"Új információk láttak napvilágot a Baldur's Gate 3-mal kapcsolatban, amik bizony már nem minõsülnek pletykáknak. A D&D RPG széria legújabb tagja ugyanis létezni fog! Az elõdökkel ellentétben nem a BioWare és az Interplay keze-munkáját csodálhatjuk majd, hanem az Atari kiadásában megjelenõ, eddig ismeretlen fejlesztõtõl származó anyagot. Az Atari sem a fejlesztõ nevét, sem a harmadik rész elõzetes megjelenési dátumát nem árulta el."
hát az akkor olyan is lesz... a pool of radiance-t is jól elbaszták!
Hogy rohadjanak el. Kedvenc sorozatom meggyalazza valami amator banda. Bioware az isten, meg a Black Isle se ert a kozelebe, pedig volt sok nagyon jo otlet az IWD1-2 jatekokban.
olyan lesz sztem mint a konzolos BG
az interplay keze munkáját épeszû ember látni sem szeretné. a világ legbénább kiadója voltak (múlt idõ - hál' Istennek) és kész csoda, hogy nem mentek hamarabb tönkre.
a bioware-t meg nem kell isteníteni. a régi bg szérián ugyanis a bioware együtt dolgozott a black isle-lal - a fene tudja, milyen munkamegosztásban (lehet, hogy a sztorit csak BIS-es emberek agyatlák ki pl). a black isle már nem létezik, az ott dolgozók elmentek szépen az obsidianhoz meg a troikához. a bioware azóta csak a kotor-ral tett le minõségi rpg-t az asztalra (az nwn oc-ját még véletlenül sem sorolom ezek közé), szóval a hír, hogy sem interplay, sem bioware kéz nem nyúl majd hozzá, igazából nem is olyan rossz hír.
lehet, hogy az atari (akié az összes dnd crpg kiadási joga) odaadja az obsidiannak, ahol Feargie dolgozik, a régi black isle atyja. ez kurva jó hír lenne. lehet a troikának adják, akik az arcanumot meg a bloodlinest készítik és tele vannak régi BIS-sekkel szintén. ez megintcsak jót tenne a játéknak.
nem kell elkezdeni pánikolni, amikor még gyak. semmi info nem került a napvilágra. a BIS utódcégei nagyon jó referenciákkal rendelkeznek: fallout1-2, ps:t és a bg széria fele pl. ezek legendás játékok.
Szerintem az NWN egy nagyon jo ONLINE rpg volt. A single resze eleg gaz, de multiban honapokig le tudott kotni. Kijott jopar nemhivatalos PW vilag, osszetett tradeskill rendszerekkel, es sokkal lassabb szintlepesekkel, amik atvittek a jatekot rpgbe hack and slash-bol, de ehez kellett a jo engine. Mellesleg szerintem a KOTOR singleje meg rosszabb az NWNnel, meguntam az egeszet valamivel azutan hogy megszereztem a fenykardom.
Mellesleg az Icewind Dale jatekokat csak a Black Isle csinalta, es eleg gaz volt, nagyon elment a harc iranyaba, rpg csak annyi volt benne hogy megmondta valamelyik NPC hogy melyik areaba menjek irtani. A konzolos BG:Dark Alliancet is BI keszitette, ott a parbeszedek abbol allnak hogy nyomogasd az X gombot amig elmondja amit akar majd menj el zuzni. Meg egy normalis harcrendszert se tudtak csinalni, a jatek MANA ALAPU, burning hands ugy mukodik mint diabloban inferno, szoval valami nevetseges H'nS.
hülyeséget írsz az interplay igenis jó kiadó volt csak nem tudtak tõzsdézni:) nem kellett volna a részvényeiket piacra dobni!amúgy egy idõben õk adták ki a legjobb progikat 1994-1999-ig!meg a baldurs gate2-vel bezárva aztán kakukk!
az interplay egy vicc volt. az összes hardcore bg fan/fallout fan gyûlöli õket. csak nyiss egy topicot az rpgcodex-en pl. olyan címmel, hogy "I love Interplay" és percek alatt ronggyá flémelnek. :) balfasz mód kezelték a játékaikat, hiába dolgoztak a bioware/BIS-nél keményen az emberek és jöttek a sikeresnél sikeresebb cuccok, a kiadó béna managementje mindig keresztbe tett. mi sem bizonyítja jobban, hogy a BIS feloszolott, az interplay meg tönkrement. az, hogy jó játékokat adtak ki, nem az interplay érdeme volt, hanem a programok készítõié.
