Tudna valaki nekem segíteni lefordítani Németrõl, hogy hogyan lehet ezt a módot telepíteni? http://www.locomotion-fanpage.net/index.php?page=DatabaseItem&id=407
Üdv mindenkinek!
Elnézést mindekitõl! Aki Pidgint használ, nézzen be ide, mert van neki egy topik:
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1288896825
Elõre köszi, és bocsi!
Tud valaki magyar fansite oldalt, vagy másmilyet???
Sziasztok.
Nagyon keresek e-hez hasonló jó kis játékot.
Ajánljatok valamit.
Hello! Látom senki sem ír ide, de nagyon nagyon remélem tud valaki segíteni... Valahogy szeretném megcsinálni, hogy necsak 224 jármüvet tudjak berakni a scenario editorban, de az istenért sem sikerül... tt-forumson nincs iesmi sajnos... Írják, hogy meglehet csinálni, de csak az exe megbünykölésével, ami illegális... (engem ez nem tulzottan gátol meg) Remélem valaki tud segíteni, mert ez így nagyonnemjó :\ Köszi, csáó
Igen, van pár... wyctor a tt-forums -no belendült, csinált jópár járgányt, UV villamost, meg mindenféle nyugati alacsonypadlós trolit. SeelenQuell (SQ), egy volt keletnémet segít neki a grafikában, amúgy SQ mmûve az IK 260, IK 280, és ezek troli változata, de a trolik .xml-jét (a .dat egy xml-bõl és egy png-ket tartalmazó könyvtárból áll), ami az adatokat tartalmazza wyctor csinálta.
Van HDP (Hungarian Diesel Pack), van sokminden a fórumon... Remélem, egy grafikus fog segíteni szoci idõk beli verdákat gyártani, pl. IFA, Tatra, Csepel, RÁBA, KAMAZ, Zil, Ural, STAR teherkocsik és Jelcz, Karosa buszok, MAZ trolik gyártásában... elvileg egy ZIU-9 troli folyamatban van.
Én eddig csináltam egy postabusz-külsejû kisbuszt, ami 100 mph (160 km/h) végsebességû, 75 lóerõs, 4 tonnás és 13 utast visz.
Az lenne a kérdésem,h a Locomotionbe nem tudom felvásárolni a riválisaim cégeit, mint a TTD-ben lehetett?
Sziasztok!
Egy olyan kérdesem lenne, hogy locomotionban a "food"-ot és "goods"-ot hogy tudom eladni a városnak? Köszi Üdv mindekinek
magyarosítás van a játékhoz? Ha van akkor hol?
valaki válastoljon már ha tudjaa
hi!(amint látom a simutransrol is van szo) nekem a simutrans játékban nem tudok se hajó vonatot autot inditani...ha megnyomom start ezt irja ki:legalább egyszer definiálj menetrendet....de ott csak ennyi van:várakozás: 0%...de ha megyomo kész akkor is ugyanezt irja ki... és ha már tudok inditani akkor hogyan lehet (pl autót vagy papirt)szállitani? elöre is kösssz..
Hahó! Most szereztem meg ezt a gámát. Eddig Open TTDvel nyomultam, egészen sikeresen. Persze a TTD kiválló sínépítési rendszere után szenvedtem eleget a Loco rendszerével, de ez a rész megy már. A fõ gondom az lenne, hogy nem tudom beállítani, hogy a vonatot teljesen telerakják mielõtt elindul. (eddig a TTDben ezt az állomásneveknél a full load és az unload parancsokkal oldottam meg, itt hogyan lehet?)
Amúgy ennyire nem jött be senkinek a játék, hogy fél éve senki sem szólt hozzá?
Akkor úgy mondom, hogy a másik játéknál (ami nekem felért egy tt deluxe-al) kiírta az állomásokon, hogy hány ember hova akar menni és hol tud átszállni. Volt aki 4 vagy több átszállással jutott el a célig. Mondjuk egy mûemlék megtekintéséhez. És volt amikor egy nagy városban 1 ember szállt fel a buszra, mert az csak egy kis faluba ment. Persze az útba esõ megállókig elvitte azt is aki csak addig ment.
Tud valaki arra megoldást, hogy a jármûvek ne csak a következõ állomásig vigyék az utasokat? Komolyan mondom ettõl nem élethû a játék számomra. A Simutrans nevû pár megás játékban ez jól mûködött. A másik kérdésem pedig a Locotool üzembe hozása lenne.
Igazad lett a hosszabb allomasokal kapcsolatban, gyorsabban megy a pakolas. A patchel kapcsolatban senki nem tud nyilatkozni?
