Úgy tudom, hogy a hardver rész ki van szervezve (és nem feltétlenül Kínára gondolok, mert az ugye övön aluli lenne, hanem pl. a steam "saját" vr cuccára, a HTC Vive-ra ;))
A "magától menésre" refelktálva pedig a már jól ismert válaszommal jövök: 1.) a store az ő érdekük, abból élnek 2.) a support tényleg olyan néha, mintha magától menne pre-generált válaszadó motorral.
"megél munka nélkül is" :)) Jaja a Steam magától megy:) Valve játék téren egy ideje az e-sport-ra feküdt rá (DOTA 2, CS:GO), azokon is dolgozik 1-2 száz ember. Emellett van hardver részlege, stb.
Semmi nem történt kisfiam, a Valve kirúgta a forgatókönyvírót és a steam bőven megél munka nélkül is, mivel monopolhelyzetben van. And they all lived happily ever after... :P
nincs benne pénz, akármilyen furán is hangzik de nem érné meg a valvenak.
nagyságrendekkel többet keresnek a steamel mint bármely saját tulajdonban levő játékukkal valaha is fognak... ott volt a portal2 ami nagyon jó volt szépen teljesítet eladásokban + a kritikusok is imádták de még sem erőltetik a fojtatását. (left4dead detto)
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Feltelepítettem a HL 2-t plusz az Episode One-t és Two-t. Az alapjátékot és az Episode One-t minden gond nélkül kijátszottam, de az Episode Two már a legelején nagyon szaggat. A hang akadozik meg recseg, és persze a kép is akad. Még egy másik érdekes dolog, amit észrevettem, hogy minden tárgynak és élőlénynek téglalap alakú az árnyéka. Nem tudom, mi lehet a gond, mert a másik két játék simán futott.
Az Op. rendszerem Win 7 32 bites. A gépem tulajdonságai:
A rendszerkövetelmények alapján simán futnia kéne a játéknak. Ha minimumra állítok minden grafikai változót, az segít, de akkor meg a látvány borzalmas.
Tudjátok mi annak a zenének a címe amiben a zene közepén egy női hang az kérdezi hogy Gordon Freeman? Asszem Drum and Bass és magyar??? Mert a végén magyar nyelvenl énekelnek. Tegnap hallottam egy szórakozóhelyen elég érdekes volt. De már régebben is hallottam csak mindig elfelejtettem megkérdezni.
Az új Alyx tényleg borzalmas, nem tudom a legújabb Cinematicban választható-e még vagy automatikusan cseréli, szerencsére én még olyan verzióval játszottam amiben opciós volt, nekem elég volt az eredeti Alyx HD (CM11 asszem).
nekem nem igazán jött be a cinematic mod, az eredeti hangulatot valahogy nem tudta visszaadni. persze szép meg minden, a pályadesign helyenként jobb lett, mint eredetileg volt, de néhol már erős túlzásokba estek a millió effekttel, a karaktermodellek lecseréléséről meg ne is beszéljünk. alyx helyére berakni egy cicababát biztos nagyon fontos volt
talán egyszerűbb telepíteni, így akiknek mondjuk régen elment a kedve, hogy végigmenjenek a cinematic mod macerán most lehet újra nekiállnak egy feltupírozott változattal? Vagy csak más is szerette volna csiszolni, ki tudja :)
Értelmét nem látom. A Cinematic Mod 2013 full változata kint van és sokkal, sokkal ütősebb változásokat hordozz magában.
Hali!
Ep2 miért akad 150+ FPSen? Mintha microstutter lenne, elején totál játszhatatlan, barlangban még el-el megy, de nagyon zavaró főleg tudván, hogy FPS tökéletes. Próbáltam vsync ki/be, egyéb beállításokat, driver mindent alkalmazásra hagy stb.
Próbáltam dx9 et is dx9+ helyett, semmi javulás, dx8ban meg nem szeretném...
Radeonproval a flip queue sizet ha 1-esre rakom akkor valamivel jobb, de még mindig zavaró.
Az automata c. Filmet nézzétek meg. Ismerős hangulata van a filmnek.
