elindítottam streamet... láttam hogy piros zászló, müller szépen felkenődött. Mondom ideje volt. Még mindig nincs semmi infó, mondom viccesen valakinek, biztos bevárta Norbit és nekiment... egy perccel később meg mutatják Norbi autóját. damn majdnem így volt
parádés hétvége... michelisz lassan megmarad időmérő-menőnek, mert a futamokon vagy nem harcol, mikor kéne, vagy felesleges baromságot csinál, mikor semmi szükség rá.
Müller pasztmek'!
Értem, köszönöm. Rfm-et és a burningwhee1s-t néztem, de nincs fent, emiatt is írtam ide.
Igazad van, a tegnap sport1-es közvetítést csak hallgattam, mert mást csinátam a gépen de nem tűnt túl izgalmas futamnak. De a Race2-t néztem és jó futam volt, de ez az idióta kommentátor úgy tolta le mintha alig történne valami.... Nem látja ami a pályán történik, kb 2-3 éretelmes egymás utáni mondatot nem mondott ami a pályán történő esemény kommentálása lett volna.
Elfelejthetnék már ezt az FB live-ot, nagyon gáz a YT-hoz képest sok tekintetben... Főleg ha az ember még rögzíteni is szeretné a gépén látott videót :/ (Live-ba megy HD-be visszanézni meg nem lehet csak 360p minőségbe, stb....)
A futam elején úgy tűnt legyűri az előtte lévő lengyel srácot de nem jött össze neki...
Még sikerülhet neki is rosszul egy hétvége mint Norbinak, utána egálba lesznek. Egyébként a nyugdíjas is megérdemelné a címet, végülis neki köszönhetően olyan a Hyundai amilyen most. Egy nagyon jó autó.
Nordschleifére kíváncsi leszek, ott már kapnak BOP-ot az autók. Tarquini ment a VLN futamokon a kocsival, szóval nem lesz sok újdonság neki. Norbi meg általában jól szokott menni ezen a pályán. Még René Rast-ra leszek kíváncsi, újdonsült DTM bajnok hogy boldogul a front hajtással :)
az öreg tarkányi széttesztelte a verdát, nem csoda, hogy lerajtol mindenkit. abban reménykedem, hogy az utasítás ugyanez lett volna, ha norbi fordul elsőként az első kanyarban.
durva, hogy ezt már a második hétvégén ki is mondta a csapata..
Valakinek működött( vagy látta hol) a stream a hivatalos fb oldalon a race1 alatt? Volt egyáltalán? Itt:https://www.facebook.com/WorldTouringCarCup/
Illetve esetleg itt lehetett nézni? https://www.fiawtcr.com/live-streaming/ Ez nálam csak pörgött de sehová se ment 17:58-kor.... Ekkor gyanítottam hogy valami gáz van.
Úgy tudtam, hogy lesz valami kavarás ezzel. Eleve a sajtó anyag elég ködösen volt megfogalmazva, nem egyértelműen, hogy ki mit hol láthat.... YT streamekhez szokva, meglepő volt hogy a hivatalos oldalon lévő 720p-s FB live video(lehet csak nálam) picikét szaggatott, pedig YT az simán megy, még ha veszem is fel közben,(1080p-t nem bírja a gépem). Emiatt a 480p-s változatott rögzítettem inkább, ami folyamatosnak tűnt, gondolva hátha majd a live után leszedem valahogy a HD-t a hivatalos FB lapról, ekkor jött a meglepi, miután csak a kis méretű _n.mp4-eket akarta minden letöltő leszedni, hogy élőben nézheted HD-ba, viszont visszanézhető videóként már nem láthatod csak kis felbontásba. . Az FP1-2 így lement. Az időmérőt meg is jegyezte a tesóm, hogy minek veszem 480-ba majd lehúzzuk utánna, erre azt átrakták valami olyan privát videóvá hogy megnézheted de le nem tudja tölteni egyik progi és honlap se amikkel próbálkoztam....
A másik YT-hoz képest nagyon zavaró dolog, hogy az előre megkreált videó helyett hirtelen jelenik meg az élő videó. Nem látod előre mikor fog kezdődni, ezt még ők tetézték azzal is hogy nem a műsorkezdést 3-5 perccel visszaszámláló órakor kapcsolták be, mint ahogy csinálták régebben az esplayeren vagy a wtcc és etcc honlapos streamjeik esetében , hanem valószínüleg pont akkor amikor kezdődött az adás, így az első percekről mindig lemaradtam.
