Kinek mi a véleménye errõl a mûsorról? Minden jöhet, ami nem csak az autókkal kapcsolatos, hanem a mûsorral is egy kicsit. Különben a másik topic miatt zárás lesz :))
Jobb mint a konkurencián lévõ nemistudom mi a neve
Hát az biztos. Zellergyökér Kata meg a többiek. :)) De a ripacs trabikirályos csávó mûsorát is lemossa :)
összes autós mûsor jó (nagy különbség nincs), valamelyiket lehet nézni neten is
Egy kis konkurencia szidás :) Azért a Hummer H2, és a 360 Modena tesztelésénél elõforduló mondat nem túl jól sikerült: ,,Ezt ki kell próbálni mindenkinek" ---> Köszi :))
Tényleg nem tudja valaki, hogy mikor lesznek új részek végre, mert azért elég hosszú az a téli szünet.
Azért a K?váry Barnáék sem maradnek el sokkal mögöttük, ez biztos. Meg egy kicsit más szemmel nézi az autókat a Barna. Nekem néha jobban tetszik a START, mint a Total Car. Meg a Total Car-ban bemutatnak olyan gépeket is, amik senkit sem érdekelnek. Traktor? Ha akarok látni, akkor átmegyek a szomszéd faluba. Lánctalpas munkagép? Ki a tökömet érdekel? Én olyan autókat, illve motorokat akarok látni, amiket esetleg megvehetek én is, meg olyanokat, amikröl csak álmodik az ember. Ez kell. Egy traktorról nem álmodik normális ember, csak az, aki sonkás rágót kér a boltban vazze. Érted, nem? Na ennyi lenne.
"Mutkor kiegett egy barnardhegyim... nekirohant a Genfi tonak"
Laaal :D
a viasaton lévõ autós magazin egy röhej... erõltetett poénok... Az is vicces volt amikor a logan-t tesztelték, fikázták összevissza (egy erdõben lévõ fapaddal mérték össze) aztán a végén meg halálra dicsérik... szar. Total Car Jó :)
A Logan tesztnél ha jól tudom, akkor a Bazsó is elöször fikázta, aztán meg alig akarták visszaadnia kocsit. Nem? Na mindegy. Mindenki azt nézi, ami neki tetszik. Vannak müsorok, amik az autó pozitív oldalát helyezik elönybe (RTL-Klubos nemtommi), és vannak olyanok, amik teljesen semleges nézópontból világítanak rá a tényekre (TV2, Viasat3). Ök a véleményüket mondják el egy autóról, és nem a használhatóságát tesztelik. Itt már embere válogatja, hogy ki mit néz, és nem érdemes fikázni egy másikat. Attól, hogy te egy rossz válaszra azt hiszed, hogy jó, még nem lesz jó. Vágod? Hiába akarnám mondani nektek, hogy ez ezért jobb, az meg azért, mert úgyis mindenki a maga hülye feje után megy. Ez így van. Én mindegyiket nézem, mert nincsenek egy idöben. Kaja közben, kaja után. És mindegyik tetszik!
Az autómánia annyira nem rossz, csak miután lemegy egy teszt, ugy érzem mintha nem tudtam volna meg megfelelõ dolgot az autóról. Mármint igy lényegesebbekrõl. Egy kicsit zavaros az is. A legutolsó amire emléxek, az egy robogó teszt volt, ami annyiból ált hogy megjött a motoros csóka a robogóval, leszált, köszöntek, beszélgettek a müszerfalról, a tükrökrõl meg a csomagtartóról és ennyi. Viszont van amikor túltúltúl sokat akarnak mondani egy autóról.... Viasatos mûsor szvsz egy total car koppintás akart lenni.
