hát nekem így jött ki az elején a sok gyenge egységet vissza kell tápolnom, és azzal elfogy a manpower, ezután eventekkel lehetne szerezni , de nem tom meggyitni õket, pedig elvileg van hozzá mindenem... vagy nem... :)
Nekem is fent van mindkettõ (DD + Arma), más mod viszont egy szál se, és így még mindig bele tudtam fogni Dánia lerohanásába a legelején...
#11526, josef porta: Alapszabály, hogy mielõtt a fõvárostól és az azzal szárazföldi kapcsolattal rendelkezõ területektõl tenger, vagy semleges, pláne ellenséges terület által elzárt tartományban szállnánk partra, azelõtt kattintunk a "Gyártás" fülön és középtájon meglessük a 'Transports' és az 'Escorts' feliratok alatt szereplõ számokat! Ha az elsõ kevesebb 1-200-nál, akkor HDS (9 Ho) méretû vállalkozásnál nagyobbat nem indíthatunk a tengeren át - a veszteségeket is elõre bele kell kalkulálni, mert a gép vadászni fogja az ellátmányt szállító hajókat. A Transports jelenti az ellátmányokat szállító hajókat, az Escorts az elõbbieket kísérõ hadihajókat (korvett, fregatt). Ha ezek nincsenek kellõ számban, akkor nem kapnak elegendõ ellátást a fõvárossal szárazföldi összeköttetésben (vagy szövetséges területen) nem lévõ/álló csapataink! Szerintem e miatt nem volt utánpótlásuk a Hegyivadászaidnak!
Ha a CCCP más frakcióhoz tartozik, mint az általad irányított nemzet (pl. mert még nem annektáltad :D), akkor elkerülhetetlen a konfliktus velük. A szovjetek azért "várnak", mert még nem "érzik" elég erõsnek magukat a támadáshoz. De amint felkészültek, akkor mindenképp támadni fognak - ezt lehet húzni-halasztani a határra kirakott HDS-kel, de értelme nincs, mert ha nem tudod megakadályozni a fejlõdésben Ivánt (ellene háborút indítani és legalább az Európai területekrõl õt kiszorítani), akkor '42-'43-ra túlnõ az egész Tengelyen - azután '44-'46-ra a Szövetségeseken is a bábállamainak falkáival! (Koreát senki se akarja (idõ elõtt) felszabadítani, mert mindenképp kettéválnak és kitör a banzáj a két fél és azok szövetségesei között! India meg magától osztódik, miután elnyeri függetlenségét.)
Sziasztok Lenne egy kis problémám a Darkest Hour játékkal , 36ban kezdek németekkel ,gyorsan fejlödök mert az oroszkat valahogy meg kell fékezni :) (közben segítem a magyarokat olaszokat és a finneket nyersanyaggal és tachnologiákkal ) Na de a lényeg spanyol polgárháború elkezdõdik ozt írja (két lehetõségem van ) hogy csak nyersanyagot küldök ozt sanyi , vagy küldök nyersanyagot és átveszem a katonai írányitást ! Na az utobbit választottam ozt olyan 37 körül jött az anti komcsi paktum olaszokkal és japókkal is megkötöttem , és olyan 37 vége 38 eleje fele jött az olasz válasz hogy okés minden . Na mondom akkor mindjárt Anschluss csehek szétszedése és végül iránya háború :) De valami gebasz van mert már 38 szeptembere volt és még mindig nem engedte az Anschlusst ! :/ Háborúban nem voltam ,eddig békés volt és csak feljelesztettem és gyártottam !Na akor mégegy nekeifutás és akkor a spanyoloknál csak nyersanyagot küldök ozt a katonai írányitást nem veszem át ! De ekkor is úgyan ez volt ! Na akkor nézem a feltételeket és itt már nem értettem semmit . Ezt írja : We are not ready for this decision yet ! (-) Event Coup in Austria-Chancelor Seyss-Inquart requests German intervention has occurred OR -(-) Vienna is owned by Germany -AND -- (-) Vienna is controlled by Germany -- (-) Germany at war with Austria -AND -- (-) Germany allied with Austria -- (*) Event Italy signs the Pact of Steel has Occussed Szóval ezt nem vágom ! :/ valaki tudna segíteni ? Még valami : csak 1.01ig tudtam felpatchelni mert 1.01.1es patchet nme találom sehol ami meg fent van az meg le van kódolva ! :/
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem!1940 tavaszán jártam az alapjátékban a németekkel, 36-ban már elfoglaltam Dániát, az angolok békén hagytak, a lengyelek leigázása után délfelé fordultam elõbb Szerbiát bekebelezni hogy legyen idõ a futószalag gyártás kifejlesztésére..és aztán fordultam a Benelux államok és Franciaország felé.. És itt jönne a problémám.Ezzel egy idõben offenzívát indítottam Norvégia ellen jópár hegyivadásszal, ám valamiért nem kaptak ellátmányt.Ahogy néztem Oslóból várták volna, de nem jött egyáltalán, így szégyen szemre vissza kellett vonnom onnan a csapatokat, pedig már egész szépen haladtam.Azon is gondolkoztam, hogy szervezek oda egy ellátmány konvojt, de nem volt elérhetõ ez az opció, és egyébként is minden konvojom pirosan díszeleg.Lehet hogy tengeralatjárókkal tizedelik a konvojaimat? Haditengerészetem ugyanis nincs, csak a gyalogságra, és repülõkre gyúrtam, meg most már kezd felzárkózni a páncélos is.Ami volt azokat szépen legyakták Reykjaviknál az angolok majd fél éves kikötõi bombázás után.Tudtok erre az ellátmány kérdésre valami megoldást? másrészt pedig annektáltam Franciaországot 1940 õszén járok, de lejárt a békeszerzõdés a szovjetekkel.Ha lehetséges elkerülném inkább velük a konfrontációt.Lehetséges?
kiegekkel változhatott akkor mert fennvan mind a kettõ.