Sajnos annak idején sehogy sem ugrott be a Földet megszálló idegen lényeknél hadrendbe állított, nagy, rovarszerű, biomechanikus, nehézpáncélzatú, nagy tűzerejű, levegőből támadó harci járműveknek az a frappáns neve, amit egyébként már minden magyar játékos ismer és használ, ezért lett légitank.
Aha, az "elnyomóberendezés" ismerősebb már. Lehet hogy a szájmozgás vagy a szöveghossz miatt változtattak. Viszont így akkor nem 100% a ti szövegeitek. Nem baj, így is érthető.
angol: We'll have to get in that building to open the gate. Even then, the suppression device will suppress anyone coming through unless we shut it down. ·f·i·: Be kell jutnunk abba az épületbe, hogy kinyissuk a kaput. De az elnyomóberendezés miatt akkor sem tud átjönni senki, míg ki nem kapcsoljuk. Lambda: Be kell jutnunk abba az épületbe, hogy kinyissuk a kaput. Csakhogy a szupresszor fasírtot csinálna belőlünk, hacsak ki nem kapcsoljuk.
Itt vannak a többi szinkronhangok. Barney meg talán Eli (Dr.Kleinernek sokkal jobban állna) hangjával nem vagyok kibékülve, a többi nagyon jó. Továbbá a fordítás sántít néhol, gondolok itt a 'gunship = légitank' (!?) vagy a "szupresszor" kifejezésekre.
Mivan? A CM egy mod, ami természetesen eredeti játékra települ föl. Örülök hogy az internet éjsötét bugyraiból megintcsak sikerült valami ótvarkókány változatot levadászni De lásd mekkora szívem van: CM-en belül van olyan hogy Konfigurator.EXE. Elvileg ebben is lehet nyelvet állítani. Ha mégsem, akkor én itt hagyom is a dolgot.
Az részlet kérdés. Főleg hogy a HL1 grafikája miatt szinte lehetetlenség kivenni a szereplők pontos korát. Az is lehet hogy Barney a Black Mesa-ban pályakezdő volt (20-25 éves).
Viszont G-Man mindkét játékban aktívan jelen van, ő rakja az első rész végén sztázisba Freemant és ő az aki felébreszti a második elején. A folytonossági bökkenőre hivatkozni így nincs értelme, még ha erőltetett is ez a magyarázat.
A HL2 "beta" 2003-ban szivárgott ki, már jóval ezelőtt történt az, hogy az eredeti koncepciót, sztorit szinte teljesen újragondolták Gabenék. A kiszivárgott forráskód azonban tartalmazta a korai verzió egyes helyszíneit, modelljeit amiket aztán valóban lecseréltek, vagy kukáztak a végleges változatban. A tervezett keleti-parti amerikai, Washington DC-ről mintázott városkát is inkább egy kelet-európaira modellezték át. Ez annyiban befolyásolta a történetet, hogy nem kaptunk egy teljes, befejezett sztorit, hanem még mindig a harmadik részt várjuk. Utoljára szerkesztette: bbdc77, 2014.08.29. 09:35:13
Nem értek egyet, pont a folytonossági bökkenő miatt. Ha nem Freeman lenne a főszereplő, meg nem lennének vortigauntok, nem sok emlékeztetne az első részre. Picit a hazard suitot is nehéz megmagyarázni 20 évvel később. Persze, tudom, sztázisban volt...
Őszintén egyébként a HL+OF+BS, és a HL2+Ep1+Ep2 két tök külön sorozatnak tűnik. Nem mondom, mindkettő jó, de szinte nincs egymáshoz semmi közük.
Ahogy rémlik egyébként, volt valami kiszivárgott HL2 béta, ami miatt átírták a sztori jó részét.
Hogy máshogy készítenél folytatást egy nagyjából lezárt, kerek történetnek? A HL univerzum esetén pedig nem mellélövés volt a sztori további szövése, hanem a játéktörténelem egyik legizgalmasabb sagáját sikerült a Valvenak megalkotnia. Utoljára szerkesztette: bbdc77, 2014.08.29. 00:03:19