Az Oscaro lapja ha jól láttam az edzéseket nem adta, az időmérő és a futam felvétele alatt nem tudtam odakapcsolni, bár gyanítom az FB-n értetlenkedő emberkék akik francia nyelven látták a stream-et ott nézhették.....
A futam előtt tehát hiába vártam és gondolom nem egyedül hogy megjelenjen FB-n a stream.... Szerencsére bedobtak a közösbe egy YT stream-et, ami működött, így legalább a felvezető körtől megvan a futam felvétele.
Az M4-es felvételbe most néztem bele, hisz ma állítólag variálgattak hogy 18:00-tól élőben adják aztán visszaírták megint 18:25-re és csúsztatottra, végül kb 25-kor kezdték adni a 7-körtől, élőbe. Csak a versenyt nagyban befolyásoló rajtot nem láttuk..... No comment..... Egyszer azt írták a Boxutcások FB-re ami lemegy majd valamikor tv-be azt streamelhetik az m4sport.hu-n (Pl truck race magyar futam), nem értem akkor ott esetleg miért nem lehetett elkezdeni adni 18:00-tól. +Ha már M4, nem volt sok időm rá de vagy 10-15 percet elkaptam az M4-es F2 közvetítésből Tóth Robi mellet Kiss Norbi is szinte félálmos fáradt hangon kommentálta az aktuális eseményeket, amolyan V.F. stílusban, de akkor legalább az autók hangerejét lőnék be annyira hogy abból halljon valamit az ember, ne lenne szinte teljesen halk......
Hello! Tudna valaki racingfor.me meghívót küldeni?
hát ez no komment
ez az év is ilyen lesz Norbinak? Szétesik alatta a technika?
Maldonado a WEC-be szerződött egy LMP2-es csapathoz. Úgy néz ki elkerüli a WTCR-t. :)
Goodwood Members Memorial LIVE:
Sziasztok!
Várunk mindenkit sok szeretettel egy szimulátoros bajnokságban, ami az Audi TT RS -el zajlik majd! A 7 fordulós bajnokságon a legrosszabb eredmény eldobható lesz, csak a legjobb 6 számít. Minden pályán egy 40 perces futam lesz, ahol lesz egy kötelező kiállás, hogy kicsit megkavarjuk a sorrendet. Az év végén kupákat, érmeket és a Hyp-r ZONE felajánlásának köszönhetően szimulátoros nyereményeket kaphatsz!
Szerintem az lehet valós elgondolás, hogy marad a túraautózásnál. Ezen kívül még a két opció, hogy a Super GT-be fog menni ha ez a Class One bejön akkor legyen európai pilótájuk a Hondának. A másik a GT3. Úgy tudom, hogy a Peter Kox és a Renger van der Zande versenyzett ezekkel a kocsikkal az IMSA sorozaton kívül (ugye ott már Acura néven az idén már full bajnokságot teljesítettek, nem is rosszul), szóval ha akarnának egy másik autót is indítani akkor kellenek a pilóták majd.
Még pár gondolat egy gyártói jelenléttel gazdagított WTCR lehetőségéről... Jelenleg a Hyundai, Lada és Peugeot fejleszt és futtat gyárközeli TCR programot. (A Peugeot bevonta a Citroen Racinget és az SLR-t is). Optimális esetben a Honda is szépíthetne jövőre az idei blama után és a szempontunkból feltétel, hogy a Honda is "gyári" csapatot indítson. A 3 legnagyobb ellenfél (VW csoport 3 tagja) a dízelbotrány miatt még mindig kizárható. De így is van 4 gyártó, aki akár már jövőre nevezhetne konstruktorként. Csak el kéne választani őket a halandóktól.