Úgy, hogy várok 2-3 hetet, a játék legelején a hadüzenettel, amíg a német haderõ 60-80%-a (Köln-t egy HDT azonnal visszaveszi - bár, ha addig nem küld ezen lépés nem megtételéért büntit (+ dissent-et), akkor ezzel célszerû a hadüzenet utánig várni; München-nél, a DNY-i (FR.O.) és a DK-i (L.O.) határszélen marad 1-1 HDT - meg 1 Poroszországban és 1 Drezdában...) felvonul a dán határhoz, ezután, a flotta segítségével (ha van ellenséges hajó(had) a haderõd és a csak vízi úton megközelíthetõ (kék négyzet a jele, tartományra kattintva) célterület között - itt Koppenhága az, Lübeck-bõl kiindulva -, akkor azonnal leáll a támadás - ezt védekezésnél jól ki lehet használni...) 1-2 hét alatt minden EU-s területét (a kis, K.-i szigetet nem kell, az esetek nagyobbik részében) elfoglalva annektálom (Izland, Grönland német lesz, de 1-1 helyõrséget dobni kell rájuk, mert USA hajlamos politikailag elorozni õket -> tuti kiindulási pontok a partraszállásokhoz, az ezekkel való zaklatásokhoz: felénk is, ha õk szerzik meg, de minekünk is, Újfulland és Bermuda felé (ehhez egy kikötõ kell Grönlandra), amíg még USA be nem lép a háborúba (Japánnal szövetkezve ez szinte azonnal megtörténik - japán "invitálásra"), így elég jó ugrópontok lehetnek az amcsik ellen (legalább 3, ágyúval és védekezõ stílusú parancsnokkal ellátott helyõrség, vagy gyalogos Ho (1 HDT) kell a megtartásukhoz majd)). Ennyi idõ alatt 1, max., ha elmélázok, akkor 2 gyalogos Ho-t tud legyártani, azaz nem tud 1-2 hónapon át kitartani, sehogy sem - a lényeg a gyorsaság: Blitzkrieg. Ez alatt a 2-3 hét alatt még nem biztos, hogy Anglia "kezességet vállal" a dán függetlenségért, de ha ezt már megtette a hadüzenet elõtt - lassú német felvonulásnál - , akkor valóban az általad is leírtak lépnek érvénybe. A spanyol polgárháború nem ilyen parás, ott lehet húzni a dolgokat (a gazdaságot lehet kissé erõsíteni: a hadakozás idejére jóval kevesebb "civil termék" kell a népnek). A lényeg, hogy '38 legelejére befejezd azt a háborút is - a másik két, ellenséges tömb nem avatkozik be az eseményekbe katonailag, így szabad a pálya. :) Hollandia és Belgium (meg a Norvégok is) hamar megkapja a Szövetséges védelmi szerzõdést és amúgy sincs akkora haderõ, fõleg flotta - csapatszállító kapacitás - , hogy a tengeren túli területeiket is le lehessen gázolni a németekkel: várni kell velük a "rendes" háború megkezdéséig. Azért a dissent megugrására már elõre gondolni kell ezen lépések megtétele elõtt - politikailag még nem eléggé felkészült a rendszer (az alsó két csúszka vmelyike hat erre, ha teljesen bal oldalon van8nak), akkor nincs dissent-bünti háború kirobbantásáért) - , ezért nem szabad minden gyártókapacitást lekötni elõttük.
'38 ra hogy zárod le az összes háborúd? én ha 36 ban megtámadom Dániát, az elfoglalása után 1-2 hónappal jön a hadüzenet a szövetségesektõl. Angolok bombáznak stabilan, franciák meg lekötnek a határon rengeteg hadosztályt. megesett már az is hogy a szovjetek hadat üzentek, de még Lengyelország köztünk volt szóval õk nem tudtak közvetlenül támadni.
A spanyol polgárháború lezárása után 2 német gránátos (Inf+SP Art) HDT-t (támadó szemléletû parancsnokokkal) szoktam Gibraltárnál állomásoztatni és a balhé kitörésekor egybõl megindítani azt elfoglalandó - ált. csak az amúgy is gyengébb helyõrség van ott, azzal pár nap alatt végeznek (ha csak pár napot is késlekedek, akkor 3-5 gyalogos HO jelenik ott meg, és ezek egyre csak szaporodnának az idõ múlásával), így a továbbiakban már csak a csapatmozgásokat iránytó AI miatt fáj a fejem: Ha nem veszem át az irányítást fölöttük, akkor hajlamosak, akár hónapokra is szabadon hagyni egy-egy, partraszállásra alkalmas tartományt, amit az angolok mindig ki is fognak használni... A törökökön már sírni tudnék: az arab félsziget és NY-Kis-Ázsia között folyamatosan cserélgeti az egységeit, de sohasem küldené õket a frontra - inkább onnan dobj át õket - , csak az onnan távol lerakott egységeit engedi át nekem, hogy hadakozzam velük. :)
Ha nem stabil a HoI 2 - fõként notikon, vagy többéves asztali PC-ken:
A HoI 2 stabilitása miatt egyre visszább kell venni az idõ múlásának sebességét, hogy ne dobáljon ki a játék az asztalra - minél gyengébb a CPU, annál inkább. A sok egység az sok számolást és adminisztrációt igényel, és ha elfogy az adott sebességnél a gép teljesítménye (CPU számolási kapacitása, Mem. sávszél, stb.), akkor ki fog dobni az asztalra - ez nem egyedi jelenség, pl. a CoH is így "védekezik" ez ellen, de ott csak a grafikán lehet butítani, a sebesség állandó (:D). A megoldás: 1-2 fokozattal visszább venni az idõ múlásának sebességét és egybõl nem fog kivagdosni az asztalra - újból lesz némi számolási és adatmozgatási (valós idõ) tartaléka a rendszernek, ameddig ezen, újabb beállítások mellett is el nem éri a gép teljesítményének határait: megint több egységet és eseményt kell számon tartania, mintamennyit még ki tudna számolni. Tehát: ha az addig stabil játék elkezd kivagdosni az asztalra, akkor 1-2 fokozattal vissza kell venni az "órát" és egybõl a régi lesz a játék stabilitása. :)
A laposomon 'Nagyon gyors'-al kezdhetek '36-ban, ez '39-re 'Normál fölötti - Normál' sebességre csökken, '44-'45-ig a 'Normál alatti - Lassú'-ra módosul. Az asztali gépem (E6600, 4 GB RAM) 'Normál fölött - Normál' beállításokkal elvan a végjátékban is.
