IMA = Integrated Motor Assist. Tehát valószínûtlennek tartom, hogy tényleg tisztán EV üzemre képes...
"Vagyis csak rásegít az elektromotor, a benzinmotor HELYETT nem tudja hajtani az autót."
Khmm: "Honda say the 2010 Insight can be driven in EV only mode up to 30 mph (48 kph) on a level surface but with such a small battery it will probably give an EV only range of around 2 miles (3 kms)."
Jah, valszeg turbót rakott az elektromotor helyére :DD
Tyû ezek a hibrid autók igazán tetszetõsek esetleg vkinek van már személyes tapasztalata velük kapcsolatban?
Ez a start stop rendszer, szintén nem spanyol viasz. Az hogy mûködteti az autó rendszereit közben csak pr bullshit, hiszen az autó "rendszerei" elektromosak, ahhoz csak akksi kell, mint minden más autóban is...
Azt jelenti, hogy a benzinmotor és az elektromos hajtás kiegészítik egymást, de a fõszerep mindenképp a benzinmotoré, tehát csak elektromos áram segítségével nem mûködik a vas, inkább azért találták ki ezeket a megoldásokat, hogy az autó kevesebbet fogyasszón, kisebb legyen a károsanyagkibocsátás, nomeg a teljesítményhez is hozzátesz egy hangyányit. Remélem így már érthetõ(bb) :)
Nekem ez kicsit kínai :D magyarul most akkor ez mit jelent? :P
Igen, egész pontosan háromféle hajtás létezik: 1. a soros hibrid, amiben a belsõ égésû motor a villanymotort tápláló elektromos áram elõállítására szolgál. 2. az úgynevezett párhuzamos hibrid, amelynek fõ erõforrása a benzinmotor; alapvetõen ez mozgatja az autót. A villanymotor olykor besegít a benzinesnek, és bizonyos helyzetekben maga mozgatja az autót. (ezt használják a Honda modelleknél) 3. a soros-párhuzamos rendszer, vagy vegyes hibrid, ami felhasználja a soros és a párhuzamos hibridrendszer egyes elemeit. (ilyen van a Toyota Priusban).
"Alapjáraton az autó hibridrendszere mûködteti a kocsi alrendszereit, és a károsanyag emisszió csökkentése érdekében ilyenkor a benzinmotor nem mûködik"
Erre gondoltam konkrétan.
Minek az alapjáratán? :DD Ha nem mûködik a benzinmotor, nincs alapjárat se. A stop-start technika független attól, hogy hibrid e vagy sem. A nevében is benne van, hogy Integrated Motor ASSIST. Vagyis csak rásegít az elektromotor, a benzinmotor HELYETT nem tudja hajtani az autót.
Elvileg alapjáraton nem mûködik a benzin motor. Szerintem irányt mutat az autó és ha nem is nagy réteg fogja (még) vásárolni akkor is értékelednõ, hogy legalább valamilyen irányban elindult a tudatos környezet védelem.
Nekem nagyon tetszik, és ahhoz képest tényleg amilyen felszereltségû meg jó a fogyasztása. Nem drága 5 millióért egy ilyen hibrid
4.9 lesz az alap ára, és 5.6 a jobban felszerelté. Bár az alapban is már szinte minden benne van.
Ez a beharangozott "olcsó hibrid 4M alatt" témától kicsit messze van, és félek hogy ennyit tényleg nem is ér. Ami tény, hogy a jelenlegi hibridek közül a legjobb ami kapható, kíméletes üzemmódban igen kevés benzinnel beéri (ami persze nem 180-nál van). Viszont én úgy tudom, hogy tisztán elektromos üzemre nem képes, az IMA csak rásegítõként tud mûködni. Ezt azért jobban is megoldhatták volna, csak valszeg akkor annyit késne mint az új Prius...
Egyébként nem néz ki rosszul élõben. A HH-nak már van egy pár az országban, láttam egy fehéret pesten 2 hete. Májusban lesz Honda ECO Tour, vezetéstechnikai tréning, meg bemutató turné, onnantól lesz kapható.
Na én közben utánanéztem picit: 88LE, 180 feletti végsebesség, 4,6 literes városi fogyasztás, beépített környezetkímélõ mód, nagyjából ezeket tudja, ja és van AT-s és MT-s változata is (városban nem mindegy, szerintem).
Nagyon eltalálták ezt a kocsit. Az elsõ generáció elég gyengécske lett, külsõre se találták el, de ez iszonyat szép lett szerintem
Valahol azt írják, hogy a toyota prius 6 milliós áránál kb egy millióval lesz majd olcsóbb.
túl sokat én se tudok róla, elvileg környezetkímélõ, de ebbõl kifolyólag dárga is szerintem
A videó meggyõzõ volt, bár az autóról sokmindent nem mond el, csak annyit hogy szélesebb rétegek számára is elérhetõ lesz, gondolom ez azt akarja jelenteni, hogy nem drága. De mi van a gépben, mit tud a vas?
Errõl az új hibridrõl mi a véleményetek? http://www.youtube.com/watch?v=j-DQhZiMDDk
Sziasztok. A 8gen-es civicemen egy szervizes csinált a csavarhúzójával a mûszerfalon egy szép kis karcot, szerintetek van esély vmivel ezt kipolírozni? Ez a fényes mûanyag elem ami a mûszerfalat körbeveszi amúgy is elég macerás..