Ez jo! Lattam en is fent a Google-n:) En is akartam egy ilyen videot fel tenni ide, de a hossza miatt lealltam vele:) Mentem mar versenyeket Porsche-val Nord.-on, hasonlo letszammal, nagyon jo volt:) De mar GTL-lel is nyomtam egyet, Alfa-val, 25 AI-val:) Erosen a kozepmezonyben zartam a versenyt (5 kor:D), elol szinte csak GT40-ek es Elan-ek voltak:))
Sajnos a playa keszites az egyik legmacerasabb dolog ami letezik (persze, ha jot es pontosat akar az ember). Atlagban egy palya tobb honapot is igenybe vehet, a forrasanyag minosegetol es mennyisegetol es a keszitok letszamatol fuggoen. Es azt sem szabad ez esetben elfelejteni, hogy ezeket a palyakat hobby-bol keszitik, munka, tanulas utan, szabadidoben.
De a lenyeg, hogy lesz mod, ugy nez mez ki van mar megjelenesi datum. Palyaink jelenleg is vannak szepszammal, es eltekintve a kissebb-nagyobb vonalvezetesi problemaktol - amit mar parszor megbeszeltunk - azert folyamatosan csinosodnak, fejlodnek, versenyzesre azert alkalmasak. Aki csak a palya minimalis vonalvezetei problemai vagy a grafikai hianyossagok miatt nem hajlando versenyezni, az igazabol nem is akar:)))))))))))
Nem tudom, hogy volt e már: CTDP INTERVIEW Ami az rFactorral kapcsolatos az, hogy a fiúk még mindíg nem ismerték ki teljesen lehetõségeket, fejlesztés alatt van ugye a CTDP 2005, az ISI is supportálja õket a különbözõ DEV cuccokkal éa amin egy kicsit elszomorodtam, hogy a bahraini futammal elvileg egyidõben 03.12.-n megjelenõ rF CTDP 2005 még nem fogja tartalmazni a pályákat, legalább is az õsszeset, ezek majd késõbb, külön lesznek elérhetõk :( Egyébként a pályák készítéséhez GPS adatokat és Google Earth képeket haszálnak fel. Sorry ha valami fontosat kihagytam, a cikket tegnapelõtt olvastam.
Hát ha kilátogatsz a Hringre vagy Parádra a hegyi versenyre vagy bármelyik futamra ott általában találkozhatsz a BOVI féle kocsikkal. Mondjuk a Hungaroring azért is jobb, mert ott nem ritkán külföldi csapatok is rajthoz állnak.
Porsche verseny nincs, a gyorsasági OB H-F csoportjában megy változó mennyiségû meg a PSC futamon van 1-2 magyar VIP "versenyzõ" (szerencsés esetben nem Palik)
Hivhatjuk melyseg-ellessegnek is;)De az rF valoban nem tudja. De a PC-s jatekok nagyresze sem hasznalja. Nehany "lazabb" autos jatekban mar benne van, de ott is visszajatszasban (talan CMR5, SCAR).
- Azert durvan tudnak egyesek "sufni tunningolni":) Az rF ala az rFx mod-ot 2 (ketto) ember csinalja - mondjuk a nagyresze konverzio - es azert van benne boven auto, csapat:) rFx_cars.txt Lent van nehany kep;)
sajna ahhoz sok lóvé kellene...700 eredeti autó ráadásul utcaiak tömkelege...
marad a sufnituning pl rFactor most a legjobb sztem...itt olyanokat látok hogy csak lesek
más off: CodeRed merre jár??: kiprószáltam a Vegas videót...stabil gyors és piszkos sokat tud, ha az ember babrálni kezdi...asszem a Pinnacle megy a levesbe:)
Ha felhívod õket írd be légyszi mit mondtak, mert engem is érdekelne. Depo.hu-n láttam a partner-computernél 23.200-ér de eddig az aqua a legolcsóbb. Viszont a futárszolgálat elég drága, ha volumetrikusan mérnek. Juan neked házhozszállítással ment? Ha igen akkor mennyi volt.
Válasz blokkolás és kipörgésgátló, ezek nélkül oan 1.34.9 körül vagyok de kurva nehéz gamepaddal azok nélkül. Talán lesz kormányom hamarosan aztán meglátjuk azzal hogy megy.