köszi :) Én még az elején meggyõztem a portugálokat meg a spanyolokat, szóval azzal nem volt gond, azzal már annál inkább, hogy az angolok makacsul ellenálltak Dél-Spanyolországban és mivel a német seregekim akkor le voltak kötve teljesen az oroszokkal, ezért jórészt spanyol és portugál seregekkel állítottam meg õket + pár német gyaloghadosztály. Viszont ez nem volt elég arra hogy belenyomjam õket a tengerbe, éppen csak arra, hogy megállt a front. Állt is, jó sokáig, szerintem kb 3 évig vívtam ott tengeralattjáró háborút jobb híján, aztán elfogytak a konvojai az angoloknak és szépen bemasíroztam a leamortizálódott seregeivel védett déli spanyol területekre :D Ezekkel a felszabadult seregekkel szálltam meg Dániát (messze volt az orosz front, meg már láttam, hogy ott nyertem, nem akartam addig elvinni õket), gondoltam közben hogy akkor ezekkel beveszem Hollandiát meg Belgiumot, de aztán konstatáltam, ennyi lehet, hogy nem lesz elég, utána gondoltam Norvégiára, de pont nem voltak szállítóhajóim, mert valahol Indiában tettem partra csapatokat... Úgyhogy ezek most ott állnak Észak-Németo-ban. Amúgy én az összes szövetségesemtõl átvettem a katonai irányítást az olaszokat kivéve, õ elbohóckodtak Afrikával. Aztán most így állok 42 novemberében. Az urálon már jócskán túl vannak a német seregek, elértem Indiát, Afrika az olaszoké, és a sok egységtõl nagyon lassan telik az idõ (tehát lassan pörög az "óra") :D
Az én forgatókönyvem, Németként: Dánia még '36-n, kezdés után, ha felvonultak Berlinbõl a HDT-k... (így biztos, hogy nem fognak az Angolok partra szállni '39-'40-ben az Észak-Német és Lengyel partvidéken - ezt néha megtennék amúgy) Belgium és Hollandia európai területeit meg azért célszerû '39-'40 tájékán elfoglalni, mert egy idõ után saját területté válnak, noha partizán-vadászkodni kell rajtuk. A Balkáni segítséget (Román, Bolgár, Jugó, diplomáciával: Görög és Török is jön) azért célszerû elfogadni, ahogy azt már Te is leírtad: a haderejük nélkül nem sok esély mutatkozik az oroszok megtörésére - õk adják a gyalogságot, a németek a páncélos és gépesített-mechanikus egységeket. '36-tól, ha folyamatos a diplomáciai közeledés, akkor elõbb a Portugálok, majd a Spanyolok is csatlakozhatnak (a nemzetiekkel a ph kitörése után kell, eléggé gyorsan és sokáig beszélgetni, mert gyakran makacskodnak) - a Spanyol polgárháborúba elég sokszor bele kell szólni egy tucat HDT-l, mert nem mindig a kívánalmaink szerint alakul a harc. A lényeg, hogy '38 márciusára lezárjuk az összes háborúnkat, hogy az Ansluss, majd a Bécsi döntések, '39 nyaráig bekövetkezhessenek. Ezek után indulhat a banzai! :) Norvégiát tényleg ki lehet hagyni, hiszen többe kerül a megszállása, mint amennyit termelne - esetleg bábállamként hasznosítani a manpower-ét/haderejét (Dánia, Norvégia, Svédország és a Finnek lerohanása után létrehozható egy egységes Skandináv állam, aminek az ereje a spanyolok és az olaszok között van, de az utóbbiakhoz közelebb). Angliát és É.-Írországot (vagy az egész Ír szigetet, bár engem még nem támadtak meg) viszont kötelezõ lerohanni '40-'41 között. A Magyarok fölött mindenképp, hiszen eléggé passzívak amúgy, a többiek fölött pedig ajánlatos átvenni a katonai irányítást (Olasz, Spanyol kivétel, õk Afrikában önállóan le tudják kötni a Szövetségeseket, egy darabig), hogy aktívabban és célirányosabban lehessen Ivánnal "játszadozni".
Hát a manpowerrel semmi bajom, direkt spóroltam vele, rengeteg katlant csináltam, így viszont az övé lassan elfogy, a seregük is már csak kb 20 gyaloghadosztály meg milíciák, az olasz-spanyol-német seregekkel meg már betörtem Indiába Anglia utolsó területeire.
Eu-ban azért nem csináltam rendet az elején, mert minden segítségre szükségem volt, 37-ben a SZU és a szövetségesek is hadat üzentek (nem tudom miért), ettõl meghülyült az mi és rengetegen hadat üzentek a SZU-nak (románok, csehszlovákok, magyarok, lengyelek, görögök sõt még egy darabig a jugók is) ezért jobbnak láttam õket szép lassan bevenni a szövetségbe az oroszok ellen, mert az õ segítségük nélkül nem bírtam volna. Amíg õk feltartották az orosz medvét én gyorsan lerohantam a franciákat (a belgákat, hollandokat, dánokat, norvégokat hagytam a fenébe), utána meg partra szálltam Angliába. Amíg ez megvolt majdnem bedarálta Kelet-EU-t a SZU- szóval gyorsan segítenem kellett.
Ökölszabály az élet-halál harcoknál - ebben a játékban ez az! - , hogy ha megroggyan az ellenfeled, akkor nem ereszted, amíg még/csak lélegzik! CCCP az egyik nagyhatalom a 3 közül, ha békét kap és újra megerõsödik az csak Neked lesz rossz - a játék célja: az általad választott nemzettel (és szövetségeseivel) elfoglalni a másik 2 nagyhatalom (és szövetségeseinek) a területét, ezzel felszámolva õket - bábállamként visszatérhetnek az oldaladon, ha kezdesz kifutni a manpower-bõl, utánpótlásból. (No. dissent büntit hajlamos kapni ilyesmikért - hiába, Õ az eredendõen rosszként van beállítva = nem "szabadíthat" fel "bûntelenül" - , de ha már tényleg nincs más mód a cheat-en kívül...) Elhiszem, hogy nincs visszataszítóbb az kietlen hómezõkön vergõdni a hadseregeddel (infrastruktúra hiánya), de ezt véghez kell vinni a gyõzelem érdekében - max. "hátulról" partra szállsz, hogy elõbb vége legyen, ha még bírod hadianyaggal (átvett irányítású szövetségesekkel, ha még futja nekik is manpower-re). :)
Az Eu-t célszerû '38-ig rendbe tenni (Németországgal), utána erre már nem lesznek túlzottan optimálisak a feltételek (mindenki megerõsödik, az ellenfelek alig várják az ilyen alkalmakat, hogy átdobhassák a seregeiket ellened) - a nagyhatalmakat (Brit, Franc.) meg '39-'41 között. (A "demokratikus" államok meg azért kapnak büntit, ha háborút kezdeményeznek olyan országok ellen, akik nem tagjai a másik két szövetségi rendszernek (diplomáciai csúszkáik függvényében) - viszont a bábként való "újraélesztésért" meg "jutalmat" kapnak.)
Hát akkor jó, nem kötök békét. Egyébként ha ilyen drasztikus hatásai vannak a minusz pénznek akkor lõttek a SZU-nak. Alig maradt ipari kapacitása (ezek szerint ezért), katonája se nagyon van, csak már terveztem Eu rendbetételét, ezért lett volna jó a béke.
Hali!
