Nah eszembe jutott az okosság, és megnéztem e-bay en. Hát, kapható. Lehet próbálkozni megszerezni.
Kössz a semmit, és ezalatt a szíves segítséget értem.
Nem kívánok annál jobbakat, mint amiket Gyõzike szokott. :P
Hali! 2008-ban tökre oda voltam meg vissza hogy jön a játék. Erre a hét elején (napjainkban) egyszer csak mint villám a Macleod fejébe, belém hasított: Na.....eg, a hegylakós játék (Nembaj hogy eltelt két és fél év szinte)! Át is nyálaztam sebtiben a böngészõt, hírek után kutatva, de csak ugyan azokat a híreket találtam amit anno is. Fel is kerestem pár boltot, hogy mi az ábra. Volt ahol azt se tudták hogy készül játék. Na mindegy. Annyit szeretnék megérdeklõdni attól aki tudja, hogy mi a rák van a játékkal létezik hogy máig nem jelent meg?
Látom itt sincs több infó, mint amit én eddig kiástam a játékról. :) És gyanítom a tervezett 2008-as megjelenés tuti elmarad, mert egy elõzetesen és egy honlapon kívül semmi konkrét infó a játékról. Anno az IGN-en olvastam egy cikket, a Hardwiredes hír is ebbõl készülhetett. Kimarad azonban, hogy a fõszál a közeli jövõ New Yorkjában játszódik, egy-egy múltbéli "utazásra" a filmben is látott flashback-kekkel lesz lehetõség. Fõgonoszokból meg lesz pár, lesz egy cyborg féleség is. Meg talán fel bukkannak a Horton-féle Figyelõk is. Bár ezt még nem 100%. A játékot mindenesetre várom, az utóbbi filmek elég gyengék lettek. De egy stan-alone játék talán adhat valami újat.
"There can be only one!" :)
Highlander: Szabadesés
Sogun, 17:59 - PC X360 PS3
(HW Insider) Connor és Duncan Macleod viszonylag "fiatal" halhatatlanok. A játék története születésük elõtt játszódik. Ezért a korabeli Owen Macleodra esett a választás. Kalandjaink helyszínei: Pompei a vulkánkitörés elõtt és alatt, a feudális japán, skót felföld a 12. században. Minden egyes helyen veszélyesen eltérõ stílusban harcolnak ellenfeleink, alkalmazkodnunk kell hozzájuk és kardtechnikákat tanulni ezerrel, ha nem akarjuk miszlikben végezni. A nyert tapasztalati pontokat a Gyorsulás képességek szerzésére fordíthatjuk.
Ellenfelünk ha felnyársal kardjára, kihúzhatjuk testünkbõl a pengét és lefejezhetjük vele a támadót. Villámot vezetünk át a testünkön. Magas házak tetejérõl vetjük le magunkat egészen a földszintig. Izgalmas taktikai lehetõségek nyílnak így meg.
Veszélyt jelent, ha megütnek, mert folyton regenerálódunk és ez kimerít. A totál elfáradt, harcolni képtelen hegylakót pedig könnyen lefejezik. A játékban hemzsegõ csapdák is ezt a célt szolgálják.
A Highlanderben rengeteg a románc és az árulás. Fegyvereink: Twin Gladius - hatékony szurkálódni vele, de nem vág akkorát, mint a katana. A hatalmas Claymore-t viking para esetén használhatjuk sikerrel, csak túl nagy hely kell lendítéséhez.
Fõhõsünk más hegylakók lemészárlásával megszerzi tudásukat. Bõvülnek Gyorsulás képességei, melyek közül az egyik a Channelling the Source: villámokkal vághatjuk agyon ellenfeleinket. Minél több Halhatatlan trófeáját gyûjtjük be, annál erõsebbek leszünk és annál több Gyorsulás skillbõl választhatunk.
Kurgan nem létezik még a játék sztoriját képezõ korai idõkben. Helyette a Fõgonosz a démonokkal gazdagon kispékelt The Kraken. A fejlesztõknek tetszik az Unreal Engine 3 motor és úgy gondolják, bõven hozzák majd a megszokott Hegylakó filmek minõségi színvonalát. Thx, Jabba boy!
Ha esetleg vannak már képek, videók a játékból, vagy esetleg némi infó, akkor valaki adna egy linket, ahol megtalálhatom?! Kössz!
2005 decemberre ígérték.. remélem ez a max. idõpont. A játék kivitelezés ami fontos (és kíváncsi is vagyok rá) mert már láttam különféle játékokhoz Highlander módot, pl Prince of Persia 3-ban, (Sims-ben :)) De természetesen ezek olyanok is voltak. Személy szerint várom a játékot!
Kiváncsi leszek hogyan fogják kivitelezni a gamet.
nah erre kiváncsi leszek
"Az SCi ma bejelentette: készül a Highlander. A híres filmet idehaza Hegylakó címen vetítették. Gondolom, mindenki sejti, mi lesz a játék lényege. Halhatatlanság rulez, amíg le nem nyakal egy másik halhatatlan :) Aztán életerõ-szívás, villámok, ilyesmi. Szóval értitek. Egyébként a Hegylakó elsõ epizódja hamarosan lesz 20 éves. Talán a készítõk igyekeznek ennek az alkalomnak a tiszteletére addig befejezni a játékot. Reméljük a legjobbakat!"