"Az iRacing online nem halott, de a szériák nagyrésze szinte az, vagy erősen meg kell válogatni, mikor mész és mivel."
Ezt pedig tartom. Egy csomó szériánál van úgy, hogy X időpontban már nem jön össze az official, X+1ben igen, aztán megint nem, de soknál már nyilván az is számít, csüt, péntek, vagy szombat van-e...
Persze van egy csomó népszerű széria, de az tény, hogy rohadt szét van töredezve az egész, egy csomószor volt, hogy indultam volna valamivel, de nem volt elég jelentkező, ritkábban is vannak futamok a szériával, kihagytam, feladtam én is...
Nekem az AI azért sokat jelentene, mert műszakban dolgozom, hétvégente nem mindig érek rá (50% az esély, hogy szombaton, vasárnap meló...) így egy csomó fasza eseményre nem tudok nekezni, a 2 műszak miatt a ligázás is ki van zárva.
Azért 10-ből 8 futamon 0 inc az elég extrém, össze lehet sokszor hozni, de amikor határon autózik az ember, akkor azért rizikósabb, persze aki alapból a "biztonságra" megy rá, annak könnyebb. :D
Nascarban viszont lentebb bolondok háza van, lehet fentebb javult a helyzet, de szerintem nem sokkal. Pár ott tényleg a műfaj miatt is problémás a dolog, sokan egy csoportban, valaki hibázik a fél mezőny szív...
Kiváncsi vagyok mi lehetett a valós ok, hogy ilyen lassan sikerült ezt "újraépíteni", de a bejelnetés óta (ami 7 éve volt) amúgy tavaly újrascrannelték a pályát. Mindazonáltal videóból kiderült hogy megint profi munkát végeztek és elképesztő valósnak tünik az egész. Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.06.01. 12:25:12
olvasom itt az elmúlt napokból a kommenteket, hogy iracing így halott, úgy halott, alig van liga ahol megy ember....
Kár, hogy a valóság azt mutatja, hogy ez az egyetlen szimulátor amiben minden áldott nap tudsz válogatni, hogy hol versenyezzél, milyen autóval, milyen kategóriákban..
Nem beszélve arról, hogy nem kell beállnod egy fizetős ligába, hogy színvonalat kapj! Tudom ide majd jönnek a kommentek, hogy mindig van idióta meg kilöknek mindig stb... :D ez egy baromság egy cimborám nemrég kezdte rookie-ból, most A-ban megy, ráadásul legtöbbet Caddy-ben ahol szerintem leggyakoribb az idiótaság. 10 futamból 8-at simán abszolvál 0 INC-el a végén, mindenféle idióta nélkül.
reagálva az árára: nem olcsó ez tény, sőt drága :D Viszont szerintem ez is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a sok idióta és a kinderkommandó kimaradjon a körözgetésből aki csak azt lesi, hogy hol lehet a menetiránnyal szembe fordulni.
unrealnoise amit írsz a csomagokra az viszont szerintem is nagy királyság lenne, én pl több tartalmat vennék az biztos!
AI nekem személy szerintem abszolút nem hiányzik, nekem pont ez adja a varázsát, hogy mindig meg tudod mérettetni magad mások ellen. Gyakorlás is sokkal jobb ha egy practice-n belül vagy szerintem.
Nem harapni! peace
Szerintem is elbaszták, de ezt régóta tárgyaljuk. Az iRacing online nem halott, de a szériák nagyrésze szinte az, vagy erősen meg kell válogatni, mikor mész és mivel.
Ha régebben megcsinálták volna az AI-t, valszeg a büdös életben nem veszek semmi rF2-öz, nem veszek pCasr2-t, stb, csak erre költök. Ezek kézzel fogható és számszerűsíthető dolgok.
Az sem mostanában kialakult gond, hogy az online móka és a bajnokságok mióta konganak az ürességtől...
Az árazással sem reagáltak soha semmire, a BÉTA UI kuka, nem is értem ezt miért így kell, amikor a Nascar 2003-as menüje pl a maga módján tök csini, egyszerű és jó volt, nem értem miért nem lehet egy normális dizájnert, programozót megbízni a feladattal.
Ha okosan csinálták volna (árazást is ideértve) az rF2 nem éledt volna fel újra, és a többi szim létjogosultsága is erősen megkérdőjelezhető lenne, lett volna, de lassan reagáltak és körülményesen, holott messsze a legnépszerűbb és legjobb lehetett volna szinte minden szinten.