konzoljátékokat nem ismerem. iwind dale nekem teccet. oldszkúl rpg volt, szándékosan hekkenszless. tisztelgés a nagy elõdök, mint pl. az EOB elõtt. de az is pl. bioware engine-nel készült.
nwn oc-je szar. :( ahol Klauth megölhetõ 12. szinten és a játék felénél, az összes luskani kapitány kardélre kerül, az nálam komolytalannak számít. arról nem is beszélve, hogy mindegy mit csináltunk, milyen jellemünk volt, milyen fajunk volt, milyen kasztunk volt, milyen fõjellemzõ értékünk volt, milyen döntéseket hoztunk, a játéknak csakis egy vége lehetett. semmit nem számított, mit döntünk, csak szépen mentünk a sodrással. a kotorba legaláb KÉTFELÉ ágazott a történet. az is lényegesen több ennél. szvsz.
no most nem azért, de a fallout rajongók reakcióit talán ne hozd fel mintaértékûnek, soha, semmire sincs egyetlen jó szavuk sem Feargus már egy csomó interjuhéban lenyilatkozta, ha a Beth szóba került, hogy sok sikert kíván nekik, mert a Fallout rajongótábora a lehetõ legrosszabb
bár ettõl függetlenül az IPLY télleg f@sz
jah, és nem tudom, azt láttad-e, hogy Feargus nagyon dédelgeti az IWD3 terveit (saját bevallása szerint se sikerült túl jól az IWD2, alapvetõen azért, mert a kiadó basztatta õket..)
Biztos így van csak az a baj hogy a konzolos BG egy hentgame a PC-s meg RPG. Mi RPG-t akarunk nem hentgémet;)
"iwind dale nekem teccet. oldszkúl rpg volt, szándékosan hekkenszless" Hat azert ennel 1 C64es Pool of Radiance is tobbet tudott felmutatni, nem epp 1 kategoria.
ezért mondtam az rpgcodex-et és nem az nma-t. ott tényleg sok a durva FO rajongó, akiknek semmi nem jó. rpgcodexen is gyakori a "mindenért rinya" hozzáállás, de azért annyira nem általános. meg néha van ellenvélemény is.
POR/POD nem azonos kategória az EOB-bal. elõbbiknek egész pofás storyjuk is volt, eobnak gyengécske, mint az iwd-nek (waterdeep alatti dungeon kitakarítása, gonosz-csúnya templom kitakarítása, myth drannor kitakarítása). az iwd az eob-vonalat követi (meg a többi dungeon crawlingot - puzzlekkel és szörnyekkel). a por más kategória.
én se vok elszálva a pw-ktõl. csak nekem az összes arról szólt, hogy tápoljuk agyon a papokat ... meg a kód se olyan csodás húszegynéhány fõ felett rendszerint lagzik mindegyik. mondjuk ettõl függetlenül el lehet velük szórakozni ...
Már ne haragudj, de szerintem a kotort meg a minõségi rpg-t egymáshoz ilyen közel említeni az azért túlzás. Körülbelül annyiból áll, hogy végig tudsz menni egy lineáris folyosón feketén vagy fehéren. Mondom ezt úgy, hogy magamraerõszakoltam, végigszenvedtem, majdnem mindent kipróbáltam. A baj, hogy messzirõl ordít a játékról, hogy elsõsorban konzolra tervezték, és az olyanoktól sajnos pörögve hányok. Nincs választási lehetõség, csak elõre lehet menni, nincs többféle megoldás, stb. Nem értem... Csak engem zavar, hogy manapság minden rpg egyre lineárisabb lesz? Már a BG2-ben is iszonyatosan bökte a szemem, hogy nem lehetett szabadon kalandozni a vidéken, csak bizonyos távoli pontokra lehetett elutazni. BG1-ben még hátizsákos kalandtúrát lehetett tartani a vadonban, de kettõben már ez nem volt. Hol vannak az olyanok, mint a BG1, Torment, Falloutok, Arcanum, Morrowind, NwNcsakmultimodjai?
Az agyontápolt pap sajna nem a pwk hibája, hanem a D&D-é... mert ugyebár ezt nem elsõsorban pvp-re találták ki. :D Jobb pwkben rettentõ sok papbutító szabály van.
