Ahhoz képest, hogy mennyi pénzt beleöltek... Az a baj, hogy nem ábrázolják hitelesen a holokausztot. Úgy értem nem a maga valóságában. Az, hogy van benne egy kopasz kiscsávó, aki szomorú arcot vág, (nem túl hiteleen) és el van keseredve- sajnos kevés. Szerintem. A film hosszabb, mint a Gyûrûk Ura bõvített változata, és unalmasabb, mint egy csütörtöki dupla matekóra. Ha mondjuk, feldobták volna valami eseménnyel, nem éreznénk olyan monotonak az egészet.
Üdv! Hát én is megnéztem egy Sorstalanság c. filmet de nem tom hogy ez, az e...! A neten néztem de ezt nem hangoztatom. ;) A tartalom.: Szinészek beállitva, elhangzik 2-3 mondat, aztán 2-3 másodperc szünet (csend) és lassan elsötétül a kép. Aztán vágás(snitt), kivilágosodik a kép, szinészek beáll. elhangzik 2 rövid mondat, csend, és besötétül a kép. Nem tom hogy ez igy megy e a film végéig mert nem volt hozzá idegösszeomlásom végig nézni. A föszereplö ugy mondja a szöveget mintha a falra lett volna felirva és onnan olvassa. Lehet hogy rendezöi utasitás de a tapasztalt közismert szinészek is kezdöként játszottak benne. Hát kiváncsi vok hogy nem e rossz Sorstalanságot néztem mert a föcimet sem láttam. Szerintetek ez volt az? Köszi elöre is!
ha így értelmezted a film végi monológot akkor nem sokat értettél belõle te sem...
hát az az igaszság hogy én most láttam csak a filmet, év elején elolvastam a könyv elsõ száz oldalát de nagyon nem tetszett, kicsit vontatottnak éreztem és letettem ami persze nem jelenti azt hogy maga a könyv esetleg nem jó
persze nagyon örültem amikor megnéztem végre filmen és õszintén nagyon kiváncsi voltam, én is elõítéletektõl mentesen vágtam bele, nem olvastam róla se pozitív, se negatív kritikát egyedül annyit tudtam róla hogy nagyon sok pénzbõl készült
amikor megnéztem már az elején idegesítõen rossznak találtam a jeleneteket benne, egyetértek azokkal akik szerint a színészek kritikán alul teljesítettek, szinte mindenki, a gyerek szereplõk végképp, a fõhõs kiváltképp!!!
a jelenetek borzasztóan mesterkélt és teátreális elemekkel voltak tüzdelve, amitõl egyáltalán nem tudtam valsóágosnak értékelni, belélni magam, folyton az járt az eszemben hogy tehetségtelen ember rendezte, vagy a rendezõ nagyon elrontotta, úristen ez bûnszar... és hasonlók
mire végignéztem mindezzel együtt türelemesen és meghallgattam a lezáró konklúziót ami végképp rosszul fogalmazott és rosszul elõadott gondolatvolt... nos kész voltam
szerintem iszonyatosan rosz filmet sikerült csinálni a filmbõl, aki ennek ellenkezõjét gondolja, pl lentebb olvastam olyat hogy mennyire jó színészi alakítások voltak benne és hasonlók, vagy azóta olvastam hogy a fõhõs kisrác mennyire ügyes színész gyerek... egyszerûen nem is értem hogy lehet ilyeneket gondolni, hogy lehet hogy nnek ellenkezõje nem süt meg mindenkit?
na mindegy, félreértés ne essék, a könyv lehet hogy jó, és a filmbõl is kiderült hogy maga a történet egy érdekes szomorú történet, kiváltképp mert valaki mindezt valóban megélte... szörnyû belegondolni is... de a filmet nagyon rosszra csinálta koltai és ez csak miatta van, rendezõi alkalmatlanság (többet nem fog rendezni, legalábbis nemzetközi szinten biztos senkit nem fog érdekelni)
engem személyszerint felháborít hogy egy nobel díjas történetbõl egy ennyire rossz film született egy ennyire magas költségvetéssel...
nevetséges
Nemigaz, hogy minden filmben, az Elit Alakulatban megemlítették a cigányokat és a lengyeleket is :D
én ezt a filmet néztem meg , de nem konkrétan erre számítottam... nem vártam a "hûdehepivagyok roadmovie"-t de kifejezetten rendezõi hiba volt , hogy ezt enyire eröltették! A kevesebb néha több elven meg lehetett volna ezt sokkal szebben is oldani! emberi méltóság? pfhúúú... na ez az amit nem éreztem benne! ott várta a véget , hagyta , hogy a sorsát mások irányítsák , sordódott az élettel , na ez nekem nem méltóság!
