nem emléxem rá pontosan (mer amivel nem szöszölök,az nem marad meg bennem),de én csak fogtam,és lecsaptam minden mutánsot,és mentem elõre... aztán majd katonákat kell lecsapni,utána meg visszakapod az emberi vonásaid is :) ,és tudsz majd váltogatni :)
Kösz a segítséget! Most már megkezdõdött a mutációm. Lecsapok egy pár zombit, felmászok egy létrán és ott van egy zombi, amelyik folyton kinyír. Nyilván rájönnék mit kell csinálni, de inkább légyszi mondjátok el. Sajnos nincs sok idõm. Reggelig ráér. Ma már úgysem nyomom.
ja,amugy elakadtam, SEGITSÉGET KÉREK
ott vagyok,ahol már röpködö kis molekulák vagy mik jönnek,amikbe ha belelövök, sok-sok pici gömböcske lesz,amik leginkább vérplazmákra hasonlitanak ( +1 ellenfél,szal már eddig aki 2 ellenfelet irt a "szarabbik fajtábol",annak megjegyezném,hogy EZ IS SZOKATLAN DOLOG,hogy sejtek támadnak) :) :PPP
szal van a bejárat,amit 2 plafonra rögzitett "minigun" véd kinyitom az ajtot (már amikor nem szed le a 2 gépágyu),aztán jönnek csõstül az ugráló-falramászó mutánsok...
igen ááám,csakhogy õk is rájönnek (mint én),hogy a minigunok alá kell állni,akkor védve vannak... aztán ha odamászok az 1ik minigun alá,akkor megállás nélkül támadnak azok a mutánsok,és nem fogynak el... az eddigi rekordom 14 perc 28 másodperc a minigunok alatt...
a kérdés:
elfogynak,vagy megállás nélkül futni kell 1000L,mig el nem érek a következõ CHECKPOINT-ig?
javitok: a letépett kar 1 nagy rakás kötörmeléken van,ha jol emléxem a 2 kezes ajtoval szembeni folyoso kanyarulatában... azt helyezd jobb oldalra,majd menj a balhoz,és használd a "használat gombot" :)
de ez már le van irva párszor :)
bocsi,ha kicsit érthetetlen a hsz,már ittam eleget :)
A játék elején vagyok. Kell egy mágneskártya, hogy be tudjak lépni egy helyiségbe, ahol egy zombi egy mukit csócsál. Az ajtó mindkét oldalán van kézletapogató. Hol találom a kártyát? Hogy jutok be?
Oké majd figyelem. Csak mielõtt nagyon beleveszek, megkérdeztem, nehogy sokat szívjak emiatt.
Elkezdtem a játékot. Tényleg nem olyan nagy szám a grafikája (Max Payne-szerû), de jó kis lövöldének tûnik. Az autosave-t beikszeltem. Ez jó döntés volt? Honnan tudhatom, hogy mikor van mentés? Én nem tudok menteni; csak autosave van?
nemtom,érthetõ-e amit irtam :) ennek D3 motor kell,mer nagy teret nem láttam benne eddig :)
Area 51: Doom 3 MOD -ra gondolsz? :)))
ja,1 picit off,ha már MOD: tényleg van / lesz Duke nukem - Doom3 MOD ?
Ha jól emléxem egy 198x-os évek végén megjelent játéktermi automata ihlette ezt a gamét. Ott adott úton mozgó kamera volt és mindenféle csúnya idegen jött akiket elkellett intézni, fegyvert-Xtra lõszereket azok meglövésével lehetett felvenni. Ha ez ihlette akkor nagyon jó a megvalósítás. Akinek ez a stílus nem tetszik az ne játszon vele. Ha meg valaki nem pozitív kritikát ír azt nem kell bántani hisz a fórum arra van hogy megosszuk másokkal a tapasztalatainkat/véleményünket. Nekem tetszik talán mert a zseppénzemet sokáig a fentemlített automata nyelte el :). Nem lenne rossz ha megcsinálná vki korszerû graf enginnel azt a gamát.
Nah, befejeztem én is. Nem volt valami hosszú, és a vége sem túl megerõltetõ, de azért egész kellemes game volt.
reinstall,vagy nemtom... nekem pl. ugrás közben nem nyög,csak néha repül 5-6 métert :D néha meg örülök,ha 1m-t repül,dehát gondolom ez csak 1 bug :)
lelkemre vagy sem,de nekem bejön,és nekem ez a lényeg :) ha mondjuk el kezdeném fikázni a PK-t,sztem te is kiállnál mellette,h igenis jo,és példák hadát sorolnád,ha azt kérném... de pechedre sztem is jo a PK,és sztem ebben az egész világ 1et ért :)
ja,és 1 apro OFF: mé nem mûxik a [makrók] link?
