Pont a te altalad bevagot videot vegignezve latszik, hogy nem arcade beutesu..igaz ott meg fel muszerfal nem mukodik, de repulesi modell egesz jonak hat a videon...
A képek alapján gondoltam. Ez mondjuk nem hátrány. Remélem a rep modell és az avionika nem olyan Thirdwire-es lesz. Most látom, hogy 2004 szeptemberében nyitottad a topic-ot, a játék egy kicsit késik. (A bop-on láttam a hírt, és így keveredtem ide, nem is hallottam edig róla.)
Nah jah...nem eroltetik meg magukat....es van meg boven mit csinalni igy is a szimen....de en inkabb azt mondom hogy inkabb jatszak otven evesen vele es mindent felulmulo "ikszperienszben" legyen reszem..mint egy ujabb "futottak meg" szim legyen..
Egyet értek. A Thirdwire sorozata se lett volna rossz, csak olyan érzése van az embernek mintha nem fejezték volna be. Hiányzik belõle a normális hadjárat és a küldik is igen egyszerû felépítésûek. Emiatt nagyon gyorsan meguntam, pedig lenne benne fantázia. Szerény véleményem szerint a rep modellt vagy az avionikát egy kicsit komolyabban is megcsinálhatták volna. Ha a kettõ közül valamelyiket elkészítik és rakanak hozzá egy jó kis kampányt az biztos, hogy a kedvenceim közé tartozna, már csak a feldolgozott korszak miatt is. (Még úgy is, hogy repülõs játék, nem hk.-is.)
En szeretem mind az SFP1-et mind a WoV-ot mert marha jopl moddolhato! Nem rossz am a dinamikus hadjarat se benne! Csak rovid...biztos nagy eroforrasokat igenyelne egy komolyabb... De igy is meghatarozo szim 2K utan!
Hat en latok a Jet Thunderen boven fejleszteni valot meg az SFP1/WoV-hoz viszonyitva is! (De egy huzos hosszu dinamikus hadjarattal betehetnenek minden masnak akar jo a FM es az AI meg a gfra akar nem!)
A képeket nézegetve a graf jó, mondjuk nálam ez sokadlagos szempont (halkan megjegyzem most is olyan két gémmel játszok aminek a felbontása 640x480, 3D nuku, és így is verhetetlenek). Az élethûség, azaz a szimuláció nálam sokat nyom a latban, a hangulatos hosszú hadjárat pedig a második helyen van, ugyanis ez adja a játékélményt.
10 év alatt nem tudtak hozzá csinálni egyet? Az elsõ epizódban ugyan ilyen hadjáratok voltak. Én még a mostani korban elvárható normális hadjárat mellett egy-két apró, pillanatok alatt kivitelezhetõ dolgon változtatnék rajta. Akkor tényleg jó gamma lenne. Ezt lehet, hogy írtam már máshol: 1280x1024-ben viszont nagyon zsír.
Ennel a juzernel van me'g par video, de egyik sem tul uj :/
eléggé arcade szimulátornak néz ki eddig... kár érte. Pedig izgalmas hadszínteret választottak a fejlesztõk. A pilótafülke oldalsó részeit nem akarják textúrázni vagy mûszerpaneleket odarakni??? Gondolják hogy a fekete ûr helyette az mindent megold?
Sziasztok! Honnan tudom megszerezni ezt a sim-et???
Képek itt-ott,videók..így repülök meg úgy,meg húúúúú de klafa belsõ nézet......hol a játék?hmm?
Eredetileg januárra tervezték a megjelenést, a csúszást pedig hetekre és nem hónapokra ígérték. Falkland miatt is nagyon érdekel, ha van valami hír, úgyis tudni fogod. :)
Nem tudom, hogyan gondolták, hogy januárba kiadják ezt a játékot ha mégcsak most készitik hozzá a modelleket és még sehol sincsenek a táj részleteivel sem .Bár lehet hogy mikor meglátta az aerosoft, hogy mit akarnak kiadni, azt mondta nekik hogy ö ahhoz nem adja a nevét és vagy ujrakezdik az elejétöl vagy nem lesz kiadva. A külsö modellel nincs is bajom, de a kabin nézet az eléggé fura nekem .Olyan érzésem van mintha a gép hátárol néznék a fülkébe valahogy nem érezni hogy körülvesz a kabin. Ebböl jövö nyárnál elöbb nem lesz semmi .
A modelleket újrakezdték és egy csomó programozási melóval is el vannak maradva. Elég nagy mellényúlás volt januárra bejelenteni, hiszen tisztán látszik, hogy még messze van a vége. Én azért várom, de év vége elõtt aligha fog megjelenni.
Nem, a weboldal is halott. Sajnos ide jutott a repszimfejlesztés. Atombugos DCS, soha meg nem jelenő progik... Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.12.16. 15:33:50