vége az elsõ versenynek... sajnos nem igazán lehet elõzni a pályán, így a rajtot leszámítva nem is történt semmi extra :(
A rajtnál történt kalamajkától eltakintve elég lapos verseny volt, senki sem erõlködött ugy igazán. A BMW-sek is még nagyon pacsiznak egymással:), még nincsenek ellentétek és vigyáznak egymásra. Második futam jóval izgalmasabb lehet a fordított sorrend miatt, mert ahhoz kétség nem fér h a bömbik a mezõny elõtt járnak. Remélem a kiesett autókat megjavítják, fõleg a seviket.
azért annyira nem új szakág, csak a neve változott meg, mert világ sorozat lett.. :) ETCC, sokáig európa kupa volt.. nem tavaly kezdõdött ez a szakág..anno a Volvo, Audi is elég jól jelen volt, nameg a A4 Quattro..:)
mondjuk annak ellenére, hogy a BMW-k ígyis ottvannak az elején, még mindig azt mondom, nekem nagyon nem tetszik ez a diszkrimináció..ennyibõl pl. mindkét rajt lehetne repülõ..nem kell 1 ilyen, 1 olyan..
amúgy nem volt rossz az elsõ futam, bár Farfus megmozdulása érdekes volt, ahogyan õ ment át elõször a rajt/cél vonalon..emlékeim szerint minden repülõrajtos versenyben az elsõnek kell elõször átérnie.. vagy rosszul emlékszem?
hmm finom volt a 2. futás :)
Csak bemelegettek a fiuk a 2. futamra:)) Ez jo volt!
Azám, minden szépsége megvolt amit ez a sorozat rejt:)
Most 770 Mbyte;) De nem maxba vettem fel (720x576), hanem csak a feleben (352x288), mert nincs most helyem es nem tudtam milyen lesz a verseny;( Ezt letomoritve AVI/VMW-be talan 80-100 Mbyte lesz...
tudom, kb 94-tõl követem figyelemmel a különbözõ nemzeti bajnokságokat, bár volvo dominanciára nem nagyon emlékszem, a jellegzetes kombijukkal is inkább csak a közönség szimpátiáját nyerték el.
amire én céloztam az az, hogy annak idején, amikor a dtm a merci és az alfa csatájáról szólt és a szabályokat rendre úgy alakították, hogy a mercinek legyen jó, akkor a legtöbb gyártó eleve be se akart jönni, mert egy 5-6-7. helynek semmi reklámértéke, ráadásul amikor már nagyon elszaladt a szövetséggel a ló, akkor az alfa is lelépett és a dtm elég nagy bajba került.
szép és jó, hogy a bmw-nek remek autója van és a többiek építsenek olyat ha tudnak, ezzel nincs is baj, itt a közönségrõl van szó, hogy mennyire lesznek érdekesek a futamok és mennyire nem, mert csak az érdekes és izgalmas versenyek jelentenek nézõket, különben a gyártóknak nem érdeke pénzt fektetni a sorozatba. egyszóval addig jó, amíg kinek így, kinek úgy, de mindenkinek van esélye nyerni, még ha csak hendikeppel, vagy repülõrajttal is.
mindent összevetve a szabálymódosítások sztem jók, mert izgalmasak voltak a futamok, a bmw-k így is legyorsultak mindenkit, és várhatóan az egész év errõl fog majd szólni, amíg meg nem jön az új SEAT motor, vagy az új Alfa ide nem ér.
...ha már itt tartunk, btcc rajt: március 31 - április 1 Brands Hatch!!! bmw, honda, vauxhall, seat, alfa és lexus az indulók közt, tehát 5 gyár, összesen 10 típussal (beleértve az independent csapatokat is)
Nem volt nagy volvo dominancia, de a kombival jött be a volvo a BTCC-be. Ezzel 94-ben mentek és elsõ évben 14-dik helyezést értek el. Aztán 95-tõl már a sedan volvo 850-es volt ezzel 2 3-dik helyet ért el. Aztán ezt váltotta az S40-es 97-bem ezzel a kocsivaé elsõ évben 4-dik lett, 98-ban bajnokságot nyert. 99-ben 3-dik, 2000-ben kivonult a volvó a BTCC-bõl
Az STCC-ben 2-x-es bajnok a 850-es ott az S40-nem szerepelt jól. Jan "flash" Nilson 96-97-ben volt bajnok.
Szóval azért nem volt egy rosz gépezet, Csak a ETCC-WTCC-ben nem szerepeltek túl jól és itt nem nyertek vb-t. De szerintem ha kitartóak lettek volna ez is simán meg lett volna.
Volvo dominencia nem volt, szerintem sem, csak említésképpen írtam, hogy õk is szerepeltek..aztán valamiért leléptek, ahogy a Nissan is..
igazából tavaly is voltak érdekes, izgalmas versenyek, ezek nélkül a válroztatások nélkül is..jövõre mi lesz? fektére festik a BMW-k szélvédõjét, vagy utcai gumival kell induljanak? :D
a DTM megját..elég gáz, fõleg így, hogy Mercedes-Audi "csata"..vannak jó versenyek, de olyan F1 szerû.. van elég rendesen cspatasorrend a merinél, ahogy észrevettem tavaly..szóval elég gáz.. a BMW valamiért onnan kivonult, tavaly pedig már az Opel sem ment :( azért is elég gáz, hogy 2004-es Audi-k és talán mercik is rohangálnak..merazt jóoccsóér eladták a kicsiknek..igaz, hogy súlykedvezményük van, de az új kocsikkal nem kelnek versenyre..kíváncsi leszek az idei szezonra
BTCC-t meg majd töltögetem..élõben nem tudom nézni, nincs sajnos Motors TV-m :(
a bmw fölény talán nem minden versenyre lesz igaz, én legalábbis ebben reménykedem. sokat lehet taktikázni a + súlyokkal is, mert azok aztán tényleg lefogják a kocsit, így pl a seat is ha tudja elõre, hogy egy pálya fekszik nekik, akkor igyekeznek ott minél könnyebb kocsival elindulni majd, és ebbõl így kerekedhetnek jó versenyek idén is, de a vb címre egyértelmûen a bmw-k az esélyesek, azt egymás között döntik el.