ON: a CS:S-t meguntam,a GTA SA nekem nem teccik,a Boiling Point-ra meg még nem értem rá :D de ez legalább leköt,és ezért tetszik :)
aki kifogásolja a "2 féle ellenséget a szarabbik fajtából" /idézet/,azoknak irom:
1: vegyél 1 2. VH-s FPS-t... csak 1 féle ember van,mindig ugyanolyan fegyverekkel kombinálva (ez természetesen 5 fegyvert jelent MAX) 2: hasonlitsd össze ezzel:)
kapásbol mondtam 4-et,a katonáknak meg van még 4 alfaja :) + plafonrol lógó gépágyuk,amiket nem árt kerülni :) mégcsak a "holdraszállás" után járok,1 "chapter"-rel,de még szürke páncélossal nem találkoztam,szal gondolom messze van még a vége :)
jo,az igaz,h nem lehet összehasonlitani az enemy sokféleségét pl. 1 SS-mel,vagy 1 PK-rel,de még 1 Doom3-ban is csak 2-3 félét mutat 1 szakaszon,aztán ha tovább jutsz 1 chapter-en,akkor azokat többé nem is látod...
de pliiiiiiiiiiz,szakadjatok már le a 2 féle enemyrõl!
oké,vágom :) de ha vki elejt 1 másik fegyvert,akkor automatán feltölti neked a lõszerszámot 60-ra
ezért nem kell megvárni,mig eltünik mindenki a terepen :)
Igaz, rosszul mondtam. Csak a lerohanással könnyedén maximumon lehet tartani, ezért azt hittem hogy már nem is fogy. Gondoltam a félresikerült megtisztítás melléktermékeként jött be a lövöldözéssel együtt.
"ha te 2 fegyversz fox tölteni ugy,h 2 fegyver van a kezedben,istenné emelem neved,és épitek neked 1 piramist :)"
Félreértesz megint.Azt mondtad, hogy milyen jó, hogy 2 géppityuval lehet lõni egyszerre.Én erre mondtam, hogy lehet, hogy jó, de nem tart sokáig.Tehát az számomra is világos, hogy nem lehet kettõt egyszerre tölteni, de a hangsúly azon volt, hogy hiába jó a 2 fegyver ha csak pár másodpercig tudod kiélvezni.
Lövöd ezerrel a pajzsot és ennyi. Szétrobban és a szürkét is ki tod nyírni. Az ugrás meg csak néha nem sikerül, ha túl közel vagy egy tárgyhoz (én spec. ezt vettem észre, ügyeskedni kell). Mutációnál tényleg lassul egy picit az idõ, de az tényleg kár h nem tudok falon mászni, míg a többi mutáns simán mászik azon.
Nah megcrackeltem meg minden de még mindig semmi!egybõl crackeltetek vagy rámentetek még arra a starforce védelemre? mert én már mindenhogy próbáltam. tipp?
"A barna sáv ugyanis nem az idõvel csökken hanem a lövöldözéssel"
Ha nem csinálsz semmit, simán elfogy a "zombi mana". Mellesleg a parazitákkal életet lehet nyerni, így jól jön ha hp szûkében van az ember.
élõben = én is kezdek 2 stukival,meg te is :) én csak 1et töltök,te meg 2-vel hülyéskedsz :) ja,és fegyvert te hozz :)
ha te 2 fegyversz fox tölteni ugy,h 2 fegyver van a kezedben,istenné emelem neved,és épitek neked 1 piramist :) de ha töltögetés közben leszedlek, akkor kiderül,h ez igy van jol megcsinálva (játszuk meg élõben) :)))
Debizony tetszõleges.:) A barna sáv ugyanis nem az idõvel csökken hanem a lövöldözéssel. Ha nem lövöldözöl hanem csapkodsz ahogy írtam, akkor bárneddig lehetsz mutálódva.
csá nem tudjátok hogy mitõl van az hogy rákattintok az ikonra tölt1 másodpercet aztán semmi! a cracben volt még egy csomó kis file azokat hova másoljam? lécci help ati radeon 9600xt kártyám van.
nem tetszõleges: van egy barna sáv, ami ha elfogy, akkor visszaváltozol - ezt barna injekcióval vagy mutáns formában elkövetett gyilkolással tudod tölteni...
nem tudom miért van, de nem mindig tudok ugrani, azaz alig tudok...
csak nyög egyet, ugrik a kép egy kicsit, de nem ugrik a csávóm.
