Sokan vannak akik nem merik nyomni a gázt egyenes úton, 70 -nel mennek... nem bírnak felgyorsulni haladóképes sebességre. Pfffff
Aztán megunom ezt, és elkezdem elõzni, mellérek, és felmérem hogy milyen sofõr vezeti mazsola módon a kocsiját. nem szoktam csalódni, mindig ugyanaz a 4-5 féle embertípus mazsolázik az utakon. DDDDDD
penteken vezetgetek (sietek, de azert nem meghalni), faluban elottem egy skoda otvennel. gondolom nem elozgetek itt. kierunk a falubol, gondolom itt az ido, belepillantok a pillantoba es mit latok, egy kamion zug el melletem (ugy latszik mazsola voltam). mentem utana, de a dog tartotta a a szazat igy lealtam, ittam, levegoztem par percet. semmi kedvem nem volt versenyezni vele
"úrvezetõ" : városban hetven, városon kívül ami a csövön kifér. Allah kezében vagyunk, a sorsunk meg van írva, akármit teszünk, nem tehetünk ellene semmit.
(ugyanez a leírás szerepel az "öngyilkos merénylõ" címszónál is.)
még új vagy itt, nem érted ez az úrvezetõk topikja, akiket idegesit a sok lassan mászó mazsola
"Na jó, és mit tudsz csinálni akkor, amikor többsávos úton már hiába villogtatod szénné a reflektort, a kedves autós akkor sem hajlandó kihúzodni a külsõ sávba, hanem inkább a belsõben totojázik?" - ha nem autópályán vagy, csak többsávos úton, akkor nyugodtan villoghatsz, a büdös életbe senki nem fog neked lehúzódni... (én sem tenném) ..hacsak nem kék villogóval villogsz.. :DD
a bmw-s tipikus mazsola vezetõ volt, mert megsérült az idiótája
Egy hónappal ezelõtt volt Szlovákiában egy baleset. Tegnap hallottam egy szemtanútól, akibõl majdnem áldozat lett. A hölgy, aki mesélte, munkából tartott hazafelé egy Feliciában (arrafelé vaslahogy mindenkinek Skodája van :-) ), nem sietett, ezért tartotta a hatvanat. Abban az idõszakban mindenki igyekszik hazafelé, elég zsúfoltak az utak. Egy magyar rendszámú BMW-snek nem volt elég a hazainál 10 km/h-val magasabb sebességkorlát, ezért az elõzés reménytelensége mellett villogásba, dudálásba kezdett, miközben a lehetõ legjobban rátapadt a Skodára. Aztán egy jobbkanyarban nem bírta tovább, mivel senki nem jött szembe, felbõgõ motorral kielõzte... Csak azt felejtette el, hogy az elõzéshez szükséges út legalább kétszeresét kell belátni. A kanyar közepén ért a BMW eleje a Skoda végéhez, a kanyar kivezetõ ívén egymás mellett haladtak, amikor feltûnt a szembejövõ autó. A BMW-s itt követte el második, majdnem végzetes hibáját: fékezés helyett (hiszen az kudarc lett volna, ha a Skodás nyer, és a kudarc nem megengedett egy háborúban) a Skodára rántotta a kormányt, hogy mentse a még menthetõt - miközben a hölgy, látva a veszélyhelyzetet, már az út legszélén haladt. A két autó összeért, a Skoda jobb oldali kerekei az útpadkára futottak, ezen a helyzeten a tapasztalatlan sofõr nem tudott úrrá lenni, ijedtében a fékre taposott. A skoda megcsúszott, és nekivágódott a korlátnak, amely megállította. A BMW-s is megijedhetett a két autó súrlódásának hangjától, mivel az út közepe felé rántotta a kormányt: keresztben állt meg, a szembejövõ féktávolságán belül. Mindez kb. 10 másodperc alatt játszódott le, tehát értelmetlen a "mi lett volna, ha" kérdéseket feszegetni, ezt megfelelõ rutin nélkül nem lehet jobban megoldani. A Skodában kb. 80.000 korona kár keletkezett, mivel mindkét oldalát alaposan lecsiszolták, szinte minden oldalsó karosszériaelem sérült, a jobb elsõ lámpát pedig a korlát végezte ki. A vezetõnek az ijedtségen kívül semmi baja nem esett - a biztiöv megfogta, mikor a korlátnak csattant. A BMW jobb elejét érte a Tipo, a vezetõ lábtöréssel és enye fejsérüléssel megúszta. A Tipoban hátul utazó kisgyermeket eszméletlen állapotban vitték kórházba, mivel a gondos szülõ megspórolta a gyermekülést, de legaláb annyi esze volt, hogy nem köti be a nyakát a biztiövvel... a vezetõ kisebb sérüléseket szenvedett és egy totálkáros autóval lett gazdagabb. a biztosítók lojalitására ebben a topicban nem térnék ki, a lényeg annyi, hogy a magyar biztosítók nem igazán aszeretnek fizetni a szlovák balesetek szlovák károsultjainak.