sajnálom az alfát, hogy gyári csapatként ennyire lent vannak, ebbõl nagy égés lesz, még az a szerencséjük, hogy a monzai futam csak év végén lesz, addig talán összehoznak egy versenyképes kocsit.
ja, a jelenkori dtm az tényleg nagyon gáz, én se nagyon nézem... avagy hatalmas csillogás, ûrkorszakot idézõ kocsik, óriási médiacirkusz, rengeteg fanatikus ...és dögunalmas futamok, pont az elõre leosztott lapok miatt. persze ha ez a németeknek jó, akkor nézzék, de mindenben egyetértek veled, amit leírtál.
amúgy a wtcc-be is jól jönne még néhány erõs gyári csapat, mint pl honda, peugeot, renault, nissan, opel... de ha csak privátba adnának kocsikat, már akkor sokkal színesebb lehetne a mezõny...
pontosan, sajnos a Honda is eltûnt :( nem tudom miért nem adnak idén is a JAS csapatnak Accordot, vagy adnának de túl drágán adták volna?
Nem tudjátok hogy a majus 16-dikai brno-i futamra hol lehet jegyet kapni? Szeretnék kimenni megnézni õket. Ugyhogy ha minden jól megy idén 2x brno. 1motogp 1 wtcc. Elõre is kösszi.
na mizu az f1-be már javultak a BMW-k a WTCC-be már nem tudnak:-)
üdvözlök mindenkit!
Ma nézegettem a Handicap súlyokat, amiket kaptak a pilóták, és az új rendszer szerint 1-2 dologt nem értek: Priaulx +10 +20 +5 kg-ot kapott a +10,+5 rendben van, de a +20-at azért kapta, mert õ a VB? Mintha az új szabály elsõ pontja errõl szólna, de az én angolommal nem teljesen tiszta! Köszönöm!
Lada nekem is tetszene a WTCC-ben fõleg ha így menne:
Hétfõtõl-Szerdáig 3 napos teszten vett részt a SEAT, ahol remélem sikerült kicsit javítaniuk az autón! A Barcelonai pályán körözött a volt F1 pilóta Monteiro is, kiváncsi leszek mit tud itt a srác, mert az F1-ben nem tudott sokat mutatni! Tény, nem is adtak alá megfelelõ autót!
Ostoba voltam, elfelejtettem ide beírni a tippversenyt, amit a Eurosporton indítottunk! Már lement az elsõ kör, de még szinte alig vannak pontok, érdemes beszállni! Az elsõ nyolcat kell megtippelni, akit érdekel, az lenyomhatja ide is a tippeket, és majd oda beszámítom! 14:15-ig kellene, akit érdekel a dolog!
Na hát a második futam sem volt rosz. Larini nagyot ment.. Prialux meg minden hibát megcsinált amit egy autóversenyzõ csinálhat. De mindenestre nem volt rossz.
Nagy verseny:)
ahh...végre autóverseny volt a WTCC-ben:DD nagy volt a második futam:DD
üdv túraautósok,én is elkedztem nézni ezeket a túragépeket(btcc,etcc,wtcc stb..) és nagyon megtetszett,szal csatlakozok hozzátok,ja és a hétvégén Pau-ban kinek szurkoltok?
Szia!! Üdv..
Én Seat fan vok.. Jelenleg azok tetszenek. És bövebben Rickard Rydell és Yvan Müller a kedvenc.
newm voltam otthon,valaki megmondaná a 2. futam eredményét,köszi
Fuu gyerekek voltam kint.. Hát ez isteni volt!! Azok a hangok az az egész történet jajj. Volt két betét futam is nem tudom mutatták-e egy Cseh Skoda octávia Cupa és a formula Mastres. Nagyon nagy volt.
Hát az is volt.. Jövõre megint kimegyek. 200 czk a belépõ azaz kb 2500ft . Nebetséges ára van. Az egész út 2-nek 30000ft volt pestrõl kocsival. Matricákkal minden szarral együtt. Szóval nagyon ocsó. A verseny meg nagyon nagy volt. mi a hátsó kanyargós részén voltunk a pályának. Hát voltak csuszkálások elõzések, na szóval nagyon jó volt tényleg. Ha tehetitek jövöre menjetek!!!!
Jaja sajna felszáradt. Volvó ezzel a bio szarral nem fog nagy dolgokat elérni. Persze az autó nagyon fasza, de minek bele ez? ahelyett hogy benzinessel tolnák a versenyeket.
ez mekkora nullás futam volt a Bömbösöknek Mondjuk én Priaulx-nak szurkolok, de Chevyk egyre jobban tetszenek, bár sajna még mindig elég nagy a lemaradásuk a gyártók bajnokságában
A két legszebb autó a mezõnyben: (a mai napon!)
És amiket már ismerünk:
Unatkoztam kicsit! Ha gondoljátok betehetnénk bannernek. Persze ha van kedvetek hozzá Ime:
Szerintem nagyon! Mostantól ez a kedvencem a sorozatban. Remélem maradnak. Én amiota tura autót nézek volvos vagyok. Csk sajnos mind a B minda wtcc bõl kihalt a volvo.