Holonet Biographies-ben olvashatjuk,hogy Satele Shan minden idõk legfiatalabb Jedi Nagymestere.
A Hope cinematic trailerben látható jedi consular hölgyön pedig látszik,hogy nagyon fiatal.Ki lehet még ilyen fiatalon ilyen magas képzettségû aki szembe tud szállni az egyik legerõsebb Sith,Darth Malgus-al?A trooper Harron Tavus-al még le is vannak fotózva együtt, de akkor a cinema-ban egy másik consular-trooper párost láthatunk akik szintén nagy tudásúak?
Elhiszek én mindent.Ezek szerint van egy szintén fiatal csaj aki pont consular és szintén nagy erõ képességekkel rendelkezik és neki is van trooper ismerõse és idõben is Malgus korában él... Satele-Harron Tényleg kit is láthattunk akkor cinemaban ha nem õket?
Egy kicsit el bizonytalanodtam hogy melyik kasztal kéne majd kezdeni, eddig ugy volt hogy vagy sniper-es, vagy pisztolyt használó bounty hunter lesz az elsõ. De egyre jobban vonz a sötét oldal. ^^ A warrior jobban tetszik mint a másik. (darabolni jobb :D). A warriornak már tudjuk a két alkasztját. Szóval az egyik egy páncélos emberke sok életel, mig a másik kevesebb életel, de jobb sebzésel? :S
K*csög bioware. Miért jelentik be a játékot 5 ével a megjelenés elött? :(
Szerintem ez a companion dolog, hasonlóan lesz megoldva mint Guild Warsban a Herok
Nagyon jó az a könyv.Már vagy 15 évvel ezelõtt olvastam Thrawn Fõadmirálist,asszem A Birodalom Örökösei a könyv címe.
Idõben Dark Sidious bukása után történik.Birodalomnak 10 vagy 12 Fõadmirálisa volt,közülük csak Thrawn van még aki vezeti a megmaradt birodalmi flottát ami még jelentõs.Luke Skywalker vadászik rá.
Thrawn -aki valóban Chiss race-ezért is örültem a bejelentésnek,hogy játszható faj-talál olyan apró termetû férgeket ami kioltja az erõ képességeket és az erõ használó nem tudja használni ezen képességeit a férgek közelében. Választ kapunk arra is,hogyha a Császár és Vader megérezték Skywalker erõ képességeit akkor miért nem találtak rá Yodára.Olvassátok el könyvet nagyon jó.
Apropó az Imperial Agent kaszt nem erõ használó de szintén úgynevezett erõ érzékeny kaszt.Megérzi az erõ használók jelenlétét.Ezért alkalmas Jedik felkutatására,likvidálására.
A játszható fajokkal kapcsolatban,nem hiszem,hogy minden faj mindkét faction-nál inditható lesz.Nehezen tudok elképzeli köztársasági oldalon Chagrian vagy Chiss fajt.Ahogy birodalmi oldalon is furi lenne Mon Calamari-val rohangálni.
Jah,olvastam sajnos és nem emelte az élményküszöbömet
A kompaniont tudjuk gearelni,szinteket lép,lesz jelleme(dark/light)ezt befolyásolni is tudjuk,a skill fejlõdését nem befolyásolhatjuk,több is lehet de egyszerre csak egy lehet aktív.Vagyis két egyforma kompanion -ahogy játékos sem- nem lesz.
Ez jó lehet mindenhol kivéve PvP-ben.Ugyanis egy tápos játékosnak valószínûleg a kompanionja is tápos lesz.Még nagyobb elõnyt szerez casual játékossal szemben.Így lehet,hogy némelyik kompanion erõsebb lesz mint némelyik játékos karija.