Ezt a történetet azért írtam le, mert a hölgy ezzel a mondattal kezdte (hosszú ideje nem találkoztunk): Mondhatom, Ti, Magyarok is jól tudtok vezetni.
Na jó, és mit tudsz csinálni akkor, amikor többsávos úton már hiába villogtatod szénné a reflektort, a kedves autós akkor sem hajlandó kihúzodni a külsõ sávba, hanem inkább a belsõben totojázik?
jobbról inkább ne kockáztasd, mert a hüle gondol egyet, vagy magához tér, és visszajön a sávjába... A minap jövök hazafelé, kedves volt oszttársam a Mégane-nal utolért, az sem volt ötven. Jobbra index, lehúzódás, elmegy, aztán kapom a telefont, hogy "mi van Lajos, ennyire mazsola vagy?" Válasz: "Nem, csak elõbb láttam a rendõrt, mint Te..." (nem volt rendõr, de halllani lehetett a telefonban a puffanást, amellyel a srác kétségbe esett. Otthon nwem tudom, hogy adta be a szüleinek, hogy száguldozott az autójukkal :-) Olllllyan jó gonosznak lenni! [sátáni kacaj])
multkor jovok havertol (kinyekkent a gepem es vittem hozza...) egy faluban elemkeveredik egy szurke skoda. gondolom majd falun kivul kielozom. kimegyunk a falubol, a skoda kijon zozepre, gondolom le akar kanyarodni... atmegyunk a keresztezodesen, a skoda meg mindig kozepen hetvennel ballag, jobb oldalon is van hely, de azert megvartam, amig szembol semmi...
Ingyen szerzik. A németek simán kidobják az ilyeneket, a vámnál meg ha túlvan pakolva az utánfutó (márpedig túlpakolják), akkor meg röhögve kifizetik a 200 eurós büntetést, aztán már jöhetnek is.
Mondjuk, amelyiknek kereklámpás-mercije van, annak is dzsuvás az udvara. DDD Meg haverok látták az iskola ablakból, hogy cigánygyerek jön ki reggel a házból, és a kerti csapnál nekiáll mosni a lábát. Aztán elindult az iskolába. DD
Hófehér Opel Vectra, akkor még ritkaságnak számító gömbölyû változat, megáll az utcánkban, kisebbségi kihajol belõle: Nem akartok dinnyét venni? (a fóliázott hátsó rész tele volt dinnyével.)
Az igen, én ilyen lomisokat még nem láttam. Viszont amiket én láttam, azoknak szakadt kocsijuk, dzsuvás udvaruk volt. Viszont a házuk bellülrõl kurvajól megvolt csinálva.
vonzom a hülyéket... sokat vezetek, Nógrád megyében nem nehéz hetente összeszedni egy-két hülyét, heti 4-500 km-es futás mellett... ha megnézed a baleseti statisztikát, választ ad mindenre. Csak egy példa: az én falumban egy rendõr van, az is -----, a 15 éves gyerekek már fesztendfjúriuszt játszanak a 25 éves mûszaki nélküli Zsigákkal, nem is tartozik közéjük, aki józanul vezet.
bizonyok korhatar felett mar gyalogosan kozlekedve is veszelyesek
hasonló vérmérsékletû barátnõink vannak... a csöppség egyszer kis híján kiszedett egy gyíkot apuci vállalati Avensisébõl, amikor a srác úgy ment, mint a csiga. Nem olyan lassan, de ugyanolyan nyálcsíkot húzott maga után, leengedett ablak, hangos zene, és kívül elhelyezett mobiltelefon kíséretében jött ki barátnõm elé a háromszögletû tábla védelmébõl, aztán - vesztére - megáll és kikiabálva az ablakon kiselõadást tart a nõi vezetõkrõl. Ha jól emlékszem, barátnõm legszebb szava a "köcsög" volt...