a láger nem errõl szólt , nem csak a zsidókról , hanem a faji megkülönböztetésrõl , ehhez képes eddíg minden filmben csak zsidókat látni szenvedni...
sportkocsi: van amelyikre nem árt egy gallytörõ! Subaru Forester 2,5 XT , 0-100 - 6,5s , menetdinamikában bõven ott van a legjobbak között , terepképességei nem olyan rosszak - gallytörõvel sem néz ki rosszul! /rossz hasonlatot találtál.../
Zeke99: miért, mit vártál, hûdehepivagyko roadmovie-t a lágerrõl? Egyébként nem arról szól, hogy hû de el vagyok hagyatva, hanem arról, hogy bármi jöhet, megõrzöm emberi méltóságom és jókedvem. Te melyik filmet nézted?
Bandew: szép képek? Te biztos filmes akarsz lenni, én nem a képeket figyeltem :-) Tény, hogy kevés volt benne a bullettime, de mégis... ebbõl a filmbõl nem is hiányzott. (autós hasonlat: sportkocsiról hiányolni a gallytörõt)
Én is megnéztem. Negatívumok: a színészi játékok a béka segge alatt vannak, túl teatrális, néhol nagyon rossz a vágás, néha túl giccses. Pozitívumok: egész jó operatõri munka, néhol egész szép képek.
ma megnéztem. nem volt egy olyan borzalmasan rossz film mint amire számítottam , csak ne sípoltak volna benne meg ez a "hûûû... de el vagyok hagyatva , senki nem segít rajtam , meg akarok halni" hatás kicsit visszafogottabb lehetett volna. szvsz azzal sokkal komolyabb hatást lehetett volna elérni.
láttam már jobbat is , sokkal jobbat , de sokkal rosszabbat is...
Másra számítottam.Azt hittem, majd mindenki sír és szenved, fröcsög a vér a verésektõl és száll a hamu ezzel szemben a film szinte végéig majdnem elaludtam, de az ucsó 15 perc felébresztett, majd újra átértékelésre késztetett és így, m9indent egybe vévemár nem értékelem rossz filmnek. Tetszett, hogy a srác nem nyafogott és nem is erre épült a film. Az utoolsó 15 percben elhangzottak nagyon tetszettek, fõleg, mikor azt mondta, hogy mindenki beszél a lágerek borzadalmairól, de senki nem beszél az ott lévõ boldogságokról. Ergo, bárhol is legyél, bármi is történjen veled, a boldogság mindig ott van elõtted és nem kell állandóan nyivákolni az életben, mert sokkalta rosszabb dolgok is történhetnek az életben. És ebben mekkora igaza van...nagyon tetszett, ez fogott meg a legjobban...meg az is, hogy a srác hagyta, hogy történjenek vele a dolgok. Jó volt.
épp ez az, hogy nem a film kapot Nobelt, hanem a könyv, a filmnek ez csak egy tuti reklámfogás. A "feltételezés" ismerõsömbõl indult ki, szerinte egy németes filmben mindenképp lövöldözni meg gránátozni kell.
Az ilyen ember miért nem az amerikai nindzsa 12-t nézi meg?
??
ha valaki megnézi a filmet nem fogja azt mondani, hogy erre irodalmi nobel díjat kell adni, hiszen a kettõ tök más mûfaj.
az a feltételezés meg különösen abszurd, hogy ha valakinek nem tetszik egy nemkommersz film, akkor az csak amerikai nindzsát nézhet és rögtön 'ilyen' ember.
OFF(ice) inden topicban van egy ilyen hozzászólás. Ez az egyik ok, amiért a "honnanlehetletõteni"-t útálom, a másik az, hogy ezek a cselekvõképtelen, keresõt hírbõl nem ismerõ emberkék általában elég erõszakosak, tulképp legtöbbjüket nem is érdekli a film, de lehet rajta keresni.
ON
Volt egy ismerõsöm, aki jól lehúzta a filmet, hogy mekkora sz... ürkület, unalmas, hosszú, és a vége sem tetszik, még bosszankodott is, hogy erre hogy lehetett irodalmi Nobelt kapni.
