Hát majd meglátjuk, hogy lesz-e normális törés... Amúgy nem osztom a véleményedet. A karrier mód bár nem annyira szimes, mégis elég jó móka. Pl. az autópályás küldetést (Golf V R32) még mindig nem tudtam megcsinálni...szopatnak mint állat... Szimulátor módhoz pedig ott vannak a freeride különbözõ változatos versenyei, illetve a multilayer mód... Várom a teljes játékot a sok addon autóval (belsõnézettel), addon pályákkal, miegymással...
Ne az elsõ Golfos karrier küldetés után ítéld meg a játékot, az igaz elég unalmas, na meg árkádos, de annak teljesítése után már jönnek az érdekesebb küldik, na meg lehetõség nyílik a freeride pályákhoz és szim módhoz is...
Az a rohadt autópályás rész nagyon szivat...egyszerûen nem bírok elsõ lenni sehogysem...pedig már oszlopnak vezettem az egész brigádot, mégis mindig utolérnek valahogy a végére...
Ja amúgy aki eljutott idáig: láttátok a szervizeket és az autómosókat? :) Kár, hogy nem elég áthajtani a szervizen, hanem sérülési szinttõl függõen kell elidõzni ott...
off: mennyi pénzed van mitakarsz nvidiát avagy atit? milyet akarsz pci vagy agp? ATi 9600XT 256MB ABIT VIVO 29990 huf ATI X800 128MB Gigabyte 47300 huf ATi X800 PRO 256MB DDR III GigaByte 81350 huf ezek vannak agpsbe... ( mivel atis vagy nvidiát majd valaki más majd ir neked )
Most telepítettem fel és amikor elindítom, már elsötétül a képernyõ erre kiírja, hogy 'Error: Couldn't create 3D device!' Ezzel mit akar mondani? Mit csináljak? Segítsetek legyetek szívesek!!! Video kártyám: GeForce 4 MX440
Ennyire gyökés a wr1-hez képest? Hát kíváncsi vagyok! Én most teszem fel éppen úgyhogy, majd én is mondok egy véleményt :).
"-azhogy a carrier módba ilyen ratyi a fizika kitizgat 100 %ra toltam a sim módot akkor csinálj is ugy szóval ezt nemértem..."
A 100%-ra tolás lehetõség CSAK A FREE RIDE játékmódokra vonatkozik!!! Na ott a FreeRide-ban ha minden segítség ki + 100% SIM, akkor bizony billentyûzettel már nehéz helyt állni...ha az ellenfelek erõsségét 100%-ra rakom, utolsó helynél nagyon jobbat nemigen érek el...
Mire gondolsz? A WR1-nek volt MX kártyákhoz indító fájlja, azaz DX7-et használt olyankor DX8 helyett. Még ez a második rész sem használ DX9-et!!! csak DX8-at, azonban ez már szerintem nem támogatja az MX kártyákat!
hogy is lehet kilõni, hogy ne dx9-et használjon? anno a wr1-ben is megoldottam vhogy.
SZerintem sincs semmi baj a grafikával, nekem nagyon tetszik. A legjobban az tetszik benne, hogy árnyékos, kontrasztos az egész, nem ilyen csilli-villi nfsu szerü. kép
-miután irtam megtaláltam a setupot de nemlett jobb fullon volt akkoris.. -azhogy a carrier módba ilyen ratyi a fizika kitizgat 100 %ra toltam a sim módot akkor csinálj is ugy szóval ezt nemértem... -belsõ nézetre vonatkozóan én aztnéztem amit a demo nyujt amibe NINCS innentõl fogva ez nemizgat 1be tudtak csinálni ebbe meg nem ennyi
Grafiakilag ott a Gtl vagy az rFactor..lehet kicsit durván fogalmaztam vagy rosszul, mai szemmel nézve ez a graf már édeskevés természtesen ha tartalmilag a gém jobblesz majd akkor lényegtelen de igy ebben a felállásban sajnos ez gyengus
-Hát én nem tudom, szerintem a grafika egyáltalán nem ronda, sõt! Igaz túl sok autós játékot nem toltam mostanában, de nem hinném, hogy a többi autós játék grafikája annyival jobb lehetne, hogy erre rá lehessen mondani: "ronda"...