és vannak pályák ahol igencsak szükségem lenne az igrásra
erre tudtok valami megoldást?
Ugyanazzal a játékkal játszunk?:) Nálam a mutáció nem néhány másodpercig tart hanem tetszõleges ideig, míg nem váltok vissza. Azonfelül szerintem van értelme, csak nem lövöldözni kell ilyenkor hanem kihasználva a lelassult idõt lerusholni az ellenfelet és lecsapni. Akkor igazán hatékony mikor nagyobb terembõl kell kipucolni több ellenfelet. Ilyenkor pillanatok alatt le lehet csapni mindenkit, míg ha nekiállsz lõfegyverekkel molyolni akkor többet fognak sebezni rajtad. De ha csak lövöldözöl ilyen módban akkor tényleg nincs sok értelme használni.
laptop? talán nyomj rajta TAB-ot, ha a zöld kör jelzi, hogy interaktív, vagy szkenneld... de lehet, hogy a kiképzõtisztet kell megkeresned, egy zöld nyilacsak mindig mutatja az követendõ irányt...
Én már az elején megakadtam ahol van a laptop ott mit kell csinálni?
Sziasztok,
lehet már valaki kérdezete, de nem találtam, vagy átsiklottam felette:
van egy olyan rész, ahol sz elsõ Szürkét meg kell ölni, miután megsemmisítettem a pajzsát... hogy kell szétszedni a pajzsot?
Sziasztok. Volt valakinek esetleg olyan gondja, hogy a karakterek texturái teljesen szétestek? Mert nekem igen. A környezet okés, de az élõlények vagy nincsenek, vagy csak darabokban. Igen, megnéztem a követelményeket, és a videokarim alatta van: Radeon 9100, de gondoltam, talán van megoldás. 5.6 Catalystom van, tehát ezt már megléptem. Valami ötlet?
aaz a the shuffering volt..es tok jo jatek vot valoban..kicsit mex pejn alapokkal de utott...sztem jo 51...csak grafika vhogy santit..szep meg hangulat felejteti..vagyis h van vmi furcsa hangulata amitol tok jo..mint pl prject snowblindnel..meg az atvezeto videok is isteniek... csak jovona vmi pecs...meg ijenek..
4.Nem érted.Nem arról van szó, hogy állandóan mellé lövök és gyorsan elfogyna a lõszer, hanem hogy felveszek mégegy géppityut, ellövök EGY tárat és nem újra tárazza mindkét fegyvert, hanem eldobja az egyiket és megint csak egy fegyverrel megyek tovább(mint a Punisherben). 5.Jó legyen szokatlan, bár ez sem új.Abban a horror tps-ben már ellõtték amiben egy néger fickóval szökünk egy börtönbõl, csak most nem jut eszembe a címe.Mondjuk az a baj, hogy annyira nincs is értelme az átváltozásnak, hogy sosem használtam.Már kifejtettem miért.Néhány másodpercig tart és röhejes módon, nem leszek hatékonyabb(megkockáztatom, gyengébb leszek) tõle.Abban a horror játékban százszor hatékonyabban lehetett használni az átváltozást.
yahh,és 1 eszmecserén kivüli kérdés: ennek a "metamorfozis" állapotnak van valami haszna? csakmer a fertõzöttek tudnak mászkálni a falakon,de én ezt sehogy nem érem el... lövök 5 pici valamit,amik lenyirják az embert,meg lövök 1 nagyot is (2nd attack),ami körbezárja az embert ugy,h a társai lövök le helyettem,de van bárhol valami gyakorlati haszna?
