Csak most jutottam géphez, de természetesen néztem a versenyeket. Gratula a bajnoknak! Sajnálom, hogy az Alfa így búcsúzott, jó lett volna ha három esélyes marad még a második futamra is és egymás között rendezik le, de sajnos nem lett belõle semmi.
A SEAT baromi lassú volt az egyenesekben, egyszerûen körbeautózták õket még lariniék is, nem tudom így mi lesz velük jövõre a BMW-k ellen például...
A közvetítés nem volt valami kiemelkedõ, alig-alig tudták nekünk megmutatni a történéseket még felvételrõl sem, a belsõkamerás közvetítések csak másodpercekig tartottak, szal az egész sikerülhetett volna jobban is, és ez nem a versenyeken múlott, azok jók voltak, csak az egészbõl nemsokminden került képre :(
érdemes megnézni a köridõket: LiveTiming A gyõztes Huisman csak a 9. leggyorsabb volt a pályán a verseny alatt...
Chevroletek gondolom mindenkit megleptek! Szerintem ha ki is száll az Alfa akkor is tovább fejleszt és visszatér legkésöbb két év múlva a 159el. ( A DTM-ben sem lenne rossz látni õket, bár arra elég kevés a reális esély.)
Szerintem DTM-ben még jóideig nem fognak gondolkodni, az a sorozat jelenleg a Mercedes és az Audi autóira van "írva", szal túl sokat kellene fejleszteni, és ugye a német bajnokságból már néhányszor alaposan megjöttek, tuti nem fognak visszamenni.
A WTCC csapatuknak meg lesz folytatása, én ebben tökéletesen biztos vagyok, egyszerûen csak tisztában vannak a következõ évi BMW képességeivel és nem akarnak vert seregként tündökölni, inkább a fejlesztésekre fektetik a hangsúlyt, de elõbb-utóbb mindenképpen visszajönnek, hisz a közelmúltból sehol máshonnan nincs versenytapasztalata a gyárnak, reklámozni és helyt vállalni az autósportban meg elõbb-utóbb úgyis kellene valahol...
Ja, a chevik meg gyakorlatilag ólom nélkül mentek, míg a többi gyári autó (1-2 kivétellel) mind 20 és 60 kg közti túlsúlyokkal, ami a rengeteg kanyar és kigyorsítás miatt fokozottan számított ezen a pályán. Persze jó volt végre Larinit is újra az elejében látni, kár hogy nem valami ütõsebb csapathoz szerzõdött, mert képességei és tapasztalata alapján bajnok is lehetne.
jövõre jók lehetnek, a Seat-l szemben erõs ellenfelek lehetnek,...és még végül is szvsz feljebb is fejlõdhetnek. Larini nagyon jól ment..egészen a második futam végéig :( A közvetítési kritikával én is full egyetértek. Néha kutyultak a Magyar közvetítõk is, mert az elején Menu csapta oda az oldalával az autót (simán tudta folytatni), mégis Larini-t emlegették.. Képileg viszont katasztrófális, ez egy izgalmas pálya, mégis sokszor a trükkel kihelyezett kis kép a képbent kellett bámulnom, mert az egyenesbe még nem értek be.., arról nem beszélve hogy csak az összes fontosabb ütközésrõ lemaradtunk. Pl. nagyon érdekelt volna hogy miért akarta Dirk hogy Larini elnézést kérjen tõle, mikor elvileg az õ Bmw-je volt hátrébb és Larini Chevy-je, annak hátulja nyomódott meg. Szal a pálya jó volt a futam izgalmas (pedig elég kevés a lehetõség a csatára), de képileg nem igazán sikerült bemutatni. :(
jó ez a pálya nagyon, kell ilyen is eddig még a hírét sem hallottam (motorral rá sem mernék menni) A Honda jövõre félgyáriban fog indulni????
a szûk egysávos részen olyan volt mint egy bobpálya :) a Hondával kapcsolatban meg nem hiszek el semmit, majd csak akkor ha már ott lesznek az elsõ futamon a griden, addig marad a reménykedés... nagyon kellene legalább egy jó Honda csapat a BMW-k ellen!
képileg semmit nem mutattak, és ez vonatkozik a túraautókat követõ F-3 versenyre is, amikor Duval elszállt, aztán egyszerre csak ki volt írva, hogy tizedik, de azt is csak egy pillanatra lehetett felfedezni, gyorsan el is kapták a feliratot, nehogy okosabbak legyünk...
Mondjuk spec. azt pont mutatták, csak nem látta a két közvetítõnk. Kiírták hogy kiugrott a rajtnál, és hogy áthajtásosra büntették, én láttam, be is írtam az eurosport.hu fórumára, de mivel nem volt F3 így a Wtcc részbe...azt meg nem tudom nézték-e. Amikor kiírták, akkor még vagy 2-3 kört ment a srác (kb. a reklámblokkig)
Attól még hogy nem lesznek alfák szerintem érdemes lesz nézni a versenyeket! Én különösen arra vagyok/leszek kíváncsi, hogy akik már hosszú évek óta az Alfánál nyomták, mint pl Tarquini is, azok hová szerzõdnek...