1. Nem biztos, hogy a Tengely jár jól a békével - ennyi idõ alatt (1,5 év) képtelenség térdre kényszeríteni a Szövetségeseket - , mert ha 200 fölött maradt Ivánnak gyára/gyártókapacitása - USA folyamatosan pumpálja a háttérbõl, akár még '44 után is - , meg - egy mentés utáni hozzá való belépéssel ez(eke)t leellenõrizheted - Manpower-e, ennek utánpótlásával egyetemben (1 fölött/nap), akkor annyit értél el, hogy kikupálódik a vörös oldal, majd a béke lejártával - ha egyáltalán kivárja (ha elmozgatod a határról az egységeidet, akkor hajlamos megindulni...) - felfrissülve, tartalékokban bõvelkedve veti bele magát a küzdelembe ellened. (Amíg a Tengely létezik, addig esélytelen egy CCCP-USA&hûbéresei összecsapás.)
2. Lázadás (dissent) tör ki, még a nemzeti területeken is, a gyártókapacitásod a nulla felé mozdul el - elég sebesen - , nem kutathatsz, az egységek dezertálnak (sebzõdnek) -> teljes csõd, a nemzet vége (egy ponton túl már csak cheat-tel és az állásmentésben való turkálással hozható ez helyre). De ha csak a napi mérleged esik tartósan mínuszba, viszont az addig felhalmozott tartalékaidból még pozitív maradsz (marad zsé a nap végére is), akkor semmi, csak fogy a kápé, ami, ha elfogyott, akkor az elõzõekben leírtakat produkálja. :) Nem hiába vagyon az a pénzügyi csúszka a többi fölött a gyártási részlegnél... :))
Sziasztok! Lenne két kérdésem: 1. Eljutottam a németekkel addig, hogy az oroszok felajánlották a békét, és gondoltam nem lenne rossz ötlet elfogadni bele is mentem. Ámbátor az történt, hogy a tengelybõl csak én és a bábjaim kötöttek velük békét és a többiek, pl az olaszok nem. És igazából fogalmam sincs, hogy vegyem rá õket, hogy békét kössenek. Gondoltam rá, hogy csitelek, de az úgy mégsem fair :D 2. Mi történik akkor, ha a pénz tartósan mínuszban van? Leállnak a kutatások? Vagy valami egyéb is?
Sziasztok! Iron crosshoz nincs valami patch, hogy úgymond magyarabb legyen a játék? Veszem azt, vissza lehessen állítani a történelmi Magyarországot? Köszi a segítséget!
Nálam az idõ lelassítása (1-2 fokozattal való visszavétele) tette harmonikusabbá/folyamatosabbá, bár lassabbá is a játékmenetet, ami a stabilitásnak is jót tesz, tapasztalataim szerint. (IC-ban még mindig nem vagyok otthon, de ha az "alapnál" ez mûködik... :D )
Sziasztok! Az AOD-val játszok, és hogy lehet beállítani hogy a játék ne érjen véget 1963-ban? Egyébként van valamilyen mod, ami a mai korban vagy legalább a világháború után játszódik?
Megoldottam a bajt. :D Másik mappába raktam át a játékot telepítés közben és jó lett. :)
"A mentésre pedig szavakat sem lehet találni. A szokásos scenarios/savegames mappa megvan, de az egész üres (Az Arma, DD és HoI2 könyvtárban is)! Nem találom egyszerûen a mentésfájlokat, miközben a játékban látszódnak és be is töltõdnek. Ez fõleg az egymillió felhalmozódó mentés miatt zavaró, amiket csak manuálisan, a könyvtárban lehet(ne) törölni."
Nálam, Vista-n, itt sorakoznak a mentések (az 1914 mod-é, aminek, gondolom, nem adtam Rendszergazdai jogkört, mert az alap "jó" helyre ment...): C:\Users\"FELHASZNÁLÓNEVED"\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Paradox Interactive\1914\scenarios\saved games\
A program telepítése és futtatása Rendszergazdai jogkörrel történt - ha nem, akkor esetleg az már egy hibalehetõség?! A magát megadni készülõ háttértárra már nem is merek gondolni... (esetleg "rejtett" memória-hiba lenne???)
Nekem az állás-visszatöltéseknél ír ki, max. 3, hasonló hibát, egy nagyon régen telepítettnél, de ott a 'Tovább'-ra kattintva minden megy normálisan. :S
1. Újra huztam a gépet. 2. Felraktam minden drivert amit kellett. 3. A játékot a szokásos AoD(1.05-ig.)->IC(1.00->1.01 rev 3-ig.)->Indítás meg a játék az okés, de a mentés nem válik lehetségessé... 4. Megoldás?
Sziasztok!
Másik problémám, hogy nem tudok menteni. Mármint amikor menteni akarok akkor ezt írja ki.
Sziasztok!
Elsõ sorban azok segítségét szeretném kérni, akik Windows 7-tel játszanak.
A telepítés elég felemás módon sikerül mindig. Az Armageddon modok nélkül verzióját úgy kell elképzelni, hogy a betöltõháttérkép az Armageddoné, de kb. minden más az alapjátékra hasonlít. Az eventek onnan valók, az egységek (tankok, repülõk, hajók) kinézete is onnan van, de pl. néhány Armageddonos változtatás már megvan, pl. az új brigade-ok, a kísérõvadászok, a könnyûharckocsik és más technológiák is megvannak.
Ha a Pogessort is felrakom, még bonyolultabb lesz. A szövegek kis része magyar lesz, de a nagyja angol marad. A Pogessoros eventek felugranak, de hatásuk nincs (pl. Észak-Erdélybõl Bacau tartomány nem lesz Mo. része).
A mentésre pedig szavakat sem lehet találni. A szokásos scenarios/savegames mappa megvan, de az egész üres (Az Arma, DD és HoI2 könyvtárban is)! Nem találom egyszerûen a mentésfájlokat, miközben a játékban látszódnak és be is töltõdnek. Ez fõleg az egymillió felhalmozódó mentés miatt zavaró, amiket csak manuálisan, a könyvtárban lehet(ne) törölni.
Ezekre a problémákra legalább részben tud valaki valamilyen ötletet, megoldást mondani?
Sziasztok! Valaki feltudná nekem tölteni valahova az IC 1.01 Rev 7-es patchet?
..en az alappal jatszottam parat, majd jott szamomra a mod34 kiegeszito. itt mar 1934tol lehetett kezdeni es kesobb ebbol vettek at az aod-ba a tech treet. ezutan jott az arsenal of democracy (aod) majd a iron cross kieg. az mostanra talan mar eleg jol kiforrotta magat. majd a legutolso a darkest hour. ezt vartam igazan mert van elsovilaghaborus scenario is, bar kell meg egy par patch h jo legyen, mint minden paradox jatekhoz.
nem tudom potosan mit tartalmaz, de ha jol sejtem akkro a doomsday es armageddon kiegek vannak benne. ezek meg az aod elotti kiegek.
ha szereted a bonyolult fejleszteseket akkor aod vagy iron cross-t ajanlom. ha nem annyira vagy szereted az elso vilaghaborut akkor a darkest hour-t.
nezd mega paradox forumait, ott mindegyiknek van topic-ja es sok minden kiderul, mik a jatektechnikai kulonsegek.
emlekeim szerint a hivatalos forumon eleg melyen taglaljak az orosz helyzetet. gyarilag vannak lebutitva az a korabban emlitett nagy honvedo haboruig az orosz egysegek. hiaba vagy fejlett, a ground efficiency vagy mi, ugy van beallitva hogy a nemet csapatoknak az 1es mig neked 0,3.