Az AI folyamatosan hozta volna a több bevételt (előfizetők, eladott tartalmak), a platform online és offline használatra is népszerű lehetett volna, tényleg lazán uralhatták volna a szimes piacot...
Jó, persze jobb később, mint soha...
Amit hiányolok pl azok mondjuk a csomagok. Az AI ilyen szinte is egy csomó lehetőséget kínál. Nascar rajongó vagy? Itt a járgány, meg az összes pálya az offline bajnoksághoz pl. 30-40% kedvezménnyel, stb... Lásd Raceroomon vannak ilyen-olyan csomagok...
A több bevétel miatt meg több pénzt is fektethettek volna be a projektbe, és lehet már jóval előrébb járna a program maga is, ami nyilván még erősebb ajánlattá tette volna a piacon, ami még több új belépőt és potenciális vevőt, pénzt jelenthetett volna....
Ahhoz képest, hogy szoftveriparban dolgozol, elég nagy hülyeséget mondtál.
"De ha esetleg kész is van a fejlesztés akkor is érthető hogy miért húzzák ennyit. Ha ma kiadnák az új gumi modellt, az új ütközés modellt, az AI-t akkor mennyivel lenne több bevételük? Valószinűleg semennyivel."
:DDDDD
Ezt honnan tudod?
Levezettük ezerszer miért kell az AI és miért jó. Jó magam _csak ezért vettem újra PC-t, mert olvastam, hogy jön az AI_. írtam, hogy egy csomó pályát, és autót megvennék, mert tudnám akkor és úgy és ott használni, őket, olyan bajonkságokban, ahol csak szeretném.
Mert ha valaki csak ezt vagy azt a bajnokságot tolja, minek vegyen meg pályákat, amelyeken rendszeresen nem rendeznek versenyeket? Minek? Nah erre jó az AI.
Meg gondolom azért csinálja az iRacing is, hogy ne legyen belőle bevételük. Érdemes átfutni a youtube videókat, a fórumokat, nem egy ember van, hanem sok-sok, aki az AI-t várja, és sokan csak emiatt tértek vissza az iR világába.
Arról nem beszélve, hogy ha van AI, akkor lehet kíhívásokat, acsikat, szinte bármit csinálni, a lehetőségek száma szinte végtelen.
Rólam csak az AI miatt újra töb százezret legomboltak (előfizettem rá, aztán tavaly újra, és apránként vettem ezt-azt, hogy ne egyszerre legyen nagyon nagy kiadásom), mert aki régóta itt van, tudja, hogy már az iR indulásánál ittvoltam, de ráuntam a sprintversenyekre, arra, hogy szinte meló lett az egész, volt, hogy sikerült egy nagyon jó futamot tolnom, aztán nem indultam újra versenyen egy hétig, mert hát a köv. futamom tuti nem lett volna olyan jó, és akkor a bajokságban betöltött helyem... erre is jó az AI, hogy ilyenkor kitölthetek az időt a gyaksi mellett funból máshol, mással.
A pénzügyekbe abszolút nem látsz bele, és egyébként sincs semmi abban amit mondasz, akárhol is dolgozol. Minél korábban kiadják jó vagy béta állapotban az AI-t, annál hamarabb veszek ezt-azt, annál hamarabb érünk oda, hogy csak ezt fogom használni, nem mást.
Szoftver iparban dolgozva azért tudom, hogy ez nem megy ilyen könnyen ahogyan ti itt gondoljátok. Nem non profit szervezetről beszélünk, a cégvezetés próbálja kihozni minimum befektetésből a fejlesztéseket, szóval nem lesz mindenre ember. Persze ez általában túlórához és kiégéshez vezet, ami miatt folyamatosan cserélődnek az emberek és ezek vetnek vissza évekkel egy projektet. Ez mellett pedig a IT szektorban szokás felelőtlen igéreteket tenni, hogy magadhoz csábitsd a vevőt. A mi cégünk is elad olyan dolgokat amik még csak papiron léteznek. Aztán majd a végén maximum nem kéri az ügyfél, de a fő szoftvert igen mert az működik.
Iracing-re nézve legtöbbször csak szöveges infó van, se egy videó se semmi, azaz lehet sokszor tényleg csak papiron létezik az a fejlesztés. Vagy esetleg pont az expert elvándorlása miatt egy új feature-nél a fejlesztés legvégén derül ki hogy kicsit bugos és azokat a hibákat ki se lehet rendesen javitani, mert bevisznek 3 másikat a rendszerbe és jöhet a cancel.