Az ilyen ember miért nem az amerikai nindzsa 12-t nézi meg?
le lehet tölteni a filmet valahonnan? DVD-ben lenne a legjobb
A könyvet nem olvastam, de a film nekem tetszett. Volt aki panaszkodott a filmzenére, nekem pl. kimagaslóan tetszett.
Meglehet hogy a filmben voltak zavaros részek néhol, de ez szerintem akkor is egy jólsikerült film. Többre értékelem mint a többi magyar filmet, mint például a Magyar Vándor, Valami Amerika stb...
Valaki írta hogy melyik filmek jók még a témában: Halálvonat, Schindler listája, A zongorista. Ezekkel a filmekkel én is egyetértek, de sztem a Sorstalanságot is érdemes megnézni.
Ne higgyük magunkat nagyobbnak és jelentõsebbnek, mint amilyenek valójában vagyunk.
Ennek az egyszerû mondatnak melyik részébõl sikerült kikövetkeztetned a bölcs meglátásodat?
De hogy lefordítsam a te nézõpontodra:
Legyünk akkorák, amekkorák valójában vagyunk, nem pedig amekkorának hisszük magunkat.
Különben is mi értelme lenne az egésznek, az internetrõl amúgy is letölthetõ? Aki meg akarja nézni, az úgyis meg fogja nézni a letöltött változatot: a net manapság már nem valami underground hely, ahol pár beavatott kóricál.
A Magyar Nemzethez hasonlóan talán te is kaptál egy - feltehetõleg - lánclevelet, melyben megmondják a tutifrankót, idézem a MN-bõl: "melyben beolvasnak Bushnak, nem leplezve undorukat a szuperhatalom világhatalmi törekvéseitõl, nevetséges magyarázataitól".
Ez szimpla összeesküvés-elmélet. Hülyeségek terjesztése helyett olyasmiken kéne elgondolkodni, hogy vajon milyen problémát jelentene az, ha egy 10 milliós országban látnák a filmet, miközben a nagyobb európai országokban sorra bemutatják. Ne higgyük magunkat nagyobbnak és jelentõsebbnek, mint amilyenek valójában vagyunk.
Baz. Ennek speckó ismerem a történetét. Itt tényleg a forgalmazó törölte. Közrejátszott benne egy bizonyos politikai lobby is.
"Amikor Odoaker germán törzsfõ megfosztotta hatalmától Romulus Augustulust, az utolsó nyugat-római császárt, a Római Birodalom nagyjából olyan állapotban volt, mintha az SZDSZ kormányozta volna."
"Az 55. Berlinálé közönségdíját a Paradise Now címû holland-német-francia koprodukciós alkotás nyerte. Hany Abu-Assad rendezõ a közel-keleti konfliktus következményeirõl szól a filmben: két palesztin öngyilkos merénylõ bevetés elõtti 24 óráját mutatja be."
Ezt szerintetek bemutatják itthon? Korábban a Team America-t is politikai okokból nem akarták bemutatni ...
... vagy egyszerûen csak mégiscsak igaza van azoknak, akik szerint a Sorstalanság megfilmesíthetetlen. Egész egyszerûen az a gondolkodásmód, az a látásmód, az a hangulat nem adható vissza filmen.
"Mint megannyi adaptáció, ez sem sikerült, annak ellenére, hogy a könyv írója írta a forgatókönyvet is." Hát vagy éppen azért. Rengeteg írót tudok, aki pocsék forgatókönyveket írt saját könyvébõl :)
Jéé, most olvasom a hozzászólásod (eddig írtam a magamét): nagyjából stimmel.
Hát ez erõs túlzás az Index-rõl, de ahogy másik fórumon írta valaki, ha egy filmrõl (mûveltségtõl, neveltetéstõl függetlenül) 7 az 1 arányba fikázzák, az nem pouitív elõjel.
A legfõbb gond mégiscsak az, hogy akármennyire csúnyán hangzik, ez a Honfoglaláshoz és a Hídemberhez hasonlóan kurzusfilm, ami kb. arról szól, hogy valamilyen értékrend és/vagy -ítélet bemutatására kiadnak valami bõdületesen sok pénzt, viszont nem telik többre egy közepes, esetleg maximum egy harmatosan jó teljesítménynél.
2. Tévedsz. A világon talán Németországban a legérzékenyebben a holokauszt-témára és egyáltalán nem elutasítóak. (Mellesleg a németek számára ez különleges holokauszt-film, mivel német katona roppant kevésszer látható.)
