Nemrég vettem meg a Company of Heroes Anthology-t, annyi kérdésem lenne, hogy a szerverek feléhez nem tudok NAT probléma miatt csatlakozni, ezzel mit lehet csinálni? Men of War-nál is ugyanez a problémám, köszönöm a segítséget elõre is.
Nemtudom próbáld ki hogy látsz-e játékosokat a moddal. Elvileg kellene, olvastam hogy mûködik a multi.
Köszi a segítséget. Még sose játszottam ezzel a moddal. Most elõször raknám fel és egybõl a steam verzióra. Viszont multi nálam alap. Gép ellen nem játszok.
Én igazából most kezdtem el a játékkal foglalkozni, és feltettem a Blitzkrieg modot de sajnos nem indult el... Utánajártam interneten és rájöttem hogy mi volt a gond. - régi CoH mappádból másold át a blitzkrieg-el kezdõdõ file-okat az új steam-es CoH-os mappába vagy - telepítsd újra a modot egy külön mappába (az archive.exe illetve a BugSplat.dll szükséges hozzá különben nem megy fel a patch), ha megvan a legújabb patchelés akkor szimplán másold be a steames CoH mappába
Nekem így hibamentesen elindult, bár online játékokat nem látok és nem próbáltam a multit..
Jó, amit szeretnél, bár nagy türelmet igényel, ezeket már láttad?
valakivel jatszanek ugyh h ne az legyen a jatek celja h nyerjunk hanem h kielemezzuk a taktikat ...
Igazából, ezt az idióta megoldást soha nem fogom megérteni: miért kell elõre eldöntenem, hogy pl. Stug vagy Geschütz kell nekem a következõ játszott meccsen? Miért nem lehet betenni mindkettõt az adott épületbe és játék közben eldönteni, hogy melyikre van szükségem? Páratlanul nagy baromság, ahogy most van.
Annyi még a különbség, hogy a T17-es vet-tel lesz védetebb (vet2 asszem). Tehát ölni kell vele, viszont ha sikerül "ingyen" van meg rá a fejlesztés (meg kell dolgozni érte). M8-ra meg váráolni kell a páncélszoknyát.
Játékstípus válogatja kinek melyik jön be, mennyire tud vigyázni az egységre, vagy inkább ellátmányból rákölt stb.
Igen, mozgatni kell a M8-at, T17-et. M8-ra kötelezõ fejlesztés a páncél szoknya, anélkül ne is nagyon harcoljon, fontosabb mint a géppuska. Párban mozgatott M8 már elég durva a gyalkoság ellen.
Amcsikkal támadni kell, folyamatosan nyomás alá kell helyezni WM-et, és arra törekedni, hogy több legyen a bevétel és/vagy a németet folyamatosan elvágni az utánpótlástól. WM védekezésre van kitalálva, kapásból hozhat MG42-est, bunkerei elég jók, fejleszthetõek stb. Ahogy múlik az idõ (idõt nyer magának) egyre erõsödik WM. Hiszen a veterán fokozatokat megvásárolhatja, amcsikkal ellentétben, ahol harcolni kell érte. Ez a közép-vége felé nagy elõny, hogy kapásból jöhetnek a Vet2-3-as egységek, amik lenyomják az újonc USA katonákat, mint a bélyeget.
Természetesen ez csak akkor elõny WM-nek, ha mevan a szükséges bevétele, nem elesett katonákra, kilõtt jármúvek pótlására kell folyamatosan költeni a a bevételét (mp, fuel, ammo).
Ha egyenlõ a nyersanyag megoszlás a két fél között, az idõvel WM-nek kedvez (játékos képességektõl függõen), erre figyelni kell. Ezért kell a folymatos nyomás USA részérõl, és ha lehet a nagyobb bevétel biztosítása. USA-nal meg pont arra kell figyelni, hogy a veterán egységek ne pusztuljanak el, mert elég nehéz a harcban edzettek pótlása.