KIEGÉSZITÉS AZ ELÕZÕ HSZ-hez: ************************
S-Z-O-K-A-T-L-A-N D-O-L-G-O-K:
az a fura TÜKRÖS GYUJTOGATO FEGYVER,amit fogalmam sincs,hol találni,de van,és meggyujta az enemyt,amikor másodlagos modban felnyilik rajta 1 tükör
1: nem azt irtam,h HL2 szar,hanem azt,h U-N-A-L-M-A-S 2: a Red Faction 2-ben sem emléxem,h 2 shotgunnal lehetett volna mászkerálni 3: a Serious Sam is jo,meg a Painkiller is :) ezt aláirom :P ***** 4: NEKEM fura modon SOHASEM FOGY EL A LÕSZEREM !!! vajon MÉ NEM??? én nem lövök állandoan mellé??? (lehet,h a CS:S megedzett?) :))) ***** 5: szokatlan dolgok = átváltozás (és most nehogy a szutyi SoulReaver-rel meg a mostani utánzataival gyere,h át lehet menni a tulvilágra... ezé gagyi a Constantine is,mer az is csak 1 sima Soul Reaver "skin")
6: csak azt sajnálom,h ebben is csak az oszlopok rongyolodnak a tarto acélig :( 7: én nem feszülök a GRAVGUNa,mer hiába "yuhuuu,de jo POÉN",akkor se lehet sokmindenre használni... aktiv harc közben nem hiszem,h dobozokat fox keresni,h azzal vágd agyon az enemyt... a körfûrész lapjával hasitani tényleg jo dolog,de az ugyebár csak 1 szakaszon van szanaszéjjel... és elõtte + utána? siri unalom,nem tudod használni sehol! 8: azért,mert 1 fanatikus FPS-es jobban várja az UT2007-et vagy a Quake4-et,netán a Serious Sam 2-t,és azé leszolja,mer hiányolja az állando sötétséget,és ad rá 60%-ot, az nem azt jelenti,h rossz... kieg: a külföldiek adnak 60-70%-ot... 9: aki végigvitt 1 játékot,nem hiszem,h nekiáll ujra + ujra,ha nincs alternativ végigjátszás (pl. Deus Ex 1-2,amiknek MINIMUM 3 féle (!!!) befejezése lehet... szal végigvittem a SS TFE + TSE -t,a Painkillert (bár a BooH-lel nem boldogultam,bevallom férfiasan),de még1x nem vinném végig õket...
Vazze, ide írhatok azt amit akarok, úgyis megismétli mindenki vagy 100x. Már a topik elején leírtam pont ugyanezeket a dolgokat és majd 150 hsz. után is még gyõzködni kell az embereket. Zeszem megáll. Tehát a játék okés, a grafot leszarom (nem múltszázadbéli). A Serious Sam nekem spec. nem tetszett, hiába hent típusú FPS. Azt hogy hány ellenfél van, nos ez sem különösen izgat, noha lehetne persze több is. A 60-70 %-al meg csak az a bajom, hogy ki a tök dönti ezt el, hogy hány %? Nehogy már % alapján vegyek meg egy játékot vagy nézzek meg egy filmet! Ha ezt tettem volna, sok jó gaméról ill. filmrõl vagy akármi másról lemaradtam volna, ami speciel NEKEM TETSZIK! Én nem akarom lefikázni a többi játékot, ezt sem akarom az Ölümposzra emelni, de azért még lehet jó, ha a grafja nem 33. századi, ha nincsenek menne ûberf@sza monszterek, és nem ad olyan nagy pluszt az FPS-ek világába (sajna simán meg tudom számolni hány FPS adott bármi újdonságot nekem, a grafon kívûl), viszont szvsz az átvezetõ animok ûberkirályak, nem szaggat a gépemen se, de leginkább, van fílingje ! Arra a pár órára amíg játszol vele, valahogy azért csak leköt. Akit nem, az inkább válassza a GTA SA-t, vagy bármi más friss játékot ha úgy érzi. Peace.
na látod neked a hl2= fizika engine amit nem a valve csinált ésmár elõtte csomo gémbe bennvolt itt a baj...
Hát nem térek magamhoz:D Azt írod a HL2 szar, de ebben legalább vannak "szokatlan dolgok".Mondj egyet!A dupla fegyver nem újdonság, rengeteg FPS-ben elsütötték már(Shogo,Red Faction stb.), ráadásul ha elfogyott az egyetlen tár a plusz fegyverbõl, már el is dobja, szal nem valami hosszú életû. A HL2 tele van érdekesebbnél érdekesebb dolgokkal.Ott az elsõ osztályú fizika, ami miatt már megérte játszani vele, a gravity fegyver, a bogár fegyver, a jármûvek, a filmszerû cselekmény stb. Ebbe mi van? Menj és lõjj 2 féle ellenfélre, ráadásul a szarabbik fajtából.Mert igen, vannak jó játékok a menni és lõni mûfajban is, csak azt Serious Samnek, vagy Painkillernek hívják.