Ezt a hosszab ideig tarto ki/be pakolast ma meg fogom nezni. Talan jo is lenne, ha igy lenne, akkor legalabb van ertelme nagyobb allomasokat epiteni. Koszi
Na, az atlosan rakott sineket sikerult megoldani, en voltam figyelmeten. Azonban uj kerdes is felmerult. Miert epitsek nagy, tobb negyzet hosszu allomasokat, hiszen ha csupan egy (1) negyzetbol all egy allomas, es abba all be egy 15 vagonbol + 2 mozdonybol allo szerelveny (tehat 90%-a kilog az allomasrol), akkor is teljesen kipakoljak es bepakoljak az arut a vonatba.
Áljj! Senki ne mozduljon! A screenshotjaidon latok atlosan rakott sineket! De hogyan ???
Kihal a topic? :) Vagy mindenki megunta a jatekot? En tegnap talaltam ra a gamera, es egybol raindultam :) a TTD-ot sokat nyomtam, mar nagyon vartam valami folytatast. Par orat mar jatszottam, es lenne par kerdesem is:
- Valoban nem lehet a sineket ferdén/átlósan rakni, mint a TTD-ben? Ha van ketto osszekotendo allomasod, akkor azokat csak L alakban lehet osszekotni (ha nem egy vonalban vannak)? Ha igen, akkor az elegge gaz, hiszen 2 pont kozott az egyenes a legrovidebb ut, es ha nem huzhatom a sineket atlosan, akkor rengeteg felesleges utat tesznek meg a vonatok. Foleg ha sok vonatod van, sok even at, az rengeteg plusz km, stb ...
- Valaki probalta az 1.76-os patchet? Mukszik jol? Valamit eszrevehetoen javit a jatekmeneten?
Vegul a velemenyem par ora jatek utan: Az utak, sinek epitese katasztrofalis! 4-5 orat nyomtam eddig, de nem tudtam megszokni, TTD-ben jobb volt. Amugy meg az elottem szolokhoz csatlakozom, akik kicsit fanyalogtak a hianyossagok miatt. Olyan erzesem van, mintha Chris Sawyer csupan azert csinalta volna meg ezt a gamet, mert 10 eve halgatja a nyavajgasat a Transport Tycoon rajongoknak, hogy csinaljon mar valami folytatast. Hat gondolta, jo, legyen, es a meglevo eszkozeivel, minimalis raforditassal osszedobott valamit, csak hagyjak mar beken, mert õt mar regen nem erdekli a TT. Igy most csinalt is valamit, meg nem is ... Be lett tömve a szánk, ha nem tetszik valami, csinaljunk magunknak hozza modokat.
thx
ttforums.net
És ott a Locomotion részleg. És nem csak maglev mod, hanem rengeteg más cucc is van már.
Ha használod a BitTorrentet, akkor könnyû a dolgod! http://www.torrentreactor.net http://suprnova.org Mindkét helyen fönt van a Locomotion torrent file, ráadásul egy rakás felhasználó meg is osztotta, úgyhogy fog jönni ezerrel. Nem kell az egészet letölteni, elég ha csak a hiányzó állományt szeded le. Ha nem vagy képben BitTorrent ügyileg akkor itt nézz körül.
Valaki el tudna nekem kuldeni a 6-os rart? (rld-loco.r06)
Valaki legyneszíves dobjon egy mailt, vagy egy képet magyarázattal, hogy hogyan is mûködnek a szemaforok... mondjuk 3 várost kössön össze. sajna nem értem :D ez van... megköszi,vagy ha ide leírjátok az is yo
Amúgy meg egy zsír game
küldenék de mivel a földalatt épitkezek semmi sem látszik belölle sajnos,pedig nagyon jövedelmezö.
Hatékony vasúti csomópontokról dobhatna képet, aki már bonyolultabb rendszerek építésével van elfoglalva :)
Én jelenleg ezzel kísérletezek. Elég nehéz összehozni olyan csomópontokat, ami teljes mértékben önfenntartó, tehát semmilyen körülmények között nem alakulhat ki olyan dugó, amibe már nekem kell belenyúlnom...
Fõleg olyan csomópontokra gondolok, amin legalább 10 vonat közlekedik keresztül, és legalább 4, kétirányú, egyirányú, vagy akár RORO kijárata van...
Apropó RORO, sajnos waypointok nélkül a vonatok nem állnak automatikusan az üres vágányra :/ Hajlamosak midnig az elsõ vágányhoz állni, és ha ott már áll egy vonat, akkor máris bedugult az egész, mert elállja a bejáratot... Szal be kell waypointoznom legalbább néhány vonatnak, hogy melyik vágányt használhatja.