A MotoGP korábbi factory/open szabályozása jó példa lehetne. Ott a gyáriak szabadon fejleszthették a motorvezérlő elektronikát, de cserébe kötöttebb volt a motorblokkok fejlesztése és használata, kisebb tankkal és keményebb gumikeverékekkel mentek. Persze ezekből nem minden vehető át, de lenne mivel kompenzálni egy gyári csapat előnyét az egyenrangúságot / esélyegyenlőséget fenntartva... Utoljára szerkesztette: Akey, 2017.12.05. 23:15:29
Csak most lett ingerenciám kiszámítani, hogy a fékhiba nélkül hogy alakult volna a pontverseny. Tartottam az eredménytől. Időmérő: Norbiban egyértelműen benne volt a pole, ezzel pedig Björk nem került volna a Q3-ba. Vagyis +6 pont Norbinak. 1. futam: Mivel Gleason kiesett volna a 10-ből, ezért Björk és Norbi is előrejött volna 1-1 helyet, vagyis pontok terén nem lett volna változás. 2. futam: Papírforma Norbi győzelem, Björk pedig nem adja vissza Catsburg pozícióját, de Norbi így is 26 ponttal többet kapott volna. Az így kialakuló pontállás: 284,5 : 288 Norbi javára... Persze ezer más forgatókönyv születhetett volna, de a számok alapján benne volt a VB cím. Hol találhat ezek után helyet magának Norbi a Honda kötelékén belül rövid vagy közép távon?
Adja magát a WTCR, de talán az már Norbinak nem lenne kihívás. És megint csapotthátú Civiccel kéne hajtani. :/
A régi nagyok közül sokan megjárták a BTCC-t... Ebben lenne kihívás és presztízs szerintem, csak hát megint csapotthátú. :/
Legsanszosabb a Blancpain GT vagy valamelyik GT3 sorozat.
Ha a 2 éves TCR licensz tényleg a Class1 előszele vagy a 2019-es DTM-SuperGT összefonódás összejön, akkor talán megérné egy évet Japánban eltölteni. Button megfelelne váltótársnak. :) (Fun fact.: az idei legjobb hondás Takuja Izawa lett, aki megjárta a WTCC-t is. Kicsivel jobb választás lett volna, mint Michigami.)
És egy kis esély talán adódhatna az IMSA SportCar bajnokságában is, bár a Penske már összerakott egy ultraerős csapatot. Talán, ha az LMP1 összeolvadna a DPi-vel, akkor egy Le Mans-i indulás is összejöhetne.
Remélem megbecsülik Norbit a vezérkarban annyira, hogy a családban tartják...
Ez így van. Főleg hogy ki tudja, lesz-e egyáltalán világbajnokság még. Ez van. Pedig ebben az évben jobb volt Norbi. De ha elolvasod amit írt a blogjában ez az igaz. Björk és a volvo kiegyensúlyozottan hozta az egész évet. Norbit kirakták vagy 3x. Kizártak a hondát és a többi. Ez nem fér bele egy olyan kiélezett helyzetbe mint amilyen ez volt. Kár érte. Remélem lesz még ilyen közel sőt még közelebb a címhez.
Igen,Björk maximálisan megérdemelte ezt a cimet,és a Volvo,ez nem vitás,csak rohadt fájó,hogy a mi fiunk az utolsó hétvégéig versenyben volt,és megnyerhette volna ha odafigyel a Honda és nem balfaszkodnak ugy mint ha egy átlagos hétvége lenne...ez a fájó :/ És szerencsétlen Norbi járt ezzel szarul,mert nyilván máshova nem tud igazolni,ebből kéne neki kihoznia a maximumot de nincs partnere ebben...és lehet még egyszer már nem lesz ennyire közel a cimhez
Meg talán a BMW e90-el is volt 1x. :-) Nagyon nem rossz pilóta. Sőt.. Én örülök neki. Nyilván Norbi az Norbi, de a volvo és Björk egy nagyon komoly dolog. És ezt láthattuk is. Profik, úgy csinálják ahogy kell.
A Honda töketlen, és megbízhatatlan. A Volvo 2 éve kezdte.. És ennyi elég volt..
illetve a Honda egy puhapöcs. Olyan mint F1-ben a Ferrari, taktikailag 0. Fel kellett volna tartani az élen haladónak a többieket, hogy legyen esély, nem nyomni neki mint süket a csengőt.
Marad neki a Touringcartimes.com szokásos évvégi túraautó-versenyzőket rangsoroló listája. Majd ott megelőzi Björköt. :/ Mindegy, versenyen remélhetőleg jó kis tűzíjáték lesz így hogy a kompenzációs súlyokat innentől max Ribeiro dughatja fel a saját kocsijába.