...amúgy ha jól emlékszem akkor az F1CH-es HPCC-ben nem voltak ilyesmik kötöttek, max a szélvédõn/üvegen lévõ nevek-feliratok...de egyértelmûbb lenne ha konkrétan rákérdeznél mit akarsz :)))
Van-e szabvány rajtszám , annak meghatározott helye az autón, a név betütipusa , mérete mindegyiken ugyan az-e stb..... Csak igazi Porsche-k lesznek benne vagy lesz kitalált is ? :DDD
nem igazán értem a kérdést az autók amennyire csak lehet olyanok lesznek, ahogy kinéztek az életben, a rajtszám szokott változni, az hasraütésre dõl el
Köszi JuanG! Tudom,hogy az EX az butitott,csak azt hittem hogy esetleg Force Pro-ból esetleg léteznek más verziószámuak,ezért más a logo meg az ár(ennek még azért utána nézek). De ahogy néztem,garanciális külömbségek vannak.30 körül 2 év garit adnak.De 22500 ér nagyon jól jártál,hihetetlen,hogy ekkora külömbségek vannak..
van a driving force pro, ami a drágább és jobb is, és van a butított a driving force EX (vagy valami), ennek ilyen kékes színe van asszem, és ez olcsóbb...
amúgy a driving force pro tényleg kb. 30 rugó, de érdemes körülnézni, én az AQUA-nál 22500-ért vettem
...az hogy GT vagy Logitech felírat van rajta, az szerencse kérdése :)))
Logitech Driving Force Pro-s kormányból kétféle verzió van!? Egyiken középen Logitech emléma van(Logitech version) és olyan 25-be kerül.Van a másik Gt emblémával és 30 ba kerül...Tudja valaki pontosan milyen külömbség van a kettõ között????? Nem vágom h miért kerül 5 rugóval drágábba :( De ha jobb az,akkor persze megvenném...aki vágja légyszi világosítson fel,köszönöm!
bocs az offért de marhára teccik
tavaly a 997-esen nem volt már, de elõtte jellemzõ volt a privát autókon (a VIP-kon nem mindig), hogy a versenyzõ (vagy az autót nevezõ, ebben nem vagyok biztos) nemzetisége fel van tüntetve egy zászló formájában az autó oldalán, a rajtszám pedig megszakítja a zászlót
Az a gáz, hogy a pályaismeret már nagyjából megvan, rengeteg valós és kitalált, még létezõ és már üzemen kivüli pályán jártam már, viszont a beáll amivel baj van, ez eszi meg az idõt. A létezõ sorozatokban sokat számít hogy milyen a mérnõk, milyenek a szerelõk, de a szimulátorokban mindez te vagy,...még szerencse hogy a kerékcseréket nem kell egyenként, kerékcsereminijátékban lepörgetni. Tök egyedül csinálod az egészet, és így a végén aztán persze hogy õrizgeted is, hiszen sok idõt fektettél egy sikeres beállba,...de igazából sztem hülyeség. adok setup-ot--nem adok setup-ot, tudok egy oldalt ahol vannak jó setup-ok.. Ha ezt az egész beállításcuccot keretek közé szorítanák, akkor közelebb lennének a versenyzõk, több lenne a csata, és nem csinálnának az emberek olyan kihegyezett setup-ot ami bár gyors, de tönkrevágja az autó stabilitását. ...ebben az egészben nem mérnökök és csapatok versenyeznek egymással, hanem pilóták, mi.
Én is elég keveset tolom :DDD DE: PCC moddal már 1.35 alatt tartok tobanon, és ezelõtt pár héttel még az 1.40 alatti idõkez is lehetetlennek tartottam magamtól :DDD Szal aki gyakorol és figyel, próbál tanulni az tuti hogy fejlõdik is...
"..többeknek van munkája, családja. Szal idõ, sok idõ..."
Ezt mondtam én is, hogy ahhoz hogy jó legyél, rengeteg energiát kell a játékba fektetned. A tehetség pedig egy létezõ és meglévõ dolog, ami egy meghatározó alap, amire rárakódik a rengeteg gyakorlás meg egyebek (setup), és ez együttesen teszi ki a jó versenyzõt.