A grafikát és egyéb beállításokat a játék (illetve jelen esetben demó...) mappájában lévõ WR2_setup.exe-vel lehet belõni, ahogy az elsõ részben is...(itt ha mindent fullra nyomunk, nekem ne mondja senki, hogy a graf ronda!!! - nekem 1280x1024, minden fullon, 4xélsimítás, 8xanizofilter mellett röccenés nélkül fut 6600GT-vel)
-Ahogy írtam: Karrier módban árkádos a dolog, a többi játékmódban azonban legalább annyira jó a fizika, mint az elsõ részben!!! (a SZIM csúszka 100%-ra, minden segítség ki: karrier módra nem vonatkozik...)
-A nyilakra is írtam már egy párszor: kikapcsolható, illetve beállíthatók a WR1 féle nyilak... (kicsit több idõt kéne fordítani a menüre...)
-Hangok szerintem egyáltalán nem szarok (legalábbis a WR1-bõl kiindulva...jobbak a motor-, környezeti hangok)
-Belsõnézet ügyet is vagy leírtam itt 100x: alapból NINCS az eredeti verdákkal, megvan viszont a lehetõsége!!! Szóval lehet hozzájuk készíteni, illetve számtalan addon autónak lesz...(mint ahogy raktam is be képet róla nemrég...)
megánvélemény: sajna ugytünik nekem hogy arra mentek minnél több kocsi, pályát belegyömöszilni ahogy csak lehet ez 1 dologra utal hogy CONSOLosokat helyezték elõtérbe mint manapásg ugy általában...
anti alisingel sem lett szebb jah még1 dolog lejtõkön meg emelkedõkön úgy jár fel és le a kocsi hogy rossz nézni:D legalább megirhatták volna hogy ne "ugráljon" lfs s2be is sikerült megcsinálni mivel s1be is olyanvolt...
Leszedtem megnéztem(sajnos) leszögezem elsõ része nagyon teccik... Hol is kezdjem... -Grafika ronda mai szinvonalat nemüti meg, sivár, egyszerû. Az csak mellékes hogy a gémbe graf beállítási lehetõség nincs... -fizika szar arcade minden segítséget kikpacsoltam sim mód ( alap dolgok ) semmi, kellemes sinautozás -pálya mintha nfsu lenne nyilakk villognak a kanyarokban idegesítõ és ocsmány -hangok rettentõ szarok, zene meg ilyen vontatott szutyok
tiszta olyan érzésem volt mitha valamelyik nfsel tolnám hob a tortán belsõ nézetnek a nyoma sincs...
szal nagy csalódás nagyon ratyi lett kárvolt ezér :(((((
Azért a checkpoint-os részét érdemes megcsinálni, utána lehet teheneket gázolni, ott azért fülig ért szám, bár persze lövésem sem volt a többiek merre járnak, és úgy általában merre van a pálya. Jó játék lesz,sztem ugyan alapállapotában (és egyenlõre) semmi köze nincs a szimviselkedéshez, azért az tetszett hogy ha elváltom magam (márpedig gyakran elõfordul a fordított váltókar miatt) akkor olyat reccsen a váltó mint állat, és el is tud szállni az adott sebességi fokozat. A kocsi törik, de nekem spec. nem tetszik ahogy teszi, viszont ami igen, az az hogy az útra kerülõ tábla, vagy egyébb alkatrész keményen csattan az autón. :) nagyokat lehet repülni, a terepsárkány átmegy gyakorlatilag mindenen, kivéve a fát, állóból átmegy a teljesen gömbölyû sziklán is, ami olyan méretû, hogy elvileg a tengelytáv nem tenné lehetõvé. A forgalom nekem nem változott, de azért mindenképpen jó lesz ez a része. Szvsz jó kis lazulós játék lesz.