Ezekre a verdákra nagyon kell figyelni. Folyamatosan határon kell velük lövöldözni. Amint látod, hogy mozdul feléd a Volks vagy a Gren, rögtön tolatni kell hátra. Az M8-nak és T17-nek a lõtávolsága nagyobb, mint a panzerfausté, panzerschrecké. Nem árt, ha van hátul HMG, hogy rögtön fektesse a rád futó németeket. Ne menj nagyon elõre, mindig legyen hátváded. Csak akkor menj, ha tuti biztos vagy benne, hogy nincs veszély. Ez esetben még a bázisra is bemehetsz természetesen. M8-al külön móka, hogy aknát is lerakhatsz a bázisa közepére. Továbbá nagyon kell vigyázni a camou-s Pak-al is.
tegnap jatszottam amcsikkal egy masik srac ellen aki wermachttal volt.. valamelyik nagyobb 1v1 palyan
elejen szepen elfoglaltam a terkep felet, egy nyero ammo & fuel pointtal amit egesz jol tartottam - annyi pontot szoktam foglalni amit meg is tudok tartani, esetleg ha meg marad egysegem akkor szurkalodoan veszek nehol ezt-azt - ... ehhez volt 1-1 jeep es 1-1 infantry osztagom
aztan mikor osszejott a nyersanyag osszehoztam 2 armored cart, de ekozben mar visszavettek egy-ket pontot amit nem szerettem volna .. az armored carokat a wermacht panzerfausttal elegge meggyongitettek ugyh ki kellett oket hoznom a csatabol ...megjavit, visszakuld .. ekozben megtobb teruletet vesztettem es vegul igy buktam
ti hogy jatszotok amcsikkal? wermacht ellen nekem eddig legjobban az armored car jott be, de ha tul sok municiojuk van akkor panzerfausttal szetszdik ... lehet ott csuszott el a tortenet h a munition pointokat kellett volna eloszor elfoglanom
Nekem a dobozos anthology verzió van meg,regeltem a steam fiókomba és mind a három játékot berakta a könyvtárba(coh,of,tov) + egy new steam verziót. Azt kérdezném tõletek hogy most majd külön-külön fel kell rakni mindegyiket hogy az eddigi anthology-s verziót kapjam.Illetve mi ez a new steam version?Ha csak azt teszem fel? Elõre is köszi.
Értem. Köszi! Úgyis érik már egy W7 reinstall, túlesek akkor ezen is.
A régi, Quazal nagyon rossz, átok egy login, egy host. Az újra viszont még kevesen váltottak, ezért szintén lehetetlen szinte rankedet játszani még, pedig jó volt a kommunikáció. Valószínû sok a csaló még a régin, akik tobzódnak még pár hetet... Mindenesetre most nagyon rossz és nehéz idõszakunk van. Kaffog és csapkolódik a nép mindkettõn, pedig csak egy kis türelem kéne.
Május 7.-tõl dobozos verzió esetén is CSAK Steamen lehet majd multit játszani az elsõ résszel.
Telepíted a NEW STEAM VERSION-t és õ megtalálja azokat a kiegeket, amik fel voltak telepítve, ha dobozos volt, akkor aktiválni kell a steamben és elérhetõ lesz.
A régi szervereket, a Quazal-t zárják be és május 7-tõl csak Steamworks-ön fog futni. Megy már a teszt, lehet aktiválni bátran! Nem kell bele mást gondolni, írták, hogy nem szûnik meg a COH1 online része.
idõvel lezárják mivel a régi szolgáltatójuk megszünteti velük a szolgáltatást
Nézzétek csak meg a Steam librarytokat! Van benne egy Company of Heroes (Steam Version)! 9.1 gb
Én majd "dobozosat" veszek nyáron. :)
Nem hittem, hogy tényleg eddig tart a költözés, és hogy ilyen nyûgösen megy. A news fület sem figyeltem. Rendben, akkor türelem rózsát terem. Bár már úgyis leginkább a bétát tolom :)
Több szerver van most fizikailag, ha máson vagytok, haverral nem is tudtok játszani, se chat, se semmi. Épp ezért az ranked is másképp mûködik most, ha sokáig nincs játék, indítsátok újra. Kicsit türelemmel kell lenni, amíg a költözés a Steam-re befejezõdik, ezt írták a NEWS fülön is. Úgyhogy ne lázadjatok: folyamatos a RO a költözés (és cégváltás) ellenére, ez elég nagy szó, fõleg, hogy ígéret szerint a COH1 is életben marad még.