Az online részen továbbra is évekkel előrébb vannak mint a többiek. ACC esetében be lett jelentve a "Complete Rating and Matchmaking System" mint reklámfogás, aztán mikor felhozták hogy ez fényévekre van az iRacingtől azt mondták, hogy igazából ez nem is azt jelenti amit a vevők gondoltak.
De ha esetleg kész is van a fejlesztés akkor is érthető hogy miért húzzák ennyit. Ha ma kiadnák az új gumi modellt, az új ütközés modellt, az AI-t akkor mennyivel lenne több bevételük? Valószinűleg semennyivel. Lehet hogy sok fejlesztés már kész is van, ott van egy feature branchen, de mivel van folyamatos bevétel igy értelmetlen kiadni. Majd ha csökken kicsit akkor valamelyiket aktiválják és kész. Utoljára szerkesztette: tobias88, 2019.05.31. 10:41:33
Az iR mindig Beta, de olyan szinten, hogy eladhato es mukodik:) Ha azt mondjak, hogy "ebben az evben", az a tapasztalatok alapjan, altalaban ev vege. De a megjeleneshez sok fugg az aktualis "erdeklodestol" is: ha vannak biztosra megjeleno dolgok, akkor nem eroltetik a korai dolgokat; majd akkor, ha eppen nincs semmi es/vagy nagyobbat szol. Elvileg a kovetkezo biild-ben sok ujdonsag lesz, legalabbis tartalom szinten, iygy ez is "hatraltatja" az AI-t.
De amugy sem kapkodjak el a dolgokat: – Aug-14-2012: The audio side of things... (meg semmi) – Aug-13-2012: improved damage model announced (talan ebben az evben?!:)) – Jul-26-2012: Silverstone REscanned (mar van preview, ebben az evben megjelenik:D) – De van meg ~13/24 auto/palya amit bejelentettek/szkenneltek de meg semmi. Talan a negyede megjelenik, es kozben jon meg uj bejelentes, aminek ismet a negyedebol lesz valami.
A multja es a minosege miatt az "egyetlen igazi e-sport" program lehetett volna, de az arazasa es a szolgaltatasok hianya/lehetosege (pl. sajat ingyen szerver) miatt, lemaradtak rola. Meretesebbb felhasznalo tabora van, ami nem a "legnagyobban" inkabb a nagy, allando, rendszeres es komolyban muttatkozik meg. Van nagyobb, de mashol altalaban a megjeleneshez kotheto, erosen vegyes felhasznalokkal (billtol a kormanyig, arkadtol a szimig), es sokszor nehany honap alatt kifut es vege.
De hiaba ez a stabil iR tabor, ahhoz hogy komolyabban fejlodjon, megis keves. Kell az ujdonsag (auto/palya/sorozat), de ha uj sorozatonkent nem no 5%-kal a fix tabor, akkor csak a tobbi sorozat letszama gyengul. De meg mindig, a drasztikusabb valtozasok helyett, a szokasos uton jarnak.
Ha sikerulne lehuzni az arakat 1 evre 100$-ra (elofizetes es minden uj tartalom; vagy tartalom nelkul 50$-ra); ha lenne AI; ha lenne "offline" mod (minimal elofizetessel 15-20$; csak AI es ingyen sajat szerver); talan a tartalmakat is szabadabban bovithetnek es a latszam is none. De egyelore, ugy nez ki, marad az eredeti rendszer.
Persze, meg mindig az iR a legmegbizhatobb es stabilabb. Kunosek probalnak lefejleszteni egy szimes/PC-s "Forza/GT-t"; a SimBin csak penzt mos; az SMS engine-t fejleszt techdemo jatekokkal; az rF2 barkacsol. Ezekhez kepest jol all: nem fogjak lenullazni, nem dobjak ki a tartalmat aztan adjak el ujra, nem kezdenek uj engine-t uj techdemo-val, folyamatosan fejlodik, mukodik, hasznalhato; 10 eve stabil, folytonos.
Tuti sokan lennenek akiket erdekelne, de ahhoz mar tulertekelt, hogy 2-3 autoval es nehany palyaval, evente 2-3 jatek araert hasznaljak; es ahhoz, hogy komplett programot kapjanak, az egyszeri 20-30 jatek arra meg irrealis:D
Remélem jön az AI. Sokszor elmondtam, Alex meg elmondta többször, hogy "esélytelen", és tudom, hogy nem is kellene sok reményt fűznöm hozzá, de azért valahol nem nagyon tudnám megérteni azt, hogy legalább a bétát miért nem küldik publikusra.
