(IGN) Empire Earth és Empires: Dawn of the Modern World alkotásai után Rome: Total Warra és Praetoriansra emlékeztetõ stratégiai háborúzós játékot fejleszt a Stainless Steel Studios. Hatalmas csaták és tengeri ütközetek várnak. Üdítõ képek büntetnek. IGN inzájderek letölthetik az elsõ trélert is. További fotók itt. Róma, Görögország, Perzsia és Egyiptom erõivel száguldhatunk masszív harcokba. 80 féle egységet vezénylünk. Ostromgépek, lovasság és természetesen a tengeri flotta nagy szerepet játszanak, úgymint a nemzetekre jellemzõ speciális egységek. Hajókat különféle csapatokkal lehet megtölteni, ahogy a támadó stratégia megkívánja. Beugorhatunk különleges képességekkel rendelkezõ hõseink testébe és Nézdahátam kamera beállásban részt vehetünk a brutális harcokban. Talán a videóban látható porvihar az egyik hõs mitikus erejének megnyilvánulása, akik személy szerint a következõk: Julius Caesar, Germanicus Caesar , Cleopatra, Ramses the Great, Achilles, és Alexander the Great - magyar hangja Nagy Sándor. Multiplayerben képzeljétek el a hõsöket és a körülöttük tomboló hadsereget.. Elképesztõ látványt a TITÁN 3D motor garantálja. A zsoldosok és az elefántok lélegzetelállítóan néznek ki. Animáció minõsége non-plusz-ultra! Állítólag jobb mint a Rome: Total Warban volt! Egyelõre nem tiszta, hogyan zajlanak a hadjáratok, mert a videón körökre osztott harcnak nincs nyoma. Gazdaság irányítás tekintetében toborozhatók kézmûvesek, kovácsok, különféle mesteremberek, és tanácsadók, hogy segítsenek a civilizáció mûködtetésében. Eddigi anyag alapján a Rise & Fall mega-impresszív!
amugy ez szvsz nagyon nem rome-ra fog hajazni a gamespotos interju alapján hanem egy szabvány aoe klón lesz összetettebb/jobb formáció kezeléssel, ostrommal és tengericsatával
Alacsony lesz a gépigény, az összes többi "coming soon" :)
Megszûnik a Stainless Steel Studios?
Barny, 17:25 - Játék: Biznisz
(Shacknews) Egy, a címben említett fejlesztõcég (állítólagos) korábbi alkalmazottjától származó fórumbejegyzés szerint bezárja kapuit az Empire Earth-öt fejlesztõ stúdió. Akárhogy is legyen, a hivatalos honlapja nem elérhetõ az SSS-nek néhány napja. Egyelõre nem ismeretes, hogy a Rise&Fall névre hallgató aktuális játékuknak mi lesz a sorsa. Utóbbinak a megjelenését 2006 elejére datálták korábban.
info: Hardwired
Hát ha meg is szünik remélem eme isteni game nem vész kárba.
Azt már talán mindenki hallotta, hogy fájó szívvel bezárja kapuit a Stainless Steel fejlesztõbrigád. Felmerült a kérdés, hogy mi lesz ezek után a reményekkel teli Rise & Fall: Civilizations at War-ral? Nos a dolog úgy áll, hogy a fejlesztés majdnem kész, már csak az optimalizálás lenne hátra... Viszont a Midway nem finanszírozza tovább. Hát, tudjátok, a remény hal meg utoljára. Még a héten várhatóak a további fejlemények.
info: Gamestar
Peddig isten gamenak tünik :::::::::::)
Ha ennyire kesz egy jatek, tuti hogy valami kiado ra fog ugrani :)
Hogy öszintén megmondjam, én még mindig az empires dawn to modern world-el játszom, mert olyan gyönyörû grafikai megoldásokat azóta sem találtak ki, nem beszélve arról, hogy kb. 2000 ( kétezer!) ember/ játékos ( barátnõmmel ketten nyomjuk LAn-ba, nálunk nincs vita, ha lenne " na gyere bazze, nyomjuk le!":-) Tehát négyezer ember még mozoghat a pályán, az agyonsztárolt ratyi-gagyi AOE3 meg 200 embernél magába fordul. De! Amikor megláttam ennek a játéknak a képeit-videóit....hát....kiskorúak szemet becsukni - elélveztem:-) Hihetetlenül gyönyörûûûûû! Ha grafikailag "csak" azt tudja, mint az EDTMW , és enged engem 2000 embert csinálni, akkor még ha 20 000Huf-ba kerül is, veszek belõle kettõt! komolyan mondom, ha kell, almát eszem fél évig! ( pedig utálom, de ocsú:-) Tényleg, egy kérdés: Nem jáccódik valaki az EDTMW-el? Meg lehet valahogy trükközni a Net-es játékot?
