Akkor most szórom a homokot a fejemre, és térdepelek a kukoricán. A múltkor kissé ingerült és türelmetlen lehettem. Újra nekikezdtem, és nagyon figyelmesen fejlesztettem a karakteremet. A csapatokat tartogattam az építkezõs részre, és láss csodát ... igazatok volt. Így már sima ügy volt. A hõsöm pedig annyira feltápolódott, hogy félkézzel elintézte a környezõ hordákat és bázisaikat. Így már-már túl könnyû volt :) nem, nem igaz. Szóval megkövetem magam, a múltkor valótlant írtam. Most a skirmisht nyomom. 3. nekirugaszkodásra úgy néz ki, hogy itt is sikerül lenyomni az ellenfelet. Ha az elején jól elkapjuk az ütemet, megy az is mint a karikacsapás. És ha ez is megvót, megpróbálom undead-el is, aztán várom a teljes játékot, mert ellentétben a pár nappal ezelõttí beírásommal, ez mégiscsak egy jó játék.
Heroes of Annihilated Empires: ARANYLEMEZ!!!!
Na szóval kampányhoz tuti tipp: elején szedd össze az összes részét a seregnek, vagyis elõször mindig nyugat fele kell tartani. Közben tápold fel a hõst, a kisebb ellenségeket lehetõleg csak a hõssel és idézett seregével szedd le, ha mindez megvan akkor akkora hatalmas sereged lesz, hogy nyugodtan mehetsz fel bázist építeni, az íjászokat tedd a középsõ magaslatra, elõször gyárts sok driadot (asszem ez a nevük), amit a fõbázisbõl hiívhatsz elõ (két fõbázisod legyen, egyikben fejleszd diradok támadását és védését), közben építs entnek épületet, hõssel meg sereggel meg új egységekkel bástyázd körbe magad északról, é-szakkeletrõl és keletrõl, altar of defenst használd, thunderstorm varázslat, gyógyítás (ami undeadeket sebz) és sereg idézés, inne már sima ügy. Ami nagyon poén hogy skirmishben, végigmészárolhatsz mindenkit csak a hõssel, bázis építés nélkül, a neutrális egységeke felbérelve, és a végére lesz egy atomtáp hõsöd :)
Hát ha eljutottál az építkezésig akkor már bocsi de te is irtad béna vagy.
1. Van a fõhõsöd az alapból a varázslataival egymaga lezuz egy nagyobb sereget is. 2. gyártasz egségeket pl ENT-eket az nemkissé bivaj meg kentaurókat azok is elég erõsek.
Ellenfélnél igaz vannak azok az erõsek de mondok kentaurokkal meg fõhõsel + 1 ENT-el lelehet õket gyúrni.
Az elején még én is fos voltam építkezésig se jutottam azt rájöttem hogy a képességek kurvasokat érnek.
A bétát én is végignyomtam, azért is vártam már nagyon a hivatalos demót. De ez nem játék volt, hanem kínlódás, csalódás :( az innen-onnan összeszedett csapatok semmire se jók, egy nagyobb ellenfél 3-4 ütéssel szétcsapja az egészet. Ekkor jön a belelövök 10-et elfutok, visszafutok, belelövök 10-et, elfutok ... borzalom.
Kipróbáltam a demót, Normal fokozaton mert nem szeretem kínozni magam. Nagynehezen elvergõdtem az épitkezõs részig, de ott lett végül elegem. Az építkezéssel szinte alig lehet foglalkozni, mert folyamatosan támadják a helyet. A "szellemek" ellen még valahogy ki lehet húzni, de mikor megjelent a kék "bivajokból" egy gigantikus csorda ... na akkor azt mondtam, hogy köszönöm ennyi elég. Lehet hogy én vagyok a béna. Kiváncsian várom, hogy valaki esetleg tovább jutott-e innen.
hát ez a hõssel végigkolbászolok, mellémjönnek a derékig érõ egységek, varázsol támad artifact továbbmegy, végigvezetve a pályán... persze lesz építkezõs rész is, de köszi nekem ennyi elég volt.. technikailag meg, hm, zoom az minek, 2D egységek meg csúnyák. 75%-ra jó lesz majd értékeléseknél.
kis gépigény, újságmellékletnek 1 év múlva jó lesz. addig me le lehet szedni és nyüstölni a demót. aki akarja. szerintem meg company of heroes
Kiprobáltam a demót hát elégé béna vagyok benne nekem nagyonnehéz :( Csomo dolgot nemtudok mi mire jó. Volt két nagy állat azt kiirtották ketten egész nyilas seregem :(
Tököm televan az ilyen videókkal semmit nem mutat a játékból felesleges. Ne a semmitmondo "kisfilmekre" gyúrjanak a feljesztõk hanem magára a game-re!
Kipróbáltam, nálam tökéletesen fut minden highon úgy hogy kábel bedugva és a szokásos védelmek mennek alatta(!). Menteni sajnos a demóban nem lehet. Legnagyobb problémám hogy nem tudok zoomolni... Kezelést könnyû megszokni. Én més Spellforce beütést is látok. Skilleket nem találtam de nem is volt rá idõm mert jó pörgõs a j. menet.
Kijött a Beta, légyszíves valaki mondjon róla véleményt én csak este tudom kipróbálni de a screenshotokat nézve a földrõl kapartam fel az állam. Kicsit olyan nekem mintha a Warcraft3at vegyítették volna egy kis age of empiressel(mind2 sorozatot imádom), na de egyszónak is 100 a vége mondjon véleményt aki kipróbálta a Betat légyszi.
érdekes.
nálam eltolódik a kép balra, és ha a refreshlockot bekapcsolom el se indul, egy crash üzit dob. a végén a videót nincs kecmec, végig kell mindig nézni, ha kilépsz.
Nekem olybá tûnik a videók alapján, hogy ezt a játékot a Gyûrûk ura és a Warcraft univerzum alapján ollózták össze. mondjuk ettõl még lehet jó. a jótól lopni nem szégyen.
2006 szeptembere környékén jön a game adták hírül :(
Hát én a Dragonshard demóját toltam kb 15 percig de nem sikerült RTs elemeket felfedeznem lehet azért mert 15 per alatt nem mutatta meg magát. Ez meg képek alapján nagyon is inkább RTS és azt szeretem de nagyon.
Félre ne értsd, én is nagyon várom a HoAE-t, csak egy kicsit szkeptikus vagyok,mert eddig csak screenshot-okat mutattak a játékból, még egy nyamvadt videót sem sikerült összehozni. Tudom, hogy odébb van még a megjelenés, de néhány állóképbõl sztem nem igazán lehet megmondani, hogy milyen lesz a játék. (Azt már tényleg csak halkan jegyzem meg, hogy ugyanez a brigád nem képes befejezni a STALKER-t már x éve.) Szóval egyenlõre visszafogottan reménykedve várom a HoAE-t, a Dragonshard viszont már itt van és nekem teccik
Szép-szép, de ebben az a legjobb, hogy a néhány hónapja már megjelent Dragonshard ugyanezt tudja, méghozzá nagyon jól! Szerintem nagyon alulértékelt ez a játék, akit vonzanak a HoAE ígéretei, az javaslom tegyen egy próbát a Dragoshard-dal, nagyon hangulatos darab.
(HW Insider) A GSC Game World fantasy trilógiája, a Heroes of Annihiliated Empire stílusa végre kikristályosodott. Yevgen Grygorovych projektvezetõ a valós idejû stratégia és a szerepjátékok ismert jegyeit mixelte össze, remélvén, hogy sikerül egyedit alkotnia, s az RTS vs. RPG nevet adta néki. A játékban az RPG játékoktól megszokott módon pumpálhatjuk az égbe kedvenc hõsünket, miközben masszív erõdítményeket, városokat emelhetünk a semmi közepén és végeláthatatlan seregekkel hódíthatunk. Kétféleképp végezhetünk a játék történetével. Az egyik módja hõsünk félisteni szintre történõ feltápolása, amikor már olyan erõs lesz, hogy King Kongot magát is képes két kezével felemelni és az ellenséges seregek közé hajítani, de ha nincs kéznél egy méretes hegyoldal, akkor saját maga is képessé válhat teljes hadseregek leigázására. A kevésbé hentelõs kedvû játékosok saját birodalmat építhetnek és harcosok ezreit rekrutálva taposhatják el az ellenszegülõket.
info: Hardwired
Jaja, tök jól nézki. Ráadásul azt olvastam, hogy ARANY!
A KOCH Media és a GSC World Publishing kiadói szövetséget kötöttek a HoAE terjesztésére. Az RTS és RPG elemeket felvonultató játék 2006 elsõ negyedében jelenik meg gondozásukban. Tápolható hõsök által vezetett óriási hadseregek csapnak össze.
(Gamers Hell) Az ukrajnai GSC Game World – nahát, mintha õk fejlesztenék a STALKERt! - bejelentette a Heroes of Annihilated Empires fejlesztését. Álomszép grafikával büszkélkedõ RTS lesz a javából. Szerepjáték elemek keverednek a fõzetbe. Hõsi legendák történetét mesélik el, amelyben tökéletesen beleélhetjük magunkat a rendkívül tápos fõszereplõ helyébe. Felejtsd el a magányos egységeket. Tízezernyi katona mozdul itt egyetlen parancsodra. Óriási hadseregek dübörögnek a képernyõn. Hat faj mészárolja egymást. Több hõs lehet egy seregben. Magányos bajnokként kezdve elõször le kell nyomni az életedre törõ ellenségeket.
Miután hírnevet szerzel magadnak, egyre több követõd lesz. Az Annihilated Empires világában rengeteg törzset nem érdekel a háború. Próbálják megõrizni semlegességüket. Ahogy bánsz velük, attól függõen segítenek neked, vagy torkodnak ugranak. Mellékküldetéseket adnak és ha megnyered õket, akkor csatlakozhatnak hozzád és fontos csatákban simán eldönthetik a harc menetét. Õsi romok mélyén mágikus artifaktok után kutatsz, labirintusokat forgatsz fel. Tapasztalati pontokkal tápolod magad. Ahogy erõsebb leszel, bázisokat emelhetsz, ahonnan hatalmas sereggel indulhatsz útnak a világ meghódítására.
Hõsöd elképesztõ varázslatokon lehet úrrá, brutális erejû mágikus lényeket idézhet meg, megáldhatja katonáit és pusztító halálmágiát kasztolhat az ellene törõ csapatokra. Fajod megválasztásánál célszerû óvatosnak lenni, hiszen teljesen eltérõ tulajdonságokkal megáldott népek mellett kötelezed el magadat! Néhány faj erõs a támadásban, mások jól védekeznek, megint másoknak vérében van a mágia! Erõsen gondolkodtató, taktikai ütközetek, egyéni stratégiák, kihasználható terep, továbbfejleszthetõ egységek, katonai morál várja a rajongókat. Brutális mozifilmekre emlékeztetõ óriási tömeghent jelenetek, izgalmas szerelmi történet, fantasy hegyek, rendkívüli minõségû átvezetõ animációk kaptak helyet. Óriási seregek mozgathatók, melyekben a katonák létszáma elérheti a 64.000-et!
Brutális MEGAHALÁLVARÁZSLATOK lõhetõk el, melyek egész hadseregeket pusztíthatnak agyon. Elképesztõ méretû területekre ható lelkesítõ mágiák várnak rátok. A támadó szpelleknek többféle hatása van, attól függõen, milyen egységbe vágódnak bele. Taktikai háborús mágiahasználat van, ahol a kitûnõ idõzítés megnyerheti neked a csatát! Képzelj el egy hegyoldalról lezúduló sereget, melyet éppen idõben állítasz meg egy iszonyú méretû körben ható halálvarázslattal! A totál különleges fajok érdekes elõnyökkel és hátrányokkal rendelkeznek. 2D és 3D technológiák házassága élteti a terméket. Talán nem halt meg a 2D renderelt háttér megoldás?
18 hõs, 100 egység, 70 ANIMÁLT épület, 50 mágikus artifakt, rengeteg varázslóiskola és büntetõ szpellek, hat eltérõ vidék vár rátok, hat nép otthonát jelképezõn. Rengeteg semleges faj éldegél a játékterepen, ezek potenciálja jelentõs és mindenképp kihasználandó. Szövetségre léphetsz velük, kisegítheted õket, dumálhatsz vezetõikkel, stb.. Harcolj, tápolj, keresd az artifaktokat, oldj meg mellékküldetéseket, fedezd fel a játékvilágot, a földön, a tengeren és a levegõégben. Mindehhez festõi környezet és atmoszférikus zene társul. Megjelenés: 2005.
Nézzétek meg a Hardwireden lévõ képeket szerintem jó game lesz ez is!!!