Nem tudom hányan tesztelik, fejlesztik az AI-t, de tuti egy visznylag kis csapatról van szó, és nem tudom, hogy "programozzák" le, meg, hogy mennyire képes az AI tanítani magát, de az biztos, hogy bugokra, a konzisztens nehézség fok esetleges hiányosságaira, réseire, furcsa viselkedésekre, taktikai baromságokra azért az a pár ezer ember rengeteg hasznos infót tudna adni és nyújtani.
Értem én, hogy azokat is ellenőrizni kell, adatokat összeszedni előtte, aztán megcsinálni, de még mindig sokkal gyorsabb, ha egy csomó infó érkezik ingyen (a probléma helyét is idejét illetően), mint sem.
Szóval ha valamiért, ezért is érdemes lenne publikálni. Tavaly nyáron már nyilvánosság előtt villogtak az AI-val, azóta pedig eltelt egy év... A Béta UI az oké, valamilyen szinten használható, de csak nyomati látom annak láttán, hogy 2019-et írunk, 1-2 verzióval ezelőtt meg szinte vállalhatatlan volt, még is publikálták...
Anyagilag sem értem őket, én pl, ha BÉTA AI jönne, már vennék is meg pár elmaradt cuccot, nem ülnék a pénzemen, és a kommentek jelentős részét átfutva elég sokan várják ezt az újítást...
Amúgy számomra kicsit visszataszító, hogy:
Rengeteg régi és új előfizető van, aki mondjuk erre (is) áhítozik, és hát úgy volt tavaly (!) januárban, hogy 2018-ban publikálniuk kell. Vagy valami ilyesmit írtak. nem jött össze.
Eltelt 5 hónap, és oké, nem hal meg senki, ha nem jön még három hónapig, de az, hogy egy szolgáltatás fenntartóival, használóival, nem kommunikáljuk le, hogy ez vagy az jönni fog, amikor már pedig biztos vagyok benne, hogy hetek óta tudják, hogy kész lesz-e valami vagy nem, az számomra visszataszító, és akkor twitteren olyanokkal húzzák az emberek agyát, hogy Se7en-es gif-eket posztolnak a build-del kapcsolatban... Meg #soon
Nem elég, hogy a cucc maga #soon, hanem már az info is #soon...
Számomra ez visszataszító, és szvzs követhetnék az rF2-es, vagy Raceroom-os mintát, havonta ki kellene adni egy hogyan is állunk dolgot, aztán jólvan. Ehelyett fel kell túrni a fórumot pár staffos posztért, ha valami infomorzsa-töredéket akar az ember olvasni...
Én azt az iRacinget akarom játszani, amit te játszol :D
A népszerűt nem tudom hogyan definiálod, de kettő vagy több split mindig van a fixed részben... szóval mindig akad kihívód akivel eltudsz csatázgatni.
@ ickarus9999 amúgy én ajánlom neked hogy próbáld ki az iracing-et - nem olcsó dolog - deviszont kapsz egy nagyon jó support hátteret, viszonylag jó szerveket ( tudsz közel autózni a másikhoz és nagyon kicsi az esély hogy netcode-al kiüsd vagy kiüssenek téged), rendszeresen tartalamakat és ami a legfontosabb hogy mindig vannak jó csaták
Szerintem elképesztő jó - úgy kikapcsolódni -, de nem igazán tudom annyira komolyan venni mint egy ovál vagy road versenyt, mindazonáltal nagyon jó futamok vannak ott, és jó a lebonyolítás is nagyon, olyan 13. heti verseny. Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.05.27. 09:29:13
Köszönöm a tanácsokat , még egy kérdés (csak ne bántsatok érte :D) rallycross milyen ? Sokan vannak ? Gondolom USA-ban nyomják többen. SRS -ben én az rfactor2 visszatérésének örülnék :D
Az ovált ne keverjük ide, az külön műfaj. A porsche most csak az esport miatt megy. A global mazda a rookieknak van a PCC meg egy vicc. GT3, GTE, ezekbe lehet menni, meg ami épp aktuálisan agyrém szinten pörög, ami max 1-2 széria még. Ha megnézed hány road széria van és abból mennyiben van ember, akkor kijön a nagyon gyász valóság. Nyilván az iRacing a legnagyobb, de egy 8 órás csúcsra wordwide a 40 emberes Porsche már már halott. Az SRS fel se veszi a kesztyűt vele, mert egyrészt nagyon vékony a mezőny, másrészt ami van, annak is a 80%-a leves. Én visszatértem ligázni, mert ott legalább lehet normálisan menni. Ami carnage festival mostanában iRacingben van, az valami botrányos. A VLN-en olyanokat láttam, hogy a 4 órás versenyből össze