off: én is istenítem...bár ez kicsit túlzás, de a mostani elõtt sokáíg az volt abit-ban, és 4600-os értéken ment, a memo volt 10egységgel lejjebb, így ment 1évig, és egy jó ismerõsömnek adtam át,..ott is megy azóta is. De már azért túlhaladott, egy jó ár/érték vga volt, ahogy annak tartottam az elõzõ 2800@3200 procót is. Sajnos beleszaladtam egy rossz alaplapba, én ezért szívok most...kb. uez probléma amit itt említettek, én még nem akarok 64/proco-pciVGA-ra váltani, ezért veszek egy stabil alaplapot a mostani konfigba, és ketyegjen csak nyáríg, majd akkor váltok. on:
Én írtam az FPS-eket. De nincs vele problémám, ha 38 FPS-sel low-low-low-... beállítással jól fut, akkor minden OK. Ennyit tud a király GF4 Ti4200, amit mindenki istenített.
nem kell ahhoz szerver, elég azt offline kipróbálni
csak a porsche moddal volt fps gondom, de csak azért, mert ahhoz át kellett állítani a biosban az aperture size méretét 128-ról 256-ra, utána minden ok volt, tehát nem VGA gyengeség gond volt, gondoltam, hogy nem az, mert minden más jól ment :)
de a kérdésed alapján, szerintem keversz valakivel :) nem????
Akkor hogy is van az FPS problémád??? nem voltunk még sztem egyik szerveren sem 16-20-an, mégis többször ítrad, hogy problémád van a kép minõségével. Akkor most mi változott???
a procival nem érdemes foglalkozni, ha jó a VGA. ugyanis nekem 2500+ XP, de melette 9800XT, és minden high-on, 1280x1024-ben 2x élsimítással, 4x anizorópikus szûréssel 20 ellenfél mellett is 35-40 fps. mennyi lehet egy 7800GT-vel? :))
Egyébként most néztem meg fraps-szel, low-low mellett 38 FPS, néha felugrált 45-ig... :( Pedig nekem szép futásúnak tûnt, nahát akkor ennyit az FPS-ekrõl...
OFF: Asus A7N8X Deluxe, Athlon XP 2400+ (15*133 MHz), 1.5 GB DDR400 RAM (de csak 166-on járatva), GF4 Ti4200. Lehet, hogy menne nekem is med-med-...-en, de nem próbáltam még. Viszont így low-low-val szép folyamatos. ON.
OFF milyen gép van alatta, hogy csak low-low-low beállításokkal megy rendesen nálad? nekem is Ti4200 van és med körüli beállításokkal elfogadhatóan megy.. /OFF
Azért a PCI Express már egy jó ideje kint van, nem számít újdonságnak, ha valaki átáll rá. Az biztos, hogy AGP-s rendszerre már nem célszerû költeni. Én is mostanában fogok váltani. Jelenleg több mint 3 éve "nyomom" egy GF4 Ti4200-zal, és így csak low-low-low-.... beállítással fut szépen az rFactor. Szóval eljött az ideje a vérfrissítésnek.
Image Space Incorporated is proud to announce the addition of a new challenge to the rFactor driving experience. The rF3, developed from the ground up by Laurent Evenisse, offers a unique and exciting ride that should not be missed by fans of motorsports.
Ez a rozsdás Porsche nagyon ott van a szeren!!! :))))
szerintem várj még 1 picit nyár végéig és akkor vegyél egy pci alaplap + vga proci stb szal uj konfogit... muszály mer generációváltás van, én nagyot szivtam ezzel mer 2004 dec. megvettem x800-at 100ért és szinte 1 év alatt lement a teljes generációváltás... szvsz agpsbe nemérdemes már befektetni mer bukta...
Srácok, vasárnap este (azaz ma:D) nem pótoljuk be az Interlagos tesztelést a Civic moddal, mert az a múltkor érdeklõdés hiányában elmaradt???
Én DX7-ben használom a játékot mert a VGA túl gyengus a többihez /9600xt/.Éppen most nézegetem az újabb keletû videókarikat /X800 ill. GF6800/ de sajnos már szinte mindenhol PCIE kártyákat találok.Ahol meg van ugyanolyan AGP-s azt méregdrágán adják.
Tessek, megforditva ez mar "puklisabb":)) De inkabb mar olyan, igy max erosseggel, mint ha epp le akarna rohadni rola a festek:)))))) De ezen nincs kosz map, csak a bump...
a Zonda-val van még munka az tuti, cockpitet nehéz lesz nekem megcsinálni, mert még láma vagyok a témában, de majd igyekszem...sajna nem egyértelmû hogy melyik materialhoz melyik textúra kapcsolódik...