Hogy rossz-e a film? Hogy közhellyel éljek, nézõpont kérdése. Lehet, hogy az volt a baj, hogy keveset aludtam elõzõ éjjel, mindenesetre a film 2/3-ánál alig tudtam nyitvatartani a szemem. Iszonyúan vontatott az egész film, nyúlik, mint a rétestészta, ráadásul az egyes kritikusok által magasztalt szakaszos cselekmény engem halálra idegesített. Persze lehet azt mondani rá, hogy amolyan bevillanó, ködös emlékekként jönnek elõ a képek, a jelenetek, de engem akkor is idegesített. Érdekes módon egy helyütt azt éreztem, mintha új erõre kapott volna a film: ez a rész ott volt, amikor Gyurit viszik a kordén. A színészek játéka szintén idegesítõ volt. Pl. az eleje, amikor Sütõ úrnak átadják a vagyont vagy ahogy az apa búcsúzik a családtól, annyira hiányzott a színészekbõl a spontán játék, hogy az már zavaró volt. Többször azt éreztem, hogy ezt a jelenetet többször vették fel és a rendezõi utasítás mindannyiszor ez volt: "nagyobb átéléssel". Aztán a színészek játékán látszik, hogy a "nagyobb átélés" érdekében egy kicsit rá is játszanak.
A zene pedig tényleg borzasztó. Elsõ körben legszívesebben feldugnám a fenekébe azt a (pán?)sípot annak, aki kitalálta, hogy olyannak is meg kell szólalnia. Szerintem olyan rohadtul nem passzol az egész filmhez, hogy csak na. Másrészt igen, Morricone komponált egy olyasfajta filmzenét, ami hõsies vagy épp tragikus filmekhez illik, amelyeknél a kulcsjelenetek érzelmi töltetét emeli. Itt viszont megette a fene az egész zenét, mert az epizódszerûen sorjázó részekhez nem lehet ilyen himnikus zenéket hozzárakni: amikor épp felfutna a zene, már vége is az egésznek.
Mint megannyi adaptáció, ez sem sikerült, annak ellenére, hogy a könyv írója írta a forgatókönyvet is. Egyfelõl azért is, mert mert a cselekmény sokkal tisztább és érthetõbb a könyvben (pl. milyen koncentrációs táborokat járt meg, a kordén miért suttogja az ételért sorakozók láttán a "répaleves" szót és hogy a jelenetnek valójában mi is az értlme, stb.), másrészt a film végén Gyuri filozófálgatásai nagyon nem odaillõek. Aki viszont elolvassa a könyvet, annak sokkal inkább érthetõ, mert ez a furcsa nézõpontú filozófálgatás megy végig és a vége is érthetõbb lesz (hogy mást ne mondjak, az olvasó megérti, miért "Sorstalanság" a könyv címe, míg a nézõ nem érti meg, miért ez a film címe.)
Aki jó holokauszt-filmeket akar látni, akkor a Sorstalanság helyett a ezeket nézze meg (minõségi sorrendben): 1. Halálvonat 2. Schindler listája 3. A zongorista
U.i.: A könyvet viszont ajánlom elolvasni mindenkinek, akár tetszett a film, akár nem. Bár igaz, hogy manapság nem trendi könyvet olvasni, de a lustábbját vigasztalja az, hogy fél nap alatt elolvasható.
"az is nyilvanvalo volt hogy a nemetknek semmilyen film nem fog tetszeni ami a holokauszttal kapcsolatos es nem arrol szol hogy hitler valojaban a nemet gazdasagpolitkai tettei miatt reszesulhetne jobb elvarasban" Nem lehet, hogy odaát "picit" magasabbak az elvárások? Elvégre Kertész mûveit németül publikálta, és itthon egy olvasotabb rétegen kívûl alig ismerték, amíg NÉMET íróként meg nem kapta a Nobel díjat.