tudtam volna vágni egy 1 órás crash videót. Teljesen elszabadult a pokol. Névről megmondom a verseny előtt, hogy ki fog lerendezni 2-3-4 embert... A legnagyobb baj azonban a botrányosan szar törésmodell. Ugyanis mindezek ellenére nagyon jókat lehetne versenyezni az iRacingben, ha a fejlesztők nem gondolnák azt, hogy egy rázókőtől felrobban a motor, vagy egy párhuzamos koccanástól kiszakad a futómű... Tehát nem elég, hogy nem tesznek már semmit a renitensek eltávolítása érdekében, még rá is játszanak a gyász törésmodellel, ami úgy 10x nagyobb sérülést regisztrál, mint kéne. Igaz ennek a szintén kiválónak nem nevezhető netkód az oka, mert összeragadnak az autók egymással, belelagolsz a falba egy kis kontaktnál is és azért vannak ilyen súlyos sérülések egy kocctól. Ha végig tudsz menni non kontaktba akkor jó, csak általában tesznek róla a Rodriguezek, hogy ne tudj :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.05.24. 14:04:14
Próbáltam SRS-t is. Egyik sem rosszabb mint a másik ha a versenyeken lévő kamikazekat nézzük. Persze SRS-ben a legjobb szervereket néztem csak, lehet hogy alatta rosszabb. iRacingben azért több ember van, viszont ezért meg is kérik az árat. SRS esetében szerintem egy sim kevés, kelleni fog az AC és a Raceroom is minimum, de jobb ha meg van mind a 4 játék.
"A többi széria jóformán teljesen halott" - Ez igy nagyon nem igaz. Hetente változik hogy melyik széria telik meg pályától függően. Általában van vagy 10 road széria ahol több mint egy szerver van este 6 után, üresnek nem nevezném. Ez mellett meg ott van az ovál is ami egy teljesen más élmény és ott is csomóan vannak.
Csak igy hirtelen összeszedtem a nagyobb tegnap esti 8as versenyeket, tehát ezek egy időben voltak: - Ferrari 488 GT3: 120 ember - IMSA: 110 ember - VRS GT: 70 ember - Global mazda: 160 ember - Production Car: 80 ember - Porsche: 40 ember
És ez csak a nagyobb road szerverek. Kihaltnak nem nevezném
Regisztrálni nem sikerült sajnos. :D '8: Undefined index: anti_spam_ver_failed FĂĄjl: /home/iracers/domains/iracers.hu/public_html/frm/Sources/Errors.php Sor: 337'
Ha SRS-be sok a kamikaze, akkor iRacingre rá se nézz :D Ezerszer rosszabb a helyzet. Én mondjuk csak RaceRoomban SRS-ezek, nem tudom pl. AC-val mi a helyzet, de ami az iRacingben van, az már-már botrányos manapság. Ahogy @ricsaaard is írta, roadon gyakorlatilag GTE és GT3 amivel menni tudsz és itt a vége kb. A többi széria jóformán teljesen halott. Esetleg OW-zni tudsz még Skippyvel, meg néha összejön 1-1 másik is, de azokat már vadászni kell. Az iRacing Nascarban top, minden más sokadlagos és ez látszik is. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.05.23. 10:28:23
http://iracers.hu/frm , ezen a fórumon be kell regizned (rendes névvel) és ott van lehetőséged kérni 3 hónapos promó kódot. A versenyek nagyságga függ hogy mikor és fontosabb milyen kategóriában akarsz menni, GT3 meg a GTE kategória az nagyon populáris manapság ott legalább 2 szerver minimum indul az olyan 20-25 fő / szerver ( de ez csak abban a kategóriában)
Sziasztok , nagy választás előtt állok :D iracing vagy raceroom (tudom nem ugyan az a 'műfaj') , hol és kitől tudok kérni iracing-hez kódot ? Ki szeretném próbálni, llletve mennyien szoktak lenni a versenyeken ? Assetto-t próbáltam SRS ben de valahogy nekem nem fekszik meg sok az önjelölt kamikaze, és a fizika is olyan esetlen tud lenni néha, Rfactor2 imádom de ott nincs sajnos SRS, közösség is alig-alig és így a fizetős content se nagyon éri meg. Köszönöm előre is.
előfizu meghosszabbításra van esetleg most valami 50% os vagy hasonló akció? Jövő hónap elején jár le a móka :D
Az a Beta UI az foss es felesleges. Rettegek, hogy atallnak kizarolag csak arra. Valszeg nem csak a kinezet miatt eroltetik, tuti van valami hitelesitesi, biztonsagi es egyeb szolgaltatas ertelme is; de egyelore nagyon nem jo (nem tetszik).