mármint csõdbe ment, a fejlesztõcsapatait és készülõ játékait pedig szétkapkodták, a CoH franchise a SEGA-hoz került.
Mondjuk azt sem értem miért ugrott meg a játékosszám. Eddig max. 10-15-en várakoztak egyszerre, mostanában meg 25-30-an. Hirtelen rájöttek az emberek h milyen jó ez a game?!
egyrészt a THQ kivonulásával rendezni kellett a többezer játékost kiszolgáló szerverek helyzetét, amit egy fejlesztõ nyilván nehezebben tesz meg, mint egy stabil lábakon álló kiadó, de elvileg ez a jövõ héttel bezárólag rendezõdik (kiváncsi vagyok egyébként, hogy a 2. rész megérkeztével meddig tartják fenn az 1. rész szervereit, de remélhetõleg párhuzamosan futhatnak még jó darabig.)
másrészt az 1. rész nem éppen tegnapi játék, és a folytatásra kiéhezett veteránok, akik eddig benépesítették a lobbikat, most minden bizonnyal rávetették magukat a bétára, automatchet ezért nehézkes összehozni mostanság.
Nagyon szarok mostanában a szerverek. 20 percet vártam és nem tudtam egy AM-et játszani, mondjuk a játékba való belépés tartott 5 percig, nem tudom mit vártam... Vicc kategória.
Másnak is naponta jelentkezik a probléma, hogy "profile is busy, try again later" ???? Hihetetlen mennyiségû hiba, agyam eldobom kategória... Nem tudom felfogni, hogy engedhetik ezt meg maguknak. Haverommal minden nap azon izgulunk, vajon össze tud-e hozni minket a relic online egy játékra. Fos.
Pantherek ellen bõséges aknázás, AT gun (AP rounds bekapcs), Ranger/Paratrooper, vagy egy horda (3+) M10 Tank Destroyer. Utóbbi Armored Doktrínával és Allied War Machine-nal kiegészítve elég jól fogja a Panthereket, ahogyan a Calliope és a Pershing is egy kis támogatással. Az AT fegyverekkel/jármûvekkel igyekezz mindig a Pantherek fara felé orientálódni a biztos átütés érdekében. AT gunokat is védheted aknával az mp44-esek ellen. Ha tiétek a map, akkor nem hátradõlni, hanem az utakat, átjárókat szétaknázni.
Így jobban átgondolva, az alapján amit írtok, lehet mégis csak tetszeni fog ez a fagyos dolog.
Köszönöm az US vs panther battlegroupos segítségeket is. Valami ilyesmivel próbálkoztam én is (stickyzés, ágyú tologatás). Csak volt az embernek mellé 2 mp44-es pg squadja és kb úgy mentek át a stickyzõ, és ágyút tologató egységeken, mint kés a vajon. Igen, kellett volna a hmg fedezõtûz, de nem volt, nem bírta az inf support tank áldását :)
Dühítõ volt nagyon. A pálya 3/4-e a miénk volt, tripla annyi pontjaink voltak, kezünkben a gyõzelem, aztán kijött 4 panther. Ööm-é-bódottá.
a fagy dolog szerintem iszonyat jó. Egyrész elõre szól a játék hogy 1 perc múlbva jön a zimankó. Namármost mi történik. Éppen beálltam az ellenséggel nagy gyalogos csatába. Tûz csak messzebb a saját bázisom fele van. Akárcsak az ellennek is.
