Nah szal... Lovedekek egesz realisztikusnak tunnek(ballisztika pl)...foleg tetszik a csobol indithato panceltoro raketa!... nekm sebessegvaltoval meg fekkel semmi bajom..viszont a testek fizikaja az valami gyermeteg..nekimesz 10Km/h-val egy tankcsapdanak es ugy pattansz lerola mintha pinponglabda lennel es kozben meg 3 + pofont is kaptal volna egy oriastol!...
nekem még mindig Piv 1,5Ghz +9500Pro radeon meg 512 ram szép nagy swap beállítva:) És elég jól fut:) leveszem a tükrözõdéseket és jó lesz ez:)
nekem a texture van highon, full realisticon, a másik állítgatós valami az low-on van, és 20-30 fps között megy a játék XP 2500+-on 1 giga rammal, és Geforce 2 Mx400 64 megással. Full highon 13 fps körüli, de úgy se valami szép.
Szerintem a fel gepet az eszi meg hogy az egesz taj alatt van iz...en le is vette mar a tukrozodest, es egybol +20 FPS-t kaptam... Ami 30-80 kozott mozog egy A64 3200+ 1GB X800XT-n...szegyen!
DepthBuffermode = D16 így megy. Amúgy elég furcsa az egész, grafikájához képest nagy a gépigénye, meg ezek a loading képernyõk, meg a zenék is olyan mintha egy 10 évvel ezelõtti játékból jöttek volna. A tank mozgása meg nem olyan hûdenagyon élethû.
na nekem feltelepedett és gond nélkül fut.. csekkolom a konfigot szerintem igencsak állítgatni kell benne nem beszélve arról, hogy adrága joystick egybõl beszívatott:) belõs nézetet sikerült már elõvarázsolnia valakinek??? Mert az egér idegesítõen lassú:)
Hat a demot nem porbaltam, de azt leszogezhetjuk hogy akaremnnyire is alitgathato a grafika a configban, se a modellek se a texturak reszletessege nem a mai kor szinvonala!! (OFP-ben kulombek vannak! Persze nem az alap, hanem modok) Ennek biztos hogy hangot fogok adni! Masik dolog amit eszrevettem, az a lock onbol mar ismert "minden alatt viz van"....ami ugye nincs jo hatassal a sebessegre! (beestem egy godorbe es belattam a taj ala) Tehat mar igy "latatlanban" se marad sok erenye csak az igazi szimulacio! Ez meg majd kiderul egy par ora hasznalat utan!
E : motor indít B : fék ki-be + : sebesség fel - : sebesség le felfelenyíl : gáz F6 : löveg B,N : lövedék típus R : töltés jobb oldalt ha a Ready kigyullad lõhetsz Space tûz +,- : zoom F8 : Géppuska
mármint a Pacific Air war cikk bocs:) régen volt már egy régi programról:) Bennem meg rosszak a beidegzõdések:):PP
Hat tudja a tokom..de gazos nagyon...egyszeruen nem tudok bele eletet lehelni... Ezen a gepen meg nem fogom a nemreg felrakott legujabb ATI Catalyst-et lecserelni egy ezervesre, csak hogy ze fusson...
oks... hat semmi joval nem szolgalhatok amugy..elindult meg ha lassan is masik oregecske gepemen..de ott meg jatszani nem lehet vele..ha betoltok egy mission-t es elinditom elszall mindenfele error-okkal...
Jó de te lektoráld nyelvtanilag:) mert most visszaolvasva a hirtelen felindulásból írt Team Apache és Pacific fighters cikkemet húú bazz:) olyan helyesírást még Twilek sem tud generálni nálunk a században) szóval borzalmas:D majd lehet újraírom csak annyi mindent szakítottam a saját nykamba, hogy enm sok idõm van írogatásra:(
Ezért szeretem én a torrentes oldalakat mindig akad egy új szinte alig ismert oldal ahol nincs várakozás és lehet fullal tölteni. Már a kedvencek alig birja a torrentes oldalakat annyi van :D
2005-08-05 T72: Balkans on Fire! (c) Battlefront DEVIANCE 67x15 MB
Sziasztok!