A Viasaton láttátok a BMW 1-es tesztet?? NO COMMENT Kõváry --->ÉN :))))
azaz :D a csajszi az rtl-en épp egy kék renault kangoo-t "tesztelt":
-igen jó kis kék, de én megyek nyaralni horvátországba és oda repülõvel megyek, de biztos ezzel is el lehet menni horvátországba. azért jó a toló ajtó, mert igy nem hagyunk árulkodó kék nyomot a mellettünk lévõ kocsi oldalán amikor kinyitjuk! nagyon jól megy, de ennyi pénzért már el lehet menni horvátországba is nyaralni, én is oda megyek. nagyon szép autó és kényelmes is,a kék szin is jó rajta, ajánlom mindenkinek, én pedig most megyek horvátországba! sziasztok!
Igen, az egy koppintás, de nem lett annyira rossz. Mint mondtam, néha jobbban bejön, mint a Total. Embere válogatja. Én úgyis inkább motoros vagyok, az autók csak azért érdekelnek, mert azokban is van motor.
Tényleg, mit szólsz ehhez az új hidrogén alapú anyaghoz? Ez lesz a jövö üzemanyaga? Vagy nem érdemes vele foglalkozni? Hm?
egy ideig autómániát is néztem, de katasztrófa. mutatták benne - pontosan nem emlékszem - vagy az imprezát, vagy egy evo lancert, és gyök kettõvel kanyarognak a macskaköves utcákba, meg a tárolórekeszekrõl beszélnek. bah. totalcar nagyon jó, de gyanús, hogy most márciusig ismételgetnek. mi lesz akkor? márciustól júniusig tesztelnek, aztán szeptemberig meg nyári szünet lesz? ez azért luxus... ha megunták, lépjenek le, ne ismételgessenek doszt.
ja és persze a fél perces "tesztek"-et körülöleli 5-6 perc reklám, és az a narancssárga bejátszás azzal a hülye zenével amikor egy poligon kocsit forgatnak :)
Meg az autómániában az a sok mûszituáció minek? (pl.: átülnek egyik autóból a másikba, meg amikor a múltkor a Répa Katát a csávó piszkálta, hogy hogyan vezet, nagyon mû volt) Meg olyan, mintha csak a prospektusokat olvasnák. Pl. a múltkor az Octavia 2,0 TDI 6 vagy 7 literes fogyasztása, ne röhögtessenek már.
A Totalcarral mostanában (már egy éve) az a bajom, hogy amikor Winkler, vagy Bazsó az autó egyes részeirõl beszél, például mûszerfal stb, akkor is az arcát mutatják regeteget, a kamera csak véletlenül téved a kitárgyalt részre, akkor is csak pillanatokra. Hol vannak már a régi szép idõk, amikor az utolsó sorját is bemutatták, és annyit néztem az autót belülrõl, hogy szabályosan megszoktam a teszt végére, mintha én ültem volna benne. Mostanában szeretik magukat mutogatni a srácok és ez a sok ismétlés is gázos.
Az Autómánia kritikán aluli színvonala kezd elviselhetõvé válni, elõször nagyon érzõdött, hogy majmolják a Totalcart, de mostanában megtalálták a saját stílust, ami persze még mindig kevés a Tv@2 adásához képest. Nagyban köszönhetõ ez a mûsorvezetõnek, aki egyáltalán nem hiteles, azt sem nézném ki belõle, hogy egyáltalán tud vezetni. Semmi lelkesedés, rajongás az autók iránt, szenvtelenül felolvassa a katalógust. A motorokat tesztelõ faszi nem való képernyõre, Répa Katát meg borzasztóan megrépáznám :P
A Viasatos mûsor nagyon ambivalens, amibõl legjobban az az érzet marad meg, hogy nézek 2 "hülyegyereket" akik beszabadultak a játékboltba.
Pedig annak, csakúgy mint a többi újgenerációs dízelnek, annyi a fogyasztása.
Próbáld meg kihozni belõle a 6 litert, megnézném mennyivel kéne közlekedned vele, hogy sikerüljön. Épp az a bajom, hogy az idióták csak a gyári adatokat olvasgatják a mûsor alatt, és nem tesztelnek.