70 éves nyanyika jobról irányjelzés, és körültekintés nélkûl elémhajt,majdnem csattanok neki. Dudálok, erre megáll az út közepén,ráadásul útszûkület. Kikerülöm, utánamjön, lámpánál kiszáll,ajtómat csapkodja, kiszállok, ordít, levegõt sem vesz. Ráadásul gusztustalan piros rúzsos túpírhajú. Ott állok mint egy f..z, úgy csodálkozok, meg sem tudok mukkanni....
A másik öreg f..z majdnem elüti a barátnõm a gyalogátkelõn, és ordít hogy a kur..a anyád.
Parkolóban a majom öregasszony beszáll a mellettem lévõ kocsiba, az ajtót nekicsapja az enyémnek. Beül, mintha nem történt volna semmi. Szólok neki, hogy mi van, erre megint neki akarja csapni. Jött a csajom erre rárugta az ajtót.
Te is tiszteled az idõs f..zfejeket?
Engem motoros elõzött jobbról úgy, hogy 50-nel mentem, és a mögöttem jövõt még balról elõzte meg. Plusz még hozzátenném, hogy azelõtt egy héttel törték le a jobb tükrömet, így hha nem többen ülünk az autóban, lehet, hogy nem is vettem volna észre, és akár tragikusan is végzõdhetett volna.
tegnapi eset
hakniutan hazafele megfarattan alok a buszban... elottunk kamion docog, mogotte lada niva. a nivas nem tudja eldonteni mit csinaljon, igy a busz index ki es elozunk. ekkor gondol egyet a nivas es eloz o is - a busz es a kamion kozott. igy szepen harmasban megyunk az uton, kielozzuk a kamiont, majd a niva jobrol megelozi a buszt. ha tegnap ultem volna, akkor olvasok es nem latom hogy ilyen idiotak is vannak...
háát, a féket is tudni kell használni....
de még mennnyire..
persze, az embernek van egy olyan tulajdonsága, hogy ha valamire nagyon koncentrál, vagy izgul, akkor csökken az önértékelõ képessége, azt hiszi, minden rendben van, csak a dudálások, villogások, gyászjelentések döbbentik rá arra, hogy talán fékezni kellett volna a zebra elõtt. TEgnap egy kikerülés után bennmaradt az indexem, egy öregúr rámszólt, hogy "Mi az, arrafelé indexelsz, aztán egyenesenm mész, majaom?" Visszaszóltam neki, hogy "Teljesen igaza van, bocsánat!" Szegény mindenre számított, csak erre nem...
mikor a felesegemmel mentem szulni, a doki monta, hogy inkabb ne vezessek...
a link alapján azt hittem, autóból kirepült, vagy bennemaradt és összezúzottt kisgyermekekrõl fog szólni. Ebben a korban azonban már nem csak a szülõ felel a gyermekért, hanem õ maga is. Tegnap reggel én is majdnem bennemaradtam egy keresztezõdésben, mert a hülye nem nézte meg, piros-e a piros... egy jótanács, elõször a fékeket tuningoljátok az autón. De ha már felelõtlen szülõk, akkor hadd kérjek Tõletek néhány elrettentõ példát a "kisgyermek az autóban" témából!
Hát ez elég sokkoló. Énis mindig bekapcsolom az övemet, mert ha nincsen bekapcsolva, akkor már nem is érezem magam kénylemben, ( meg persze biztonságban) egyszerûen megszoktam, ohgy mindig be van kapcsolva.
negatív vélemény : gimnáziumi osztálytársam még 1996 -ban karamboloztak egy Ford mondeo -val, 50 -el mentek, és a lány elöl ült, a biztonsági öve be volt kapcsolva. Az ütközéskor annyira elõre esett, hogy megfejelte a mûszerfalat, és az álla megsérült. Azóta az álla alatt örökre látszani fog a varrat helye.
Azt mondta, hogy a biztonsági öv semmit sem segített. Pedig 50 km/h -val végzik a biztonsági törésteszteket is....