43-44ig nincs mas lehetoseged h tomegesen gyartod a gyalogsagot es vedekezel foggal korommel. ha tuleled azutan viszont tied a vilag, nincs aki megallitson.
Akkor passz! :S A DD/Armegeddon-ban legalábbis így van, az IC-hoz még mindig nem értek. :) Az eventek-nél az jeleneik meg, hogy már 30%-ra nõtt a csapatok támadási, és/vagy védekezési képessége (a 20%-ról), etc. De ez nagyon lassú folyamat, '44 elõtt nem nagyon ér véget - éri el a csúcsot.
Ha nem volna visszafogva Iván, akkor eléggé egysíkú volna a játék: '43-ra Európa a sztálinista bábállamok zagyva gyülekezete lenne...
A gyalogságnak, még ha van is mérnök, AC, vagy vmilyen önjáró alkalmatossága, ami pluszokat ad a Támadási értékeihez (S/H attack, thugness), akkor sem célszerû önállóan, 3:1-5:1 erõfölény alatt megindítani a támadását, mert az csak értelmetlen pocsékolása a hadianyagnak - meg jöhet utána a kontra is, ami elsöpörheti a fedezékébõl elõbújt és a harcokban jócskán meggyöngült egységeket. (Mint a Britek Afrikában: megpróbálták többször, de csak akkor sikerült nekik, amikor már legalább 5:1-hez voltak többen a Németeknél...) Az 1:1-ben verést Inf vs. Mech, v. Arm-ra értettem (thugness értékük magas (meg hard célpontok, ami ellen, önállóan, gyengus az Inf), ideális támadók, míg az Inf inkább védekezésben jeleskedik, ha be van ásva (kivéve városi harcok - tenger- és folyópart - , ott támadólag is felléphet - nem kap levonásokat, annyit)), akkor már ('45) nem kell annyira az erõfölényre menni, csak az ellátmányra odafigyelni, ha nem tudja magát beásni az ellenfél, mert folyamatosan nyomva van: a megindulás, mint mindig, erõfölény-igényes (légi és tengeri támogatás - ha mód van rá).
Ha olyan parancsnoka van, ami az adott terepen (és egységgel) további védekezési pluszokat ad neki, akkor az még tovább növeli a sikeres offenzíva megindulásához szükséges minimális "tolóerõ" mértékét. (Meg a halogató, cselezõ taktikák a parancsnokoknál, amik szépen szívják a támadók organizációját...)
Az egységek magas org-ja a támadás kifulladásának (az ellátmány elfogy az egységnél) idõpontját tolja ki - sok emberéletet lehet vele megmenteni, mert ritkábban kell megállni a készleteket feltölteni (kevesebb nekirugaszkodással - ami leginkább rombolja a saját egységek erejét - lehet megtenni adott távolságot, sokkal gyorsabban, kevesebb hadianyag felhasználásával (megfelelõ infrastruktúra mellett)). Ha eleve kisebb a saját egységek max. ellátási szintje, mint az ellenfélé - a németek nem gyöngék itt, ha bírja még az iparuk és volt idõ hagyva az egységeinek a feltöltõdéshez - , akkor az további csapatokat igényel a támadás sikeres megindításához (tényleges erõfölény létrehozása).
Elméletileg van egy adatlapos rész - a jobb szélsõ, Statisztika fülön, Army Units Modifications (v. mi) - , ahol meg lehet tudni, hogy az adott egységtípusaid most milyen %-s eltolást kapnak egy-egy tevékenységükre (mozgás, támadás, védekezés, adott körülmények között). Ezt összehasonlíthatnád az ellenfélével - állásmentés, majd hozzá jelentkezel be visszatöltésnél (meg a parancsnok, beásottság mértéke, ilyesmik (pl. org) kikémlelése)... ('36-ban 77 a németek org értéke - nálam - , ami '41-re 100 fölötti lesz, míg az oroszoké ennek a fele-háromnegyede szokott lenni, végig...)
Ha '39-'40-ben szeretnéd a Németeket hátulról meglepni (még '41-'43 között is nagy fölényben van, pusztán szárazföldi doktrínák tekintetében), akkor ahhoz nagyon kell segítenie nekik is ebben (kevés és nem minõségi csapatok - parancsnokok - , amik még nincsenek beásva, miközben a 95%-a a Vörös Hadseregnek azon a fronton állomásozik - és eddig csak minõségi egységeket gyártottál folyamatosan (+ dissent event-et nem kaptál), a tech csak ezekre fejlesztve - , csurig feltöltve - a készletek is), a Szövetségesekkel egyetemben - ez reménytelen, nem aktivizálják magukat, az event-ektõl nem is tudnák igazából (gearing) - , mert különben közel lehetetlen feladat a kivitelezése - nem a Franciákra fordulnak rá, hanem keletre indulnak el, egybõl. (Ha beérkezik 1-1 jobbképû Panzer HO, vagy HDT, akkor az 2-3 (natúr Inf) Lövész HDS-t is simán padlóra küld, egymaga - és itt még dugig vannak a raktáraik is!)
Iron crossról kérdezem egyébként Na de én a morált felviszem 130% fölé ami magasabb mint a németeké a támadási és védekezési érték pedig eleve magasabb mert fejlettebb egységek harcolnak orosz félen. VII-VIII-fejlettségû gyalogságomat veri a IV-V-ös? Technológiát azt választom ami a németeké tehát annak is stimmelnie kellene, ráadásul nem ír egyik event sem olyant hogy a támadási érték -30%.
Az orosz szárazföldi erõk morálja, védelmi és támadási értékei '43-ig nagyon gyérek - büntetés van rajtuk, ez ~'44-re oldódik fel (event-ek). 1944-45-re veszik fel az átlagos értékeket (technológiák), addig csak a többszörös túlerõvel operálhatnak + kisegítõ légi és tengeri csapások - amolyan történelem-hû megközelítés: a pár elit egységen kívül csak a vodka tudta harci tûzbe hozni a nagyon kényszer-toborzott és alig képzett legénységet, meg az NKVD-s géppuskák felállítása a leghátsó sorokban.
