Akármilyen is lesz a védelme feltörik ahogy kell...:) Amúgy nemtom miért várja mindenki ennyire szvsz a 2. rész már egyenesen a szar kategória volt legalábis amikor a játék kb 50%-tól szinte csak úgylehet nyerni hogy nem jóíven kell autókázni hanem ellenfélrõl lepattanva kanyarokban meg imádkozni hogy az elsõ kanyarban a szar MI ne zúzza porrá a kocsit....Plussz amikor 3 kör alatt kell 1.-nek lenni 18. helyrõl......Kellemes.....
Vazze. Most kellene suliba jarnom. Ha igy te harmas vagy, en nyolcast kapnek.
Én a magam részérõl pár napja dobtam ki az összes TRD-t (mind a kettõt), annyira felnyomta az agyamat. Nincs bajom a nehéz játékokkal, de más, ha egy program DIREKT SZIVAT. Úgyhogy felraktam helyette a F1 Challenge-t, ott legalább van idõmérõ edzés is :-))) .
World Racing 2 ben is lesz csomo auto meg palya es az elozo resz iranyitasa azon kivul hogy az autok motorja piszok gyenge volt mar kezdett hasonlitani egy szimulatorra :) de par napja elovettem a tocard2-t es kormannyal eleg jol lehet vele szorakozni. viszont abban hogy elbasztak a carriermodot...
jah az is egy ígéretes gém jelenleg, majd meglátjuk... 2006 úgyis messze van még.
1 valamirõl ne feldkezzetek meg Codmasters is a minnál rötxvedékebb aracde szemetekre megy hogy consolon nagy siker legyen pcs meg levan szarva jókis csillogo grafika törés pályák sok-sok kocsi 0-fizika arcade felsõ foka lásd: colin1-bõl eljutottunk a mai nap legszemetebb arcade játékához a colin5höz ugyan ez lesz tocával is 1. részbe volt valami foizika csira de 2. eltünt 3.ba ne is álmodjatok...ezvan
Kicsit forditva van a dolog. A TRD1 Beta-ja igeretesnek tunt, de mire megjelent, egy eleg arkados, iranyithatatlan "szemet" lett belole. A TRD2 meglepoen jol sikerult, es nem csak az elso hulladek reszhez kepest, hanem onmagaben nezve is. Bar nem egy szim., de mindenfelekeppen elvezetes autos jatek lett belole, a hibai ellenere is.
Bar az igergeteseket mar megszoktuk, de a TRD2-bol kiindulva, es a szerencsere egyre divatosabb komolyabb autosjatekokat es szimulator igenyeket kielegito palettat nezve, talan meg tarthatjak is a beigert dolgokat. Mindenkeppen igeretesnek tunik es a "komolyabb" fejlodest mutatja nehany beigert funkcio, szolgaltatas, fejlesztes stb.:
- Career mod tovabb fejlesztese, es a kozben valaszthato 7 fele Pro Career Mode (pl. open wheel, touring cars, off road stb.), melyekben egy kulonallo sorozatot is vegig tolhatunk (pl. OpenWheel mod-ban a go-kart-tol, az egyuleseseken keresztul az F1-ig - WilliemsF1 team).
- Matrix altal is emlitett fizikai javitasok, gumi, uzemanyag stb. is pozitiv.
- Komolyabb online es ranking rendszer.
- 50 liszenszelt palya, 100 fele nyomvonalvezetessel.
- A AI tovabb fejlesztese is jol hangzik, foleg hogy a TRD2-ben is meglepoen jo volt.
- A grafikai valtozasok is egyertelmuek, de az most nem erdekes, mert masodlagos;)))
A lenyeg, hogy ha tarjak a terveket, bar nem lesz egy hardcore szim., de azert megis a beallitasoknak, lehetosegeknek koszonhetoen, nem korlatozzak le a jatekot az arkad szintre, es ismet kapunk egy meg jobban autozhato es elvezetes verseny jatekot.
