hogy rohadna meg a pudvás tv2! gondoltam, majd ma verseny nézős nap lesz, tcr, blancpan, rx... hát megint kopirájtos bazmeg! http://www.fiaworldrallycross.com/article/9507/2017-tv-deals-announced-at nem tudom felfogni, hogy baszhatnak ki így a nézőkkel. egész évben zéró livestream, csak azért, hogy a tetves vajnatv leadhasson majd egy 5 perces összefoglalót. 2017 van bazmeg!
A megalakuláskor vagy egy cikkben, esetleg valamelyik TV-s nyilatkozatban sok sikert kivánt neki még akkoriban mikor megalakult a M1RA. Ezen felül nem hiszem hogy nagyon kellene ilyennel foglalkozniuk, miközben egy hét múlva WTCC....
Nem is kell a picsi-pacsi, de azért azt sem gondoltam volna, hogy ekkora lesz a hallgatás. A Zengőnek a M1RA egyelőre szerintem nem konkurencia, ebből kiindulva én arra számítottam, hogy a meglévő(?) jó kapcsolatuk miatt majd gratulál neki, megemlítik egymást 1-2 posztban, stb. Az eddig látottakból az jön le, hogy a Zengő nem vette jó néven a Norbi csapatát, amit igazából nem értek, és kiváncsi lennék a háttérre... ennyi! :)
Azért ez már más szitu, ez már nem csak Michelisz Norbert, a mi kölykünk, aki épp csak kirepült a fészekből, hanem egy komplett rivális csapat. A B3-al se ment a picsi-pacsi, miért is kellett volna.
Kínába egy szedánnal mentek nem? Nem az I30-al, főleg nem az újjal. Ez a STARD ez egy új projekt (szerintem gyári támogatást se kapnak), semmi köze szerintem a kínai bajnokságba lévő autóhoz.
Inkább az a kérdés lesz-e WTCC. Most fognak TCR-ékkel tárgyalni és lehet átveszik a szabályt a TC2/WTCC2 vagy mi a tököm kategóriába. Simán lehet, hogy a TCR féle autók mennek jövőre itt és nem világbajnokságnak hívjuk majd, hanem világkupának vagy ilyesmi.
Vsz, hogy a visszapillantó tükrök száma egyezik. Nem tudom, hogy gyári vagy nem, nincs mentség hogy nem néztem utána :). CTSCC-ben asszem gyári fejlesztések voltak és nem mentek rosszul sőt asszem bajnokok lettek. Amire ki akartam lyukadni, hogy nem kell félteni őket. WTCC-nek jelen formában befellegzett, biztos gyors és fejlett autók de túl drága és komplex az egész, pl. BTCC 10x látványosabb versenyeket produkált. De gondolom be kellett próbálni, ami becsülendő. Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2017.03.24. 22:13:18
Ficza Feri mégis indul az első 2 TCR futamon, csak SEAT-al.
Őszintén szólva nem bánom. Tavaly is amilyen szerencsétlenkedés ment, mert kuncsorgás a vezetőségnél meg a motor ügy. Ha nincs rá pénz akkor menjenek olcsóbb kategóriába.
Gondolom nem kell nagyobb tudás hozzá, hogy az idei év lesz az utolsó Zengőéknek a WTCC-ben, mivel erre az évre van szerződésük a Hondával. Nyilatkozta is a télen a WTCC túl drága a TCR-hez képest..
KIA-t nem kell félteni, pl. CTSCC-ben jó pár évet lehúztak és nem az utolsó helyért harcoltak
Zengőék szerintem utolsó utáni pillanatba (szokás szerint) lett biztos az indulás (csak Spától fognak csatlakozni Zengőék), szóval Norbi nem hinném, hogy tudta, hogy itt fognak indulni.
Sok sikert Norbinak ezen a területen is! Nagyon jó a gondolkodásmódja,emberileg eddig is egy példakép volt. Tehetséges magyar fiataloknak ez egy nagy cél lehet,hogy odajussanak Norbihoz,pár év múlva már akár 3-4 stabil versenyzőnk is lehet a WTCC-ben,Norbinak azért már most is elég jó lehet a kapcsolati köre :) Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2017.03.20. 11:06:36
Csak nézem, hogy ennyire hülye vagyok, hogy nem vettem észre hogy a hétvégén már rajtol az ETRC Aztán megtaláltam ezt a Tata-s dolgot. Holnap lesz live stream is elvileg :)
Hihetetlen, hogy adott esetben még technikai hátrányból is mennyire elkalapálja ezt a mezőnyt... nem tudom a többiek kvalitásaival van esetleg "gond", vagy a Norbi ennyire jó, mindenesetre egyszer nagyon szívesen megnézném egy normális túraautó bajnokságban mit tud felmutatni. Drukkolok neki, nagyon bírom... :)
"Aztán létezik a V8 Supercars Ausztráliában, ahol ugyan vannak gyártók, de privát csapatok versenyeznek, és szerintem a földkerekség legjobb túraautó sorozata." :) Ribeiro: a piac dönt a WTCC jövőjéről
Csak azért nem tud a WTCC és DTM-el konkurálni a Supercars, mert az időeltolódás nagy úr. :) Most újíthaton be egy előfizetés a mytv-n a Digi faszsága miatt...