Talan azert, mert nwnben a vazsik messze a legtaposabbak. Az osszes pwben amivel jatszottam azok is maradtak, csak kell nekik par szint. Ugy 11es szint utan mar megint ok a legjobbak, az alatt kell nekik egy csapat, de meg mindig jobbak mint pld rogue (vagy bard) egyedul alacsony szinten. Lev20on 3-4 isaac's greater missle stormmal kiirt egy ossarkanyt, ha ezt time stop alatt lovod el akkor meg annyi ideje sincs hogy radnezzen.
Felejtsuk mar el ezt a konzol=linearis dolgot mert baromsag. A jatekok 95%aban pcn sincs valami sok valasztasi lehetoseg.
BG1ben egy otthonatol megfosztott, ketsegbeesett ember(illetve Bhaalspawn) kereste helyet a vilagban, probalt megelni kalandozasbol. BG2ben mar nem kispalyaznak, a partyt szinte mindenhol ismerik, egyedul kiirtananak egy varost, raadasul minden elobb ki akarjak szabaditani Imoent, kesobb megfekezni Irenicust. Talan menjenek el gnollokra vadaszni? Azert nincsenek nagy, kulteri felderitendo palyak mert lenyegtelenek, mar nem celtalanul koszalsz hanem tudod, hova akarsz menni es legtobb esetben igencsak sietos a dolgod.
egyébként én egyetértek azzal, hogy alacsony szinten a harcos kasztok erõsebbek legyenek mint egy kis tanonc, magasabb szinteken viszont egyenlítõdjenek ki az erõviszonyok ,és igen magas szinten meg egy harcos/tolvaj nehogy már elintézzen egy fõpapot vagy varázslót! tiszta nonszensz lenne. viszont csellel vagy orvul, olyan varázsfegyver használva ami átszúrja a védõmágiát, többen támadva varázspáncélokban a felsõbbrendûség fennhélyázó tudatával eltöltött õsmágus is halandó teremtmény,csak a lényeg az, hogy sztem egy ua szintû barbár/harcos/tolvaj mondjuk 20 szint felett nehogy már egy az egyben párja legyen egy mágiahasználónak. sajnos a szerepjátékok még így is az egyenlõségre törekednek, minthogy az elejétõl a végéig bármely kaszttal játszható, kihívásokat jelentõ játékot akarnak lértehozni, viszont az egyensúly nincs és kár is lenne erõltetni, csak úgy lehetne megteremteni, hogy a harcosok õsi nagyhatalmú varázsfegyvereket használnának erõs mágiahasználók ellen, viszont felmerül a kérdés, hogy a mágiahasználóknak is ha adunk a kezébe nagyhatalmú erekjéket, botokat stb. akkor õk így még erõsebbek lennének.igazából fantasy regények között is az a jó, ahol egy futrinka harcos nem vág agyon egy lícset stb, mert az vhogy nem adja ki jól magát, a fantasyban is irreális, legfeljebb többedmagával, meglepetésszerûen, egyszerre használva erõs mágikus tárgyakat
ez nem így van. amióta kijött a dnd angolul (a phb) mesélek pnp. elhiheted. ez az nwn hibája. csomó spell pnp nem létezik vagy nem úgy létezik, ahogy nwnben. (pl. van ellene mentõdobás) 4 éve jáccik nálam pap, mostmár epic szinten (cleric+hierophant) és semmi gond nem volt a kordában tartásával. épp csak annyi "szabálymódosítás" kellett, hogy a Harm és a Heal ellen van/lehet mentõ (ezt egy Dragon is meglépte és 3.5 kanonizálta).
torment/arcanum/fallout ligában gyengén teljesítene a kotor, ez tény. de ebben a hatalmas szingli crpg uborkaszezonban kénytelen voltam kiemelni. ilyen idõket érünk. :)
tény, hogy lineáris volt, de legalább egy problémát többféleképpen meg lehetett oldani (igaz, nem mindig). és ez már felfelé húzta az osztályzatomat.
ez szerintem nem jó gondolat. a partin belüli erõkülönbségek (hiszen kb azonos szinten jáccik varázsló és harcos is a csapatban) vitához vezetnek. normál fantasy rpg-ben ezért törekedni kell a kasztegyensúlyra. ha kiemelünk egy típusú kasztot (pl. varázslót), mint a legerõsebbet, akkor azt óvatosan kell csinálnunk. erre jó példa az ars magica (pnp rpg), ahol mindenki több karakterrel jáccik és mindenkinek van mágus karaktere is. így nem lesz frusztráció a csapaton belül.
Az hogy 1 sarkany ancient, azt jelenti hogy 801 - 1000 (epic handbook szerint 1601 - 2000) eves. Ebben a korban 15-os a varazsloi szintje (voros sarkany eseten), great wyrm koraban lesz neki max. 19-es, ami 1201 ev es afelett van neki.