Üdv: Péter
Rise & Fall - tovább megy a fejlesztés
[2005-12-03 @ 09:01 - Mantis]
A Midway a mai napon foglalt állást a Rise & Fall: Civilizations at War és a Stainless Steel Studios ügyében. Mint az köztudott, a fejlesztõgárda különbözõ okok miatt felbomlott, így e remek játék fejlesztõk nélkül maradt. A Midway ma hivatalosan is véleményt formált. A szerencsétlen történesek ellenére a Rise & Fall munkálatai folytatódnak, a játék mindenképp megjelenik, méghozzá az eddig tervezett idõpontban, 2006-ban! Továbbiak hamarosan... Thanks WP.
info: Gamestar
Hát gondoltam hogy nem haggyák kárba veszni király!!!!!!!
Kár hogy a BlackIsle-VanBuren már nem volt ilyen szerencsés :(
Most esett szó a rome:total war topicban a játékról, és oda offoltam egy nagyot....bemásolom ide is, kívncsi vagyok mit szóltok hozzá..
Hát végignéztem a hivatalos oldalon elérhetõ trélereket...
Hááát. Nem vagyok meggyõzve.
Olvstam olyat az oldalon hogy jobb mint a rome. Hát ez nagyon nem így néz ki.
Elõször is túl színes. Korhûségnek nem sok nyomát láttam (tény hogy a rome sem teljesen korhû, de azért élen jár a témában..), nagyon úgytûnik hogy inkább fantasy felé viszik el a dolgot. Amikor én harcolok generálisként az nagyon lol. Rohanok és vagdosok. Meg sem közelíti a komolyabb hack&slasheket. A stratégiai részérõl nem sokat mutattak sajnos. Van egy olyan érzésem sajnos hogy ez a része gyengus lesz... LOL a naval combatos trélerben asszondja: fully realistic. Hát szerintem fingjuk sincs hogy mit jelent ez a szó mert a hajók, hogyismondjam, viccesen mozognak.
Abból amit láttam nekem az a meglátásom, hogy az alapkoncepció nem rossz, és ha nem lenne a total war széria valószínûleg nagy siker lehetne, de így.
Ugye tudjuk, hogy ha valami egyszerre 2 dologban akar nagyot domborítani, akkor két eset lehetséges: vagy mindkét része elbukik, mert csak másolnak máshonnan(mert egyszerre két különbözõ dologra nem igazán tud fókuszálni az ember...), és azthiszik, hogy ha simán egyberakod akkor hûdenagyonkirály lesz. Vagy az egyik része szar lesz mert egyszerûen nem tudsz egy motort megírni, hogy egyszerre jól (több mint jól) lásson el két különbözõ szerepet: TPS harc, és RTS írányítás, formációk, realizmus. Sebzésrendzserrõl nem is beszélve. Romeban harcra közelítve viccesen néz ki a dolog... a sebzésrendszer külön ilyen rtsnek megfelelõen van alakítva. De ugyanez a rendszer már nem megfelelõ egy tps hack&slashez....