Szerintem autót venni ilyen mûsorokra alapozva tilos, úgyhogy részemrõl marad a "szórakozás" mint nézõpont. Nem foglalkozok vele hogy milyen autóról/mennyire részletesen/objektíven van éppen szó, csak szórakoztasson a mûsor. Ebbõl a szempontból a Totalcar a nyerõ, második a Start, több meg nincs, az Autómánia dögunalmas.
Golf III 1,9TDI 4,2-4,5 között eszik úgy hogy küldve van rendszeresen, lakott területen kívül 140-150-es átlaggal, ha lehet menni akkor 170-190-es utazóval. Nem katalógusadat, tapasztalat. Akkor miért ne lenne elég 6 liter egy picivel nagyobb motornak?
Ez akkor lehetséges, ha folyamatosan tartod a tempót, váltások, gázadások nélkül. Mi az 1.6 TSpark Alfánk-kal mentünk 160-as utazóban, 300 km-t, 6.6l/100km. Ja, ez benzines, úgyhogy a diesel simán kevesebbet eszik. Aki érti, az tudja, miröl beszélek.
Mondjuk szerintem ez a 4.2-4.5 egy kicsist azért kevés, ha TDI. De nekem nincs se turbós, se diesel-es autóm, úgyhogy a tulaj tudja...
Total Car-ban miért nem mutatnak tuning autókat? Vagy az nem érdekelné a népet? Vagy mi van?
Egy Lupo 3L eszik 4 litert, ha nincs speciális üzemmódban. Mert csak ezen üzemmód után érhetõ el a 3 literes fogyasztás, így is nagyon óvatosan kell vele menni, hogy elérd. Nem hogy 170 nel egy hámas Golf (súlya is 2x nagyobb). CVD te kezdesz megzakkanni nem? Egy Golf III TDI (90 LE, vagy tévedek, mert nem biztos) viszi egyáltalá a 190-et? :)
Egyébként egy Focus 1,8 TDCI (115 LE) fogyaszt 6,2-t normÁlis mindennapi használat során. Ehhez jön az 1-2 száz kg-mal nehezebb 2,0 TDI Octavia (+25 LE). normál használatnál 7 liter alá nem hozod ki (város, országút) Mellesleg mindenki autópályával jött elõ, amikor én vegyes fogyasztásra gondoltam.
Ha jó idõ lenne akkor azonnal tisztázhatnánk a dolgot, így adós vagyok addig egy képpel (le tudnám fotózni a mûszerfalról az utolsó 100 km átlagfogyasztását). Jelenleg áll a gép, nem fekszik neki ez az idõ. De hogy eloszlassak pár tévhitet: - nem kezdek megzakkanni.:) - a súlya 1100 kiló, tehát messze NEM kétszerese a 830 kilós Lupo-nak. - 110 lovas, nem 90. 90 ló az elsõ szériás benzines 1.6-os volt. - a vége olyan 220 óra szerint(215-ig volt eddig hajtva), 180-190-ig még határozottan jól húz. - Nem azt mondtam hogy 170-190-es átlaggal, hanem ha lehet menni, akkor ennyivel. (írtam hogy mekkora az átlag lakott területen kívül, és számoljuk bele a lakott területeket is.). Tranzitutakon jár sokat, nagy (teher)autó forgalomban, úgyhogy tartósan nem lehet ennyit menni vele. Egyébként legtöbbet 130-140 között jár, itt ötödikben bõ 2ezret forog a motor, talán érthetõ miért eszik keveset. - Attól hogy turbós nem többet eszik, hanem inkább kevesebbet (nem véletlenül turbós a legtöbb teherautó is, ahol számít a kisebb fogyasztás). Nem forog többet a motor, csak hamarabb felveszi a fordulatot, így kevesebb üzemanyag kell a gyorsításhoz. De majd a fénykép beszél, anélkül nem mennék bele a témába mélyebben mert megint az lesz a konklúzió hogy távolról mindenki jobban tudja, én meg le leszek ugatva mint Golfbuzi.:)
nem baj, ha beleszólok? if DE then goto #nextmessage;
a katalógusadat ezekre a TDI motorokra 3,9 lityó 90-nél. Ismerõsöm BX-ével is kreáltunk már 5,5 L/100 km-es adatot, öt személlyel, vegyes használatban (volt benne egy pesti szakasz, kis heegymenet, és autópálya), habár ott a katalógusadat egy literrel magasabb volt... 150-160-as tempónál max. úgy tudnám elképzelni, ha folyamatosan ennyivel mennél, valaki mögött, hogy törje elõtted a levegõt, akkor talán beérné ennyivel. De vegyes használatban, gyorsítva-lassítva - szerintem itt még nem tart a technika. Nagyon jók a VW TDI motorjai, de ebben szvsz van egy kis túlzás.