Korrekt! Egy Elminsterrel vagy Raistlinnel 30 Drizzt se lenne egyenrangu. Epp azert vallalja a magus a hosszu tanulast, a kezdeti gyengeseget hogy a vegen kitunjon a tobbi kozul. Ez a fantasy regenyek szelemisegebol jol ki is tunik. A hatalomert cserebe a magus fizikailag mindig is gyenge marad, alapbol eleg neki 1 kardcsapas , viszont a tudasa segitsegevel legyozi a fizikai korlatait. Ez a PNP szabalykonyvekben tukrozodik is nagyjabol, a problema csak az hogy a NWN nem igazan koveti a PNPt, pont azok nincsenek benne a jatekban ami a magust magussa teszi. Kezdve a varazslatok kb. 70%-aval, amibol meg azokat se voltak kepesek berakni a jatekba, amit 1szer mar a BG sorozatban megvalositottak. Az NWN nagymertekben a harcos kasztoknak kedvez, valszeg 1szeru lustasagbol, hiszen az "utok egy nagyot, te meg sebzodsz 1 nagyot" fenyevekkel konnyebb megvalositani mint a magia bonyolult, grafika es szamolasigenyes dolgait. De egy Wisht nem is igazan vart volna itt senki, azonban az olyan leprogramozhato, es a BG sorozatban le is programozott dolgokat mint a Project Image, Spell Trigger, Lower Resist, azt igen.
Azert a BG1 kozel nem volt linearis. A tortenet fo" szalanak bizonyos reszletei termeszetesen igen, de szinte mindent akkor csinaltal meg amikor akartal, egyedul Baldurs Gatebe nem lehetett a jatek elejen bemenni, de az egesz terkepet sajat fantaziad szerinti sorrendben jarhattad vegig. Ez nem 1 konzolos lovok kettot es megyek a kovetkezo palyara stilus.
Te oldschool rpg-krol beszeltel, abba ez is beletartozik, tehat nem lehet azt mondani hogy az EOB fele hentelos (a kategoriajaban amugy nagyon jo) gamekkal ki is merulne a az rpg fogalom.
A varazslok szopatasa (alvaskorlatozas, hasznalhato spellek letiltasa) viszont kizarolag a PWk hibaja. Direkt pap es harcos tapolasra terveztek ezeket, meg az eselyet is kizarva annak hogy izomagyu segedmunkason kivul massal is elvezni lehessen.
nekem is megvan mind2 könyv + a draconomicon is (meg úgy az õsszes dnd kieg, ami megjelent)... õssárkány alatt én great wyrmre gondoltam, nem ancientre. bocs, ha félreérthetõen fogalmaztam.
az old school rpg-ken belül is voltak különbözõ vonulatok. a dungeon master pl. nem ugyanaz, mint a curse of the azure bonds. mind2 old school, de másfajták. arra céloztam, hogy a pod és társai nagyobb hangsúlyt fektettek a történetre, mint pl. az eob. ettõl még az eob/dm stb. féle rpg-k is old school rpgk. csak épp a dungeon crawlingos fajtából. na ezek elõtt tisztelfett az iwd. sztem.
"Talan azert, mert nwnben a vazsik messze a legtaposabbak." LOL. Lattad 1altalan ezt a jatekot?
"Az osszes pwben amivel jatszottam azok is maradtak, csak kell nekik par szint." Pl. a most nepszeru dalakorabol fel tudsz sorolni akar csak 1etlen hasznalhato (nem letiltott!!!) varazslatot is?
"Ugy 11es szint utan mar megint ok a legjobbak, az alatt kell nekik egy csapat, de meg mindig jobbak mint pld rogue (vagy bard) egyedul alacsony szinten." "Szegeny" tolvajok, 1 szint SD-vel az orrod elott, diszkivilagitas kellos kozepen is lathatatlanna valnak es sneak attackolnak. Tenyleg milyen gyengek... Megcsak aludniuk se kell, mert a varazslatokkal ellentetben az utesekbol sosem fogynak ki. Akkor melyik is a tap?