Én másik autóban már úgysem fogok nekik szurkolni. Nicolát is imádtam de mióta elment a Chevrolethez már nem érdekel. Eladta magát, pedig sokat köszönhet az alfásoknak és õ van olyan jó hogy egy Alfával idén nyert volna!
Abban egyet tudok érteni veled, hogy van olyan klasszis, hogy egy jó autóban nem szalasztja el a lehetõséget egy bajnoki címre, de nem tudhatod miért, miképpen és milyen körülmények között hagyta el az olaszokat. Larini talán már látta a leépülést, ugyanakkor a kékeknél nem egyetlen évre terveztek vele. Ha most az Alfától kellene neki egy kényszerû költözködéssel a kékekhez menni, sokkal rosszabbul járna, mert így van másfél év tapasztalata az autóban, tehetett hozzá a fejlesztéshez is és ez 2-3 éven belül lehet, hogy neki nagyon jól fog jönni, várjuk ki a végét. Én inkább azt mondanám, hogy az Alfa Romeo hagyja cserben a versenyzõit, én legalábbis így látom.
Olvastam egy olyat, hogy jövõre bár gyárilag kivonul az Alfa, de két privát csapattal azért bentmaradnak. A Nordauto 3 gépet indítana, ott Farfus és Tavano már konkrét név, + szeretnék megszerezni Giovanardit is, ami elég nehéz lesz, mert õ közben aláírt Angliába a Vauxhallhoz. A másik csapat az AF Corse pedig állítólag már megállapodott Mika Saloval, a második versenyzõ neve viszont még kérdéses.
kösz BMW 2005 YEAR TouringCar&Champions Winner (kár hogy ebbõl semmit sem láttam nincs Eurosportunk) rakhatnál még be 1-2képet elvégre ez a túraautós topic én csak ritkán tudok netezni ezért jönne jól ha itt +találnám
azzta :] Tényleg tudom, hogy kicsit OFF de megtudnátok mondani, hogy mikor lesz a német 24órás verseny? A 2005öst nem láttam mert átrakták, errõl nem akarok már lecsúszni.
ez jó kérdés... most nem nagyon van idõm, de minden a FIA által szervezett versenysorozat 2006-os naptárát megtalálod ebben a pdf fájlban: FIA 2006-os versenynaptárak itt meg a német szövetség által szervezett események: 2006-os német sorozatok
Tényleg idén a Honda teljes gyári lesz, vagy megint nem fognak elérni semmit???
egyelõre úgy néz ki, hogy megint a privátok közé neveznek, legalábbis ezt nyilatkozták a szakvezetõk, viszont kaptak a gyártól egy mégerõsebb motort, vagyis igencsak kell majd velük számolni idén. ez az idei autó:
szép jó lenne ha gyáriak lennének akkor kicvsit nagyobb lenne a harc
Eljön annak is az ideje, ebben biztos vagyok. Egyelõre nyerni akarják a privátot, gyûjtik a tapasztalatokat, "élestesztek" versenyen, stb, és a vége az lesz, hogy 2007-ben egy iszonyat erõs gyári csapat meglepi az élmezõnyt. Talán a Chevrolet is többre ment volna egy ilyen taktikával...
BMW 320si E90 - 5 autó Jörg Müller - Schnitzer Motorsport (BMW Team Germany) Dirk Müller - Schnitzer Motorsport (BMW Team Germany) Alessandro Zanardi - ROAL Motorsport (BMW Team Italy-Spain) Marcel Costa - ROAL Motorsport (BMW Team Italy-Spain) Andy Priaulx - Racing Bart Mampaey (BMW Team UK)
SEAT Leon - 6 autó Rickard Rydell - SEAT Sport Jordi Gené - SEAT Sport Peter Terting - SEAT Sport Gabriele Tarquini - SEAT Sport Yvan Muller - SEAT Sport (entered by Team Oreca?) James Thompson - SEAT Sport (entered by Team Oreca?)