Teljesen logikus amit mondasz, attól eltekintve hogy nem 150-160-as tepóval kell számolni hanem kevesebbel, ha az átlagot veszük. Van benne annyi is amit te írsz, de sokszor kilométereken át kell araszolni teherautók mögött is. Másrészt meg semmi okom nincs túlozni, ha akarok akkor mondhattam volna 5-6 litert is, az is belefért volna az alaphelyzetbe mely szerint egy 2.0TDI motor beéri 6-7 literes fogyasztással. Csak ebben az esetben igaz lenne a "túlzás". De majd a fényképes bizonyíték tisztázza a helyzetet.:)
"- Attól hogy turbós nem többet eszik, hanem inkább kevesebbet"
Ha ezt tényleg így gondolod, akkor nem értesz a turbókhoz! Hogyan lehet több eröt kihozni a motorból? Ha több üzemanyagot porlasztunk el. Mi is kell hozzá? Mi is kell az égéshez? Üzemanyag + oxigén. Akkor juttassunk be több oxigént! A turbó a kipufogógázt felhasználva túlnyomással juttatja az oxigént az égéstérbe! Ezzel együtt több üzemanyag kell a motornak, többet fogyaszt! (Mert ha csak oxigént kap a motor,akkor tolhatod hazáig!) Vágod? Megvette apu a járgányt, hogy játsszál vele, mi? Nagyon jó... Szerinted egy 900 Hp-s Supra-ba azért raknak turbót, hogy ne egyen annyit???!!!! Ha tehetnék akkor egy egész benzinkutat mögé kötnének, hogy el tudjon menni a szomszéd utcába, mert a turbótól kajak megnõ a fogyasztás!!! Érted? És még neked van turbós autód? Vazze... Legalább tudnád, hogy mi az a csiga alakú játékszer a kocsidban!!!
