Sajnos a felsö menüben egy setup guide sem elérhető....
Sziasztok.
Ha valakinek szüksége van 3 hónapos ingyenes promókódra új előfizetők számára, vagy 50%os 1 éves előfizetői kódra meglévő előfizetők számára (akár lejárt is hosszabitható vele) írjon emailt a [email protected] e-mail címre.
Üdv.
Na ez után mossák ki magukat a nagy Youtuberek, utolsó helyről indulva első hely, közben végig dumálva, csetelve, :))
Ha nem vagy eleg gyors, bar ez allitolag epp megszunik, de biztos van helyette mar mas :) cheat
WOW, ennyire nem néztem rá, köszi. Nem tudom Máté mivel próbálkozik, de állítólag a közvetítés előtt üzemeltek be egy elég ütős gépet, pár percel kezdés előtt még nem volt kész a telepítés. A gép pesten van, ő vidékről irányítja, szóval egyenlőre még kavarás van, következőre szerintem összeáll a rendszer. Elküldöm azért neki a linket, köszi
Nem ez nem csak az időket mutatja. A profi közvetítéseket is ezzel csinálják (az összeset), van benne replay funkciótól elkezdve a váltásokon át a komplett hudig és kezelőfelületig minden :)
Ez csak az időket mutatja, a közvetítést és ide oda ugrálást nézetek között a közvetítő kezeli, ezt kell még gyakorolnia, gondolom, ha lenne profi keverő pultja és minden kereső kombinációt el tudna menteni néhány gombra, akkor könnyebb lenne. Nem tudom mivel és hogyan közvetítenek, csak tipty volt részemről, saját próbálkozásaim kudarcából következtettem erre:)
Az már szerintem a közvetitő döntése, mindig hátrébb lép a kiválasztott versenyző tekintetében. Elég lenne talán az akció beállitás vagy egy olyan billentyűzet kombó ami egyszerre vált kamerát és versenyzőt.
Nagyon profi volt minden, grat minden résztvevőnek, közvetítésben és futamon, remekül szerepelt a program, a versenyzők, és a közvetítők is...valóban csak a visszajátszás volt problémás, de ha így akkor így.
Sajna ezt iRacingben elég nehéz jól megoldani, több account és pc kéne ahhoz, hogy a visszajátszásnál ne keljen keresgélni visszatekerni az eseményeket, de legalább is rugalmasabban tudj egyik képről a másikra lépni. Itt ebben az esetben egy srác csinálja ezt, és ha már próbáltál iR-ben visszajátszást nézni akkor rájönnél a lehetőségekhez képest nagyon jól oldotta meg a feladatot, szerintem:) A vágás kép, logó azért volt annyira hosszú, mert az alatt tekerte vissza a képet oda amit mutatni akart. Ha jól tudom nem túl acélos a gépe se szóval szerintem első próbálkozásra vállalható volt a közvetítés. Nekem inkább az a furcsa, vagy is inkább nem megszokott a szimulátoros világban, hogy azért itt hazai szinten is elég nagy nevek beálltak a kezdeményezések mögé. Lassan az összes Magyar versenyző saját bajnokságot indít :))
Szörnyű volt nézni, ki votl az az okos aki így ugráltatta a kamerát állandóan.. hogy így vissza ugrasztották a kamerát minden nézőpontnál pfffff életben nem láttam még ilyet nagyon szar volt nézni.
Ha a D-ből nem tetszik igazán semmi, de a C-ben van, ami igen, akkor érd el a D 4.0-s SR ratingot a rookie szériákban, akkor enged C-ben versenyezni. Így lehet spórolni.
FR2.0 elég kihalt, azt én semmiképp nem ajánlom. A Fanatec Global Challenge az D-s, vagy a Spec Racer Ford, amihez van ingyenes setup a VRS-en, előbbi pedig fixed két ingyenes autóval. Esetleg ezekkel próbáld megugrani a D-ről C-re feljutást, így ez nem kerül pénzbe a pályákon kívül. C-n pedig már ott az IMSA, a Porsche Cup és még sok más is :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.28. 12:05:09
Mit tanácsoltok egy kezdő D licenszes pilótának, a Mazda után, melyik ágon érdemes tovább menni? Skip Barber, Renault 2.0 vagy BMW GTE? Ezek jöhetnek szóba nagyjából. Irányíthatóság szempontja lenne az elsődleges, még nem szeretném, ha nagyon elszabadulnának a lóerők.
Sajnos drágák az autók meg a pályák, így dönteni kell.
Köszönöm!
Igen ezt megerősíthetem, az gyakorlatilag teljesen kihalt. Előző szezonban volt egy community féle összefogás, hogy legyenek hot splitek, de az se jött össze. A GT1-el legalább most ez heti egyszer sikerül.