Chevrolet Lacetti - 3 autó Alain Menu - Ray Mallock Ltd (Chevrolet Racing) Nicola Larini - Ray Mallock Ltd (Chevrolet Racing) Rob Huff - Ray Mallock Ltd (Chevrolet Racing)
LADA 21106 (LADA Priora in 2007) talán 2 autó, és nem teljes szezon MTEC Sport (LADA Racing Team) - nincs még versenyzõ
Peugeot 407 - talán 2 autó, félgyári csapat Jens Edman - Peugeot Sport Danmark (Peugeot Sport)
Independent teams 2006
SEAT Cupra Tom Coronel - GR Asia (SEAT Team Holland)
BMW 320i E46 Emmet O´Brien - Wiechers Sport Diego Romanini - Wiechers Sport
BMW 320si E90 - talán 2 autó Proteam - versenyzõ még nincs
Honda Accord Euro R - talán majd 2 autó Pierre-Yves Corthals - JAS Motorsport
kár hogy idén se sokat látok a wtcc-bõl nincs eurosportunk:-(
Ez egy jó fórum gratulálok Laffite!! Én imádom a Wtcc-ét már nézem egy ideje.(etcc-wtcc). Az a Honda nagyon komoly most hogy a második éve nincs Volvo végre tudok megint kinek drukkolni. Mondjuk nagyon sajnálom hogy nem látom a szép s60-ast versenyezni.
Örülök, és üdv a fórumon! Kevesen vagyunk itt, de aki rendszeresen benéz ide, az csupa fanatikus, ezt már tapasztaltam. :) A Volvokat én is mindíg bírtam, még a kombik idõszakában szerettem meg a márkát, az akkor nagyon bátor vállalkozás volt a részükrõl.
Ja a Rydell keményen tolta BTCC, a kombi 850-essel, én is azóta szeretem a Volvót. Kár hogy nem lesznek idén sem.Nem baj hogy kevessen vagyunk csak nehaggyuk veszni a fórumot. A nascar-nál meg majd beszélünk.
Ahogy indul a szezon felpörög azért majd a topic...most is lehetne találni infókat, képeket, de a nagyrészét, fontosabbakat Laffite idehozza :))
Remélem, egyébként elsõ futam? Ja várjál wtcc.com. már nézemis.
Így van. Ha nem is napi frissítéssel, de azért a legfontosabb dolgokat mindíg megpróbálom összeszedni. Na persze minél közelebb a szezon, annál több lesz az info is.
Én személy szerint annak örültem meg a legjobban, hogy az Alfa mégsem száll ki teljesen, és a teljes gyári hátteret meghagyva elindulnak félgyáriként. Az egyedüli külömbség az lesz, hogy nem várhatók új fejlesztések, csak amennyit a csapat be tud vállalni a saját keretein belül, és hát az ugye nem sok...
...és bizony a következõ hétvégén már futam Monzában!
és Thompson valamint Tarquini is Alfa helyett már SEAT-tal
ohh a bímer és a Honda gyönyörûek. A honda-nál meg kicsit a fejükhöz kaphatnának már..tessék feltolni az autót az élmezõnybe...tom lerágott csont, de akárhányszor ránézek mindig elkap a keserûség. :( Jó lenne Chevy-bõl is látni autót a gyári fényen kivûl, de gondolom még nem meggyõzõ a privátoknak,...esetleg nem ad a gyár megfelelõ feltételekkel..
...és ritkán látunk ilyet is, mármint egy tipikus tesztautó, reklámok nélkül:
A Chevy érdekes eset, nekem az a véleményem hogy egyszerûen csak típushibával küzdenek, avagy ebbõl a típusból egyszerûen nem lehet többet kihozni egy ilyen sorozatban... de ha belegondolsz, az alaptípusokat összevetve, az meg sem közelíti a BMW vagy az Alfa modelljeit, és egy ilyen lemaradást nincs az a mérnöki stáb, amelyik be tudná hozni. Én szívem szerint nagyon sajnálom, mert Larini nélkül az élmezõny több mint hiányos. A Honda meg jó lesz, privátot nyerik, jövõre meg jöhetnek a gyári mérnökök! :)
Nem tudom kinek van meg a Swedish Touring Car Championship autós játék(szimulátor) én mindenkinek csak ajánlani tudom jó lenne ha az a csapat megcsinálná a WTCC-t is nagyon jól lehet írányítani a hátsókerekes BMW-t driftelni is lehet vele
Nincsenek ott, mert nem mentek ki. A Lada nevezett 2006-ra, az autók is készen vannak, de egyelõre nincs annyi pénz, hogy minden futamra el tudjanak menni, így hazai körülmények között tesztelnek és jó esetben 2-3 versenyhétvégén lehetnek ott az idényben. Kis cég, kis pénz :( Én sajnálom õket és nagyon szurkolok nekik!!!
Sziasztok! Most nézem a WTCC magazint az Eurosporton és csak most látom hogy mégis lesz Alfa jövõre! Ez tök jó!
Ja ha benéztem volna ide akkor hamarabb is megtudhattam volna, most olvasom csak a hozzászólásokat. Bocsi.
De furcsa hogy Tarquini Seattal megy majd!
sziasztok, idéntõl szeretném folyamatosan figyelemmel követni a sorozatot. Leírnátok nekem, hogy általában milyen idõpontban vannak a versenyek? + idõmérõ, stb.