Ez tényleg idióta. Turbóval kevesebbet eszik, mi? Inkább te eszel kevesebbet, mert több pénz kell benzinre, ha van turbód. Már kínomba röhögök, ez eddig felülmúlja az eddigi fórumon látott baromságot, ez eszméletlen, beszarok (erre nem lehet találni szavakat)
A suprát gyorsan felejtsük el, hagyjuk a versenyzésre/gyorsulásra való kocsikat, maradjunk az életszerû példáknál. Nézzük elõször a gyorsulást:Abban igazad van hogy a turbós motor több üzemanyagot eszik gyorsításhoz mint a sima. Csak épp a turbós sokkal könnyebben és gyorsabban éri el a kívánt fordulatot mint a sima (tehát "rövid" ideig eszik többet, míg a szívómotor több ideig zabál, így simán megeszik több üzemanyagot, fõleg ha a sofõr nem figyel a fogyasztásra, folyton padlót nyom hozzá, így az üzemanyag egy része feleslegesen fogy). Egyenletes sebességgel haladás: a turbós motorok erõsebbek, így ugyanakkora sebességgel való haladáshoz alacsonyabb fordulatszám is elég, vagyis kevesebb üzemanyag. Persze itt is bejátszhat a turbó miatti magasabb fogyasztás, csak még mindig gazdaságosabb a szívónál. De hogy gyakorlati példát is hozzak (nem volt egyszerû, alig találtam olyan autót amit árulnak szívódízel és turbós motorral is, és még ez se tökéletes), a VW Caddy 2.0 szívódízel 5,3-at eszik 100-on (gyári adatok), az 1.9-es TDI testvére meg 5,1-et. Nem kellene az alig kisebb, de turbós motornak legalább annyit vagy többet ennie mint a simának, ha neked mindeképp igazad van? Ja bocs így utólag hogy nem a te stílusodban válaszolok, de szeretem értelmes embernek hinni magam.:)
mégmielõtt folytatnád a nagyívõ okosat megsúgom hogy PÉLDÁUL régebbi Saab-okban is kétféle turbós volt. 1 teljesítményt növelõ szériával 2 fogyasztáscsökkentõ szériával
továbbiakban elárulom hogy a titok nyitja a töltõnyomás, nyitófordulat, betöltött levegõ tömege, de ezt biztosan te is jól tudod, ha így fölényeskedsz. Mindemellett sokat elmond a dolog, hogy Suprával hasonlítgatsz ami megint egy külön kategória.
Te meg nyalod a seggét! Ja, nem! Csak turbóval kevesebbet eszik!
Anya akarok egy kocsit turbóval,de csak azér, mer az kevesebbet eszik! Lécci! Naaaaa!
Ti vagytok az okosak, csak én vagyok helikopter! Vágom én! Én is azért fogok ilyet venni, mert nem akarok pénzt költeni benzinre!
Egyébként te mi tudsz rólam? Mi az,hogy 50X annyit dolgozott érte? Ki vagy te, mi? Nem hinném! Én egyedül élek már nem is emlékszem mióta, mert árva vagyok. Hét éve! Te gyökér! Te is magadra voltál utalva tizenévesen, ugye? De már megtanultam itt, hogy turbóval kevesebbet eszik az autó. Logikus! Én is, ha gyorsan futok, akkor hamarabb elérek oda, ahova akarok, és nem is vagyok annyira fáradt! Ez teljesen természetes, nem? Így lett kitalálva!Nem?
Bocsánat, ha egy kicsit erõs voltam, de így jött ki! És ha valaki megpróbál arról meggyõzni, hogy turbóval kevesebbet eszik az autó, akkor mindig ilyen leszek! Bár igazad van, én motoros vagyok inkább, és lehet, hogy csak a motoroknál eszik csak többet? Vagy mi a fasz? Ti tudjátok, ti érzitek, de minden ellenetek szól. Én csak tényeket, és tapasztalatokat közöltem
Fifi! Te meg egy kicsit azért gondolkodjál, mielõtt leírod a dolgaidat! Én suli mellet dolgozom, hogy tudjam fizetni az albérletet egyáltalán, még jó, hogy az egyetemem államilag finanszírozott! És te iS hidd el, hogy turbóval többet fogyaszt az autó, nem számít mennyit is dolgoztál érte! Meg tudod mennyi a 150-es átlag? Ilyet senki nem csinál, csak a motorosok.
Jól belenyúltál, mert külön lakom fõsuli melett dolgozom, és motoroztam eleget ahoz hogy tudjam mi a 150-es átlag...De hogy én semmirõl nem akarlak meggyõzni az biztos. Ja és csak hogy gondolkodjál kicsit: nem tizenévesen, de 20éves koromtól magamra voltam utalva, ráadásul külföldön...
Mondjuk hülyeség volt 150-es átlagot mondani mert az tényleg nagyon sok. Attól függetlenül, hogy tényleg 150-el járnak azzal a Golffal és asszem bõven 200felett tud...