Amit nyilatkozott,hogy "bármikor lehet õket használni" Mondjuk egy 10Vs10 bejelentkezõs PvP-ben egyik oldalon elõhívnak 10 kompaniont másik oldalon meg csak 6-ot akkor mi van?Ezért nem hiszem, hogy PvP-ben nem lesz korlátozva használatuk.Totál anti balance lenne.
tényleg évek óta nincs egy valamirevaló ûrhajó szimulátor......mondjuk egy X-wing-et dx11-el megnéznék! mekkora volt mikor az endoor-i csatát kellett megismételni az ûrben a smugler1-el áhhhhh
"Right now we are assuming that you are using your companion character. If you don’t use your companion you will be at a big disadvantage because all the DPS that your companion would be doing isn’t going to be there. So there is no point to not bring your companion character, unless you want to challenge yourself by not bringing him around."
"Can companions replace player characters 1-for-1 in a group situation? - No. If you’re in a four-man group, then each of those players has their own companion."
"Will companions be limited to specific parts of the game such as the open world, instances, Warzones, or can they be used at any time? - Currently we have them being able to be used at any time."
A kompanion rendszert én eleinte elleneztem de ha belegondolok elõny lehet.Kiegészíti karinkat vagyis ha én healert indítok ráadásul mondjuk full healre fejlesztem akkor jól jöhet egy DPS kompanion.
Healernek gondolom story questben nem az a feladata,hogy DPS-t toljon de azért lesz aki megakarja akadályozni akármivel bizzák meg és jól jöhet valami DPS kompanion.Vagy DPS karinak heal kompanion stb...
Outdoor területen is jól jönne használatuk,nem csak a healernek de a tank sem a DPS-rõl híres.Így a public questeknél vagy farmolásnál õk is tudnának gyorsabban haladni.
Az,hogy War Zone PvP meg a bejelentkezõs PvP-ben lehet használni kompaniont én még mindig nem hiszem.Ugyanis kompanion annak ellenére,hogy ajánlott még mindig nem kötelezõ,csak hozzájuthatunk általa egy segítõhöz meg több questhez,rewardhoz.Már PvE-ben is korlátozták jelenlétét,mert beleszámít az insta létszámba. Limit nélküli használata PvP-ben még egy jó kaszt balancét is tönkre vágna.Még ha lehet is használni PvP-ben gondolom megkötésekkel.
A house rendszer meglepett.Nem számítottam arra,hogy a játékosoknak ilyen batár nagy ûrhajót adnak.Én egy kis 1 max 2 személyes hajóra gondoltam,ebben meg szoba,tárgyaló,raktér,kompanion...simán elfér benne egy guild is.Gondolom hajónkat is alakíthatjuk,csinosíthatjuk vagy rózsaszínûre festhetjük...
Az ûrcsata az felejtõs de még ha lesz is majd egyszer,mindent az alapjátéktól ne várjunk el.Bolygók közti területet benépesíteni ûrhajókkal meg ûr platformokkal,bázisokkal az legalább akkora meló lenne mint a bolygókat elkészíteni.Meg mellé egy komplett ûrhajó szimulátort is készíteni...
#1799 Az összterület nagy lesz.Anno belinkeltem egy fejlesztõi videót (#1653)ahol szó szerint azt mondja egyik fejlesztõ,hogy a TOR területileg és tartalmilag nagyobb lesz mint az eddigi összes Bioware játék együtt.
Szerintem a kezdõ bolygóknak nem kell területileg nagynak lenni itt még gyorsabban lépkedjük a szinteket hamar kinõjük a területet.Így a Tython,Ord Mantell(Republic) és a Korriban,Hutta(Empire)tõlem lehetnek kisebbek. A két frakció központi fõváros bolygónak Coruscant(Republic),Dromund Kaas(Empire) sem kell nagynak lenni,itt max küldi felvételekre számítok,sokan nem lesznek másik frakciokból fõváros bolygón.Meglepõ lenne Dromund Kaas-on Galactic Republic jelenlét:) A PvP terület bolygók meg a highend kariknak az end tartalom bolygók már lehetnek nagyobbak de nem feltétlenül,mert már így is sok bolygó van.A túl nagy terület sem jó,mert nagyon szét oszlik a népesség és gyérnek tûnhet a játékos populáció.
hát azért a ragkhoulok látom megújítottak lettek, hmm õk csak ott maradtak azon a bolygón:D
De, el is pusztult. Ha arra gondolsz, hogy elég zöld már, akkor csak gondolj bele, hogy eltelt 300 év a lebombázása óta. A természetnek volt ideje újraéledni. Ebben a trailerben mutatják be.