Had keveredjen bele a júzer: Németország / Benelux = "DTM Race Driver 3" Ausztrália / Új-Zéland = "V8 Supercars 2005" Amerika = "TOCA Race Driver 2006" Anglia és a többi ország = "TOCA Race Driver 3"
Sot. Azutan sem;) A TRD2-ben volt minden nemzet (talan meg cseh, roman, alban stb. is - nem mintha valami kulonosebb bajom lenne veluk:D), de Magyarorszag az nem volt;))))
Ahoz kepest, hogy a Codies az Invictus-szal csinal(ta)ta az Insane-t, ami igen sikeres lett, tobb dijat, elismerest is begyujtott, es megis gyorsan felejtenek:)) Vagy csak a terkepet nem ismerik:))) Vagy csak elhittek a propaganda szoveget, hogy magyarorszag *-hoz tartozik, es Matyas kiraly magy * kiraly volt...;))))))))))))))
Hát nagyon kedvcsináló képek. A 2. résszel már bizonyítottak, ha a 3. rész nem lesz rosszabb az elõzõnél már nagy siker lehet. A grafika szép, a hangok majdnem tökéletesek. A törés modell fejlõdik a látottak alapján. Pro-sim modban a játék egész élvezhetõ, sõt... Mondjuk én kivenném a következõ részbõl a rally-t, szerintem az elõzõ részben az nagyon nem oda való volt. Talán ki is jelenthetõ, hogy az volt a játék legkidolgozatlanabb része. A pálya versenyek viszont nagyon jók lettek, legyen az akár rendes versenypálya, vagy városi, vagy akár országúti... ;). Egy apró gondom van csak, túl messze van az a 4. negyedév... :)
Egyébkénzt meg sajnos attól tartok, hogy ha kijön a játék, akkor itt is az lesz, mint a TOCA 2-es topicban, azaz a "Hogy kell elindítani a warez verziót?". Néha még átnézek oda, és siralmas, hogy egy év után is még az ott a fõtéma... :(
A rally nem kidolgozatlan volt, hanem egyszerûen gagyi. Az egy másik vonal a pc-s játékok között, ott néha elemelkedik a kocsi a földtõl, csúszik erre-arra. Õk meg azt jól eltolták. A többivel nem volt baj. :)
Na biztos rábasznak erre is olyan védelmet hogy a fülünk is ketté áll majd. Pedig az egyet meg a kettõt is végig játszottam, sebaj ha lemegy az ára 3000 alá akkor max megveszem. Ahol törnek az autók az nagyon állat.
a starforce eddig úgy tûnik megfeküdni látszik, lsd Driv3r, Boiling Point... persze az õsz még messze van, majd meglátjuk...
Toca2 -vel egy nagy baj van,hogy kormánnyal kuva szar az irányitás,szinte játszhatatlan! Ha ezt nem oldják meg a 3-om ban,akkor hiába a szép grafika meg minden,kuka! Szerintem ez alap lenne egy autós játékba.
igyvan 2nek nagyhibája volt az irányithatóság ugyszarták el ahogy volt
Szerintem a kormany erzekenyseg, linealitasra gondol - talan. Azt tenyleg kicsit elnagyoltak az alapverzioban, de a ket patchben korrektul javitottak, a visszapillantoval egyetemben.
De aztan lehet, hogy NFS-hez hasonlitja, ahoz kepest neki tenyleg gaz lehet, mert fekezni is kell meg jo iveken venni a kanyarokat;))) Vagy hardcore sim-es, es ahoz kepest sem tokeletes, de nem is arra keszult.
Szerintem azert meglepoen jo lett az iranyitas, az AI-val egyutt ami nagyon fontos. En kicsit el kezdtem bizni a Codies-ben, mert a TRD1 es a sok hulladek CMR utan a TRD2 hasznalhato lett. Valszeg figyelik a piacot, es latjak hogy egyre nagyobb igeny van a "normalis" autosjatekokra. Az utobbi idoben azert eleg nepszeruek a nonprofit vagy "egyemberes" fejlesztesek (LFS, netKar), a "regebbi" szim-enginenekhez keszult MOD hegyek (NR2003, F1C), az "igazi" parameterek altal keszitett liszenszelt dolgok (GTR), es a szinte mar csak szim-fizikai, moder-enginenek keszulo "autosjatek alapok" (First(?!), rFactor) stb.
Az uj megjelent kepekbol (GT sorozat) es a motorhangbol itelve vagy csak kovetik a "divatot" vagy tenyleg komolyan gondoljak.