Talan az AI-t is azert hozzak be, mert erzik, tartalom bovites nelkul "lemaradnak" (igenylik az emberek, meg ha "draga" is), de ahogy no a tartalom, egyre problemasabb megtolteni a sorozatokat. Csak ugy nem vehetik ki oket. Ha lesz AI, esetleg megtehetik, hogy felere csokkentsek a sorozatok szamat. De azert elotte megnezik, mennyi embert vonz be csak az AI, es abbol mennyi megy at olnine-ra;) – Lehetne full aras online, AI, hosted; korlatozott, megszavazott sorozatokkal – Felaru elofizetes, csak hosted online (ismerosokkel), minimal publik online es AI – Negyed aru csak AI-val, erosen korlatozott online-nal (talan kedvet kap) – Es talan negyed aru AI-val es sajat ingyen szerver lehetoseggel (ligaknak). :D
- Igen amúgy azt a scan-t (silverstone) végre befejezik és jöhet a release. - Úgy gondolom én is hogy az eső jó dolog lesz, deviszont elötte a v7-es gumi modellt rárakják a kocsikra mert elméletileg ez készíti elő az esőt, meg a több fajta gumi keveréket is - Ficsör téren (számomra annyira nem fotnos) de a játéknak a UI-on kicsit szabhatnánk már végre - de ezt az asztali erőltetést nem tudom hova tolják, annyira gagyi és átláthatlan és mire kijön már rég idejét múlt lesz az egész design. - Szerintem a pro truck jó dolog lesz (bár nem én leszek a vevő kör) de sok amcsi imádja ezeket a kocsikat meg VR-ral biztos hatalmas élmény lesz okádni a hullámvasút pályán :D
Nem baj az ha sokféle van, csak ne legyen belőle több sorozat mert felesleges, max kettő.
Azt még megértem, hogy van két külön dirt road sorozat, mert valahol a pályákat is el kell adni. Viszont már ennél is látszik, hogy a C-s sorozat esetében néha egy split sem jön össze.
Ennek ellenére van pl vagy 25 road sorozat aminek kb a harmada értelmetlen: Spec Racer Ford, Fanatec GT Challenge, Grand Prix Legends, V8 Supercars, Kamel GT, Pro Mazda, Ruf GT3, stb. Persze biztos hogy vannak olyan hetek amikor ezeken is vannak, de az már a pályának szól és nem a kocsiknak. Nem a kocsik ellen szólok persze, a Ruf-al szoktam menni és Monzában egész jó kis mezőny gyűlt össze, de a héten az átlag versenyzőszám olyan 4 körül mozog. Két - három sorozatot ilyenekből össze lehetne vonni és az értelmetlen kocsikat meg ki lehetne dobni, pl VW Jetta.
A TCR-es széria is biztos nagyon fog majd menni. Az még érdekes lehet, bár régen nem szerettem szimulátorban az FWD-t, de mióta rájöttem, hogy való életben jó eséllyel sose lesz RWD autóm, egész jól megbarátkoztam vele :D
Nem csak az, rallycross, gt1, dirt sorozatok, amiket néztem, azok közül a skippy meg a posrche kupa, ami népszerű. Az új tartalmas gt autókat nem néztem, igazából azok is jók lehetnek, de ugye 1 sincs meg. A betervezett versenyekkel nekem az a gondom, hogy pont az iR előnye veszik el, hogy leülök, és megyek egy versenyt, mint régen. Egyetemen lyukas órám volt, siettem haza, hogy versenykezdésre még tudjak regisztrálni :D
Te Nissanoztál ha jól emlékszem. Az már egy ideje nem népszerű de a "betervezett" - a fórumban megtalálod az időpontjait - versenyeken mennek még rendesen sőt egy magyar srác egész jól megy AUDI GTO-val.