(Shacknews) Néhány új screenshottal karöltve a Midway fellebbentette a fátylat a Rise&Fall: Civilizations of War játék további sorsáról. A valósidejû stratégia lassan rossz ómenné válhat, ugyanis az eredetileg a fejlesztést végzõ Stainless Steel Studios bezárta kapuit. Most a Midway egy felszámolás alatt álló belsõs stúdiójára bízta a munkálatokat, név szerint a san diegoi csapatára. Ez a részleg dolgozott többek között a Gauntleten, George Romero nemrégiben kiadott "hattyúdalán", mely után tisztázatlan körülmények között távozott a Midway-tõl. A játék júniusban kerülhet a boltok polcaira.
nah én belenéztem gyorsan, majdnem minden high-on, ati 9700 pron, egy hangyányit néha beszaggat, de szerintem gyönyörü lesz, marha jo hogy bele lehet ugrani a fõhõs bõrébe(nálam cleopátra), gyönyörüen kaszaboltam széjjel romai egységeket, aztán átváltottam ijjra, hogy a túlpartról leszedjem a toronyból az ijjászokat...szal 10 perc utáni vélemény
Nagyon jó game csak ha heroval tolom közeli nézetbe nagyon könnyû mert kb 50embert lekaszbolok 1 perc alatt és szinte nem is sérülök. Graf nemrossz fõleg a víz.
Kiprobáltam hát ettöl féltem,így demo alapján teljesen egy átlag rts plussz ez a hero combat mode,hös nézetben teljesen arcade két csapás egy légios stb,meg amugyis minden rts betegség oda megyek az épülethez és püfölöm stb...persze aki ilyesmit várt az nem fog csalodni én egy total war féle harcrendszert plussz ezt a hös modot vártam hát nem ez lett,nem értem ,hogy miért nem lehet az rts-ekben egy kicsit megreformálni az egységek irányitását,pl total warban a kis kártyák alul igy könnyen kijelölhetem azt a zászloaljat amit irányitani akarok,meg én jelölöm mien formácio szerint rendezödjenek az egyes zászloaljak(formácio ittis van),egyszerre több zászloaljal lehet "arcvonalat huzni"(lenyomva egér gomb és ugy nyujtom az arcvonalat ahogy akarom)plussz elöre beállithato formáciok,stb stb.itt meg a szokásos rts irányitás,rts harc több egységgel stb.igy demo alapján nem tetszik pedig vártam nagyon :/
nemtom szvsz total warról szó sem volt itt emlékeim szerint... amugy a feketelistáról lehagytad hogy ahoz képest milyen a graf eléggé szarul optimalizált, legalábbis nekem ugytünt :/
Hmm nekem tetszene a demo, csak egyszerûen úgy akad a játék,hogy az vmi hihetelen. Hiába veszem le low-ra,meg 800x600-ra,akkor is akad. Pedig simán ütöm ezt: System Requirements: --------------------
Intel P4, 1.5ghz or AMD Athlon XP 1500 processor or greater. RAM: 512mb RAM. 64mb VRAM, 128MB VRAM recommended. Video Card: Directx 9.0c compatible, including the following: ATI 8500, All-In-Wonder 8500, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800, X300, X600, X800, X1300, X1600, X1800, X1900. NVidia Quadro 4 series, GeForce 3, 3Ti, GeForce 4, 4Ti, Geforce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950, 6600, 6800, 7800. Sound: DirectX 9.0c compliant sound card. CD/DVD: 4x speed. OS: Windows 2000/XP. (Már csak a kivácsiskodókmiatt is veírom :) ).Volt vki másnak is problémáka?
Nekem is akadozik kozepes graffal, a vidkarim gyenge ehhez a gephez. Nekem tetszik a demo. Imadom az okori kornyezetet (RTW rulez). A hajozasi megoldasok kifejezetten tetszenek (hajon kepzes, tengeri utkozetek fajtai), es persze a hero mod is erdekes. TW sorozat ota egyre kevesbe kedvelem az ilyen kuldetesalapu RTS-eket, de ez eleg egyedi lesz. A tomeges csatak eleg iranyithatatlanok, ha tobb fajta egyseg van, mindenki ossze-vissza kavarog. ijjaszok meg healerek mennek elore kozelharcolni, stb. Azert en nem birtam abbahagyni, amig vegig nem vittem minden lehetoseget a demoban :)
Egy sima driver frissítés megodldotta nagyjából a problémát,pontosabban most már szépen megyeget . Engem nagyon emlékeztet egy régebbi játékra: Joan of Arc-ra. Abba is voltak hõsök+hadsereg.Szerintem ua. fejlesztette mindkettõt. Csak abba inkább a hõsökön volt a hangsúly szerintem, itt meg inkább a stratégián.