Meglátod az idõjelzõt visszavonod a katonáid akárcsak az ellen majd jön a hóvihar minden lelassul a jármûvek gyaloglási mozgások alig lehet látni valamit. Csönd lesz a harctéren. Lehet újraszervezõdni pörögnek a nyersanyag számlálók. Ez kb 2-3 percig tart után újra egymásnak lehet esni.
steamen rendeltem elõ egy hónapja. az elõrendelõknek alapból ját beta kulcs. Most két hétig csak mi férünk hozzá. Utána majd lesz public beta is késõbb valamikor még a megjelenés elõtt
Én úgy szoktam, hogy aknázgatok a felvonulási útvonalakon, magukat a panthereket pedig megstickybombozom a gyalogsággal, úgy félig már megvannak. Ezek után air dropped AT gunt dombok le a lõtávjukon kívül, de még az AT gun lõtávolán belül. Miközben az AT gun távolról kinyírja õket, rájukmegyek az egy Paratrooper egységemmel, és Recoilless Riflevel nyírom õket, plusz mehetnek a további stickybombok a még vissza nem vont riflemenektõl.
Persze ez Airborne doktrína, de én mindig azt használok az amcsi taktikámhoz(tudom, ez gyengeség, de ebben a taktikában vagyok jó).
Egyet nem szabad: páncélosokkal szembeszállni a Pantherekkel, az amcsi páncélosok ehhez nem elég jók.(kivétel ugye a Pershing, de az ugye doktínafüggõ)
ha az ágyúkat lemikrózzák, akkor érdemes 1-2 ranger squad-dal próbálkozni (bár doktrinális egységek, de más doktrinát választva amúgy is lesze "valamid", ami ellensúlyozza a panther battle group-ot), egyrészt a bazooka megteszi a hatását, másrészt a panther finoman szólva sem a legjobb gyalogság ellen, tehát jók a túlélési esélyei egy hatfõs osztagnak. esetleg riflemen és sticky bombs.
a megfagyás szerintem bõven megállja a helyét multiban is, mivel dinamikát tud vinni a játékba. el tudok képzelni olyan szituációt, hogy mindenképpen el kell foglalnod egy területet ahhoz, hogy bizonyos gyalogos egységeid életben maradhassanak, mert a második legközelebbi tábortûzhöz már nem lehetne odaérni velük, és addig kell cselekedni, amíg még van harcértékük. (sc-bõl hasonló példát persze nem tudnék hozni, de mondjuk amikor rákerül a plague egy battleship-re, és már nem tudom eljuttatni javítani, beviszem a zerg tömegbe, és lehet, hogy jobban járok)
a wh nagyon hasonló a coh1-hez. a tierezödés 3 részbõl áll viszont. a tier3 lehet megépíteni a tankos épületett abba alapból benne a tigris és a brumbar, elephant és stugh
a veterency-hoz nem találtam külön épületet. Így errõl nem tudok nyilatkozni, illetve mivel kis mappon normál gép ellen mentem túl gyorsan lepörgettem õket így max 1 tankot tudtam behívni és nem volt vetõdés. Ma jobban belevettem munka után magam a játékba. Nekem elsõre tetszik simán hozzá a coh1-et. Tetszik az hogy másabb és hogy még fel kell fedezni az új dolgokat.
Egy gyors idegbaj után muszáj megkérdeznem, hogy mi a ku..........át lehet csinálni amcsival egy panther battlegroup ellen?!?!?! 2v2-ztünk haverral, amcsival voltunk McGahen v mi pályán és a sövénysorok miatt többet csúszkált az ágyú, mint lõtt. M10 tank DESTROYER, ismétlem destroyer pedig csak karcolgatta a panthert, szóval semmit nem ért. Ha annyi erõt fektetek a panther kilövésébe, amennyit megérdemel, akkor pedig 2-3 MP44-es PG-el végigfut rajtam és helókanyalóka. Élvezetes....
sajna multi ember ellen nem megy kidob sync errorral ez úgy tünik golbális hiba túlterheltek a szerverek. Így csak az ai ellen tudtam nyomni 2 meccset skirmisben.