Radical engem is érdekelt volna, de annyira nem ment vele senki, hogy arra a hétvégente 1-2 futamra nem tudtam időziteni. RUF-ot én is szerettem. Sokat is mentem vele. GT1-et is. Többször volt, hogy endurance futamon egyedül indultam a kategóriában a Forddal. :( Nekem az egyetlen forma autóm az az Indycar. A magam kis szintjén jókat versenyeztem azzal is. Roadon. Csak a jó kis utcai pályákat hiányoltam onnan. Kedvenc pályám Sebring volt a progiban. Mert rossz felület és mocskos. Meg persze Spa. Daytona Prototype is frankó kis kocsi. HPD-vel viszont nem tudtam jól menni. Nekem az már túl aero volt. A néhai V8 Supercarsal is jó lett volna menni, mert vadállat gépek, de nagyon fos időben voltak a futamok és brutál pingekkel. ÚÚ most nézem, hogy van régi Nissan ZX turbo is. Na azt még kipróbálnám szivesen. Gyönyörű egy szörnyeteg.
Hát akkor rokon lelkek vagyunk :) Én most roadon Radical, RUF, GT1 (Corvette) és IndyCar amit nyomok :P GT1-ből heti 1, max 2 hot split van, de nagyon jó.
Na, ennek örülök. Én már nem nyomom, de megérdemli a program. A legjobb szim. Amikor én mentem olyan 4,5K körüli volt az online csúcs és persze mindenki vagy oválozott vagy sprintezett gt3-mal. Én meg a népszerűtlen sorozatokban mentem. :)
Verstappen közölte hogy megy vissza iracingezni, mert az f1 játék egy vicc. Már pro-ban van, ma meg kipróbálta az oval-t. Még a végén otthagyja az f1et, úgy megtetszik neki
van most lehetőség ingyenes 3 hónapra új előzu esetén?
egy ismerősömet akarom behúzni :D
New Damage Model: Six cars have received our all-new damage model, including the IMSA Michelin Pilot Challenge, NASCAR K&N Pro Series Chevrolet Impala, Aston Martin and Chevrolet GT1s, and Ford GT GT2. It also includes an all-new scrape system.
Plusz a korábbiak persze, skip barber biztosan volt meg talán az F3
Figyu, két szó a googlebe, "AI iRacing". Az első találat elég releváns és mindenre kiterjedő. Pont.
Nekem van bajom? :D Még kifejtem pár mondatban a véleményem, holott le is szarhattam volna... egyszerűen oltári hülyeség olyat kérdezni, amelyre egyébként hamarabb, sőt azonnal kaphatsz választ máshol is, minden fontos infót összegezve.
Nem véletlen nem válaszolt neki senki... én is csak azért, mert felcsesznek az ilyenekkel...
Van, de 2020-ban miért kell ilyen hülye kérdést feltenni amikor ott egy "nyitott könyv" előtted? Senki nem kérdezte, de: Én jól elvagyok az AI ellen, még a balanszolásra is úgy érzem, hogy egészen jól eltalálták. És patchről-patchre javultak, tényleg elég fasza az egész.
Mondjuk jellemző, hogy azokon a pályákon vagyok kénytelen visszább venni az AI-t, ahol visznylag keveset mentem. Most ilyen szezonokat nyomok egymás után...
Mondjuk azért ez így elég alap AI szinten, de hülyeségeket tényleg nem nagyon csinálnak, elég realisztikus, mondjuk este még nem mentem, meg azt sem teszteltem, hogy kerékcseréket illetően mennyire hoznak logikus döntéseket...
Várok egy normálisabb GT3-as járgányra többek közt, meg jöhetne még gyorsban úgy 10 ovál pálya is. :D
Közben remélem az új szezonnal jöne egy kis karrier rész is, acsikkal, etc, csak hogy a casual lelkem is ki legyen elégítve, meg hogy még élvezetesebb legyen az egész. Mert amikor én csinálom a versenyeket, gyakran csak a szokásosakat próbálom ki, amikor random valami jó pályába, autóba, "küldetésbe" esek, akkor az akár lehet szerelem első látásra is, úgy hogy közben kihívást is ad... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.02.28. 22:42:03
2018 áprilisi Road iRating eloszlás a 100 ezer aktiv felhasználóra:
Nem tudom volt e már, de most találtam. Utoljára szerkesztette: tobias88, 2020.02.08. 15:15:31
Köszi, de ugye egy 8600k, sima 1080p-ben 4800Mhz-n azért elég kellene, hogy legyen.
thx neked is ricsaaard!
Egyébként majd még próbálkozom, most full max grafikán van asszem minden, de a tükröket kikapcsoltam, csak a virtuálisat hagytam meg. így azért megvan a stabil 144 FPS körüli érték. Az, hogy meddig menne fel néhol, nem érdekel.