Egyébként úgylátom, a hogy a városok növekedésének semmi sem szab határt... sajnos, vagy nem sajnos. Egyrészt elõny, mert egy-egy elõre jól kiépített állomáson ezernyi ember várakozik majd, leeht metrot meg mindenfélét építeni. Nameg jól is néz ki, hogy a bonyolult sínrendszereket is körbenövi a város, és lényegében a városokban futnak a vonatok :) Másrészrõl egy idõ után olyan zsúfolt a térkép, hogy elég nehéz az építkezés. Különösen, ahogy növekszik a közlekedõ vonatok száma, úgy lesz egyre nehezebb hatékony csomópontokat kiépíteni, úgy, hogy hely is egyre fogy... Persze lehet határolni a városokat. Pl ha egy kétvágányos útvonal halad a határukban, azon max 1-2 utat vezetnek át, de házak nem települnek már a túloldalukra. Volt egy városom, aminek már az elején egy kétvágányos vonal épült az egyik oldalára, közvetlen a városnév mellé... kb 50 év múlva feleslegessé vált a vonal, lebontottam. Valami essszméletlen sebességgel települt oda a város :) Különösen, ha goods, food, mail, és passanger szállítás is van, és még városon belüli szállítás is van, akkor nõnek gomba módjára.
Majd ha teljesen tele lesz a térképem, és már kiépítettem minden lehetségeset, benyomom a savegamet:) Most kb a 80-90-es években járok, de kb a térkép 70%-a lakott :)
Köszönöm a válaszokat, próbálkozom.
1. A goodsot is ugyanúgy depokba, vagy állomásokra tudod beszállítani. Egy városban minden egyes épületnek van befogadó képessége az árukból, ugyanígy goodsból is. Ha a lerakott állomásod/depód hatókörében elegendõ goods-ot fogadó épület van, akkor megjelenik ott mint "acceptable". És máris fogadja a goodsot. Nagyjából az 1920-as évek környékén fejlõdnek olyan szintre a városok, hogy tudjanak ilyent fogadni.
2. Véleményem szerint, a szállított áru mennyiségétõl, és a szállítás egy kockás távolságra jutó idejétõl. Utóbbit megtalálod minden egyes vonatod ablakában, az utolsó elõtti fülön. Minél távolabbra, minél gyorsabban, és minél többet szállítasz, annál több pénzt kapsz érte. Én pl passangert szállítottam épp a minap egyik sarokból a másikba, és csodálkoztam, hogy miért nem tejel a vonat, amikor megérkezik. Egész egyszerûen hosszabb idõbe telt, mint amekkora távolságra vittem. Értsd: pl 295 kocka távolságba vittem, de 296 napba telt = 0 EURO haszon.
3. Van értelme. Nekem tejeltek rendesen, de fontos, hogy egyenes útvonalakon, és waypointokkal segítve vidd a buszokat. Nagyon könnyen eltévednek, és nem is kerülnek elõ.
4. Szenet szállíts :) válassz egy területet, ahol 1 erõmû, és tö9bb szénbánya van, és több vonattal valósítsd meg egyszerre a szállítást. Ehhez bármennyi hitelt felvehetsz, mert ha egyszer beindult, pár év alatt visszahozza. Én így kezdtem.
5. A terminálban a busz tud full loadra várakozni, és egyszerre több busz is várakozhat. A megálló, az csak megálló, megáll, és amennyi ember épp ottvan, azt elviszi.
Ja, még egy kérdés. Mi a különdség a busznál a megálló és a terminál között?
Köszi, Tamás
Halihó
Én most kezdtem játszani a játékkal, és kérnék egy kis segítséget. Még az elsõ pályát kóstolgatom. A kérdések: 1. Mit kell kezdeni az áruval (Goods)? Szállítok szenet meg ore-t az acélmûbe, az acélt elviszem a gyárba, ami csinál árut, de ezt hová a túróba kell vinni? Láttam, hogy a városban az irodaépületnél megjelenik, mint igény, de az irodát nem tudom célként kijelölni a teherautónak, ha meg mellette építek áruletevõ depót, az ugyanúgy csak embereket fogad, nem írja ki a Goods-ot. 2. Mitõl függ a performance százalék? A hálózat nagyságától, a pénztõl, mitõl? Az elsõ pályán sehogy sem tudom elérni a 10%-ot, kiépítem az összeköttetést a három város meg a gyárak között, de 6-8%-nál nem megy feljebb. 3. Van értelme buszhálózatot kiépíteni a városok között, vagy csak vastútra érdemes koncentrálni? 4. MI a jó kezdeti stratégia? Gyorsan növekedni, vagy pénzt gyûjteni, van valami trükk a kezdetekkor?