Amúgy nem kell aggódni! :)) Ha egyszer mozgásba hozták maguk elõtt a frontot (több támadási irányból, több kísérletben felõrölve az ellenfelet - esetleg visszavonulás és ellentámadás eljátszásával (a legnagyobb ellenfelük ugyanis a fedezék, ebbõl kell kimozdítaniuk az ellenfelet vhogy a sikerhez)), akkor csak az utánpótlásuk elkopása állíthatja meg õket (ez meg a legalacsonyabb, minden frakció közül - AC/könnyû-páncélos brigádok segíthetnek ezen egy kicsit, de csak '43-ig), mert az ellátmány és fedezék nélküli, leamortizálódott ellenség nem fogja tudni azt kivitelezni. Az orosznak és a kínainak a legjobb az emberutánpótlása (ép országot és naprakész agrár-tech-et feltételezve) - az USA-nak meg a gyártókapacitása és fejlesztõ-tímjei (a németeken kívül) - , így ezeket kell kamatoztatni a sikerhez: a háború elején sok gyalogos HO és HDT(3 HO), tüzérséggel és PAK-kal (ha bírja a fejlesztõ és gyártó kapacitás - hajózás nuku - , akkor önjárók, hogy a támadásokban is hasznosak lehessenek) - ezek lefékezik az agresszorokat - , a háború második felében ('43-'44-tõl) mehet a mechanikus és a harckocsi HDS-k(9 HO) gyártása - a támadó erõk ezek lesznek (eddig a büntik úgyis eleve/legtöbbször halálra ítélnek minden nagyobb támadó hadmûveletet). '45-ben már 1:1-n vernek mindenkit, a túlerejük miatt nem tudnak nekik ellenállni a szárazföldön - USA a tengeren (viszont, ha egyszer hídfõt tudnak létrehozni és folyamatosan pumpálni oda a csapatokat, akkor az USA-nak annyi - Mexikóval kötött szövetség révén pl., majd, ha minden csapat odaát van, akkor már kitörhet a háború :)) ), a német meg a '44-'45-ig befejezett villámháborúval szívathatja csak meg õket (ellenük a kivárás és az emberanyaguk folyamatos rongálása (ellentámadás a frissen elfoglalt területre érkezõ, elsõ pár HO-a ellen, a környezõ túlerõt kihasználva - ha mód van ilyesmire) a célravezetõ, majd '43-'44 környékén már felcserélõdhetnek a "fogócska" szerepei...).
A jobb parancsnokokra vigyázni és manuálisan elõléptetni õket, ha az 5-s szintet elérték -> 4. szintû, de magasabb rangú lesz belõle, esetleg leváltani egy tapasztalatlanra és áthelyezni egy nagyobb alakulathoz. 3-4 év "képzés" után már a tisztikar átlagos és általános fölénye is sokat tud dobni az egységek "tudásszintjén". (Ha nincs, v. elfogyott az utánpótlása egy egységnek, akkor annak parancsnoka is magasabb eséllyel halálozik el a folytatódó harctevékenységekben - de az ellenfélnél is uígy!)
A Baltikum - és Finnország - elfoglalása, még '41 elõtt, hogy nagyobb tér legyen a védekezéshez <- ez is sokat tud ám segíteni, hogy '43-ig sikeresen kihúzhassa Iván a susnyásban. Az alacsony infrastruktúra és az ellátóközponttól való egyre nagyobb távolság (ehhez tér van Oroszhonban elég) minden támadót tönkrevert idáig még. A partizánok is lefoglalnak csapatokat - vagy, ha azt akarja, hogy ne legyenek, akkor az. :)
Az emberanyagra vigyázni, hogy maradjon is belõlük - katlanokban nem otthagyni a felét, és visszavonulni, ha az szükséges - , így már csak a TC-kapacitás lesz a legnagyobb visszahúzó erõ - ha a Dissent-et eleve jól kezeljük... (A vontatott tüzérség/PAK/LV szépen lassít a hómezõn, nehogy ez legyen az egységek veszte!)
Miért van az h a német, japán, amerikai hadosztályok sokkal erõsebbek mint az orosz? Hiába magasabb a fejlettsége és a szervezettsége kétszer olyan gyorsan kifullad a támadás és a védekezés is gyenge? 3 orosz pánchadosztály nem tud egy gyaloghadosztályt legyõzni mert az olyan jól védekezik?
Sajnos, ez a játék csak a "nagyokkal" játszható, a kis nemzetek nem nagyon lettek kidolgozva, ezek mindig is töltelékek maradnak -> ha a nevük fennmarad a végére, az már eredmény. :( Azt azért megnézném, hogy maradnál fent egyedül a CCCP ellenében - egy német szövetséget, majd területcserét még mindig életképesebbnek tartok ennél (az Antant se fog Érted hadba szállni - minden fél csak akkor lép háborúba (a kõbevésett event-eken kívül), ha "érzi", hogy fölénybe került a másikkal szemben: ez az oroszok, vagy Kína tömeghadseregei ellen nemigen következik be a játékos aktív közremûködése nélkül - ehhez meg nagyobb hatalom kell, mint Magyarország). [Ha meg hadba lépsz az oroszok ellen, hogy kikerüld az efektet, akkor is uo vagy, max. röhögnek rajtad a csatorna túlfelérõl...]
Weine: Én még mindig az aktív légvédelem híve vagyok, bár többe kerül - a fenntartása is - , de hatékonyabb és eredményt is tud felmutatni. Légvédelemnél az 1 ejtõernyõs hadosztály beáldozása a repülõteres, szárazföldi erõkkel nem védett területére, megfelelõ, akár Tac+EscF-s légi oltalmazás mellett: ez mindent visz, így még kivonni sem tudja a repülõegységeit a területrõl, amit a "komoly" - és lassú - szárazföldi offenzívánál megtehet - a beáldozás helyett, persze lehet gondolkodni egy összehangolt, akár csak korlátozott célú offenzívára is (több ejtõernyõssel, esetleg vízi menekítéssel, mivel a légihez nem hagynak idõt - a szállítógépek feltöltõdése, légi utánpótlás mellet, frissen foglalt területen... áhh), így a taktikai egységek megmaradhatnak (a kérdés csupán az, hogy mi oldható meg kevesebb ráfordítással -> veszteségek pótlása). A földi légvédelem, ahogy a LV-brigád is, csak nagy tömegben képesek eredményt felmutatni - ez meg már a szárazföldi egységek hatékonyságát jelentõsen csökkentené -, így inkább az aktív és mobil légvédelmet ((elfogó)vadászgépek, Tac+EscF) részesítsd elõnyben. (Ha megfelelõ szárazföldi erõdítmények mögött strázsál a területvédelemre alapból is elégséges erejû szárazföldi egység, akkor az ágyúk ékítmény helyett kaphat LV-brigádot, ha az ellenfél légitevékenysége ezt indokoltá teszi - megsemmisítõ erejû eredményt ettõl sem szabad várni -> hadianyag pazarlás, mert veszteséged mindenképpen lesz, max. ritkábban jönnek, de ez szinte kimutathatatlan kiesés.) Az lv-brigád csak az adott egységet ért támadás ellen "véd" (nevetséges eredménnyel), az átrepülések hidegen hagyják. Konkrét számadataim nincsenek, de nagyban érdemes gondolkodni - e téren is - , így a passzív légvédelem csak kisegítõ elem lehet ebben a játékban. [Kb. mint a tengeren a CV, olyan az aktív légvédelem is a passzívhoz (BB, BC) képest: kegyetlenül büntet... csak tudd kifejleszteni, legyártani, majd fenntartani.]