Egyébként meg nézd meg a külföldi siteokat.Kemény 60-70%-okkal jutalmazták a játékot, nem véletlenül.
megjegyzés: nem vagyok UFO fanatikus,viszont az X-COM sorozatot is csak a 2.-ig szerettem,azota sajnos elrontották...
de most vmi kis csapat csinál még 1 ilyen körökre osztott stratégiát állitolag,és vmi X-Com feelinget,és kezelhetõséget igér turbozott graffal... ha megtalálom a linket vmelyik másik topicban, szivesen közzé adom,de nem emiatt jo ez a játék...
ez a játék azért jo,mert nem szaggat 1154*768-ban,könnyen kezelhetõ, nincsenek unalmas hosszu mászkálások,és mindig van kit lõni,és van megoldando feladat. és le lehet szállni a 2 szörnyrõl :) és még mindig jo a 2 kézben 2 fegyver effekt :)
és JO JÁTÉK,ÉS PONT!
a játékrol szolo hozzászolások 97%-a POZITIV,a maradékdék 3% csak a grafja miatt fikázza
a levágott kézzel kimész,és szemben lesz 2 kézzel ellátott ajto a jobb oldali tenyérolvasora leteszed, a másikhoz odamész,és használod a saját kezed
aztán kinyilik,és rögtön lesz 1 falatozo zombi tõled balra,meg jön majd 1 hátulrol :)
én még nem játszottam pattogo fegyverig,de én nagyon eluntam ott a HL2-t,.amikor csak mocsárjároval kellett menni... aztán örültem,h vége,a HL2 topicban tartották a lelkem,h már a végénél vagyok, menjek,mer jo lesz... most meg a kocsi...
ebben legalább vannak eddig szokatlan mutatványok (a 2 fegyverrõl nem vagyok hajlando leszakadni) :DDD
Na remélem mára mindenki befejezte a grafikai ecsetelést (ha már ét,ánál tartunk). De a gaméról eddig - ahogy nézem - nagy átlagban mindenkinek pozitív a visszajelzése és EZ a fontos. Én anno a Ghost Reconnal is sokat tudtam játszani, pedig nem volt hatalmasan szép grafja, de JÓ volt játszani vele. Én kijátszottam ezt a gammát és (aki elakadt keressen vissza a topikban, van egy végigjátszás) merem állítani, hogy jó játék. Nem unalmas, nem csúnya játék. Persze ízlések ugye. Igaz én a nagy lõdözésben ritkán nézem, hogy bump mappingolt-e környezet, hogy milyen a víz felszíne stb. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fontos, de útálok kompromisszumokat hozni, ha online akarok játszani és ezt a HL2 esetében nem nagyon kellett megtennem (ATI 9600 Pro vidkaresszal simán hasítok), és ennél a gaménál sem kell lebutítanom a képet, hogy élvezhessem a játékot. Tehát én csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti az FPS-t, hozzá nem fél egy jó történetet kapni. Peace
Hogy gondolod?Az Area más helyeken van kitárgyalva.HL2,Doom 3 topic,stb...Talán még a Call of Duty-ban is hogy a németek az ufóktól kapták az utánpótlást...
Itt már az összes hasonló játékról olvastam de errõl a lekevesebbet. Ha valaki tud segitthetne a 153-ban feltett kérdésemre.
Én a HL2-vel voltam igy. A grafikaban nagyot csalódtam, az amatõr horror klisék kiakasztottak, az állandó kocsikázás+motorcsónakázás, a gyenge történet után gyorsan uninstall volt a sorsa.
Mondom, én nem értek hozzá, de laikusként, aki csak egy jót akart játszani, szörnyû volt! Azzal akarják fokozni a félelmet, hogy nem látok semmit? Gyors uninstall volt és inkább mással játszottam. Tõlem lehet bármilyen játék nagynevû, ha egyszer játszhatatlan.
Ezt akkor sem birom elfogadni, hogy gyenge a fény-árnyék rendszer. Mihez képest?Mert eddig sehol sem lehetett látni ilyen megoldást. Sztem egyáltalán nem érted, hogy mi a lényege, mert nem irogatnál ilyeneket, hogy sötétségben meghal a rendszer. Az egész lényege a per-pixel alapú megvilágitás... De mivel ez tényleg nem a doom3 tech topik, szivesen leirom privben, hogy mi az egész lényege, mert látom ,hogy nem érted.
Nemrég játszottam végig a Project Snowblind-ot, meg a SW Republic Commando-t. Nem érnek a nagyok közelébe, de élvezetesek voltak és ami fontos: egyszerûen kezelhetõek, nincsenek túlbonyolítva. Ha a Pariah meg ez az Area51 hasonló a Project S-hoz, akkor teszek egy próbát velük!