Egy bizonyos határig igazad is van, kell egy bizonyos szimuláció ami rákényszeríti az embert arra hogy ne csak a pályában keresse a megoldást a gyorsabb köridõkre. Ha megvan ez a szint, akkor viszont már összeesik a különbség, és fõleg az veszi át hogy ki mennyit foglalkozik a játékkal, ez értendõ mindenre...fps megfelelõ határok felett tartása, a controller finomabb hangolása,...még az üléspozició is ide tartozik, és persze rengeteg kör, ezt vagy évek alatt halmozod, ha olyan jó a fizikai motor hogy kitart több évig, vagy rövidebb idõ alatt pumpálsz bele több kört. ..és persze az autóbeállítás, ami (számomra) sajnálatos módon nagyon nagy hangsúllyal esik latba, ennek kitapasztalása felesleges órákat vesz el az ember valós életébõl, pedig itt görbüljek meg ha egy pilótának dolga félcentinként emelni a rugóhatárolókon, meg egyebek.. Jó ha érti meg minden, de ez túlzás, és nagyon nagy vízválasztó a pilóták között...a szimrajongók között is,..többeknek van munkája, családja. Szal idõ, sok idõ...
Na a játékok fizikájába ne menjünk bele, mert az izlések és pofonok kérdése. Bár magánvélemény, de szerintem az általad említett két játék egyike sem a TOP a fizika területén :)
Említetted, hogy más játékokkal, másfajta fizikával. Nos, én úgy gondolom, hogy minél nehezebb egy játék (mondjuk a valósághoz közelibb fizikája miatt), a különbség annál inkább megmutatkozik. Pl. én is játszottam a haverommal GP4-et elég sokat, ott kb. 4-6 tizeddel vertem õt körönként. De F1 Challenge-ben ez a különbség már 1 mp körüli volt a jobb fizika és az ebbõl adódó nehezebb játék miatt. De pl. egy árkád típusú játékban nem biztos, hogy ennyivel jobb idõket mennék, mint õ. Szóval minél nehezebbek a körülmények, annál inkább kijön a képességbeli különbség (lásd pl. technikás pálya vagy esõ a Forma 1-ben).
Ez az egész tehetség kérdés egy hülyeség :) Nem hiszem, hogy a GTR-ben elért köridõk vagy az rFactorban (vagy bármelyik másik játékban) teljesített köridõk alapján bármit is meglehetne állapítani.
Én versenyeztem nem is keveset Juan ellen, igaz más játékkal más fizikai motorral, de nagyon kevés versenyen volt elõttem road pályákon. Most akkor én tehetségesebb vagyok tõle? Nem hiszem és ez nem is így mûködik.
Persze, ez a tehetségbeli különbség, senki nem vitatja, és mindenki tisztában van vele. Amúgy ez a tehetségkérdés is olyan mint bármi más: minden csak viszonyítás kérdése.
gyakorlással lehet jobbat menni mivel azér gyakorolsz:) azmár más hogy 1ik tag 1 nap gyaki alatt megy stabilan olyan idõket, mint más valaki 1 hét gyakorlással nem stabilan...
"Elárulok egy nagy titkot, gondolom nem mondok újat, de ha igen, akkor már megérte: ha mindennap gyakorolnál, akkor sem lennél soha ott, ahol egyesek. Ez tehetség kérdése. vagy megvan, vagy nincs. Sok gyakorlással, sok rutinnal lehetsz egy jó iparos, megbízható versenyzõ, de sosem fogsz olyan idõket mnni, mint akinek tehetsége van hozzá. Szóval, ez a tehetség......ebbe vagy belenyugszol, vagy....a többi a te dolgod."
1) Ilyen kioktató hsz-t vártam tõled, nem többet. Mintha nem lennék tisztában azzal, hogy képességeken is múlik. 2) Azt azért te sem gondolod komolyan, hogy ugyanazon képesség mellet heti 10-15 óra gyakorlással nem lehet jobb idõt menni, mint heti 2 óra gyakorlással.
