mountappfilesystem() failed you don't have all gcfs needed to play this game
Cinematicmodnál 12 ezt a problémát írja ki amikor elindítom a játékot! Tud valaki segíteni?
Nahezen megcsináltam, leszedtem, nagyobb volt mint az elõzõ, már ezen az egy játékon kívül nincs más fent a gépen olyan rohadt nagy mérete van, felszenvedte, el is indult rendesen, tökre örültem, csak a steam át állt angolra, ezért kiléptem... de amikor visszaléptem úgy szaggatott mintha képregényt néznék. Elõzõleg maxon volt, 8x élsimításban, meg se kottyant neki, amikor meg visszalépek legközelebb már játszhatatlan... Én ezt nem értem (ha vissza állítom angolra, akkor is, meg alapból a feliratnak mi köze lenne ehhez) Komolyan ezért szenvedek vele két egész napja, hogy aztán töröljem az egészet ilyen miatt...?
Hát ez nekem magas. Megpróbálom a 2013-at, az egyszerûbben hangzik.
A gcf fileok a régi rendszer. A CM12-höz volt egy SteamPipe patch, az új CM2013 meg már eleve arra készült, azt nem kell patchelgetni. És elméletileg a Source SDK + SDK Base 2006 + SDK Base 2007 kell neki.
Ez lényegében azt jelenti, ha régen telepítetted a HL2-t + Ep1-2-t és nem frissítetted SteamPipera, akkor CM12-vel megy, ha frissített SteamPipera, vagy nem nagyon régen telepítetted, akkor a CM2013 kell.
Volt valami kavarás a gcf-ekkel, nem tudom megcsinálták-e már a srácok a javítást hogy azok nélkül is menjen (Steam átállt valami más rendszerre, úgyhogy CM hiába is keresi õket). Próbálkozz egy frissebb CM verzióval, nekem a legutolsó infóm az hogy javították vagy legalábbis patchelték.
Milyen GCF fájlok vannak neked a (talán a cache?) mappában?
A Source SDK + Source SDK Base 2006 + Source SDK Base 2007-nek is fent kell lennie, legalábbis a BMS mind a hármat igényelte. A NoSteam-es DVD5 verzió ezeket tartalmazza:
Hali Felraktam a cinematics mod 12-t de 6 órát szórakoztam vele, és képtelen vagyok elindítani... Valaki tudna segíteni? Amikor elindítanám ezt a hibaüzenetet írja ki. Fent van a sima HL2, ep1-ep2-source sdk-base 2007. Utánanéztem neten, azt írták azért van, mert nincs fent minden összetevõ, de fent van mind... Esetleg, követelménynél olyat ír hogy: - Source SDK - Source SDK 2007 - Source SDK Base Az elsõ 2 okés, de a "Source SDK Base" az mi? Mert olyan nincs.
Nekem mindhárom HL2 rész acsijai ki vannak maxolva úgyhogy hidegen hagy a téma :)
Inkább egy normális Alyx kerüljön végre a játékba és a bugokat kéne fixálni amitõl megáll a tudomány és nem lehet továbbhaladni a játékban. Max cheattel.
Szerintem arra gondol, hogy rengeteg alkalmazás van a neten, amivel egy kattintással feloldhatsz, zárhatsz, nullázhatsz acsikat Steam-es játékokban. Én is használtam ilyet anno, mikor elajándékoztam egy régi account-omat (lenulláztam az acsikat).
Természetesen ez nem egy "legális" dolog, így a CM vagy egyéb mod-ok készítõi nem fogják ezt kockáztatni. Az már más kérdés, hogy a legtöbb mod készítõje pont lesz*rja az achievement-eket, amit teljesen megértek:)
Igazándiból a CM (2013-at nem néztem még) mindig rádszólt, hogy zárd be a Steam-et és anélkül futtasd a játékot, mert a Steam jelenléte hibákat szül a mod-ban. Ez eddig mindig így volt (CM11 pl el sem indult Steam jelenléttel)
Egyébként, ahogy lejjebb is írták, bármilyen játékot, programot hozzáadhatsz a Steam könyvtáradhoz és indíthatod onnan. Ha van az adott programnak teljes képernyõs módja, akkor lesz benne overlay is.
Igen, elég védettek az achik, sv_cheats rögtön letiltja õket, plusz szerintem olyan védelem is van, mint az sv_pure (kliens assetek checksum ellenõrzése) amit annak idején CSS-hez csináltak, hogy ne lehessen pl. a material leírók átírásával WH-zni (opacity-t adni a faltextúráknak). Ha ezt szerver-kliens viszonylatban megoldották, akkor biztos lokálisan is berakták az achik-hoz.
Arról meg persze nem is beszélve ahogy azt mondtátok, hogy a CM egy sourcemod, nem pedig a HL2 játékok kliensének direkt modifikációja (tehát a Steam nem natív HL2/EP1/EP2-ként látja, onnantól meg eleve nincs mirõl beszélni).
A készítõ hozzállása egyébként is az, hogy elsõre vidd végig a mod nélkül, szóval nem veszõdik vele. De egyébként sem biztos, hogy lehetséges megoldani, az achivement rendszernek lehet annyi védelme, hogy egy moddal pl ne lehessen rögtön az elején minden achivementet odaadni. Max úgy tudom elképzelni, ha a steam workshop rendszerében esetleg lenne lehetõség modoknak külön achivement.
Steam Machines (többesszám) lesznek, amik különbözõ igényeket kielégítõ, a Steam OS-hez referenciaconfigként szolgáló gépek lesznek, nagyon nagy valószínûséggel PC alapokon.
Én arra számítok hogy steam konzolra jelenik meg (nyitó cim?) aztán szép lassan kiadják a pc-s verziót is. Most az a + pár év mit számítana ennyi év várakozás után? Aki nem bírja ki vegyen gõz konzolt.
Feltételezhetõ, hogy valami változott, mert miért pont most? Reméljük nem az, hogy eddig csak hitegettek és most döntötték el, hogy akkor tényleg legyen egy Half-Life 3 is majd egyszer valamikor... :D
Nem a domaint, hanem a trademarkot regisztrálták, pont ezért beelõzni nem nagyon lehetett volna õket, mert a simán utószámozással nem engedélyezték volna másnak. :) Magát a half-life3.com domaint a valve már beregisztrálta 1999-ben. :)
hogy miért nem én csináltam? most kérhetnék egy rahedli pénzt érte :O
Ne haragudj, de nem értem. Nagyon régen raktam fel, nem emlékszem a részeltekre. De tény, hogy nem ment elsõre, végül sikerült és futott a CM12. Próbálom összerakni visszaolvasva a topikot. Szal meg kell várni a CM13-at?
FAKEFACTORY_CM12 tökéletesen ment, csak újra kellett raknom a win7-et. Természetesen a steam könyvtár ahogy a nagykönyvben van írva nem a rendszer partíción van. Ezért sem értem, hogy miért ezt kapom, amikor el karom indítani a CM12-t. Az alapjáték fut.