Nálam most nagyot csökkent a játék a szememben... Beléptem '42ben azt antant oldalán és elkeztem a németeket támadni.Visszafoglaltam a Királyi Magyarország területeit +Ausztria jelentõs részét.Erre föl a SZovjetek bekebelezik Németországot,Béke van mire én a SZovjetúnió bábja lettem amiklor még csak szövettségbe sem vootunk meg háborúba sem.Egyetlen szovjet katona sem lépett magyarország földjére.És erre még is béb vagyok...,de még a harcot sem ajánlotta fel lehetõségnek a jéték...
Van arra valakinek tapasztalata vagy esetleg konkrét arányszáma, hogy a csapat légvédelmi dandár ereje hogyan viszonyul a területre telepített légvédelemével? Melyik az erõsebb? Hány légvédelmi dandár ér fel egy telepítettel?
Hello.Akk most MAgyarországggal úgy játszom ,hogy 33-ban kezdek.Eszméletlen tempóban vadul iparosodok és fejlesztem az infrastruktúrát. A háborúban bécsi döntéssel kapott területeken erõdöket húzok fel.Semleges akarok maradni a háborúban ,mivel elég esélyes ,hogy németk elvesztik.Ha így lenne be fogok lépni az antant oldalán a háborúba ,de már egy nagyon erõs sereggel és 100-120as IC-vel és elfoglalom a királyi magyarország területeit:P Mindenféleképpen az angolok szövettségese akarok majd lenni ,mert úgy talán nem támadnak meg a Szovjetek. Kérdés: A motorizált gyalogság megéri-e jobban mint a nem motorizált tömegesen???Mivel ha elkezdek nyomulni németek ellen a gyorsaság lesz a legfontosabb.A szovjeteket ismerve rohamtempóban fognak támadni.Nekem õket kell megelõznöm.Minnél hamarabb meg kell szállnom Erdélyt,a csatlós Szlovákiát és délvidéki területeket. Köszi.
Ja, ha hadban állsz ne csodálkozz, hogy nem kapod meg a területeidet...
Hali! A légvédelmi tüzérség önmagában, fõleg az elején, amíg még nem fejlett, nem fog komoly károkat okozni - hacsak nem kell 3-5, ezekkel megerõsített tartományon átrepülnie az ellenségnek. Arra jók, hogy folyamatosan - ha lassan is, de - gyengítsék a támadó gépeket -> azoknak gyakrabban és tovább kéne javításon lenniük. Ott célszerû telepíteni, ahol az ellenség gyakran át-, vagy berepül és a vadászgépeidnek segítenek a leamortizálásukban. Ugyan olajat nem fogyaszt, mint a repülõgépek, de a Manpower-t és az IC-t rendesen leterhelheti a "fenntartásuk", ha az ellenség rájuk száll a bombázóival - bár addig sem a gyártókapacitást rongálják. Részemrõl a kikötõket (anti-CV: port strike) és azokat a területeket erõsítem meg velük, amik fölött gyakori az átrepülés, de nem kapnak sûrûn támadást - terelni is lehet velük, ha hagysz egy szabad folyosót a falban... és oda koncentrálod a vadászaidat...
Az IC-hez nem értek (:D), de szerintem az a gond az event-eknél, hogy éppen hadban állsz, pedig nem kéne - csak békében következnének be.
Hello. Pár emberrel innen mintha találkoztam volna már EU 3 forumon :P Én most Iron Crossozok:) Nagyon bejött:P 33ban kezdek és MAgyarországgal mire elkezdõdik a WW simán összehozok 70 IC-t :) AMi azt jelenti ,hogy Franciáktól is jobb vagyok + 4 Tech csoport kutat nekem :). AMi nagyon hülyeség volt nekem az az ,hogy 1. bécsi döntésben Kassát nem kapom vissza ,amikor ismét magyar város lettt+ Kárpátalját sem kapom meg 39ben...El kéne foglalnom???A másik idegesítõ ,hogy megtámadtam Yugokat és '41 Augusztus 30.án nem volt É-Erdély vissza csatolása....:S Lehet köze A MAgánakciómhoz a yugokkal???:S H elmaradt??? Én mindig húzom infrastruktúrát is :) SZeretem ha fejlett egységes országom van :) Jaaaa és a légvédelmi tüzérség mit ér??? mrt én azokban a városokban ahol vannak gyáraim mindig 10esre tolom õket mert nem drágák ,de nem tom megéri-e mármint h tényleg okoz-e komoly veszteségeket az ellenséges repcsiknek?
Minden szárazföldi alakulatnak van lázadáscsitító hatása az adott és az azt körbevevõ területekre is - ez utóbbiakra kisebb, de mégis van. A Milícia+Karhatalmi Brigád csak akkor éri meg igazán, ha mozgatod is - ennek hatékonnyá tételéhez kéne az infrastruktúrát fejleszteni, ahol még nem 80%-s minimum, de úgy meg már nem érné meg - , mert úgy jóval több tartományt letud fedni a tevékenységével - vadász, odébb megy vadász, odébb megy... (de ezt csak Európa nyugati és középsõ területein hatásos, az orosz sztyeppén nemigen) Vannak mindenképp - folyamatosan - , ill. az átlagnál nagyobb erõvel lázadó területek is, ide feltétlenül a helyõrség javasolt (nagyobb a bónuszuk), ha csak nem kell "rendes" alakulatokat a térségben állomásoztatni, területvédelmi okokból, mert azok "szabadidejükben" ezzel is foglalkozhatnak - bár jóval drágább a gyártásuk és a fenntartásuk annál, hogy csak partizán-vadászkodás céljából legyenek gyártva. A Dissent értéke, ha van, megnöveli a lázadások mértékét is, így a gyártási kapacitáscsökkentõ tényezõje miatt ezen okból is célszerû azt minél elõbb csökkenteni -> kevesebb rendfenntartó kell, vagy könnyebben boldogulnak a feladatukkal.