Mint mondottam, tényleg pozitívum a valós idejû fény-árnyék rendszer, de a legalapabb módon lett megvalósítva, tûéles határokkal, átmenet nélkül, a sötét részeken meg semmit se látni ami messze nem reális. A sötétségnek meg annyi köze van hozzá, hogy az itt megvalósított rendszer csak ott mûködik, egy világos helyen gyenge árnyékokkal már meghal. Mondjuk sokat javítottak rajta a megjelenés óta az tény. A gagyi textúrákért nem kezdek megint neki a játéknak, falakon többször is elõfordultak, a D3 topicban jópár képet találsz a témában. Egyébként meg nekem is 6800GT-m van, ott keresd pl. ahol írtam, de egy halom más helyen is találsz ha tudod mit keress. Node befejeztem mert semmi értelme a vitának, és végképp semmi köze a topichoz.:)
Tudod egyáltalán hogy micsoda az a bump mapping. Nem is beszélve arról, hogy nincs fontosabb a valós idejü fény-árnyék rendszernél, mert az emberi szem azt keresi elõször, utóbbit tudod micsoda(mert ugye itt nem a klasszikus árnyékokról van szó pl egy objektum esetén). Mutass egy olyan képet,ahol ,,elõbukkan egy gyalázatos textúra".A sötétségnek semmi köze a fény-árnyék rendszerhez. Egyébként 6800GT-m van. És mondd már meg légyszi, hogy hol a bump mapping a HL2-ben?
Jobb textúrák szinte mindenhol. Ha a technikánál maradunk, a D3 esetén a bump mapping és a normal mapping úgy-ahogy elnyomta a gyengébb textúraminõséget, de néhol ez nem sikerült, nem egy helyen elõvillant egy-egy gyalázatosan gagyi textúra. Persze a HL2 esetén is volt biztos egy-két ilyen eset, de az összkép jobb. Azonfelül volt rendesen bump map/normal map aHL2-ben, csak nem tolták ész nélkül az arcodba. De ha megnéztél pl. egy headcrabet, vagy egy antlion páncélját közelrõl, akkor feltûnt volna. Igaz DX9 módban volt csak igazi, de ott lenyomta a D3-at. A valós idejû fény-árnyék rendszer meg annyira nem hiányzik egy nem sötétre építõ játékból. Ha meg arra megyünk, akkor pl. a Riddick leiskolázza a D3-at, ahol a megléte elõny csak, a kivitelezése a legalapabb. Ez a nagyobb tér=korlátozás meg sem Gef4, sem Gef6 alatt nem volt, nem tudom te milyen kártyával játszottad. De mindentõl függetlenül nem fikázni akarom a D3-at, de nem is becsülöm túl.
A Doom3engine is tud nagy tereket, ezt majd láthatod az Enemy Territory:Quake Wars-ban is (megatextúrázás ugye)
Hagyjuk már ezt a baromságot, hogy a Source nagy tereket kezel! Ha jobban megfigyeled, csak ügyes pályaszerkesztési trükk az egész. Ha nagyobb a tér pár helyen, ott brutális szinten korlátozza a különbözõ felületi eljárásokat. Ehhez képest a Painkiller, Far Cry, Unreal simán veri.
Jobb textúrák? Hol? Ne ezekkel foglalkozzunk már. Hol a bump mapping, normal mapping, valós idejü fény-árnyék rendszer? A textúrák felbontása felháboritó.
Ha szigorúan a játékokat nézzük és nem a motorokat, akkor teshnikailag a HL2 veri a D3-at. Magasabb polygonszám, jobb textúrák, sokkal nagyobb terek mellett is jóval gyorsabb (plusz jön a HDR, habár az a sebességbõl levesz majd jócskán állítólag). Hogy a motorok esetén mi a helyzet az majd a Q4 után látszik talán, az a nagy terek miatt majd jobban összevethetõ lesz a HL2-vel.
Nincs szerintem a Pariah-val semmi gond egy végigjátszás idejére.A fegyverek elég konzolosak benne (nagy célkereszt),meg a játékmenet is abba az irányba megy kicsit.De lehet a fegyvereket tuningolni,némileg rombolható környezet,helyenként jó fizika,szóval szerintem fps kedvelõknek egyszer bõven jó.
Ez az Area meg valóban nem egy Doom 3 kinézetben,de attól még jó játék.Egy Doom 3-nál jóval pörgõsebb játékmenet,közepesnél jobb grafikával.Szóval hangulatos az egész.