... plusz, mostmar 15. helyezetig van pontozas es pontot kap a pole es a leggyorsabb kor is, es bekerult a TEAM-ekre valo hivatkozas a GEN file-okba.:)
a lényeg, hogy elvileg megy már az eddig problémás Ati kártyákon plusz az rfm fájl az eredeti rFactor menü mas fájlokra hivatkozik
Akkor meg mindegy hogy csinálja -e vagy sem, úgysem látszik :DDDD Jó a kocsi, képzelem milyen szíváés volt... Már csak az lenne nagyobb cumi, ha a pöttyök végig futnának elõl a hûtõrácson is :DDDDD
Nem. Valami teljesen mást csinál, amit igazából nem is érzékelünk.
Hát ettõl féltem, hogy erre rákérdezel, de igazából elmagyarázni én ezt nem tudom. De majd jön Misu, Alex vagy Panther és elmagyarázza, hogy az olyanok mint mi is megérthessük :D
"Az utolsó mondatot nem értem.. Sztem az autószimeknél a legfontosabb a folyamatos futás (és minnél magasabb annál jobb)"
Arra gondoltam, hogy ugyanahhoz a folyamatosság-érzethez autós játékoknál nem kell akkora FPS, mint pl. egy Quake játékban. Autós játéknál 50 FPS nekem tökéletesen folyamatosnak tûnik, és 100 %-osan élvezhetõ, míg pl. egy Far Cry-ban 50 FPS már érezhetõen nem a legszebb futású. Én ezt tapasztaltam.
Az utolsó mondatot nem értem.. Sztem az autószimeknél a legfontosabb a folyamatos futás (és minnél magasabb annál jobb) ...persze még a nagy quake csatákon kezdték pusztítani a grafikát a pontosabb célzás miatt. Régebben volt egy értekezés, hogy van egy érték, az egy képkockára jutó fizikai számítások, ezt belövik vhová, pl.[hasracsapás] 60kép/mp-nél van teljes fizikai számítás. A készítõk ezt adják ideálisnak, ha ennyi megvan, akkor a pályán haladva kapod a z elgondolt teljes fizikát, és persze a visszajelzéseket, Ha nincs meg, akkor az eldobált képkockákkal együtt eldobásra kerül a hozzájuk rendelt fizikai számítás is.. Legalábbis így rémlik, de már nem emléxem igazán.
GTR2002 über volt bárhogy nézzük mai napig imádom pláne a Marcost! Pályák, Misano Sugo mai napig a kedvenceim, nem ezzel van a baj hanem a mentalitassal, Ian Bell elvegeztette a melot az emberekkel fals szoveggel kirugta oket es o nyelte le a penzt, az 1 millio dollár felét. Sztem ezek utan a f@szomnak van kedve megvenni a jatekat.
Simbin már megtanult hazudni kezdjük a gps es pályákkal egyedül az Estoril lett ugy megcsinálva(feladták , pl Spanál köztudott hogy elszurtak a kanyardölési szögeket), folytassuk a hulladék gumifizikával és a low inercia buggal amit mai napig képtelenek voltak megcsinalni rendesen, pedig egy fostos Zonda fizika konverzionál sem lépett fel.Hazudos pénzéhes csalo banda.
A Porsche-t hol tankolják? A motorháztetõn jobb oldalt az a kis csövecske az a tankoló csonk , vagy oldalt a kis ovális ajtó mögött van a tank nyílása ?
Másnak is ilyen szürkék a távoli fák ?
Már régebben is akartam kérdezni : az a 300-500 Hz pontosan mit jelent? Minden egyes autó ami megy a pályát ( single-ben) darabonként 300 Hz-et vesz le a processor kapacitásából ??
Vagy hogy van ez ? Mert hogy mindenhol azt hallom , hogy a fizika számítása micsoda teljesítményt igényel a géptõl és ezért maradnak el a simek pl. az FPS-ek grafikájától....
Sajnos az rF motor olyan amilyen:) Ugy nez ki, meg nem melegedtek bele a fiuk a DX8/DX9 shaderek rejtelmeibe;)) Vagy csak meg a gMotor1=>gMotor2 drotozasa meg nem eleg szilard;))) Igazabol, ami itt nagyon fogja a CPU/GPU-t, az a dinamikus arnyekok. Azert a legtobb jatek, meg mindig shadowmap-os, ami eleg sokat szamit.
Én is azt mondom, hogy ha már van hardver, akkor használjuk ki. Jópár hardver/játék fórumon olvasni, hogy a játékok nem használják ki a videókártyák által nyújtott lehetõségeket. Jól optimalizált grafikával egy mai középkategóriás kártyával szerintem elérhetõ a játszható sebesség autóversenyes játékoknál. Ennyi erõvel játszhatunk 640 x 480-ban, ahol a pálya csak egy szürke sáv, és nincs semmi objektum, kivéve a pitet. Egyébként az FPS-problémáról még annyit, hogy 40-50 FPS közötti sebesség teljesen jó versenyzéshez, mert autós játékoknál tapasztalat szerint nem kell a minimum 60 FPS, hogy élvezhetõ legyen, mint az rpg (role play game) játékokban.