Megint egy felesleges hozzászólás. Én továbbra is tartom hogy ehet kevesebbet turbóval az autó ésszerûen használva, közútról volt szó és nem versenypályáról. De a fikázással ne tereljük el a szót, továbbra is ki kellene magyaráznod pár dolgot: - Caddy példa. Azóta utánaszámoltam, a turbós kevesebbet eszik még ha le is osztjuk (1968ccm/5,3l, 1896ccm/5,1l) ugyanabban az autóban, hogyan lehetséges ez? - hogy belevegyük fifi példáját is, hogyan lehetséges hogy fogyasztást csökkentõ okból raknak turbót egy autóba? Próbáld meg ezeket megérteni, és gondold át a valószínûleg FnF/NFS:U/Tuning&Stereo forrásokból építkezõ álláspontodat. Majd ha ezeket kimagyarázod, akkor lehet(ne) igazd, és akkor lehet nagymellénnyel okoskodni.
dízelnél maradva, a motor nem gazdaságosan mûködik, koxol/nem elégett anyag távozik/, több levegõt bejuttatva tökéletesebb égés, nagyobb motorhatásfokot érsz el. És tekintve hogy a turbó és az adagoló között összeköttetés nincs/újabbakban lehet ezt nem tudom/, ELMÉLETILEG egy bizonyos használati szinten kevesebbet fog enni. Hangsúlyozom ezt dízelre mondom, mert ebben vagyok otthon, tehát errõl a technikáról beszélek. Újabbaknál könnyen lehet hogy nem így van. De hogy a r3alitások talaján maradjunk Golf III szívódízel júzer szerint a kocsi 6-6,5 et eszik, míg GolfIII TDI /nem Cvd/ 4,5 - 5,5. Akkor?
fogyaszást csökkentendõ okból IS rakHATNAK bele...
szvsz jó, hogy ismételnek, legalább látom azt is, amit nyáron "egyéb elfoglaltságaim miatt" elmulasztottam. A Saab 96-os pl. nagyon tetszett, egyáltalán nem a hatvanas éveket idézi...
A Net-röl le lehet tölteni a total car adásait, úgyhogy ne ismételgessenek!
Én most Top Gear-t és Fifth Geart nézek amíg nincsen új TC, de lassan azok is elfogynak, úgyhogy adhatnának már új adást
Még mindig jobb, hogy ismételnek, mintha Autómánia szintû autós magazinnak látszó mûsorszerû idétlenségeket nyomatnánank, a Startról nem is mondok inkább semmit.
Autómánia tényleg vicc, fõleg a mûsorvezetõ miatt. Az az ember nem tud normálisan beszélni..
Nem értem a lényegét, vagy hogy mi a picsát akarnak ezzel a R*L Klubb-on. Ez nem színvonal. Egyszerüen nem köt le az, hogy atom betanulja a szöveget, aztán mint egy gép, elmondja nekünk. Ha ezt akarom,akkor elöveszem a kurva kézikönyvet, és felolvastatom a 8 éves unokatesómmal, aki még pont úgy olvas, mint egy robot. Vazze...
Elalszom a pofázása közben! Hihetetlen, mennyire nem szimpatikus ember. Már csak a nézése is olyan felsöbbrendü. Kis köcsög! Azér mer benn van a TV-ben? Látszik rajta, hogy ezt munkának tekinti, és érdektelenség tükrözödik az arcán. ("Mindegy mit hogyan mondok, úgyis felveszem a zsét"-arca van!") Nem? A két másik adásban azért el tudok lazulni, és nem kezdem egyre erõsebben szorítani a kezemben lévõ távirányítót, mint ennél a gyökérnél!
Most nem a Totalcarról beszélünk? Letöltöttem egy elég régi adást, amelyben a kispolákot boncolgatják (mániám)... az a cabrio valami nagyon durva!
Mivel a TotalCar szünetel, nincs mit beszélni róla. És ennyi tökéletesen megfér ebben a topicban...