hûha... Hát..még sok minden lehet, én szerettem az elsõ részt, mondjuk azt utáltam hogy bal oldali pillangómmal kellett felváltanom (minden más játékban azzal lefelé váltok) teljesen szimbe elhúzott csúszkával sem volt semmilyen probléma, sõt.., ez mondjuk lehet hogy csak elsõkerekes sajátosság lesz, és a hátsókerekes verdákat nehezebb lesz vezetni (minden segítség off persze), így mos nagyon könnyû volt. ilyen kanyarok elõtt azért általában fékez az ember...:))))) Ami jó lehet az a forgalom, majd mindjárt megnézem a legmagasabb szinten, valszeg úgy azért nehezebb lesz. De ha megint raknak a légtérbe ufókat, akkor ütök :)))
A demó mérete: 86,4 MB. Az olasz pályát lehet kipróbálni, VW Golf I GTI, VW Golf V R32 és VW Touareg autókkal. A gépigény szinte mitsem változott a WR1-hez képest, a grafika viszont elõnyére elég sokat! A karrier mód elég árkádosra sikeredett ahogy így elsõre belekukkantottam, de azért még elmegy. Egyéb játékmódokban mintha reálisabb lenne a fizika (minden segítség off-on természetesen, 100% SIM mód...) Az autót azért nem olyan könnyû tropára vágni még 100% SIM módban sem, de azért megoldható... :) Index jobbra-balra, vészvillogó, fénykürt, duda van, s ezeket a forgalom résztvevõi is használják. A játék könyvtáraiba belekukkantva: rendkívül jól modolható lesz a cucc!!! A motorok-, a környezet hangjai mind-mind módosíthatóak, kibõvíthetõek lesznek. Az addon autókon-, pályákon kívül úgy tûnik a forgalom autói is szintén módosíthatóak, kibõvíthetõek lesznek. Még az égbolt, nap textúrái is módosíthatóak, stb...
Alap bill kiosztások:
Jobbra, Balra, Gáz, Fék: kurzor nyilak Váltás Fel, Le: A, Y Index Jobbra, Balra: E, Q Vészvillogó: W Fénykürt: L Duda: H Kézifék: Space Nitro: Shift Pause: P Vissza az útra: R Hátranézet: B Kameraváltás: C Szabadnézet (+pause): V Ellenfelek nevei: F4
Elképzelhetõ, hogy lesz mégegy demó nemsokára, már nem csak VW autókkal...(legalábbis szó volt róla...)
A játékon egyébként úgy tûnik StarForce védelem lesz...
Ahogy elnézem ezt a topikot, nem vmi nagy itt a nyüzsi :) Pedig szerintem elég igéretes játéknak tûnik, és lassan itt a megjelenés!(A DEMO-t már alig bírom kivárni :) )
Úgy legyen!!! :) Csak egy bajom van: mindenkitõl olvastam már ezt a dátumot...csak maguktól a fejlesztõktõl nem...õk csak annyit mondanak, hogy jelenleg épp dolgoznak rajta...
(Ha maradt volna az eredeti terv, hogy csak a HHR pálya lenne a demóban, valszeg már kijött volna...de hát a HHR-rel már találkoztunk az elsõ részben is...jobb lesz ez az olasz pályával kibõvített demó...)
Itt most nem az a lényeg!!! A srác aki postolta a képet, még csak két napja kapta kézhez a játék bétaváltozatát...
A lényeg: a WR1 addonjai egészen kis változtatásokkal mûködni fognak a WR2-ben, belsõnézettel együtt!!! <- EZ MÁR BIZTOS!!! (...és valszeg néhányan készíteni fognak az eredeti WR2 autókhoz is belsõt...esetleg Martin Leps...:D)
Reméljük a legjobbakat...bár ha még a napokban is hegesztgetnek a játékon, akkor nehéz elképzelni, hogy tényleg Szeptember utolsó napjaiban leemelhetõ lesz a boltok polcairól...na mindegy, majd meglátjuk, addig is jöhetnének már a demók! :)