"Lev20on 3-4 isaac's greater missle stormmal kiirt egy ossarkanyt" Lvl 20 es afelett mast mar nem is tudsz hasznalni, mert a spell DC onnantol nem novexik, ellentetben a harcosok folyamatosan kapjak az attack bonuszokat, meg a +10 - 20-as (ezek letezese mar onmagaban is 1 vicc) cuccokbol 1 sima harcosnak is akkora mentoi vannak hogy a varazslonak eselye sincs atloni (meg jo hogy o a magia mestere...), igy csak olyan spellekkel boldogulhat ami ellen nincs mento, pl: Isaac. Raadasul ennek a kemeny 240es maximalis sebzeset (ha van henchmaned, familiarod, csapattarsad, akarki, maris annyi fele oszlik a sebzes) hasonlitsd mar ossze a bioware oldalan reklamozott pala-bg-anyamkinja csalo karakterek 2000-es vicc kategoriaju sebzesevel! Valoban majdnem ugyanaz, "csak" alig tizede... Mellesleg mitol taposabb egy max 240et sebzo isaac, mint egy akar 10000et is sebzo harm? Ja, hogy az papi varazslat, az nyugodtan lehet ubertapos, az nem baj...
Mindegyik harcos jellegu karakter nagyobbat sebez mint a magus 1etlen hasznalhato isaacja, raadasul a vazsikkal ellentetben naponta vegtelenszer is hasznalhatjak utesuket, az ubertap cuccok miatt a magiara is gyakorlatilag immunisak (erdekes mod a PWken mindig van immune to ilyen-olyan magia, de valahogy immune to fizikai sebzes nincs. erdekes, nem?), es megis a magus a tapos? Erre csak annyit tudok mondani hogy: LOL.
gyakorlatilag tökéletesen az ellenkezõjét gondolom és tapasztalatam. a casterek (varázsló, pap fõleg) nagyon erõsek nwnben. fõleg pvp, az ocben nem annyira.
nincs mentõ a sanctuary ellen, nicsenek pénzes komponensek (varázslók szarják a stoneskint), nincs mentõ harm/heal ellen. csomó dc növelõ spell/effekt. magas szintû varázsló varázslatai ellen szinte lehetetlen megdobni a mentõt. ráadásul rendszerint van idõ buffra.
A harm csak az 1ik fele, nem eleg hogy ugy varazsol mint 1 magus, meg harcolni is ugy tud mint 1 harcos (az ubercsalo divine powerrel ugy harcolnak mint 1 azonos szintu harcos), gyakorlatilag 2 kaszt 1ben. Ez az igazi ta'p.
Ha a magus nem lehet erosebb mint a harcos, akkor gyengebb se lehet, tehat annak is kell 9999999999999 hp, meg 999999999 ac mint a harcosnak, de akkor meg mitol lesz ez masik osztaly? Amennyivel gyengebb a magus fizikailag, annyival erosebbnek kell lennie magiaban, akkor ervenyesul az hogy azonos esellyel tudjak ledaralni 1mast. Aki gyengebb, annak nagyobbat kell utnie hogy neki is ugyanakkora eselye legyen a masik ellen.
A harcos nulla, esélye sincs wiz ellen, a közelébe sem tud menni, aki mást hisz az nem játszott. L17tõl pappal sem tudom legyõzni az azonos szintû wizardot
Akkor nevezd oldschool hack'n'slashnek es nincs vele semmi baj. Az rpg az mas. A diablora is rafogtak hogy rpg, meg a dobozara is rafirkaltak, de ettol meg nem lesz az (ennek ellenere nekem az is teccik, csak maskepp).
40es dct te 24en az életben meg nem dobsz... ha megdobod, dobhatod megint... és már meg is hullottál pvpben. Fõleg sorci ellen
azér' a dio meg az iwind közt van különbség. pl. dioban semmi logika, uazt a dungeont kéccer le lehet írtani. a tárgyaknak nincs "egyéniségük", csak random számok és kész. iwind + eob tele volt puzzle-val, riddle-kkel (pl. iwind2-ben az erdõ, amiben eltévedhettünk). hekkenszless volt, de az is rpg. a dio sztem nem rpg, meg a sacred se. jó játékok a maguk nemében, de nem rpgk.
"nincs mentõ a sanctuary ellen" A heal ellen sincs. Sot az SD-k hide in plain sight-ja ellen se. De minek is kene, ez nem tamadas.
"a casterek (varázsló, pap fõleg) nagyon erõsek nwnben. fõleg pvp, az ocben nem annyira." Marmint hol? A PW-ken minden hasznalhato varazslatuk be van tiltva, magic missilevel meg fireballal szedjen le 500 HPt a mindenre immunis, minden mentot megdobo harcosokrol, papokrol? Ezt ugye te is csak viccnek szantad?