Szerintem jó. tényleg van benne fagy és 1 percel elõtte jelzi hogy a gyalogságod megfagy ha nem vonod vissza tûz közelébe. A hangok jobbak mint coh1-ben.
Csak német oldalt próbáltam. Van benne alapból tiger. illetve két új gép brumbar és elephant. olyan mint a coh1 csak egy kicsit máshogy néznek ki az épületek.
Level 2-ig elvittem corporal rang.
azod is van? :) en a hetvegen vettem meg .. csak meg nem jutottam a multiig.. ott milyen a matchmaking?
Amint tudsz, légy oly kedves mesélj valamit! Engem leginkább a matchmaking rendszer érdekelne. Remélem starcraftosodott, nagyon jót tenne a játéknak...
COH 2 beta tölthetõ annak aki elõrendelte. Én már szedem 6GB :)
MP40-et szerintem azért találták ki, hogy a közelre bejövõ rifle ne szeressen közelre bejönni. Pl rifle akkor fog nagyon nyomulni, ha szabadban ülõ mg-t akar flankelni. Ha ilyenkor nincs bike-od, amivel feltartsd õket, amíg pozíciót vált az mg, hanem csak volksod van, akkor az mp40 nagyon jó tud lenni az mg védelmére. Biztosan van egy játékszint, ahol már az USA nagyon gyorsan leveszi, hogy nem szabad közelre mennie, és inkább a játéktudás számít, nem az egység. Ekkor már tényleg pazarlás megvenni az mp40-et. Ám addig van egy pár szint, amíg találkozhat az ember jó pár noob USA-val, akiket viszont gyönyörûen aprít az a géppisztoly.
valaki mar elorendelt a CoH2-re? a Beta holnap kezdodik es erdekelne h milyen lett..
Pedig volksnak nem éri meg mp40-et venni. Másra jobb elköltetni az ammot. Volksok távolról jók. Ha ügyesen kezeled õket, akkor megállítják a riflemeneket. Persze nyilván us játékosnak az a célja, hogy közel jöjjön riflemennel, hisz azok közelrõl erõsek. De itt már a két játékos képességein múlik a dolog, nem az egységeken. Sok us játékos elköveti azt a hibát, hogy mindenáron meg akarja közelíteni a volksokat és bedarálni õket, emiatt kijönnek fedezékbõl. Csak mire megközelítik õket veszítenek ember. És a fedezékben maradt volksok kevésbé sérültem, már retreatre kényszerítik riflemen osztagot.
A profilom busy... hát az, hát persze.... Foskazal.
Voltks-ot én valahogy mindig csak MP40-el használom, azokkal szépen darálnak, alap fegyóval valahogy nagyon hamar hullanak nálam. Távolságira inkább sima grent hozok.
Hát én a volksgrenadiereknek csak annyiban látom az értelmét, hogy MP-40el közelrõl nagyon durván sebeznek, és valamivel foglalni kell amíg az igazi gyalogság (grenadierek/stormtrooperek) megérkezik. Talán még vész esetére a panzerfaustjuk ér valamit, meg arra jók hogy a medic bunkerben ingyér grenadierré konvertálódjanak. De hogy taktikát alapozzak rájuk amikben fõszereplõk, háááát...
Bár nem kap a volks elit armort, de vet kettõ neki is hasznos. Ugye õk alapból távolról jók. Tehát mindig tartani kell velük a távolságot, lehetõleg fedezék mögött. Vet2-n a látótávolságuk tízzel nõ, egy kevés (5%) sebzés csökkentést is kapnak és pinelni se tudják õket olyan könnyen, 20%-kal csökken az esély. Szóval, ha valaki wm-el inf. központú játékot játszik, akkor a vet2-t mindenképpen érdemes megvenni. Vet3-on majdnem az összes inf 20% életerõt kap. Velük már csak akkor tudja felvenni us az inf harcot, ha legalább vet2 riflemenjei vannak. De míg neki egy új riflemen vet0-ás lesz, addig wm-nek egy új gren vet3 és ezt sok játékos igyekszik kihasználni. Egy vet2-3-as ingyen gren medic bunkerbõl mindig jól jön. :)
Volksok meg se kapján az elite armort, a Grenadierek és a Stormtrooperek kapják vet2-õn. Elite armorral kapcsolatban ez a lényeg, mint látható az egyik leghasznosabb fejlesztés a játékban:
What is Elite Armour?