Errõl eddig nem sok info van/volt, egy márciusi interjúban az alábbi hangzott el:
"Bolygók
Állítólag hatalmasak lesznek, hiába ilyen magas a számuk (11-nél járunk jelenleg). Nagy bejárható területet, rengeteg contentet, részletes kidolgozottságot ígérnek."
Persze ez eddig csak ígéret :) Free world-re természetesen nem szabad számítani, de szerintem nem lesz gond a bolygókon bejárható területek nagyságával, eddig 11 bolygót hoztak nyílvánosságra.
nem értek valamit: nem mutatnak hatalmas területeket egyetlen videóban sem! az összes MMO-ban ilyen több perces videók mennek bemutatókor,hogy mekkora területeken lehet mozogni itt még ilyesmit nem láttam......kicsit félek túl kis mepeken lehet majd kalandozni.....van esetleg infó sacc/kb mekkora négyzetkilóméter lesz 1 bolygó bejárható része?
"Companion-ok használata több mint ajánlott. Aki egyedül szeretne kalandozni, nagy hátrányba fog kerülni a többi játékossal szemben."
Már többször volt szó róla, hogy ajánlott lesz használni mint pvp mint pve-ben de nem kötelezõ. Sõt most E3-on volt róla szó, hogy kifejezetten hasznos lesz pvp-ben is. Companiont nem teljesen úgy kell elképzelni mint egy petet még ha valamilyen szinten az is. Valszin, hogy egy 5 fõs instában nem fogja engendi, hogy mindenki + egy Companiont vigyen magával és úgymond 10-en nyomják le.
Egyelõre oda vissza megy a spekuláció még nagyon sok mindenrõl nincs is érdemi infó, felesleges komolyabb következtetéseket levonn amíg nincs valami béta tapasztalat vagy komolyabb ingame prezentáció.
A Companion használata opcionális, managementje pedig a hajóban fog történni, nyílván mint a kotorban. Botok ellen biztos, hogy nem fogsz harcolni, mert pc nélkül ugye a companion sem mászkál egymagában :) Õk egyfajta kiegészítése lesznek a pck-nek, hogy ellensúlyozza azok egyes negatívumait, ezért kap pl. a sith inquisitor egy tank role társat az elején. Persze lehet, hogy neked van igazad és szar lesz, de én egyelõre ebben inkább azt látom, hogy színesebb lesz a mind a pve, mind a pvp.
En meg nem lattam olyan mmot ahol csak petes kasztok vannak, rosszabb esetben meg botok ellen kell harcolni. Eddig arrol volt szo, hogy companionok kikuszobolik ha nem talalsz x/y rolet partiba meg segit solozasban. Ehelyett kapunk egy levakarhatatlan/nelkulozhetetlen ai karaktert :0
Mint ahogy sok más mmo-ban a pet-es class-nak ott a pet-je is pvp-ben. Miért is olyan érdekes ez?
"Because every single person has his own companion character, they do get pretty hectic. If you have an entire party against another entire party, it is almost double the number of characters because of all the companion characters running around. The way it feels it feels like a pretty massive battle because you have so many effects going off."
lol companionok pvp ben is ott lesznek
Nélküle nyilván nehézségekbe ütközne a bolygó váltás, így mindenféleképpen létszükséglet. Persze lehet, hogy lesznek rendszeresített járatok, de kinek van kedve arra várni?
Ha az univerzumba akarjuk belemagyarázni, akkor lehet elérte a csúcsot. Komolyabb elõrelépést már nem lehet elérni a hajtómûvek terén. Harcászat terén azért a bolygó romboló Halál Csillag még új a filmekben.
Ha pedig mint frencsájz akarjuk magyarázni, akkor a nagyon eltérõ technológia lehet megölné a Star Wars hangulatot és teljesen mást kapnánk, mint amit megszoktunk, ami valószínûleg negatívan hatna az egészre.
