(Gamespot) A Relic csapata a korábbi nagy alkotásaik után (Homeworld, W40K: Dawn of War) most ismét valami egészen zseniális, mûfajt megújjitó és az eddigi sajtóvélemény szerint ténylegesen már következõ generációba emelõ RTS megteremtésén dolgozik. Készítõk saját bevallása szerint az volt az egyik fõ céljuk, hogy az izgalmas RTS játékok akcióját párositsák egy egyedi filmszerû (Band of Brothers, Ryan közlegény megmentése) hangulattal. A játékot, amely jelenleg még erõsen pre-alpha állapotban leledzik egy teljesen új direkt, ehhez készitett engine hajtja. Az "Essence" engine kihasználja az összes nextgen grafikai lehetõségeket, amiket olyan játékoktól szokhattunk meg, mint pl Half Life 2. High dynamic range fényeffektek, normal mapping, dinamikus fények és árnyékok, valamint advanced shadereket is hasznosít az engine, hogy csak párat említsünk. A játék motorja az iszonyatos részleteken túl (katonáknak különbözõ arckifejezései, koszolódó ruhák, valós szájanimáció!!!) az advanced lighting motornak köszönhetõen enviromental light és shadow mapping képességekkel is fel lesz vértezve. Hogy ez mit is jelent? Épületek, tankok, nagyobb környezeti tárgyak pl fák is valós árnyékokat fognak vetni a mellettük, alattuk elhaladó katonákra! Ha már a katonáknál tartunk, akkor az animációkról is ejtsünk pár szót. Az összes emberi egység egy környezetfüggõ csontvázanimációval lesz felruházva, aminek hatására domborzati viszonyoktól függõen fog változni a katonánk mozgási stílusa. A játék ehhez egy úgynevezet stream animációs rendszert használ, ami egy játékon belüli 700 különbözõ animációs fázist tartalmazó adattárból válogatja össze a szituációhoz legjobban megfelelõt. (Dawn of Warban ez a szám 150 volt). Osztagok irányítása is inkább tényleges stratégiai mérlegelést fog igényelni, mintsem az RTSekbõl megszokott "minden egységnek egyenként megadom ki, hova menjen" módszert. Ez alatt azt kell érteni, hogy a katonáink pl. ha egy konvojt kísérnek az úton és tûz alá kerülnek, azonnal automatikusan bebújnak a páncélosok mellé, átvetõdnek a közeli keritésen, házfal mellé lapulnak vagy szimplán lehasalnak fedezékbe teljesen automatikusan anélkûl, hogy ezt külön ki kéne adnunk nekik parancsként. A játékosnak itt sokkal inkább egy szakaszparancsnok feladatkörét kell betöltenie aki a területi és taktikai lehetõségek mérlegelésével próbálja a legmegfelelõbb stratégiát alkalmazni. A töménytelen realisztikus és változatos háborús pusztítási feelingért a játékban a Havok 3.0-ás fizikai motor lesz majd felelõs, amely gyakorlatilag szinte minden tereptárgyra kiterjed majd a játékban, sõt a készítõk szerint nem lesz kettõ épület, ami egyformán robban szét a páncélosok ösztüzében. A friccek beásták magukat egy téglafal mögé? Semmi baj. Sherman tankunk szépen átgyalúlja tetszõleges ponton a falat és odapörköl egy izmosat nekik. Egy ház második emeletérõl sakkban tartják az egyik keresztezõdést és a bejárat túlságosan is védve van? Elõ a robbanószeres embert, aki majd csinál nekünk a ház egy tetszõleges falára egy kényelmes saját bejáratot, majd átvesszük a házikót saját használatra. Az erõforrás termelés és gyûjtögetést a játékban a Dawn of War bevált stratégiai pontok gyors és hatékony megkaparintásával és megtartásával oldották meg ismét pár apró módositással. A játékbeli haladási sebesség a stratégiai pontok begyûjtéséhez lesz kötve. Ez alatt azt kell érteni, hogy amíg az elsõ pár pontot el nem foglaljuk, afféle felderitõs lesz a küldi, majd továbbiak után már lesznek kisebb összecsapások, amíg végül mgérkezünk a teljesértékû háborús mészárlathoz. Az eddigi szakmai vélemények alapján a Relicnek megvan minden esélye rá, hogy ezzel az alkotásukkal ténylegesen kötetkezõ nagy szintre emelje a tradíciónális RTS mûfajt. Megjelenés 2006ban várható.
Csá toMz! Majd CoD-ban nyomhatnánk egy fun WAR-t ismét (2on2 Ricky meg én), ha gondolod! :) Amúgy a játékrol annyit, hogy tuti nem lesz akkora sikere mint a CoD-nak...
az a baj ezzel a normandiai partraszállással,hogy szinte minden második vh-s játékba belekerül...már-már hagyomány szerûen...lehet grafikája jó,de lehet,hogy a játékmenet,hangulat már nem lesz olyan jó!:DD
grafika alapján szerintem jobb lesz ! meg itt elég sokan fognak harcolni a csatatéren , olvastam róla hogy lesz Normandiai partraszálás is, ott meg elég sokan lesznek....
5 kép alapján nehéz eldönteni...Panzersbõl meg lassan jön a Phase II...
A játék 2006-ban várható valamikor és természetesen az E3-on debütál. Ok ez megvan 1. kerdesemre a lvaszt kerem majd
jah jah persze es milyen gep kell majd hoza? es mikor jelenik meg?
A Call of Duty hírhedt csatáinak vége , ebben az új generációs RTS játékban az igazi háborút éljük meg! ,,Az RTS specialista Relic is a sci-fi hadszíntereket elhagyva (Homeworld, W40K:Dawn of War) a történelem legnagyobb háborúját választotta a Company of Heroes témájául. A Relic egy igazi korszerû motort pakolt össze, amelyet a Havok fizikai rendszer támogat. A normandia partraszállástól kezdve végigverekedhetjük magunkat az európai hadszíntéren. A fejlesztõk az eddigi leginteraktívabb pályákat ígérik, minden megsemmisíthetõ lesz, ezáltal nem lesz két egyforma ütközet. Az egységeket irányító AI dinamikusan reagál a pálya változásaira és ezáltal valósághû harci helyzeteket teremt majd. " A játék 2006-ban várható valamikor és természetesen az E3-on debütál. Kép1 Kép2 Kép3 Kép4 Kép5