In Company of Heroes, there are different armour types which affect the various modifiers different weapons have versus units. Standard American and Wehrmacht forces are the "Infantry" type. Standard British and Panzer Elite forces are a "Soldier" type. Paratroopers have their own type, British officers and Knights Cross Holders are "Heroic", and Rangers are "elite". Upgraded Wehrmacht units are changed to the elite type of armour, which effects a variety of modifiers defendant on which weapon they are receiving fire from. Elite Armour from veterancy two, is the most used and very beneficial, increasing the durability of eligible troops by 25 to 50%. Just watch out for flamethrowers.
The statistics are listed below, but you can follow a few simple rules of thumb without memorizing them.
1.) Elite armour drastically increases the durability of the squad versus bullet weapons. 2.) Flame weapons do more damage to elite armour. 3.) Elite squads will be slightly more susceptible to suppression from heavy machine guns. 4.) Elite squad members will always get hit on retreat from a sniper.(You have a 50% chance normally.)
American Weapons
Grease Gun - 25% less accuracy Garand - 25% less accuracy 25% less damage Carbine - 25% less accuracy 25% less damage BAR- 25% less accuracy Flamethrower- 18% more damage Strafe - 25% less accuracy 25% less damage Quad 50 - 25% less accuracy, 15% more suppression Thompson - 25% less accuracy .30 HMG - 25% less accuracy 25% less damage 15% more suppression Sniper Rifle- 300% more accuracy
British Weapons
Lee Enfield - 25% less accuracy 25% less damage Commando Steen - 25% less accuracy Bren LMG - 25% less accuracy Rifle Grenade - 25% less accuracy 25% less damage Vickers HMG - 25% less accuracy Commando HMG - 25% less accuracy 15% more suppression Bofors - 5% less accuracy Churchill 6 liber - 15% less accuracy Churchill flamethrower - 18% more damage
"annyibol amiert felfejlesztem a volks vet2re mar kijon egy tank is ... ezt amugy mar olvastam"
No igen, de a vet2-es Granadierekkel, csapatonként egy Panzerschrekel megnyered a játékot, mire bárki eljutna a tankokig. És ahogy kedvenc antgecc fórumtárs írta, a kézi páncéltörõ fegyvereknek és a PAK lövegeknek elégnek kell lenniük bármilyen jármû ellen, amit T4 alatt ki tudnak hozni ellened. És ha te jól játszol, (nem vagy alig engeded benzinpontokhoz jutni, és utalod a victory pointokat) akkor bizony sokkal elõbb ér majd véget a meccs minthogy õ Tier4-et tudna hozni ellened.
Wehrmachban pont az a jó, hogy valami iszonyat kemény nemzet az Amcsikhoz és a PE-hez viszonyítva (britet meg 10 játékosból ha 1 játszik, az is infantry blobozik). Gyakorlatilag a T1-T2vel és Vetezett gyalogsággal bármilyen helyzetet meg lehet oldani, és hamar el lehet dönteni a csatát.
Én is nagyon csípem a Defensive-et, mert a bunkerbõl reinforceolás hihetelenül értékes képesség a játék elején. Egy 1v1 meccsben felhúzol valahol a frontvonal közelében egy medic bunkert és beleraksz egy géppuskát, és onnantól a gyalogásoddal uralod az egész környéket, gyorsan meg is nyered a játékot. Vetezett grenadierekkel tuti taktika. A többi képesség is hasznos, de én a 88-as ágyút messzire elkerülöm, mert mivel hogy statikus, nem mozog, ezért egy jó ellenfél nagyon gyorsan megsemmisíti valamilyen tüzérséggel.