Most ha rossz indulatú akarnék lenni akkor arra gondolnék, hogy ugye tavaly lekapcsolták a pénz forrást ezért tudjuk ki nem lesz a 2. pilóta... Minden esetre elég fura, hogy tavaly még az ment, hogy csak magyar és az stb (ugyan is Coronel is beült volna tavaly a Zengő Hondába) meg is csinálták, de miután kiderült ami kiderült, egyből felvesz egy külföldit.
Holott elég sokáig azt állította, hogy nincs közük az ügyhöz. Akkor most mi is van?
Rosszindulatot félre téve. Szeretem ezt a csapatot, és remélem, hogy ez a Panis gyerek elkeni a száját jópár tagnak a mezőnyben. És azt is, hogy Nagy Dani lesz a 2. pilóta.
Szerintem ez jo hir,ha a srac hozza a jo eredmenyeket,akkor a csapatra is nagyobb figyelem iranyulhat,szponzori megkeresesek,ez tobb penzt jelentene,az meg biztosabb jovot. Sok sikert a sracnak!
tehát egy fizetős magyar pilóta helyett, most egy fizetős francia jön.. de az ő apjának legalább van annyi pnéze is, hogy tudják a technikát fejleszteni.. remélhetőleg így lesz a csapatnak elég pénze, hogy teszteljenek, edzésen új gumikat használjanak, végre ne csak félerővel használják a motort... :D
A TCR-ben széria alapú blokkok vannak és csak 330 LE-sek. A world engine kifinomultabb technika és tavaly 380 LE-nél jártak. És lehet, hogy csak az idő szépíti meg, de mintha Norbi az eurocup-os Seat-tal jobb kört futott volna Monzában 2008-ban, mint a WTCC-sek szélárnyék nélkül. Ha akkor nem volt baj...
hát ja,ennél azért sokkal bonyolultabb ez a sztori,a háttérben tuti dolgoznak az ügyön de szerintem még hónapokig várni kell egy komolyabb bejelentésre
és az 1.6 Turbos világ motor mellé miféle aero kell hogy kompenzálják a tcr-es kocsik 2.0 Turbo-s motorját, gondolom azt te sem gondolod, hogy elfogadják hogy lasabbak legyenek mint a tcr.....
Szerintem jó minta lehet a leköszönő WRC szabályzata, ami az S2000-es kategórián nyugszik, csak world enginnel és kötetlenebb aeróval. Még azt is megengedték, hogy lefojtott motorral és aerokittel - RRC néven - ezek a WRC-k együtt induljanak az S2000-esekkel. Szóval a tippem, hogy a TCR kocsikba tesznek egy world engine-t, pár szárnyat és kész az új WTCC. Jöhet vissza a Honda, Lada, Seat, Ford, Peugeot. A Volvo meg csak kénytelen lesz építeni egy TCR vasat. Így meglenne az olcsó közös bázis, alacsonyan tarthatják a költségeket, nem rondítanak bele a TCR piacába és látványosabb is lehet annál. Utoljára szerkesztette: Akey, 2017.01.11. 22:21:43
Ezt a cikket sem értem... Vagyis inkább azt, hogy mit vár Lanti? Hogy bevezetik a TCN2-t? Vagy egy teljesen más szabályrendszert csak mindenáron utcai kasztniból építsék a versenyautót?
Köszönöm! A rallyheart jó lehet, a többit viszont ismerem, de az F1/ Motogp-n kívül csak sajtóközleményeket hoznak le. A P1race-t meg kerülöm. Teli reklámokkal, blokkolt tartalommal, máshonnan átvett cikkekkel...
Sziasztok, Mostanában annyira halott az online magyar autósport szcéna. Régen volt az autosgyorsasagi.hu meg az autosgyorsasagi.info, de már az utóbbi facebook oldala is halott. Most csak a Lanti WTCCblog-ja, az Mcsatorna meg a fotura.blog.hu, ami kellő tartalmat szolgáltat. Tudtok ajánlani valamit ezeken kívük, akkár facebook / twitter csatorna is lehet. Előre is köszi!