Fejlõdik az a technológia, csak nem olyan ütemben, mert már nem nagyon van hova. Gondold el, hogy a földön pár ezer év alatt mennyit fejlõdött a technológia sok-sok évezreddel ezelõtt. Nem sokat. Most azért ilyen gyors a fejlõdés itt, mert technológiai/ipari forradalom van.
De csak egy példát mondok: Malak hajókkal bombázta le Taris felszínét, Még Vaderék egy hold méretû hajóval (Halálcsillag) egy egész bolygót egy pillanat alatt felrobbantottak.
H*lye kérdés, de miért nem fejlödik a technologia? Ugyan az a technologia van benne mint a filmbe, pedig ez kb 3700 évvel korábban van. Ugyan ez van a csillagkapuba is. A lidércek is ugyan azt a technologiát használják mint 10.000 éve.
Mondjuk tõlük egy olyan állapotú betat várok minimum, mint a mostanában megjelenõ MMOk kiadás után fél évvel :D
Na igen, ha tényleg tartani akarják a 2011 tavaszi kiadást akkor kurva gyorsan el kellene kezdeni bétázni. Ha most nyáron nem indul el, akkor ez a release date felejtõs, mert bioware félkész fost nem fog kiadni az biztos.
Megnéztem itt még 1* HDba. Valóban jobb volt így. Az élõ stream rosszabb minõség is volt meg úgy néz ki a stream akadt akkor nem maga a gameplay. Van azért még mit csiszolni rajta de tényleg nem rossz. Viszont még így is kevés ez a gameplay amit eddig mutattak. Bemutathatták volna a war zoneokat, kis pvpt stb. Meg egy beta dátum is esedékes lenne már.
Ezek csak placeholder-ek szerintem, én végigmentem a WAR bétáján és a végén volt az igazi ráncfelvarrás, addig a mozgások és kinézetek is alapok voltak.
Azert van ez, mert pl. a WoW-ot is szarra egyszerusitettek, hogy a sok szerencsetlen is lassa Sunwellt, Hyjalt meg anno. Evvel az a baj, hogy aki normalis tempoban jatszott, kapott elbaszott hosszu attunement questeket, mire mindenki megcsinalta a guildbol meg az elettol is elment a kedve. Erre casual Pista latja am, hogy vaze Xy-nak van ilyen meg olyan epixe, na, hajra sirjunk kicsit. 1 honap siras, uj patch, nincs attunement - de azert aki vegigszivta az kap egy gomboc fagyit -, a bossok 20%-al gyengebbek, stb. Rendben van, hogy o is 14.99-et fizet havonta meg en is, de ez akkor is kibaszas azokkal, akik megprobaljak kicsit komolyabban venni a jatekot.
Ember! Ezt már mióta le akartam én is írni! Nagyon nagy súlyt vettél le a vállamról. Ezt a Noob-ozást, Casual-ozást mindenki teljesen negatív értelemben használja.
Pedig nem mindenkinek van annyi ideje, hogy közepes vagy esetleg profi szintre fejlõdjön.
Meg egyébként se kellene azt az embert lenézni, aki nem veti bele magát annyira a játék világába, mint mások, vagy esetleg éppen kezdõ valamiben. Itt is mindenki volt newbie egyszer. A jelszó a tolerancia!
Szerintem 10/10es játék idáig, teljesen visszaadja a régi kotor-ok hangulatát. Várom már az email-t a béta kulcsommal
Hát ez egy nagy semmi volt :S
Hát nem tudom, de ezek az animok meg úgy az egész combat hihetetlenül fapados és messze nem bioware minõség. Igaz van még több mint fél évük, de akkor is... Az a bizonyos combat fluidity, ami rengeteg embernek számít itt nincs meg. Meglátjuk mi lesz ebbõl :/
Remélem lehet majd benne fegyvereket/páncélokat tervezni. Ugy tudom hogy a galaxiba volt ilyen, de jó lenne ha szabadon lehetne "tervezni" az itemeket (föleg külsöleg :D).