Már azon is agyaltam, hogy eladom a kártyát és veszek egy olcsóbbat, mert úgyis szinte csak ezzel fogok csak játszani az AI miatt, de így legalább lesz tartalék benne az esőre (remélem megkapjuk még azelőtt, hogy cserés lenne a 2070Super), plusz ki tudja, hogy a pCars3, GTR3 meg FM8 mennyire lesz fun meg szórakoztató...
Iracingnél rákeresve már augusztusban regisztrált, annyira azért nem hatotta meg a dolog. Azt gondolná az ember hogy szabadidejében is versenyzik egy ilyen versenyző, furcsa volt a videóban hogy általában fifázik
Furcsa hogy még mindig erőltetik a 3 monitort (azon kivül mondjuk elfogadnám a szettet) Utoljára szerkesztette: tobias88, 2020.01.04. 00:50:28
Elsőre azt mondanám, hogy ilyen az engine, és nem tudja kihajtani a VGA-t. Csak a procit eszi, és a RAM sávszélt. Vannak ilyen játékok, de nem vagyok benne biztos, hogy az iRacing pl ilyen. Bár van annyira régi az engine, hogy bármi lehet,. Annyit hátha tudok segíteni, hogy én is 1060-ról váltottam, 2060 Super-re. Bár nincs húzva, 8600-i7 Ha megmondod mit mikor hogy teszteljem, megnézem neked az fps-t,
sziasztok, Nem rég tudtam meg, hogy itt is van egy kisebb iracing közösség. Gondoltam szólok nektek is, hogy létezik egy népes és aktív discord szerver: https://discord.gg/DAnmCRE
Nekem most van egy olyan gondom, hogy az iRacing megy jól egy i5 8600k (4800Mhz-re húzva) és egy RTX 2070 Superen, de... Egy darab FHD felbontású monitoron stabil 144FPS lenne a cél, hogy az legyen a minimum, lehetőleg fix-en.
A problémám az, hogy ha majdnem mindent maxra veszek, akkor bár megvan a 90-180 FPS, de gyakran a GPU csak 50% körül dolgozik, ami eléggé gáz, és érthetetlen. A proci mint írtam elég erős, az nem lehet szűk keresztmetszet.
Új nvidia driverrel néztem, már próbáltam sokféle beállítást játékon belül, egyiktől sem estem hasra.
Ez a kárty tényleg csak ennyit tud? Érthetetlen, egy-két éve egy GTX1060 3GB-al is iszonyat jól futott a játék, ahhoz képest, most ez a 200 ezer forintos kártya szinte semmit nem hoz. :/
Megtaláltam ezt az oldalt, de ettől már ránézésre agybajt kaptam... Valaki tud valami tutit? Előre is köszi!
Köszi a kódot! Volt még 4$ creditem, úgyhogy 1,27$-ért kaptam 3 hónapot :)
Nagyon szépen köszönöm működött, ingyen mégis csak beszálltam újra a buliba :D Most már csak idő kellene, hogy legyen, de csak sikerül 1 szabad hétvégét összehoznom 3 hónap alatt :)
+1 az előttem szólókhoz és ha egy kicsit is jó vagy angolban, akkor javasolom Dave Cam videóját, aki a saját Iratingjén keresztül mutatja be az előnyöket !
Én is a pedálra szavazok, ha még nincsen loadcelles fékpedálod, az legyen az első.
Jelenleg egy Fanatec CSL Elite szettem van! Ha fejleszteni szeretnék, melyik elemet lenne érdemes először cserélni! (Pedál, base, vagy kormány)! Direct drive rendszerben gondolkozom, és lehet hogy nem a fanatecben! Elméletileg a loadcell pedált tudnám használni más base-el is, valamint a kormányt is egy kis átalakítással! Szóval vegyek egy direct drive base-t és használjam a meglévő pedállal, vagy vegyek egy jó pedált a jelenlegi base-hez?
Ilyen nincs, hogy ehhez. Szerinted hány embernek van ilyen monitora itt? :D
Amúgy meg teszteket kell olvasni, de ennyi pénzért tuti nem kapsz rosszatt, a specifikációja jó, a teszt pontszámok elég magasak, szóval jah. Amúgy nem is értem, ha jó ez a monitor FPS-re, meg egyéb játékokra, akkor bizony iR-re is tökéletes...
Mondjuk ennyiért én is VR-t preferálnék, sőt mondok jobbat. Ennyiért vennék egy VR szemüveget és egy sima 144Hz-s monitort inkább. :D
A VR-tól én már csak a beleizzadás, párásodás miatt tartok, meg szeretném, ha még olcsóbb lenne. Plusz tudom, biztos vagyok benne, hogy a VR nálam nyáron, amikor meleg van, használhatatlan lenne - légkondi nélkül.