Hát ez erõs túlzás az Index-rõl, de ahogy másik fórumon írta valaki, ha egy filmrõl (mûveltségtõl, neveltetéstõl függetlenül) 7 az 1 arányba fikázzák, az nem pouitív elõjel. Az eddigi NEM fõállású kritikusok learásaiból az jött le, hogy gyönyörû szép képekbõl áll a film, de attól még ugye nem lesz jó is a film. Volt aki szerint az egész film kis jelenettöredékekbõl áll, hosszabb sötét bevágásokkal. (Értsd két jelenet között jó kis szünet van ...) És ez egy hosszú filmnél eléggé kizökkenti a nézõt a ritmusból. Megint csak többen állítják, hogy pár szinész elég amatör volt pár jelenetben. Morricone zenéje meg jó, csak pont nem ott és akkor, amikor a filmben felhangzik. (Másrészt Morricone vagy 150 film zenéjét megírta már, nem 100%, hogy ez volt lete fõ mûve, és pl. John Williams-hez hasonlóan kezdenek egyre sûrûbben ugyanazon motívumok feltünni.) A díszletet, jelmezt és sminket, valamint a fényképezést díxsérték. Színészi teljesítményt, a forgatókönyvet (mivel NEM forgatókönyvíró, hanem író csinálta), de legfõképpen a rendezõ munkáját szidják. Mindezek ellenére én is meg fogom nézni elöbb-utóbb, és ha lesz kis idõm, akkor talán el is olvasom az eredetit.
A Waffen SS-rõl: Ha elolvastad volna a könyvet, akkor te is tudnád. A filmben pontosan úgy tûnik fel a Waffen SS, ahogy a könyvben: lepillant a párnájára és ott a "Waffen SS" feliratot látja.
Tomcat faszsága pedig az, hogy ebbõl õ azt olvassa ki, hogy a koncentrációs táborok nem is voltak olyan szörnyûek, mit kell ennyit beszélni róla. Ez nem más, mint szimpla, ostoba manipuláció. Ha jól értettem a jelenetet, akkor az ilyen Tomcat-féléket szimbolizálja az a kövér úr, aki odamegy Gyurihoz a film végén, amikor az Budapestre ér.
1. az index, es a tobbi ezert kapja a penzet, nyilvanvalo volt hogy lehuzzak 2. az is nyilvanvalo volt hogy a nemetknek semmilyen film nem fog tetszeni ami a holokauszttal kapcsolatos es nem arrol szol hogy hitler valojaban a nemet gazdasagpolitkai tettei miatt reszesulhetne jobb elvarasban 3. nem lattam, de olyanoktol hallottam hogy nem megy tulzasba a hatasvadaszat akiknek a velemenyere sokkal de sokkal tobbet adok mint egy kis mitugrasz firkasz vagy egy ontelt nemet 4. ugy szidja Ennio Morricone-t, majd ha a kis ütnivaló fejével tud bármit is komponálni.
miért lenne faszság?engem érdekel amit ír,mindenben nem értek vele egyet,de sokmindenben igaza van.Én sem mondom hogy faszság amit Te olvasol,szóval ne bunkózz...
Nemis azért mondtam hogy szar,mert amit õ ir,az szentírás,hanem mert gondolom meg tudta jegyezni mit látott pár órával azelött a moziban,és nem õ találta ki pl hogy a filmben a haldokló foglyokat a Waffen SS hadikórházába vitték és teljeskörû ellátást kaptak...
Én személy szerint nem láttam,de suli miatt ugyis valamikor kötelezõ lesz megnéznem.Viszont sokmás mellett tomcat kritikáját elolvastam a filmrõl,és ha tényleg ilyen történelmi "pontatlanságok" vannak benne akkor egyszerre nevetséges és felháborító a film...
sajnálom ha bántják a filmet :( nemvagyok zsidó :)
"Knörer a katasztrofális filmért elsõdlegesen Koltai Lajost teszi felelõssé. Szerinte amit a Fateless-szel mûvelt, azért megérdemelne egy alapos verést. Koltai átengedte a kamerát Pados Gyulának, aki azonban arra késztette a rendezõt, hogy a lehetõségekhez képest szép képeket fényképezzen. A kritikus szerint a Fateless a szép, méghozzá giccsesen szép képek holokausztfilmje. A buchenwaldi tablót Ennio Morricone dús, elégikus zenéje festi alá, aki immár mindent megzenésített, a szoft pornótól a holokausztig. S mindegyik zenéje hasonlóan hangzik, s hála Koltainak, hasonló a kinézetük is." :)
"A film egy katasztrófa, amit a legjobb esetben hülyeséggel lehet magyarázni – véli a Perlentaucher címû portál, míg a vezetõ frankfurti lap szerint „eleinte mindenki be kívánt tódulni a moziba, majd röviddel késõbb a legtöbben el kívánták hagyni a vetítõtermet”. A Sorstalanság óriási bukás (Magyar Nemzet cikk)
Szted ha nem tetszik vkinek a film, az már rögtön antiszemita? lol.