Kipróbáltam a demót én is, és az alábbi megállapításra jutottam. Elõször is a game grafikája elmegy, de legalább a 2x-es AA szükséges hozzá, mert egyébként szét van esve a kép (ATI). A hangok a demóban megfelelõek, a zenét azonnal kikapcsoltam, mert fölösleges. A vezetõ belsõ nézete azért némi kívánnivalót hagy maga után. Ugyanis eléggé fantázia szegényen oldották meg, gondolok itt elsõsorban a vastag fekete keretre. Az irányzó és a parancsnok belsõnézetérõl azért nem mondok véleményt, mert az egyszerûen nincs. (A Steel Beasts-ben legalább tettek belsõnézeti képeket amik rengeteget dobtaka a játék hangulatán.) A demo fizikája összességében elég jó "szerintem". Jól ki találták a váltó kezelését és a tank irányítását. A löveg kezelés is "reálisnak" mondható: 1. A töltõ autómata irányba állítja a csövet és megfelelõ hosszúságú idejig tölt. 2. Stabilizátort lehet ki/bekapcsolni 3. Ballisztikus computer-t lehet auto és manual üzembe hsználni (ez a Steel Beasts-ben is hasonlóan mûködik). 4. A tankon lévõ géppuskák (7,62 és 12,7) kezelése/ballisztikája ok. 5. A 125 mm-es lövegbõl indítható lövedék típusok grafikai megjelenítésben megjelenõ külömbség nekem negyon tetszett. Gondolok itt arra amikor rakétát lõsz ki v. egy AP lõszerrel lõsz. A rakéta kicsit imbolygó füstcsóvát húz, az AP pedeig villan és utána repül a hüvely (valójában az elég?). 6. A lövedékek ballisztikája is jónak mondhatóak elsõ ránézésre. 7. Visszajátszásnál meglehet nézni, hogy hol kapott találataot az ellen ((becsapódási irányvektor)) 8. Jól lerombólhatók az épületek (különösen nagy élmény a kémény lebontása). Így szûken összefoglalva ezek nagyon tetszettek. Amik nagyon nem tetszettek: 1. Nincs olyan nézet amikor kibújik a pk. és távcsõvel szétnéz (nagyon nagy hiányosság taktikai szempontból) 2. Belsõnézetek hiánya (fentebb már írtam errõl). 3. Béna "enciklopédia" 4. Grafikai bugok. 5. A játékból nagyon keveset megmutató demo!!!! Összeségében nagyon jó, hogy megjelent egy tankszim, ráadásul orosz technikával, ilyen azthiszem még eddig nem is volt. Sokmindenrõl sajna nem tudok véleményt alkotni a demo korlátai miatt, pl ai, tankok/egységek közti kommunikáció, sq. irányítás, stb. Én spec. a Steel Beasts-el hasonlítottam össze "sebtében" ezt a geme-et, ami szerintem a mai napig etalon a tank szimek között. Nálam még mindig a Steel Beasts maradt a nyerõ, grafika ide vagy oda. Valószínû, ha valahára az SB2 megjelenik ez a játék labdába se rúg mellette.
elég gáz, hogy a demót már petchelni kell! Mi lessz akkor majd a teljessel?!
"Aki kipróbálta, bizonyára tudja, hogy van némi probléma a T-72: Balkans on Fire! demójával. Az orosz fejlesztésû tankszimulátorhoz egy apró javítás érkezett, amelynek segítségével problémamentesen használhatjuk a kipróbálható verziót. A demó fix mindösszesen 13 Kbyte, itt "
Mûszerfal nincs. Elég érdekes a fizika is. Ha nekimegyek a harckocsi-akadályoknak, akkor érdekesen visszapattog a jármû róla. A grafikai optimalizálással is lenne még sok munkájuk.
Mi a problémád? Indítsd el a demot, majd amikor hatos,hetes fokozatban száguldasz, nyomd be a B-t. Majd rájössz mirõl beszélek. Amúgy te mennyit is vezettél T-72est?
Hát én kattingattam, de ezekszerint nem a betûre kellett volna. Na majd újra megpróbálom. Amúgy csak én nem látom vagy tényleg nincs igazi mûszerfal benne?
Át lehet a billentyûzetet állítani a menüben, a beállításoknál (rá kell kattintani a kívánt sorra és átírni a betût). Érdekes , hogy nálam a demo még tegnap ment, ma viszont elég érdekes grafikai dolgokat mûvel (8 fps-re esik vissza, nem rajzolja ki a kép felsõ részén a dolgokat stb.), így játszhatatlan. Semmit sem változtattam tegnap óta. (Ati 9600 Pro, AMD 2400+)
Hát a remény hal meg utoljára. Nagy ûrt tölthetne be a játék ha jól sikerülne. Sajnos ha tényleg kint van már egy éve az oroszoknál, akkor félek az angol verzió a demohoz képest nem sok változtatást fog hozni.
Hát a demo alapján elég érdekes... A training küldetések nem mûködnek rendesen benne. Maga a tank irányítása nem lenne rossz, ha nem program nem látná fordítva az Y és a Z billenytûket. Ráadásul nem is lehet átállítani a billentyûket! (az A és Y gomboknak nagy szerepe van, ezekkel lehet kezelni a tank váltóját)Komolyan ilyen Y Z problémával utoljára a 90 évek elején találkoztam. Menet közben behuzod a féket a tankon és olyankor úgy dülöngél elõre hátra mintha nem is egy rengetegtonnás acélszörny lenne. A kezelés sem áll a helyzet magaslatán, ahogy a grafika sem. Monitorfrissítési frekvenciát nem lehet állítani benne. Szóval a demotól nem estem le a székrõl.