Blitz is jó, mert a StuH remek ellenszere a tömegben közlekedõ amcsi gyalogságnak, brutálisan ellátja a bajukat. Stormtrooperekre egész taktikát lehet építeni, átugrani a Tier2 építését. Tigris is elég használható a végén. Az agazdasági képesség a végén szintén hasznos, jó négány stugot kihozhat belõle az ember jókor ellõve.
A Terrort én annyira nem szoktam használni, bár tény hogy a firestorm jó cucc, és a Kingtiger egy-két jól elhelyezett repair bunkerrel és gyalogsági támogatással, jól használva játékot eldöntõ tényezõ.
De az egyik legszebb tulajdonsága a Wehrmachtnak az, hogy más nemzetekkel ellentében itt egyáltalán nem szorulsz rá a doktrínákra, kellemes plusszok, de nélkülük is meg lehet oldani bármilyen helyzetet. Amcsinál ez nem így van.
Terrorban pedig minden jó, nagyon jó. Az egy cp-s zeal nagyon sokat segít. Propaganda war-ral játékot lehet nyerni. Fõleg, ha nagyon szoros vp meccsrõl van szó, amikor minden vp aranyat ér. KT egy lassú erõd. Elég sok cp, de ha eljutsz addig és meg is tudod védeni, dominálja a pályát. Firestorm pedig nagyon jó inf ellen és jármûvek ellen is elfogadható. Tökéletes, ha van két pumád, meglátod az ellenfél at gun-jat, rá firestorm, ha azonnal reagál, akkor is leveszíti és pu megint csak dominálni fog. Ilyenkor ajánlott az üresen hagyott at gint szétlõni. V1 is jó. Bár lassan jön és ki lehet tréni, de rombol és viszonylag kevés ammoba kerül.
Def.-ben pedig rengeteg taktika épül csak For the Fatherlandre. Nagyon jó bónuszt kap és nem lehet pinelni addig õket. Nagy látótered lesz, bunker melletti reinforce pedig szintén nagyon hasznos. Egy medic bunker,free gren+reinforce szintén meccs fordító. Registered Artillery se rossz, bár jó játékos retreatel azonnal, de egy propagandával felér és hátha megcsíp egy osztagot. Rocket Artillery szintén jó. Fõleg, ha másiknak van valami statikus egysége. Pl. howitzer, bike-al közel mész, ha kis is lövik a bike-ot és 200 ammot, megéri feláldozni egy howitzrért. 88-as is jól jön, de nem az a def-ben a legjobb, hanem 3 cp-ért van nagy látótered, bunker reinforce és For the Fatherland.
Akkor még az elején tartasz nagyon, ahol annyi is elég. :) Ha tovább nyersz, akkor majd eljön az idõ, hogy nem lesz. Doktrínát használj, mert Wm-nél mindhárom igen erõs és sok pluszt ad! Mindegyiknek megvan az elõnye, de játékstílustól, pályától taktikától és ellenféltõl is függ, hogy melyik a megfelelõ számodra. Szóval nem árt kitapasztalni.
Errõl a T1-blitzkriegrõl készítettem még korábban egy kis cikket. Ha érdekel olvasd el. Lehet csak tapasztalatlan vagy, de hidd el wm-nek a vet gyalogság az erõsségei közé tartozik.
"max csak 1-2 riflement tud addig kihozni, azokat meg MGvel lenyomom"
:)
Ez basic meccsben vagy így vagy hol?
Egyébként bõven megéri vet2 wm-nél, mert az adja a leghasznosabb bónuszt. Fõleg akkor éri meg, ha t2-grent játszol vagy blitz-stormt.
Wm-el t1+blitz+vet-tel bõven elegendõ nagyon sok játékos ellen.