számomra ot van a MAGYAR jelzõ, és , hog ynem egy "éljen május elseje" szerû "csodaautó" vagy "meseautó", vagyis nem magyar vígjáték, sõt, akedvenc témámat dolgoza fel, ( vagyis 2 világháború) épp ezért elég optimista vagyok, a reklámokkal elég jónka tûnik
azt hisszem ebben a kategoriában már van 1 pár ijjjen film
Nos, én tegnap láttam és mindenféle elõítélet nélkül ültem be rá, este 22.45 kor, a Westendben. Akiben van egy csöpp együttérzés, emberség, az már nem tudja negatívan értékelni a filmet. Végigéli mindazt, amit a fõszereplõ fiatalember. Szakmai szempontból nagyon szép alkotást láthattam, gyönyörû képkivágásokkal, szépen komponált jelenetekkel.A színek is remekül eltaláltak, kicsit fakók, kiválóan visszaadják az egész hangulatát. A magyar színészgárda is kitett magáért, szenzációs alakításokat nyújtottak!
Szóval mindenkinek látnia kellene, remek film.
mi az igazság, ugye?
Kedd este (...) mutatták be a Sorstalanságot a teltházas Berlinale Palastban. Az alkotás hosszas huzavonát követõen végül a versenyfilmek között indult, a berlini bemutató volt egyúttal a film világpremiere is. A Der Tagesspiegel, Berlin egyik mértékadó napilapja kedden pozitív hangvételû cikket közölt az alkotásról, szerdán egy másik mértékadó német napilap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) pedig negatív hangvételû cikkével borzolta a kedélyeket (lásd keretes írásunkat alul, a szerk.). A Der Tagesspiegel mai számában hat német filmkritikus értékelésének összesítése szerint négyen közepesen jó minõsítést adtak a filmre, egy kritikus nem látta a filmet, egy pedig, a FAZ írója gyengének minõsítette.
A Sorstalanságot mindenesetre vastapssal üdvözölte a Berlinálé közönsége, és lelkesedésük ovációba csapott át, amikor Koltai Lajos a Berlinben élõ Kertész Imrét és az édesanyja társaságában megjelent Nagy Marcellt kérte a színpadra.
Tagesspiegel: "Koltai kísérletét leginkább balladaként fogja fel az ember: a felháborító történetet magától értetõdõként, erõs érzelemmel akarja elmesélni. Ennio Morricone rekviemszerû zenéje ráhangol erre" - fogalmazott kedden a Der Tagesspiegel címû berlini lap kritikusa a Sorstalanságról, Kertész Imre és Koltai Lajos alkotásáról a film berlini bemutatójának napján. A mûvet a berlini filmfesztivál kedd esti programjába vették be. Az alkotá
"Kedd délig 76 819-an látták a filmet - tájékoztatta az Indexet Gréczy Zsolt, a Sorstalanság sajtófõnöke, majd hozzátette - Ez igazi rekord."
A Sorstalanság vasárnap éjfélig tartó négy nap alatt teljesített eredménye (64 300 nézõ) a közelmúlt nagy toplistás csúcsaival összehasonlítva kimagasló eredménynek tûnik: az Ocean's Twelve-et 28 000-en látták a decemberi debütálást követõ hétvége végéig, Ragályi Elemér filmjét, a Csudafilmet 22 000-en nézték meg a január végi bemutatóját követõ elsõ négy napban.
Ha a 2004-es itthoni összesítést nézzük, a legsikeresebb magyar filmet, és egyben hetedik legnézettebb filmet, a Magyar vándort 45 600-an látták február elsõ hétvégéjén, a toplistavezetõ A gyûrûk ura - A király visszatért viszont már 204 956-an.
"A film egy katasztrófa, amit a legjobb esetben hülyeséggel lehet magyarázni - véli a Perlentaucher címû portál, míg a vezetõ frakfurti lap szerint 'Eleinte mindenki be kívánt tódulni a moziba, majd röviddel késõbb a legtöbben el kívánták hagyni a vetítõ termet.'"
Nekünk érettségi tétel a Sorstalanság, úgyhogy szerezhetem meg a filmet, meg a könyvet. Mondjuk szeretem az ilyen prioritású filmeket, csak mostanában kicsit sokat gyártanak.
Szeretnék már egy SWEN HASSEL filmet is látni. Azt élvezném.