amugy nagynon jó gém, rengeteg a magyar is aki szerette az eddigi trackmaniákat annak ezis fog tetszeni sõt jobb is a fizika benne """reálisabb""" mint az eddigiekben, persze arcade kategórián belül... nagyon jó móka ez a nemzetek csatája:)
Nekem ez volt a baj a Logitech momo force kormányommal. A Logitechnek erre külön van egy Tweaker nevû szoftvere, amivel pontosan be lehet álltítani a kormány középpontját. Ha neked Logitech Driving Force Pro kormányod van, akkor lehet, hogy segít ez a szoftver:
Itt több kis segédprogram is van, lehet, hogy találsz valami hasznosat. Ha nem jó a Momo tweak szoftver, akkor keresgélj google-on, hátha találsz valamit.
Van egy kormányom(DFP) és a central nem hajszál pontosn középen van ,hanem kb 2mm-t balra kell forgatni a kormányt.Driverbe próbáltam lefixálni,de nem sikerült.Meglehet ezt oldani vhogy,vagy ez normális? Danke
A golf v6 bedarálta a pályát 9:09 alatt : ))) Az meg hogy az m3 csl és az m3 smg között legyen 45mp..hmmm... nem is tudom melyiket vezette nõ : ))) persze nem AZ, aki ott lakik a pálya mellett : )
Sziasztok.Ha valaki tudna segiteni nekem elinditani a gamet nagyon hálás lennék.
Az is lehet , hogy mi nem tudunk úgy vezetni mint Tiff Needell. :DDD Meg hát ez csak virtuális vezetés , nem real....A gracitáció nem jön át sajna .:DD
Kösz a videókat. Kerek fél perccel megy jobbat a Jaguáros, mint a Mitsubishis. Alig várom már ezt az új GSMF Nordschleife pályát. Kíváncsi vagyok, milyen lesz.
Semmi bajom Winkler-kel, fõleg azért mert kb. úgy közelítenek ahogy egy átlagos jó vezetõ közelíti a témát (sztem). Viszont sima széria 911 3ast úgy küldik driftben hogy öröm nézni....a poén az hogy mikor tesztelésnél esett az esõ, tipik Angol szitu..akkor a csávó (fifth gears) esõben külde el driftben, és végig és mindenhol, és vigyorogva. Azért érezni a különbséget, pl. a Porsche boxter-t nagyon csapkodta a srác (Tiff Needell) minden kanyarban kilincsel elõre volt,..a 911-nél már lehetett látni hogy terhelésváltásnál, és a tapadási határ átlépésénél, leginkább akkor amikor visszanyeri, megrándul az autó. Az új Ferka 360-as leváltó modelnél pedig mikor kikapcsoljá a tolóerõszabályzót akkor simán lehet látni hogy nem teljesen sima az átmenet....de ennek ellenére a skac végig vigyorogva küldögette el erõbõl a hátulját, nem voltak 100méteres driftek, de kigyorson végig kente a gumit az aszfaltra.
Most néztem Totalcar ismétlést , Porsche teszt volt benne , két féle az egyik 911-es a másikat nem tudom mi volt ... Két mondat megmaradt bennem:
1: ...iga-e , hogy ha a Porsche-nek elindul a hátulja szinte lehetetlen megfogni ? Nos , rövid úton kiderítettük: igaz !Egy idõ után az ember már elég sokszor megfogja azért , de olyan nincs , hogy 100%-osan tudja hogy mit fog csinálni az autó hátulja....."
2: ....ha az ember olyan buta , hogy tulságosan sok gázt ad kanyarból kijövet , akkor vége az egésznek....."
Nem tudja nekem valaki véletlenül megmondani,hogy mit kell csinálni a régebbi konvert páylák .SCN file-jával,hogy mûködjenek 1.070-es patch alatt is..?!
thx elõre is
köszönöm, kár, nekem egyáltalán nem tetszett a GPx sorozat :(
De hát ez úgy néz ki mintha Maxban vagy ZModellerben fogott volna egy rendes Forma autót aminek egyes részeit simán törölte másokat meg áthelyezett és ez lett a végeredmény.
Es akkor a "szokasos nem hivatalos mod":)) Tudom hogy van aki ferdeszemmel figyeli a bosegzavaraban esetleg felhigulo minseget, vagy esetleg a feluletes fizikai megoldasokat, vagy csak a SimBin penzugyi helyzete miatt aggodik, de azert ismet ketto rFx kep:))))))))))