A kihalás az erős , de persze nekem is tele lenne a púpom ha kedvenc szériámban nem tudnék versenyezni !
Előfizettem egy hónapra, az számomra érdekesebb szériákban elég siralmas a részvétel, alig látok olyat, hogy összejön két split. Más szimulátoroknál se látom a nagy aktivitást, mint régen mintha teljesen kezdene kihalni a szimulátorozás.
THX!
– RallyX – igen, az lesz. – Az uj Silverstone az a scan, amit meg 10 eve szkenneltyek, es azota all?:D – Itt az uj autokat a szolgaltatas korlatozza (meg persze az ar). Tudnanak 10× ennyi autot kitolni, csak "nincs ertelme". Kell hozza AI, uj rendszer, egyeb lehetosegek. Igy is mar hatareset az 50-60 sorozat. – Ezeken (tores, utkozes, hang) mar 8-10 eve dolgoznak; az AI "ujdonsag" (2-3 ev:D; bar valszeg sose kerult ki az eredeti rendszerbol); az eso meg logikus volt, eleg komoly a realroad, varhato volt hogy elokeszitettek ra, es valszeg a gumikon sem veletlenul maszatolnak evekig;)
Az iR fejlodese (kinezet, funkciok) altalaban nyogve nyelosnek (soon) tunik, de azert mindig szinten vannak. Ami nagy elonye, amit tud, azt komolyan tudja. Az uj utkozes es tores is ilyen lesz, azert tart sokaig. Nem csak latvanyos grafika es effekt, ezt fizikabol kell tudnia es online, 50 autoval. Mashol neha elorebb tartanak, de a fele kamu, latvany es az online mukodes is erosen kerdeses.
Röviden tömörem: - Jönnek az ún. pro truck-ok - RallyX nevű pályán dolgoznak, gondolom ami kereszti saját magát (annyira nem értek hozzá sry) - Nascar, jön a Ford Mustang - Nascar fizikai update-k - Nascar -> 'green-white-checkered' - Újra scannelt Silverstone (! végre :D ) - Audi RS3 - Van még egy jó pár kocsi és pálya fejlesztés alatt de arról nem akar beszélni mert korai fázisban vannak és nem akarnak égni hogyha beüt a gepasz és nem tudnak releaselni - Új ficsörökön dolgoznak , meg amiket tudunk eddig hogy majd jönnek ( törés, ai, vadiúj hang motor, ESŐ (!) )
Sziasztok! Bocsi az egyszerű kérdésemért, de kezdőként hol és hogyan lehet kipróbálni az iracers-t. Ha a fenti honlapot nézem csak évekkel ezelőtti bajnokságok és információk vannak. Steam-en kell továbbra is befizetni és ott lehet belépni a versenyekre? Köszönöm a segítségeteket!
Akit esetleg érdekel, hallottam valahol (tessék érteni), hogy van egy szinte fullos road-ra specializált iRacing account. Kb 180-200k értékben van rajta kontent, negyedéért már szerintem vihető lenne :D
Az AI-re kíváncsi leszek. Tudom sokszor mondtam, de nagyon örülnék neki, ha tényleg gondolkodó AI lenne...
Mit értek ez alatt...
Pl azt, hogy ha az utolsó verseny előtt vezet a bajnokságban 20 ponttal, akkor ne akarjon minden áron győzni, érje be adott esetben kevesebbel, rajtnál legyen óvatosabb... Meg ilyen okosságok. Persze biztos vagyok benne, hogy így is ez lesz a legjobb (kérdés, hogy mikorra látjuk :D), de bízom a nyári megjelenésben...
Inkabb bloom kellene, hogy legyen valami dinamikaja is a feny-arnyek dolognak.
Itt nem a napba nézel és mégis ki van égve a kép, pl felhők és egyéb fények. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.03.03. 20:29:18
Jó pár helyen iszonyatosan ki van égve a kép , főleg a felhőkön meg a lámpákon látni. Nem kicsit túl van tolva a brightness, ha ezzel akarták prezentálni a HDR-t akkor nem volt egy jó ötlet.