Jól emlékszem , hogy a GT3 kasznija aluminiumból van ?
A pukli meg a hupli nem ugyanazt jelenti ? ;) Az a baj hogy ha fényességet is változtatni akarom az már a MASS-ban van , az meg ugye problémás,,, Ja ..A bump is ott van...
Igen:) Mert tulsagosan elsiettem a dolgot, es a kosz mappot forditva tettem a PSD-be (nem pukli hanem hupli;D). Vagyis, forditsd meg ha hasznalod!
Van;) Elolrol kellett megcsinalni az egeszet, de legalabb meg van:) Benne van a bumpolt kosz reteg is. A PSD-ben retegenkent vannak a puklik es a huplik (:DD), a kosz es a lampabura. Benne hagytam az osszes path-t is. Ebbol konvertalhaszt normal mappot. De konvertaltam alapnak egyet, amiben bumpolt a kosz is.
Természetesen az az elõnye megvan, hogy nem kell mindent néhány hangyaf@sznyi kép alapján (mert amit Misu nem tudott lefotózni vagy megszerezni az olyan képek alapján készült) újra csinálni :) Bár nekem mindig könnyebben mentek a kitalált autók, de ha megnézed a Galériát a nevemnél, akkor ezt magad is láthatod :)
Ez a "szamitogepes" autovezetes, azert eleg szerteagazo, mint realitas, stilus, elvezet stb.:)
Nehanyszor mar tetszetltem magamat egy adott valodi palyas-autos video es parhuzamosan egy ugyanolyan palyas-autos jatekkal. Magambol kihozva uszkve a maximumot - persze nem teljesen:) - de elsosoban a normalis, foyamatosan kontrollalhato vezetesre koncentralva, altalaban eleg jo eredmenyek szulettek. Bar midig 1-3 masodpercel lemaradtam az "igazitol", de az ivek, fek-gaz hasznalat, valtasok eleg hasonloak voltak.
De ez egy dolog, mert ugyanazon a palyan, ugyazazzal az autoval masok lazan 10-15 masodpercet vernek meg ram:)))
Persze, ez mind ISI engines cuccokkal, mert ezekhez vannak olyan "MOD-ok" (SCC, GTR, WGTS, rFactor, GTL).:)
Végül is ha megveszek egy területet amin van egy pálya, és azon vadulok magamba akkor ahoz senkinek nincs köze nem? Ha pedig a haverok is jönnek? Végül is motorozni is így szoktunk.. De majd utána kérdezek, bár én teljesen fû alatt gondoltam. Pénzt szerezni erre...pfff, nem hiszem hogy menne...egy komplett bogár elég olcsó, de ez mindenki maga dolga lenne. Inkább az lenne a lényeg hogy olyan áttételt választani és annyira lekönnyíteni...hogy azért legyen hangulata.
Egyszer volt egy ilyen "versenygépem" :DD Wartburg alvázon egy 2000-es AlfaRomeo motor , két ülés , bukócsövek és ennyi ...:D
Ne tudjátok meg hogy ment:DDD Egyrész ugye könnyû volt mint a papír, másrész a jó kis W felfüggesztés úgy pattopgott az úton , hogy még negyedikben is meglehetett forgatni a kereket :DDD
Ez jo otlet, de relativ sok penz kell hozza;) Raadasul, nem hivatalosan nem lehet versenyeket szervezni, tartani. Ezeket be kell jelenteni, jegyeztetni. Akkor mar tartozni kell egy szervezethez, szovetseghez, ami ismet penzkiadas, meg kell feleni az adott szabalyoknak, foleg biztonsagp, ami ismet csak penz:)
De ha osszetudsz szedni min. 10 "penzes" embert, elintezitek a papirokat, akkor segitek az egyebb papirokban, palyaban:)))))
off: Azon filóztam hogy kellene csinálni egy versenysorozatot... ..elég vadul hangzik, de persze teljesen amataur lenne a dolog..sehol sem bejelentett, sehol nem jegyzett. nézegettem a Radical képeit, adatait...szal vmi ilyesmit Angol mintára..mint a hõskorban :) kell egy alváz és négy kerék...mondjuk egy bogártól, és kell rá még vmi..a motor lehet a bogáré vagy vmi öregebb 100le< motorkerékpárból. kell csõ rá meg egy müanyag burkolat. meg kellene vmi rissz-rossz pálya..ami olcsón megvehetõ...volt laktanya ilyesmi. on: