Átraktam hard-ra, mert bár élvezem a harcokat, alig várom, h legyen, csak hát, így nem annyira jó :(
Meglátjuk így mi lesz, lehet, h felveri a játék a habosított kúpot :D akkor majd menekülök vissza normálra.
Én balanced nehézségen élvezem a harcokat, nagyjából 2 alkalom volt mikor túl nehéznek éreztem, de aztán persze meglett a fight.
Azért lvl 3-on még kicsit más a játék, mint lvl 5-ön. Főleg 2 harcossal, akik az action surge miatt újra támadhatnak. :)
Az én partimba van egy open hand monk (6. szint előtt four elements), egy oath of vengeance paladin, egy college of lore bárd és egy light cleric. Ezekkel is simán meg lehet oldani a dolgokat. Mindenkinek más a stílusa, stratégiája.
A banyához 4. de inkább 5. szinten menj. Szinteződj addig. Én lvl 5-ön egy kör alatt ledurrantottam a banyát. Ha valami nehéz, akkor lopakodj és úgy támadj vagy preparáld a helyszínt mondjuk hordókkal, spellekkel, itemekkel. Ha szétválasztod a csapatod, megteheted, hogy csak egy emberrel indítod el a harcot (ez mindig e legnagyobb védelmű és rezisztenciájú legyen, lehetőleg buffolva). A többivel szabadon mozoghatsz lopakodásban és beléphetsz a harcba. Nem árt ránézni az ellenfél értékeire, hogy mire immunis vagy érzékeny. Azt is nézd meg, hogy milyen típusú támadással támad és az ellen a támadás típus ellen a legnagyobb védelmű karakteredet küld. Így azért lehet könnyíteni a helyzeteden.
Én nem értem a nehézséget.Nálam így zajlik a fight.
Durran a Bless Shadowheart-tól az első pillanatba, a két harcosom az első körbe minimum 3, vagy ha még a pihenés előtt vagyunk, 4 csapást oszt fejenként (és néha bedurran az Illitihid lucy) (ebből kettő a földre taszít vagy kiüti az ellen kezéből a fegyvert) és persze a garázsló is gurítja a 8-48 -as fireball. Az első körbe így átlagosan 100-140dmg osztok szét…és ez az első kör. Aztán jönnek a 2-3 szintű mágiák -> sav, zsírozás és begyújtás, néha minden ellenfél békésen alszik, én meg loot-ok :)
Én is így játszom, mégis azt érzem hogy mintha csalna a játék vagy ez tényleg ennyire unlucky. Többször lejátszottam a hárpiás fightot a parton, az elsőben pár kör alatt levertem őket, a többiben pedig úgy nyertem, hogy kb. a vak szerencsének köszönhettem hogy SH életben maradt és fel tudott segíteni haldoklókat és valahogy kínszenvedéssel le lettek verve. Most vagyok a hag házában LVL 3. Eltűnik, odakint keresem erre nekem támad vagy 5 redcap mind LVL4en és hasonlók, minden lötty és varázs elmegy rájuk és nagy nehezen megússzuk. Átjutok a faajtón a pincében, erre odabent fogad jópár LVL4 és fölötti maszkos alak, ha ezt is túléled, akkor pedig várnak a csodálatos gázkamrák a túloldalon... Kint a Redcapek ellen SH Fire Boltja Advantageből, nulla negatív módosítóval 3x misselt... Ja, Karmic Dice on. Bele sem merek gondolni, mi lenne ha kikapcsolnám. Szerintem a Hag egyelőre marad, majd visszanézek magasabb szinten.
Nekem kb. ez a 3-4 szintig volt, onnantól már nem számított, meg elég kezdeményező a caster párosom, szóval Papó kezd.
Fighter/Fighter Cleric/Wizard
Mint az úthenger. Pedig van pár saját magamra hozott szabály. Pl. harcban visszatöltés nincs, csapdák beszopokdása esetén sincs, nincs előre YT vidik nézés, mindent magamtól kell megoldani stb.
Ez d&d alap ahol nincs ember mesélő aki néha csaljon hogy a játék nehézsége kiegyensúlyozott legyen. Itt a matek a döntő és a szabályok ismerete és használata. Kb az összes eddigi megjelent játék ilyen jellegű volt. Össze tudtál rakni meta karit ami átgázol mindenkin de azért az élvezeten veszítesz. Vagy csinálod ahogy szeretnéd de akkor meg szopó. Az élőben egy pincérnővel is végigvitted a kampányt ha olyan a mesélő..
Szerintem a harccal az a baj, hogy túl random az eredmény. Mint ahogy sokan elmondták, egy-egy csatában a szerencse rengeteget számít. Volt olyan csatám, ahol két kör alatt kivégeztem mindenkit, pedig hasonló szintű volt az ellenfél, de volt olyan is amikor első körben kivégezték a karaktereim felét, csak mert pont úgy dobott a gép. Egész biztos vagyok benne, hogy akinek van türelme kitalálni mi az ami a legjobban működik, annak ez tök jó, nekem ennyi időm és kedvem sincs ehhez már. :)
5 szinten vagyok még mindig act 1-ben. Kezdem úgy érezni, h nincs kihívás…:( altat a játék és most futok bele a pofonokba vagy nyomjam hard-ra a nehézséget ? Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2023.08.22. 21:24:55
Sokmindenben egyetértek az alant leírtakkal. Számomra talán a legzavaróbb tényező a harcrendszer random jellege. Persze tudom, hogy ez ilyen, rengeteget játszottam AD&D 2nd Editiont, és az új szabályrendszert is ismerem, csak ugye egy Paper and Pen játékban a mesélőn is legalább annyi múlik, mint a kockadobásokon, és jó játékosokkal, jó mesélővel soha nem válik frusztrálóvá az egész. Itt ez nyilván nem lehetséges, ezért sokszor rajta van az ember a szopóágon.
A githyanki őrjárat, a vörös sárkánnyal. Első alkalommal harcra került a sor, és bár vért köpve a végén, fél csapat kidőlve, de sikerült legyőzni őket. Az én csapatom volt 4. szintű, ők 5., a vezetőjük pedig 6. Aztán visszatöltöttem egy régebbi save-et, hogy milyen egyéb lehetőségek vannak, többször is harcoltam velük, de soha többé nem sikerült legyőzni őket, sőt, sokszor egy, vagy akár 2 (!) karakteremet már az első körben kiütötték, még mielőtt akár meg is tudott volna mozdulni tőlünk bárki is, onnantól pedig teljesen esélytelen volt az egész. Magyarul, ha peched van a kockával, akkor bizony lehetsz bámilyen taktikus, szívás lesz a vége.
Persze tudom, ha ragaszkodunk a szabályrendszerhez, akkor ezt videójátékban tényleg nem lehet máshogy implementálni, de attól még rohadt idegesítő tud lenni néha. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2023.08.22. 12:32:32
Úgy hírlik, hogy a Baldur's Gate 3 PC-s verziójából összesen 5,2 millió példány fogyott eddig (ebben benne van az EA is). Elég szép mennyiség, és ugye majd jön a PS5 még.
Én közben a 2. runomban Dark Urge-el gonoszkodok. Érdekes élmény, de inkább csak achi és kíváncsiság miatt csinálom. Alapesetben nem szoktam ennyire elgonoszkodni egy végigjátszást :D
BG1, BG2, majd minden Larian játékkal játszottam és/vagy kijátszottam, de ez a BG3 nekem nem jött most át. Valószínűleg nem jó időben, kedvben csípett el. Beletoltam 10 órát, és tényleg fantasztikusan kidolgozott minden, de engem már zavart ez a részletesség. Néha már agyf**t kaptam, mert állandóan mindenki nyűglődött körülöttem. Nem lehetett egy rohadt napot végig aludni, hogy valakinek valami baja ne lett volna, vagy ne akart volna valamit AZONNAL. A harcrendszer meg olyan amilyen. Nekem sose volt nagy kedvezem, de ebben a játékban rohadtul szarnak tudtam érezni magam minden harc után. Ott kapta az uninstall-t a game, amikor a csapatom kb lemisselte az ostromnál az összes ütését és varázslatát, majd felugrott a pók a szikla tetejére 2 kör alatt lenullázta az egyik karakteremet, majd a másik critiallal lenyírta az egyik védőt, majd kaptam két nyilat és 3 hp maradt a fő karakteremnek. És még csak a 2. körnél jártunk. Itt mondtam azt, hogy najó, nekem arra nincs időm már, hogy ezzel kínlódjak, mert később is biztosan ez lesz, ha már eddig ez volt. Érthető a hype, a játék is fantasztikus és legyen sok másik ilyen és ehhez hasonló színvonalú termék, de azért nem való ez mindenkinek. Nekem se.
Mindennel egyetértek. Ismétlem, nem rossz játék ezektől függetlenül, csak ugye 2023at írunk. Sok dolog a 30 évvel ezelőtti játékokban megvolt, pl. pause mikor csapdát találtok, hogy a retard társaid ne sétáljanak bele. Lehetne a bejegyzésekhez, lorehoz ilyen hyperlinkes magyarázó mint PFben. Na majd 100 óra után még véleményezem. Addig felfedezgetek, meg élvezem a szabadságot.
A történetből sokat nem kapsz még az act 1-ban. Az emerald grove druidás izének sok köze a főszálhoz nincs, lényegében csak azért van benne, hogy választhass: goblinokkal vagy a tiefling menekültekkel bútorozol össze. Ettől függ majd, hogy melyik karaktert tudod pluszban a partidba felvenni - nyilván az egyik egy inkább jó, míg a másik egy inkább gonosz választás. Druidák elvileg a régi AD&D-ben, amikor még volt jellem, akkor true neutralok voltak, tehát adott esetben simán kinézem belőlük, hogy kidobják a menekülteket. De itt ez is meg van magyarázva a játékban (fődruida elveszett, helyettes meg gonosz).
A karakterek terén egyetértünk, nekem sem jöttek annyira be. Mondjuk a pathfinder karakterei se jöttek be. Linzit vagy kit az első részben, konkrétan a harmadik "applause, please" után meg akartam fojtani. A bajom itt is az, mint ami a legtöbb modern rpg-nél: hogy mindegyik annyira Eredethy akar lenni. Mi volt a baj a régi BG-féle karakterekkel? Akiknek nem feltétlen volt Nagy Sötét Titkuk. Itt mindenkinek van egy. Szó szerint. Talán Lae'zel az egyetlen kivétel, de SH, Gale, Astarion, Wyll, Karlach ... mindegyiknek. Amikor 20+ éve először kijöttünk Candlekeepből és összefutottunk Khaliddal meg Jaheirával, akkor ők pontosan azok voltak, aminek látszottak: Gorion Harper barátai, egy házaspár, semmi több. Legyen egy-két olyan npc, akinek van valami szupernagy titka, de ne legyen már mindegyiknek. Garrus az ME-ben pontosan az volt, aminek mutatta magát, mégis az egyik legkedveltebb karakter az rpg-k történelmében.
A játék act 3-ban sem érződik BG-nek sajnos és ez talán a legnagyobb hibája. Hogy nem sok köze van az eredeti BG-vonalhoz. Ez nem meglepő annyiban, hogy a sztorit ugye lezárták eléggé jól a Throne of Bhaalban, de akkor meg adja magát, hogy minek a 3. rész. Az egész inkább érződik egy spin-offnak, mint a sorozat részének.
Biztos megbolt még, de mivel annyi mindent megcsináltam, már nem foglalkoztam vele. Szerencsére debuffal is megoldottam a tornyot és már javában a kórházzal ismerkedem. Majd üzenek, ha már Act.3-ba értem...
Én eddig kb. még a druidáknál a ligetben hokizok még, egy másik karival voltam az elhagyatott faluban, ahonnan 2 mondattal hazaküldtem mindenkit... Nem akarom ócsárolni a játékot, de nekem eddig nem üt akkorát mint amennyire felhype-olta az egész gamer közösség. Vannak nagyon pozitív dolgai: pl. full voice acting, a kockadobálós mechanika, a rengeteg detail (pl. gnome-ként bebújhatsz a kis réseken ahol mások már nem). Amivel nem tudok kibékülni azok a companionok. Senki sem tud megérinteni, annyira üresek és röhejesek a párbeszédek velük, hogy az valami hihetetlen, és teljesen lerombolja a beleélést. Aztán a combat. Kiváncsiságból lefuttattam pár fight-ot mentésekből, hogy lássam mi történik... Annyira random az egész, annyira a véletlenen múlik hogy mi lesz... Ha 1-2 körben bejön egy miss a harcosodnak, akkor már teljesen más felállás lesz az enemynél, és lehet hogy emiatt lenyomják egy kör alatt a party-t fél HP-ra. OK hogy van taktikai elhelyezkedés meg használd a környezetet, de azt ne mondja nekem senki, hogy azt élvezi, hogy belelő egy nyilat a lógó kődarabba és az agyonüti az alatta lévőket és hogy ez mekkora skill volt... A könyvek, Ó istenem... :D Mintha a szaros Word Times New Roman betűkkel lettek volna a történetek beleírva azokba a könyvekbe, nem hiszem el, hogy ennyi telt a Larian-tól. A sztori mint olyan az egyelőre egy nagy katyvasz (nyilván még az elején vagyok), druidák akik kirakják a menekülteket meghalni a gobbók közé, igen, mesélj még... Nem tudom, nekem kicsit nehezen áll ez össze.
Ha összehasonlíthatnám a Pathfinderrel, nekem az lenne a tökéletes RPG, csak ott meg a mesterségesen felhúzott enemy ACk miatt megy át a combat - és így a game nagyrésze is - matematikába ami már nem játék hanem tudomány. Ott jobbak a companionok is, vannak gyönyörű rajzos átvezetők, mintha tényleg egy fantasy könyvet vagy tekercset olvasnál.
Nem rossz játék, de én egyelőre nem látom a BGk vagy az IWD-k utódját, persze ettől még lehet hogy jó játék. Vagy akár a Dragon Age Origins. Ott is éreztem, hogy egy epika része vagyok, itt meg... Na mindegy. Nyugtassatok meg, hogy lesz ez még jobb, csak nagyon az elején vagyok. (Amúgy Deep Gnome Wild Sorcerer a karim, jelenleg Lae SH Asta trió a party)
.
Hogy van a csonti bácsinál a táborba, visszamenőleg is lehet módosítani a szinteket vagy csak az utolsót¿
Kicsit google-ztem és úgy látszik ez egy bug, ami eredményezheti, hogy innentől minden őr ellenségnek fog téged nézni. Ez picit nehézzé teszi majd az act 3-at. Biztos nincs korábbi mentésed?
Nekem ebben az egészben az a fura, hogy már nagyon sokat kutakodtam a neten erről az Enemy of Justice-ról és mindenki a Goblin Camp-ben ill. a Smaragdligeti területen szedte be, senki nem említi a Moonrise tower-t ilyen aspektusból. Hát nekem sikerült! :)
El lehet terelni az őrök figyelmét és akkor senkit se kell megölnöd.
De nagyon ne bánd, én is megöltem mindenkit. A fegyvert én is bedobtam, de a játék bebugzott és nem bontották ki a gnómok a falat, nekem kellett manuálisan kirobbantanom, mindegyik csak állt és nem csinált semmit. Erre nyilván az egész brigád rám támadt.
Nem százas, de ha a lebegő szem-izéket megölöd úgy, hogy ne vegyenek észre, akkor szerintem nem "riaszt be".
Köszi! Egyébként azért kellett őrt gyilkolnom, mert a csónaknál már nagyon aprították a szökevényeket és nem akartam bukni a küldetést. A fegyver bedobását nem vették észre.
Egyébként meg lehet úgy csinálni a fogolyszöktetést, hogy nem ölsz meg senkit és nem vesznek észre semmit sem.
Hát, megöltél egy pár őrt és ezt nem felejtik el a toronyban nyilván. Ha nem akarod visszatölteni a mentést, akkor meg kell mindenkit ölnöd a toronyban - ami nem feltétlen nagy baj amúgy. Mégiscsak az ellenség főhadiszállása az.
Bajban vagyok, segítsen valaki! A Moonrise Tower-ben kiszabadítottam a foglyokat, majd a menekültekkel együtt elhajóztam a Last Light Inn szigetére. A börtönben a fogolyszöktetés közben muszáj volt néhány őrt megölnöm, eközben kaptam meg az "Enemy of Justice" debuff-ot. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy ennek ilyen durva következményei lesznek: amint belépek a toronyba - ahol még bőven lenne teendőm - mindenki megtámad! Nem csak az őrök, mint ahogy ez a debuff megjegyzésében szerepel, hanem a konyhások, a tanoncok, szóval aki csak él és lát a környéken. Ez egy bug lenne?
Mit tegyek? Visszatölteni biztos nem fogom a börtönös részt, mert azóta nagyon sok mindent teljesítettem, de ez azért abszurdum. Meg lehet ettől valahogy szabadulni vagy esetleg a toronyban kell úgy közlekednem, hogy ne lássanak meg? Valaki került hasonló helyzetbe? Előre is kösz a tippeket! Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2023.08.21. 12:34:09
Megnéztem a magyarítást. Gyerekek, ez állat jó. Nem is gondoltam volna, hogy a Deepl ennyire jól fordít.
Ezek jó dolgok, de ugyanakkor pl. az hiányzik, hogy nem tudok odamenni egy akárkihez és mondjuk megkérdezni, hogy XY hol van. Sétálok a városban és quest markereket keresek, ha épp rak ki a játék, mert amúgy nyilván fogalmam sincs, hogy az X kocsma vagy Y akármi, aminek csak a nevét tudom, az merre van. Szóval porszívózom a térképen a fog of wart, ami viszont nem reális. ha egy hullát meg tudok kérdezni, hogy ki ölte meg vagy egy tehenet, hogy mit látott, akkor az egyik npc-t miért nem tudom megkérdezni arról, hogy merre van a kocsma pl? Ugyanúgy mehetett volna narrator hangon és mondjuk, ha válaszol, akkor eltűnik a fekete köd a térképen azon a részen és kész, ennyi. Akár egy mod is meg tudja csinálni később.
Ne is mond. 2. végigjátszásra Dark Urge… Hát mondjuk úgy mindenképp máshogy megy a sztori, én meg még rá is gonoszkodok egy lapáttal. És teljesen ki van dolgozva így is meg úgy is a játék. Zseni!
Elkezdtem igazan nem csak kapargatni, hanem jól beleásni magam a játékba.
Atyaisten…nem is hinnétek, h mennyi lehetőség, út van benne. És az a baj, h fel sem merül bennem, h miként is lehetne, mert az eddigi játékok egyszerűen nem adtak ennyit. Pl. álmomba nem jutna eszembe egy hullát kifaggatni, h hogy halt meg, esetleg rejtegetett valami értéket (vámszedő), vagy h az egyik lehetséges társunk fejét szó-szerint in-game lefűrészeljük és….érted, egy primary karakter és bármit megtehetsz…
10/10
Annak már megcsapkodtam a seggét :) most az ördög kislány jön, rá lesz húzva a lomposra, egyem a mechanikus szívét :)
Jaja :D Ráadásul a többség nem valami szimpatikus. Érdekesek, igen, de eléggé ellenszenves a többség. Nekem Shadowheart a kedvencem eddig (ő azért kapna is rendesen :D), de tuti, hogy róla is kiderül, hogy farkasemberré, vagy adóellenőrré változik, ha nem eszik meg kétnaponta egy nyers hódot, vagy valami ilyesmi.
Ezt az eszement társakat, az egyik állandóan varázstárgyakat szipolyozna, mert különben agyfaszt kap, a másik engem akar megcsapolni egy kis vérrel, a harmadik állandóan a nyakamat vágná el, mert nem sokára csápok nőnek ki az orromból…már várom a többi defektes mikor jön elő valamivel…
Az hagyján, én lementem a falu alatti barlangba, nagy sokára megöltem a phase spidereket meg a nagy bazi anyapókot is, erre elfelejtettem menteni a harc után, viszont a táborban meg bebugzott a game, ki kellett lépnem fömenübe, aztán amikor betöltöttem, akkor szembesültem vele, hogy még minden pók életben van és kezdhetem a harcot elölröl. :) Nem volt öszinte a mosolyom. Pedig azt hittem, a táborban van autosave. :( Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.17. 21:13:41
Nem tudom volt e már, de hogy lehet magyarítás után megcsinálni, hogy ne hitelesítsen minden indításnál a steam? Ilyenkor végig ellenőriz minden filet, kb 20 perc.
Fuck me. Hotfix 4-et rollbackelték, mert valami baj van vele és ameddig ki nem adják megint, addig a hotfix 4 alatt készült mentések nem betölthetők. Az utolsó mentésem, ami még hotfix 3 alatt készült 4 órával korábbi. Szal most patchre várás van... Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2023.08.17. 13:57:20
Én szintúgy 40+-ként játszom, keves szabadidővel, ettől függetlenül teljesen érthetetlen számomra az amit írsz, pláne az ilyen paradoxonok minthogy : kevesebb időd van játszani, ezért játék helyett végigjátszásokat nézel abban a kevés idődben is, illetve hogy a történetet úgy nem "spoilerezed" el, hogy közben azt nézegeted hogy milyen szálakat hagytál ki...XD
Egyébként mi van akkor ha kihagytál valamit ? Az miért fáj ? Ha nem néznéd meg, nem is tudnál róla...XD
Mindegy, egy dolog teljesen igaz viszont amit írtál : "Mindenki új játszik, ahogy szeretne".
Ez igaz. És ha neked ez így játék, akkor jó szórakozást hozzá. ;)
Ezek a saját számaid, az átlag végigjátszás DOS 1-nél 67 óra, DOS2-nél 59 óra, DAI-nál 57 óra. Mindenki tempója más, de a BG3 olyan 60-80 óra az átlagos játékosnak, ami a felső 1-2%-a az ilyen sztorialapú rpg-knek. A te tempóddal simán lehet 120 óra is a vége.
Én act 3-ben vagyok 60 óra körül, de mondjuk EA-ben az act 1-et felfedezgettem, szóval éles játékban egy rakás dolgon simán keresztül tudtam száguldani, mert már ismertem, ezért csalós a szám.
Nem is erröl van szó. De anno a BG-sorozatot és az IWD-sorozatot is így játszottam végig, hogy mindent meg akartam szerezni/csinálni és ha úgy volt, akkor inkább újrakezdtem. Mindenki új játszik, ahogy szeretne, nekem így tetszik. Nyilván nem fogom követni senkinek a walkthrough-ját, mivel 1. elveszi a játék varázsát, 2. nem fogok lépten-nyomon Alt-Tab-ozni. Ráadásul még csak 4-es szinten vagyok és az elsö térkép már majdnem kész, szóval nagyon az az érzésem, hogy van még kakaó a térképben, amit kihagytam és ezt nem akarom.
A másik meg, 40+ évesen sajnos nincs annyi idöm játékra, amennyit szeretnék, így ezért nézegetek végigjátszásokat, összehasonlításképp, hogy mi az a küldetés/tárgy/miegymás, ami esetleg nálam kimaradt.
És a történetet nem spoilerezem el magamnak, azt se tudom, hogy mi lesz act2-ben vagy 3-ban. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.16. 07:34:01
Act3ban vagyok 110 oran tul, egyik actbol sem mentem at, amig meg nem csinaltam mindent amirol tudomasom volt, nem rusholtam a main storyt hanem szo szerint minden kis fekete kodfoszlanyt( fog of war) eltakaritottam a terkeprol. Namost act3 ban nekem szetesett a tortenet, gyakorlatilag hatterbe szorult a main story annyira le akartak nyugozni a Baldur's Gate varosaval es benne a sok-sok NPC/quest giver-el, nem tudom, enyhen meguntam, lehet megyek es inkabb befejezem a main storyt es ennyi...
Lemásolni más játékát, belenézni előre a történetbe, idegeskedni az miatt hogy otthagytál xy pajzsot, fegyvert, páncélt, akármit, kihagytál egy beszélgetést, nem élvezni azt ahogy kinyilik előtted a játék világa, felfedezheted játszhatod úgy ahogyan neked tetszik...
Ne haragudj, -tudom hogy a net tele van ilyen ostoba "optimal walktrough" videókkal amik még ráadásul sajnos népszerűek is - de az hülye aki egy ilyen játékkal így játszik, annak ez a stílus nem is való...
Keszul az official "barber shop" megoldas, amit sosem ertettem, hogy miert hagynak ki eleve egy kozel 100 oras jatekbol, foleg ugy, hogy ha meg fodraszat nincs is, de illuziok es magia, tele van veluk Faerun?
Dragon age inqusition volt 170 óra- igaz dlc-kkel, Divinity original sin olyan 110 óra körül, persze nyilván van egy csomó más rpg aminek 40 óra körül van..
de egy csomóan írták pl itt is Shaba23 h még az első fejezetben vagy mappon vannak de hogy már milyen sok óránál tartanak - ebből következtettem hogy ez egy hosszabb fajta rpg. De hiába első fejezet és már 20-30 óra, ha eleve nincs benne sok fejezet...
A másik meg ok van 2000 ending variáció, de abból nyilván apró eltérések vannak, amitől még én nem fogom emiatt egyből újrajátszani... Hisz a mappok, és a játék annyira nem változik...
Na várj. Ha csak a saját kasztodból akarsz másik subclasst, akkor nincs hátrány. Ha viszont a meglévő kasztod mellé másik kasztot (pl. tolvajt) akarsz, akkor van előny és hátrány is. Előny minden olyan, amit az adott kaszt tud, és hátrány, hogy a bár a karakter szinted mondjuk lvl 5, de a multiclass miatt csak a kasztjaid szintjei számítanak, pl. 3/2 és nem 5. A cantrip-ek sebzésére ez nem igaz, ott a karakter szinted számít.
Magas újrajátszási faktor és majdnem 2000 ending variáció. De elég csak belegondolni abba, hogy a 73 óra alatt mennyit látott a 170+ órányi átvezetőkből. Meg egy rakás mellékszál is kimaradhatott neki.
Egyébként ha egy játék 20-40 óra, az már teljesen jó. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.08.15. 15:07:30
Nyilvan a te dontesed, de szerintem kar volt. Az elso jatszas legyen olyan, amilyen, a donteseknel hallgass a szivedre/eszedre/megerzesedre, semmi gond nincs azzal, ha nem ugy alakulnak a dolgok, ahogy masok leirtak/megirtak vagy levideoztak. Legyen az elso vegigjatszas egy kiindulasi alap, amelytol majd a masodikban mar eltersz, neha tudatosan, neha a szerencsenek koszonhetoen. De, ez a te jatekod, ha a szorakozasod es kikapcsolodasod erdekeben dobni kellett a kampanyt es muszaj voltal ujrakezdeni, akkor termeszetesen jol dontottel.
Sokan azt felejtik el egy ilyen játéknál hogy nincs "rossz" meg "jó" megoldás, illetve szubjektiv az egész, és brutál sok poénos/fun/akármilyen sztorielem kimarad, ha csak a jó dobásokat hagyod meg.
Hát én ezt újrakezdem. :) Nézegetek itt videókat YT-n meg olvasok végigjátszásokat, olyan dolgokat hagytam ki, hogy inkább újrakezdem. :) A beletett idö nem érdekes, van annyira jó játék, hogy megéri. :) Meg mondjuk még az Act I felénél járhatok, szóval annyira nem vészes. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.15. 09:58:01
"A sub class választáskor van valami hátrány?" Nincs. De arra figyelj, hogy x szinttel alacsonyabb leszel és nem kapsz extra támadást, ha nem vagy az adott harci kasztból lvl 5.
No 73,5 óra volt az első végigjátszásom (egész jól sikerült). Nagyon élveztem a játékot összeségében! Nekem ez 9,5/10 és GotY nagy eséllyel.
A sub class választáskor van valami hátrány? Mert hát nincs normális rúgó a csapatba és néha jól jönne a képessége…
Nagyon tavoli(vagy nem is annyira) atkotes a Diablo 3, megjeleneskor tele volt a jatek anti player mehanikakkal amik el is ertek celjukat a jatekosbazis nagy resze megreked konkret helyeken a progressbe es ugye a dev team meg hetvenkedett is hogy teszteltek a jatekot meg kiadas elott es a megjeleneskor raduplaztak a nehezsegre. Nos mindenkinek sajat velemenye volt rola hogy ez mennyire erte meg, de Jay Wilsont kirugtak az igazgatoi szekbol es behoztak helyette Josh Mosqueira-t aki kimondott egy dolgot amit rajta kivul senki es nagyon orulok hogy eszembe jutattad: a melyen tisztelt uriember azt nyilatkozta, nem szamit hogy mennyi(re keves) idot tolt a jatekos a Diablo3-al ha akkor amikor elmegy jo emlekkel marad es szivesen jon majd vissza ha valami ujdonsag erkezik frissitesben. Az erdekesseg hogy miutan rendberakta a jatekot a Diablo szarnyalni kezdett es hosszu evekig jo szorakozast nyujtott. Jo szorakozast nyujtott. A Larianos okrok szerintem annyira bele vannak feszulve a kihivas maniajukba hogy nekik ezek az egyszeru szavak mar nem jelentenek semmit...
Úgy értettem, ha már ezeken túl van és az opció az a mérgelődés meg az uninstallálás. Akkor inkább cheateljen nyugodtan, nem lesz tőle kevesebb. Szerintem van olyan karakter/build/party kombináció, amivel egyes harcok kb lehetetlenek, szóval be tudja magát valaki manőverezni olyan sarokba, hogy onnan nincs kiút. Egy rendes tabletop játéknál ilyenkor a mesélő is "csal" a játékosoknak, mert a nap végén az értelme az egésznek az, hogy jól érezze magát az ember és nem az, hogy idegeskedjen.
Nincs git gud… Csak át kell gondolni a dolgokat és menni fog elöbb-utóbb. A játék nagyon széles tárházat ad megoldásként. De aláírom, hogy vannak balance gondok a nehézségben, amit ki kell javítani. De semmi nem lehetetlen (nekem pl neheziti a saját döntésem: nem használom az ithilid powereket, mert nem tudom mi lesz a következménye a végén. Persze kövi karinál fogom) Én előszőr nem voltam benne biztos, hogy végigtudom majd játszani közepesen, mert nehéz lesz, de megy. Nem szabad feladni. Volt, hogy erővel oldottam meg a bosst, taktikával, de volt többször, hogy megöngyilkoltattam, vagy volt, hogy lelöktem egy szikláról, és hasonlók… Lehet szinte mindent :) Nem szabad feladni, ha elsőre nem megy le. Plusz szerintem lassan lesz egy csomó segítő guide is már, ha elakadna az ember.
Teljesen egyetértek Sunrider! Én a DOS-t végigtoltam, viszont a DOS 2-t nem ugyanezen problémák miatt akármerre mentem egy idő után csak szivatós vagy még szivatósabb harcok voltak ezért féltem ebbe is belekezdeni... de most még csak level 6 vagyok és már hasonló érzésem van, bár talán a banyát már ha visszamegyek le tudom vágni, de ami a vámháznál pl 600 hp-s enemy mondom ezmiez...?! A shar templomba nem tudod bezárni a 36hp-s kört next round nesze egy 150 hp-s monsta ehhhh....ami ma felidegelt totálisan ezek a folytós elteleportálós 4 nyavalyás leverem őket nagy nehezen de persze olyan helyre teleportálta el az utolsó körben két hősöm ahol a lámpa fénye nuku így instant halál köszi köszi...
Nálam nincs ilyen, szóval sanszos, hogy nálad. Próbáld meg lejjebb venni a grafikai beállításokat és megnézni, van-e változás.
Sziasztok.Egy technikai kérdésem lenne.Mikor kiszabaditom a goblint és kikisérem a barlangból a videó után felsir a videokártyám és teljes sötétség nincs jel.A gépem megy de azon kívüli semmi.Ez többször is megtörtént és csak ennél a jelenetnél/résznél.Nálam van a hiba vagy a játéknál?Más játéknál nem csinálja ezt.Köszönöm a válaszokat.