1. pnp szerint van mentõ sanctuary ellen. heal/harm ellen is van 3.5 + dragon errata szerint. hide in plain sight nem úgy megy pnp, mind nwnben ...
2. olvasd el himpike hozzászólásait, a fireball nem számít. van finger of death meg a többi. én nem nyomtam annyit dalán, akkor is sunnyogós karival mentem.
Nyilvánvalóan fogalmad nincsen Dalakoráról, úgyhogy be is rekeszthetjük. Nyomja a Time stop, mord disj, Time stop, Banshee, stb kombóit, és meghalsz. Ne beszélj olyanról amirõl ninc fogalmad. Dalakora legerõsebb kasztja a pap, de a pvpkiryály a wiz/sorc, harcos mehet 500hpval tudodhova, alap mentõ 20on 12 fortra, meg max 10 conból, ebbõl, abból, de ha nagy a fort, akkor willmentõssel ver szét, vagy reflexessel. Immunok, lol...
"nicsenek pénzes komponensek (varázslók szarják a stoneskint)" Nincsen faradtsagmero se, a harcosok csak ugy szarjak honapokig megallas nelkul az uteseket. En meg olyan harcosrol nem hallottam akinek sose kellett volna aludnia, itt meg csak ilyenek vannak. Ezt miert nem kell lekorlatozni? Ugy lenne fair ha naponta annyit uthetnenek amennyit a varazslok varazsolhatnak. Akkor lenne egyensuly.
"magas szintû varázsló varázslatai ellen szinte lehetetlen megdobni a mentõt. ráadásul rendszerint van idõ buffra." LOL. Ugy akartad mondani hogy a (leginkabb ubercsalo cuccokbol osszeszedett) magas mentok es immunitasok miatt a magusnak lehetetlen megsebeznie 1 harcost? Igy a valos.
Nyilván fogalomhiányban szenvedsz, de már mondtam. Gyere ba a vaultra, vagy a kavicsra, és megmondják melyik class a pvpkirály... a harcos sehol se lesz a listán. Nem sebzi, megöli deathspellekkel, pl finger, banshee, vagy befearoltatja és leveri
régen lehettél dalán, tök gyík cuccok vannak a harcosoknak.
Tudod meséld el már hogy ki a karaktered mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki ez a nagy tapasztalatú ember... aki 5 napot se volt a szervereken szerintem
Volt, meg a netherlendses szerveren, azota nem jaccom hc-nak csufolt, gyakorlatilag a hc-hoz semmi koze kizarolag varazsloszopatos modulokkal. Az 1 vicc hogy az egesz spell keszlet nem eleg a legelso suttyo kis vaddiszno 50%-ra lesebzesehez, harcoskent meg megallas nelkul utok szejjel mindenkit, kozben alig tudnak hozzamerni.
Mondom teljes a fogalomhiány. Viszlát, én leléptem :D a familáris leveri a jó istent is dalakorán L10ig :D , utána meg dominate, meg tenser, nem beszéljünk már olyan dolgokról amik köszönõviszonyban sincsenek a realitás árnyékával sem
áááááá. kasztgyengeség, bakker. neked akkor gyenge egy kaszt, ha kevés a hp-je? nem akkor, ha tök feleslegesnek érzi magát, ha más kaszt sokkal jobb nála szinte minden téren, ha egy partiban haszontalan teljesen? (amúgy fizikai gyengeség inkább alacsonyabb strength sztem)
5 masodperccel. Ezalatt mivel is kene leszednie a harcos 500 - 1000 hp-jat (felteve hogy lenne olyan szives es ledobna az osszes immunitast meg +20as mentot ado ruhajat)? A max 80at sebzo 9. szintu meteor showerrel? Ez mar ugy onmagaban is rohej.
Empowered Chain lig, Flamebrand, több mint elég :DD Az isaak van gyengítve. A banshee, és a finger takarít, és a harcos nem fogja befogni mondjuk Toshiro Yamadát, a L50es samurait :D lesz 3 köre ellene :D
45os a max dc amit ki lehet hozni, mentobol meg 60asokat. Hol is van itt az esely?
Ilyen tárgyak max az álmodban vannak dalakorán. És nem leszedi a hpját hanem megöli egy fingerrel, ha eddig nem tûnt volna fel, már 20x leírtam
mirõl beszélsz? meteor shower? lol. az egy vicc. az instant killes spellek az igazik. mint a finger of death. dalán simán kihoz olyan dc-t egy magas szintû caster, amit élõ fighter, de még a pala sem dob meg soha.