2) Azt te csak gondolod, hogy nem lehet javulni. Meg fogsz lepõdni, mennyit lehet. Amikor volt az imolai tesztfutam múlt vasárnap, elõtte 2 órát nyomtam, és épphogy 2 perc alá tudtam menni (1:59.990), majd beléptem a többiekhez, és láttam, hogy Wildrain 1:57.8-cal állt az élen. Na mondom, ez lehetetlen idõ, aztán kicsit megerõltettem magam, és én is mentem 1:58.5-öt, amin még hoztam 7 tizedet, csak összességében rosszab lett az idõm. De, az is igaz, hogy ilyen tempót versenyen nem lehet tartani. Szóval mindig van javulás, csak hinni kell benne meg gyakorolni.:)
Ez játék. Ha nem szeretsz veszíteni, akkor ne indulj, csak az AI ellen. Te ezt ennyire komolyan veszed? (Bár ha a hozzászólásaidat veszem......)
Elárulok egy nagy titkot, gondolom nem mondok újat, de ha igen, akkor már megérte: ha mindennap gyakorolnál, akkor sem lennél soha ott, ahol egyesek. Ez tehetség kérdése. vagy megvan, vagy nincs. Sok gyakorlással, sok rutinnal lehetsz egy jó iparos, megbízható versenyzõ, de sosem fogsz olyan idõket mnni, mint akinek tehetsége van hozzá.
Egy példa: itt van Juan G. Szerveztem egy GTR versenyt a HGTRR-HGTRM közös ligával. 30-an indultunk, majdnem mindenki F 550-el Le Mans-ban, hiszen az a leggyorsabb autó. Juan és én az Aston Martint választottuk. Ott lõttük el, hogy az Aston végsebessége (1.1-es verzió) kábé 10-12km/h-val kevesebb, mint hasonló kaliberû autóké (Saleen, F550). A Le Mans-féle Aston verziót meg a készítõk - ki tudja milyen perverz okokból - nem engdélyezték a neten.
Én a kilencedik lettem kvalin, Juan viszont a MÁSODIK ezzela viszonylag gyenge autóval, csak egy ember tudta megelõzni F550-el, az is csak 8 tizeddel egy ilyen óriási pályán. Szóval, ez a tehetség......ebbe vagy belenyugszol, vagy....a többi a te dolgod.
Ez egyébként nagyon is vonzó amit mondasz, jó is csak úgy menni a pályán és kézi váltót használni, figyelni a pályára Az >egy< ami miatt érdemes versenyezni az sztem a versenyhelyzetek...ha van a közeledben vki akivel lehet menni, akkor már jóljártál szerintem....ha 2-en 3-an, akkor már megkaptad azt amit a szimezés nyújtani tud a versenyzésben....a helyezések már másról szólnak, büszkeség..ilyesmi. De én nagyságrendekkel többre tartom azt amit Juan és Wild (abs sorrend) csináltak az Imola-i tesztfutamon pár körön keresztül,...nagy dolog ha vki a leggyorsabb, de a csaták a legjobbak, és csatázni tudni, elengedni, résztvenni a versenyben a legjobb, sztem nem megnyerni. A nyeréshez általában rengeteg idõ kell, nálam is túl sok ez az idõ.
Magamnak és népszerûsítendõ a PH/Civic mod-ot, összeraktam egy 3ast, -A Civic-ben a Civic bajnokság autók vannak benne de 4wd hajtással, és apróságokban eltérve a beállításokban (csak azokat tettem be amik festve vannak). -Az MG az SlimJim ültetett ZR autói, de a PH/Civic fizikával és gumifizikával, saját hanggal. - A Mugen az szintén SlimJim csicsázott Rhez autói, szintén PH/Civic fizikával és gumifizikával, némileg megváltoztatva hogy ne legyen borulékony és versenyképes legyen. Az egészet azért csináltam hogy tapasztaljam az autók közti kiegyensúlyozást, és ez lesz az alap, aki akarja használja. saját menüzene van ha ez nem tetszik akkor át kell nevezni. (music/PH mappában található mp3-kat) feszültem rajta rendesen mert nem jöttem rá hogy az egyik hdv-ben nem jó egy fájlhivatkozás...egyszerûen megõszültem mire rájöttem.
Link:
megaupload (csak ki kell csomagolni az rFactor könyvtárba)