Az FPS valoban az egyik mumus az autos jatekokban. Foleg ha olyan az engine, hogy parhuzamosan szamolja a fizikat a keppel, es ezzel szinkronban adja a visszajelzest az FFB-re is. Ebbol a szempontbol a Papy talan a legjobb, ami fixen szamolja, a keptol fuggetlenul (~300-500Hz?!). Az ISI nem tudom hogy csinalja, lehet hogy fok-szamitasos, es olyan 20-30 fokos lehet, uszkve. De ez abszolut nem biztos;)))) De a lenyeg, hogy erezni ha leesik a sebesseg. Itt engem pl. mar elegge zavar ha 40-50 FPS ala esik a sebesseg. A 30-35 mar kifejezetten rossz:(
Mielott vitatargya lenne, ez NEM a LATVANYHOZ szukseges FPS-rol (25-30) szol!! Az ezzzel kapcsolatos vitat, ertekezest torlom:))) Ugyanugy, a PS2/GT4 60FPS-es kiralysagat is torlom:DDD
De szerintem semmi durva nincs ebben a grafikában. Egy mai jobb gépnek, "normális" játékmotorral ezt lazán hoznia kéne.Manapság ilyen a low... Csak hát rF olyan amilyen.:(
Igazából a fák és a háttér az ami nagyon tetszik nekem:D
Megmondom õszintén, nem nagyon értem ezt az eszelõs textúrázgatást. A pálya feleljen meg a mostani követelményeknek, de elsõsorban versenyezni lehessen rajta és nem gyönyörködni benne. Ha gyönyörködni akarok egy szép naplementében, vagy egy felhõs égboltban, akkor élõben nézem meg.
Már TANTRA is azt mondta, hogy egy pálya versenyzésre való és ennek megfelelõ fps kell legyen rajta megfelelõ számú kocsi mellett is. Ekkora poligonszám mellett, amit a képeken látok, egy esti versenynél 18-25 fps-t fog kapni, aki maxra közeli értékekre húzza a grafikát és persze a gépe nem fogja bírni.
A kevés fps-tõl is lehet rossz köridõt futni, mert a szaggatás miatt, még ha az szemmel nem is észrevehetõ (ha észrevehetõ, akkor már régen gond van) a játékvezérlõ reakcióideje lassul, persze az emberé is, aki kezeli.
Ha a GTR2-rõl is igaz, amit a Simbin írt (felszáradó víztócsák, stb a pályán), azt semmilyen gép nem lesz képes futtatni. De aki szeretné tegye csak fel Mr. Kerr textúráit....
gondolom azért ilyenek a fák, mert az "átlátszó" textúrák (vagy textúrarészek) nem illeszkednek rendesen úgy mint az F1CH-ben...nálam is a zonda-nál megmaradtak lilás-rózsaszínes részek amiknek átlátszónak kéne lenniük :(((...
Kezdjük azzal, hogy ha egy pályát többen készítenek, akkor ez alap, hogy kicseréljék a textúrákat. Én egyedül készítem például Sears Pointot (Infineon). A fák valóban nem túl szépek, de van sokkal fontosabb dolog is: például az AIW. Ugyanis, habár a konvertálás majdnem mindig ISI motoros játékok alól készül (kivéve Watkins Glent és Sears Pointot, ahol az EA nem az ISI-t kérte fel és össze-vissza gányolták a motort), az AIW sosem mûködik. Az AI végigmegy ugyan a pályán, de a box pozíciók mindig elcsúsznak és az editor által jjelzett x,y,z koordinátákat SEM FOGADJA EL A PROGRAM. Az eredeti AIW-vel a pixeles semmibe, vagy jobb esetben a pálya alá teszi a kocsikat a program. Szóval ha ezek után még marad ereje valakinek fákat készíteni..de elõbb utóbb mindegyikhez jön ki textúra update. Itt egy kép Sears Pointból, hogy a fák nálam hogyan néznek ki (sajnos nem a legjobban, de ez van):
Miért van az hogy az összes konvertált pályánál a fa textúrák hányásúl néznek ki? Nem lehet megcsinálni,vagy idõigényes?
sztem meg az aszfalt monoton és steril :P viszont az ég az durva másik dolog hogy ez mocskos nagy k*csögség ha azt nézzük hogy a komplett játék 39 dollár és 1 pályához a textura 5 dollár nála, remélem nem lesz divat a modderek körében a pénzért való rohanás mert megöli a játékot
Egyébként azt vettem észre, hogy ha látszólag mész egy hibátlan kört, és azt gondolod, hogy ettõl nem nagyon tudnál gorsabbat menni, igenis van gyorsabb.:) Ezt magamon is tapasztaltam, amikor nekiültem hosszabb idõre (kb. 1.5 óra) gyakorloni. Az is érdekes, hogy pl. az a kör, amit Aesirbaba linkelt egy videóban Toban Longról Porschéval (azt hiszem 1:36.xxx), gyorsabbnak tûnik, mint az enyém. Szóval elég csalóka tud lenni.
Bar nekem is ASUS van, valami 9999 markajelzessel, 6800GT256. Meg tavaly elott vettem, de a hozzaadott drivereket, programokat, egyebeket ki sem csomagoltam:)))))) Nem szeretem teleszorni "hulladekkal" a gepem:) Altalaban csak a kartyat kiveszem, beteszem es megy is:) Mivel nVidia, igy minden kompatibilis mindennel, se install se semmi nem kell:))