Ha olyan nemzettel játszik az egyén, ahol korlátozottak a gyártási lehetõségek, ott a fejleszteni és gyártani való egységfélék számát le kell csökkenteni -> pl. célszerû csak a gyalogságot, esetleg a motorizált egységek átugrásával csak a mechanikusokat fejleszteni és gyártatni, ezekhez egységes brigádokat hozzárendelni, ha még futja a keretbõl: pl. motorizált tüzérség (az elitebb hadtesteknek), ha van elég olaj. Kis államnak nagy és hatásos légi ereje sohasem lesz (ahogy flottája sem), mert mire a mennyiség meg is lenne, addigra a minõség fog behozhatatlan hátrányba kerülni - a rakéta- és sugár-hajtómûvek fejlesztése, és az átfegyverzés "költségei" miatt. Így nekik csak az elfogó vadászok fenntartása a javasolt, esetleg a közepes bombázók, amik minden területen bevethetõek vmennyire. A harckocsik külön, pluszban való fejlesztése és fõként a gyártása szintén nem a kicsik erõssége - lehet, hogy gyártasz 1-2-t, de a szomszéd addigra 9-12 gyalogos hadosztályt fog legalább kiállítani...
Én is milíciákat használok csendõr gárdával megfûszerezve. :D Sokkal hatékonyabbak mint a fos helyõrségek magukban mp alakulattal megdobva...Mondjuk én a mozgékonyságuk miatt használok milíciákat. :)
Hello, IC-t érdemes, az infrastruktura fejlesztésnek én még nem láttam hozadékát. bár tudom h valamilyen módon befolyásolja a felhasználható IC-t. hoi wiki biztos ír róla. Azt azért ne felejtsd el h egy IC felépítése alapesetben 1 év. 36ban pedig ki fog törni a spanyol polgárháború és nem lenne szép meglepetés ha az IC akkro Frankóékhoz kerülne :)
Én MP-s miliciákat szoktam használni, azokat nem kell minden területre lerakni, mivel minden velük érintjezõ környezõ területre is kiterjed a hatásuk. arra készülj fel, h hosszabb idõ kell ahhoz h érvényesüljön majd. ha a partizánvadászat van beállítva nekik akkor automatikusan meg is támdják a lázadokat és jó esélyel le is verik õket.
A csapatok összeállításánál azért vannak különbségek az egyes hoi disztribuciók között (DarkestHour,IronCross, stb).
Köszi.Tehát,ha egy gyors letámadást szeretnék,akkor páncélos motorizált egységekkel.A légerõnél,mi éri meg a fejlesztést?Taktika,start?Még egy kérdésem lenne,elfoglalok egy területet,pl: németekkel Lengyelországot,de mindenhol magas a lázadás lehetõsége,amit csak úgy tudok semlegesíteni,hogy minden területre egy helyõrséget teszek csendõrséggel.Máshogy lehetne ezt,mert nem gazdaságos így.
Az IC-t és infrastruktúrát mindenképpen hiszen az IC-tõl függ hogy mi mindent tudsz gyártani meg h mennyit meg abból megy a supplira meg az utánpótlásra és tulajdonképpen mindenre az IC-bõl megy amit a csúszkáknál látsz az economy fül alatt. De vmelyik gazdasági szakember majd elmondja részletesebben. A HS-nél tulajdonképpen mindent kell fejleszteni :D a hadosztályok kombinációja az úgy éri meg h ha mozgékony egységeket mozgékony egységekkel kombinálsz(értsd: páncélos - motorizált - gépesített) és a gyalogságot pedig a gyalogsággal (v motorizált egységekkel) kell kombinálni de ott lehet (érdemes) dandárokat is hozzájuk rendelni.
Sziasztok! Nem rég kezdtem a Hoi-t,de lenne egypár kérdésem.Elõször a gazdasággal kapcsolatban.Megéri-e fejleszteni az IC-t,az infrastruktúrát.Ha egy kis nemzettel vagyok.mint Spanyolország,akkor mit érdemes.A hadseregnél pedig melyiket éri fejleszteni,páncélosok,gyalogság?És ezekbõl is melyiket?És egy végsõ,hogyan "kombináljam" a hadosztályokat?Pl 6 páncélos 6 gyalogos?
koj nem hinném mert a DH-ban van egy csomó olyan dolog ami az AoD-ban és az alap-ban benne sem volt.
Láma kérdés(:D): a DH külön álló vagy ugyan úgy kell hózzá az alap vagy az arma v vmi???
Sziasztok! A Darkest Hour-hoz jó az alap HOI2, vagy az Arsenal of Democracy magyarítása?
Aki ismeri a Kaiserreich-et meg tudná válaszolni a kövi kérdéseket: csak az armára megy rá? engedi-e futni a többit vagy felülírja õket ( értem itt iron crossra pl )?
Valaki írna tapasztalatokat a DH-ról? :)
Hát szerintem 1-2 patch után jó játék lesz ez! :D
Hi, nekem még nem jutott idõm játszani vele, csak nézegettem. Az ic-hez képest kiábrándítóan sikerült leegyszerûsíteni a tehnológiai fát.
A másik nagy fájdalmam h az egységgyártó képernyõn az egyes egységehez csatolt képek röhejesek. Minden nemzetnél ugyanaz a stuka van a zuhanobobazokhoz csatolva, stb stb..
Az utobbi apróság, de mégis.. a elsõ is túlélhetõ azért :)
Nem rossz, de lenne vele egy kis gondom. Magyarokkal tolom, és akárhogy fejlesztem a páncélozott jármûveket, a divízió felállításnál (division) nem jelenik meg gyártható tank, csak a brigád csatolásnál (brigade attachment). Ez mitõl van? Egy tank csak a fejlesztés nevében szereplõ évszámtól lesz elérhetõ?
Milyen hasonló játék van még? Europa universalis sorozat, Imperial Glory, Super Power, Diplomacy... és még? Kíváncsi vagyok, akit ez a játék leköt, az milyen hasonló jellegû gammát szeret még...
Hello, ez egy Hoi2 alternatív történelmi mod, ami abból indul ki, h az elsõ világháborút a németek nyerték meg: Oroszországban a forradalom során a fehérek nyertek, bár darabokra hullik az ország. a Monarchia egyben marad, Németország gyakorlatilag átveszi Anglia gyarmati hatalmi pozícióját. A legviccesebb Franciaország, ahol kommunista forradalom tör ki és kommunista állam lesz.
jah.. kérdésre válaszolva, emlékeim szerint nem volt problémám a felrakásával, szimplán követtem a leírást.
Hello, én felrakás szintjén kipróbáltam, jo benyomást tett rám, részletesen kidolgozottnak tûnt. fórumokban is jókat olvastam róla, de miután láttam h gyarmati nagyhatalom társul németország ipar kapacitásához, nem láttam értelmét elkezdeni.
Mellesleg lehet jobban jársz, ha megvárod a hónap végét, ugyanis addigra ígérik a Darkest Hourt.