Az iR mindig megmagyarazza, hogy az a tuti, ami jelenleg van. Aztan kesz lesznek valamivel, es onnantol az a tuti:D Mint regen az ABS es tarsai:) Az iR-t igy epitgetik, vannak dolgok ami "tok felesleges", de vannak dolgok, ami azert eleg jo, hogy reszletes, szamolgatja es nem valami egyszerusitett dolog. Tuti lennenek fontosabb vagy nepszerubb dolgok, de mivel mindent evekig fejlesztenek, es ha nem tetszik neki, akkor lazan csusztatnak egy evet, igy minden soon;)
sokféle durrogás van, másként durrog egy szívó a szelepvezérlésével és máshogy egy turbós motor ALS-l a turbólyuk ellen..sztem csutka felesleges ezt gyújtásra kiszámolni, mert ha igazán jól akarják megcsinálni akkor az nagyon sok erőforrás és hangeffekt, egy szívó motor gázelvétnél behörög ahogy lassul a gázáramlás és ugye durrog amikor begyullad, a turbós motor meg mint a kalasnyikov durrog hogy pörgesse a turbó lapátjait. Szal jó azt hinni hogy ez így van, de sztem ezt autónként fordulatra megcsinálni az rengeteg erőforrás. Ennél sztem még a vakus figura is jobb.
Uh, gondolom el kell majd ájulni, hogy le tud fulladni az autó. Minden rendes simben le tud fulladni (rF2). Eddig megmagyarázták, hogy miért jó, hogy nem tud lefulladni, most meg fogják magyarázni, hogy ez így ultra szimulátor. Ebből egyedül a HDR-re leszek kíváncsi, mert ezt a fekete helyetti szürke színt (pl. Ferrari 488 műszerfal) sosem értettem.
Igazabol nincs ezekkel gond. Persze tovabb a tart a fejlesztes, mintha megszornak fotos gif-fel; talan eszre sem veheto a kulonbseg; de azert megis, az iR ilyen:)
Amikor a kipufogo dorreneseket modelleztek (hang+latvany), az elso megjeleneskor jeleztek, meg beta, mert nincs szinkronban a gyujtassal, de aztan elkeszult;DD
Most auto lefulladas lesz. Persze, nem csak lefulad mert X kisebb mint akarmi, hanem autonkent, alapjaratonkent, motortol, hengerek szamatol, kompressziotol meg akarmitol fuggoen. Ehhez hozzaigazaitottak a segitsegeket, automata dolgokat, auto startert, anti-stall stb. is. Meg auto lista is van, melyiket hogyan kell beinditani (gyujtas, starter, kuplung, kulonfele hangok stb.).
Meg millio kis dolog, pl. amelyik autoban van, tekergetve a motor szabalyzot vagy uzemanyag kevereket stb., "termeszetesen", allo helyzetben ezt az alapjaraton is hallani;D
De gumikeverekek meg nincsenek, csak mindenhez 1db:DDD
Lesznek vakuzo fotosok a palya szelen. De nem csak ugy ossze-vissza vakuznak, hanem elsosorban akciok kozben (gondolom kicsuszas, baleset, elozes stb.), hasonloan a dinamikus kozvetito TV-kamera rendszerhez;)))
Some highlights include: • Engine Model Enhancements (engine stalling) • High Dynamic Range (HDR) Rendering • BMW M8 GTE • NASCAR 2019 Season updates • V7 Tire Model enabled on the Skip Barber Formula 2000 • Charlotte Motor Speedway - 6 New Track Configurations • Daytona International Speedway - Daytona Rising upgrades • Nürburgring Night-Mode preview • iRacing BETA Interface - Current Series and performance upgrades • Much more!
Tobbi a forumban.
szerintem teljesen új .........pedig biztos fent akadt volna rajta a szemem.
"Ai will not be in this build but we realistically expect it will release this year. We want it to be robust and be proud of it when we release it. Just so much to refine when addressing all the things that happen on track, close racing, starts, pits, race control etc. All those details are what makes it good or not. We are making great progress. There are some very nice options on skill settings, building seasons etc.
Same thing with the damage model. It will not be in this build but we expect this year we will release it. Likely in the back half of the year. We expect it to be better than our current damage model in every way. We will make a separate update post about it today in the forums."
Erről eszembe jutott egy megmosolyogtató dolog még az öreg Sompir mestertől. Egyszer ment a bizonygatás, hogy a RFT fizikája milyen jó, mire az öreg ilyet szólt, hogy "a valóság nem 100% szimuláció". :D A régi szép idők.
Nekem AI-hoz már csak a különböző gumik kellenének... ha már ez a téma... ahol adott, legyenek. Sosem lesz 100%-os a szimuláció, szóval sok értelme nincs várni... de a versenyeket feldobná, és hát az is a szimuláció része, hogy különböző taktikák is legyenek...