"A nagy poligonszámú textúrák akármilyen gépet képesek kifektetni."
azok mijenek azok a nagy poligonszamu texturak? ;P
ÉÉÉÉÉS igeeen végre mûködik:DD
nehéz dolog vitatkozni viszonylag tényszerû dolgokon, DE
tisztában vagyok azzal, hogy egy komolyabb pálya felületének összetevõje nem azonos egy utcai aszfalttal (bár mondjuk fiktív pályák esetében nincs támpont), de egyszer gyere végig Székesfehérváron a Palotai úton reggel 8 körül napsütésben és meglátod, hogy az aszfalt fényvisszaverése és a napsütés olyan elegyet képes alkotni, amiben semmit nem látsz
ezt tapasztalatból mondom, mert nemrég szabályosan közlekedve majdnem keresztbe kaptam egy buszt, ami nem vett észre sávváltáskor (fehér autóban ülök)
letezik hogy ennyire csillog az aszfalt pl amikor du jövök haza van egy rész ahol szembe süt a nap és k ra fényes az aszfalt ettõl függetlenül az enthuban meg a kaidoban azt csipem hogy nem az a csili vili budi grafika hanem az effektek kulturaltak, ha eltulzott grafikat akarsz ajanlom az nfs sorozat utso 3 tagjat amitõl szegény Vuk kiakar maszni a számból
Hát, legnagyobb különbség épp a beton csíkon van , mégpedig , hogy több layert használ és ettõl elég élethû :DDD És ugye sokkal több objektum van , sokkal részletesebb texturával, az sem mindegy.
Csillogást nem figyeltem még eddig, jó-e vagy nem. :DDDD De valójában is csilloghat egy aszfalt , miért ne ? :DDD Ne mond már, hogy még nem láttál olyant :DDD
Abban viszont egyetértek veled, hogy elég lassú ez a motor bármi kis extra megfekteti :DDD
Sok oka lehet. Elõször is az optimalizálatlan, nagy textúrák. Aztán a többszörös konverzió. A nagy poligonszámú textúrák akármilyen gépet képesek kifektetni.
Ezt a gyári-nem gyári pályák összehasonlítgatást én hanyagolnám. Miért szép a gyári? Mert irreálisan csillog az aszfalt? Talán az ISI a Codemasterstõl vette át, vagy így gondolták eleve, de láttam néhány képet a visszavont Mid Ohio-ról (TANTRA miatt lett visszavonva, van egy másik konverzió is), ami pontosan ugyanúgy nézett ki, mint egy gyári pálya. Szerintem irreálisan, különösen az aszfalt miatt. Ráadásul itt még dinamikus fény-árnyék sincs, még megvalósításra vár. Ez jelenlegi állapotában egy DX7-es pálya, néhány DX8-as effekttel.
Egyébként a gyári pályákon is az éjszakjai fények kifektetik a gépet, úgyhogy......
az lehet hogy azért nem megy a trymediás mappa másolgatása mert amikor lementettem még 1.040 volt és most már 1.070 van?
Írtam az RSDG-s Stu Griffiths-nek, hogy az általa készített pályát, Hidden valley-t áttettem rFactor alá. remélem ad engedélyta a publikálásra, GTR alá is megjelent, igaz, a textúrák miatt nagya gépigénye, sajnos ennek a pályának is. Most az egyszer megcsináloma dinamikus fényeket, az éjszakai fényeket, mindent, de akkor 5-10 fps-t fog adni még nappal is a pálya. De szép lesz.
Szóval sok munka van még vele, bár már most is full mûködõképes (start és pit fények, felvezetõ kocsi, stb.). Képek:
akkor most kezdjünk el menni sorban, hogy a T szárny meg a lekerekített oldalszekrény melyik autón volt elõször?
Ami az aszfalttükrözõdést illeti, emlékszem egy dologra: amikor kijöt a TRD2, mindenki azt mondta, hogy szépek-szépek a pályák, de ilyen irreális aszfalttükrözõdés (ti. mindenütt tükrözõdött az aszfalt, ragyogott, nem csak akkor, ha napfény érte) nincs. Most, az rFactorban mindenki ilyen aszfaltot akar, még ha az szemcsés is és csak photoshoppolt képként mutat jól és egyáltalán nem valóságos. Az aszfalt ugyanis nem tükrözõdik és ragyog állandóan. Pláne, hogy leszívja a gép teljesítményét is.....
nem röhögök :)) Én már nem emléxem rá. De azért az Olasz GT-n nagyon jókat mentek szakadó esõben is, HunRing elsõ kanyarjánál álltunk Sebiékkel és nagyon jól vették...igaz volt egy 360-as ami megbontotta a rendet elõzési szituban, de ez elõfordul õgye szárazon is :)
az esõcsepp a szélvédõn klassz...de ez az aszfalttükrözõdés elég gagyi, vagy nekem legalábbis nem jön be...olyan mintha egy üveglapon (vagy tükörsíma jégen) menne az autó...
láttam régebben képeket a hungaroringi GT versenyrõl, szintén esõben, hát ott mintha nem tükrözödött volna az aszfalt...
na meg ilyen tükrözõdés a SportsCar GT-ben is volt (98-ban?) :)))
Hát nem tom...Jelenleg nem tud az rF valósidejû tükrözõdést , a menûben is 2 db. modellel oldották meg hogy legyen tükörképe a "tányéron"... Na most ezt megoldani a játékban elég gáz , fõleg hogy a képeken nem csak az autó tükrözõdik hanem a pálya minden eleme is.... Mindezt annak ellenére , hogy ma még az árnyékokat se bírja a motor ( szvsz nem is fogja soha)...
Esõ , GTR2 ....Ezt a tükrözõdést meg vagy elhiszem vagy nem :DDDDD Vagy hasonló cseles dolog mint az autók alatt a menüben a "tányér" :DDD Ablak víz cseppek felejtõsek asszem.
Jó lenne Nordschleife-re az elkerülõ út ami F1C alá is megvolt.. Így sajnos keményen elkopott gumikkal kezdem meg a mért kört, mentem most 8:39-et (replay), de a legtöbb hiba azért volt mert nem tudtam bent tartani szûken. :( Meg a levágáshoz még, van egy replay-m Imola-ról, ahol sztem oké a menet: Imola 1:56,8
A replay-hez a festés: PhCivic oldal, bajnokság indulói/T&B Team.
Mondjuk lehet nekem sincs meg , és gondba leszek mert nekem is elfogyott a három :DDDDD HW csere miatt... Legfeljebb megint warezzal tolom majd :DDDDDD
Ha más nem marad küldj e-mail-t trymedia-nak és kérj egy új kódot.
aha de nincsenek meg azok a levelek amivel rendeltem :((( vagyis mozsonak meg van .. asszem