azon filóztam, hogy van olyam emberem, akinek 90 alatt van a célzása kimaxolva.. hogy az istenbe fogok összeszedni 90 fölötti erõt, ha azt se tudom jobban kimaxolni ?
Ja lehet azért fogy annyira a pénzem, mert nekiálltam ezerrel kutatni és gyártani, (60 tudós + 40-50 mérnök) meg már az elején építettem több bázist + vettem bele repülõket stb.
Akkor majd kicsit visszaveszek a tempóból.:))
Amúgy plazma fegyverek után mi jön? Ion? És ahhoz mit kell kikutatni és hányas streng kell a katonáknak?
Végeztem azzal a 16 oldalas szöveggel, ami a menüket és a szövegeket tartalmazza. Az Ufópédiából eddig 3 leírást fordítottam le, az hosszabb lesz egy kicsit mint ez volt, de azért igyekszem. Lehet, hogy mire meg lehet venni addigra kész is leszek? ;)
még az elején vok, így nem tudtam kifejleszteni, hogy mik lehetnek, ezért írtam, hogy óvatosan kell eladogatni a cuccokat, de gondolom, ûrhajóépítésre is sok cuccot találunk. (Ufo 1-ben így volt, abból indulok ki:) )
(valójában még azt se próbáltam ki,csak leszedtem,de 2 UFO gaméval nem akarok játszani,ezért kérdem melyikkel érdemesebb?) Természetesen,mint mindenkinek,nekem is az elsõ rész volt a top,melyik hasonlít rá jobban?
hehe laser(núb korszak!!!!!!4)... :D viszont megint volt egy kis erdekesseg... mostmar egyre jobban sportot uzok abbol, hogy korveget nyomok a rohano emberekre... rovid eset(eleg mulatsagos :D) -> fut a karim a korvege utan ugye... erre "jon szembe" egy preacher... ezmeg "menet kozben" durr lelotte particle karabelyaval a lebego rohadekot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Lové sosincs elég:D én még csak most húztam fel a 3. bázist és gyártódik az elsõ Lightning rá:) + most szerelem fel laser Riflevel a 2. szamu squadomat meg Beekeeper armorral. Bár még az elsõ raptorjaim is megvannak:D
hehe megvan a particle technology isch, alakul ez... (csak nincs lovetta szokasosan :D)
hopsz viszont valamit eszrevettem! ha ugy nyom az ember korveget, hogy az zsoldosai mozognak, akkor szinte sosem talalnak el, hisz ugye mozgo celpontnak minosul(lemozogja a holtkorben a unit ahova klikkeltem a celt neki)!!!!4
jah nekem is... es tok cziki, hogy a trendáj userbar kollekciomban sincs benne, namajd 7vegen beteszem :D
2 katonam felveheti gg... es most lehet be is irom a ggt... jott uj ellenseg ugynezki megerosebb fegyokkal, mint az EEEW... van 3 fajta... ket lebego small size robot egy nagy lebego droid amiben van egy uj idegen faj... es az etheral szeru leny(ami az 1ben volt anno)... nem-nem nem a preacher az nem gond... de ezek halalpontosak es EEEWel is jo sokat kell belejuk loni... en asszem itt adom fel...
re, nah itthon... nah nagyjabol megvalaszoltak a kerdeseket... viszont arra vigyazzatok, hogy ne fejelsszetek/gyartsatok egyszerre, mert az PENZZABA!!!!!!!44 meg kell varni szepen(fejelsztes-gyartas felvaltva!)... amugy most kaptam meg vegre a 3ik pancelt... mehetek gyartani... (en mar irtam normalon nyomom)... vegre meglesznek a 3ik szintu panceljaim meg mindenkinel lassan EEEW... hmmm
szerk: latom a valaszod... meg nemtom... most izzitom a gamezt, meg gyartas elott vagyok, most fogom legyartani az elso pancelt ;)
szerintem van értelme, mert hát gondolj bele, ha kifejleszted a plazma puskát, akkor már nem kell legyártanod (fõleg a hozzá tartozó tárat), hanem már lesz egy nagy készleted a raktáron, ugyan ez van a többi ufos cuccal is. Persze az eladogatásuk zsákbamacska szintû, mert nem írja ki pontosan a nevét, csak hogy "alien artefact". De ha rászorul az ember akkor, óvatosan, de el kell adni egy két darabot szerintem.
elvileg lenne még 1 vadászom, meg akartam venni, csak mire felépült a 3. bázis, a 30 tudósom leszívta a lóvém, szóval köv hónapra tolódott át. Amúgy megfigyeltem, hogy amelyik területen van bázisom, az növeli a támogatást havonta, pl: a kezdõterület-en, már több mint 2-szerese, és ahol van bázis, ott is sokkal több mint a többinél a támogatás. És szürkérõl átfesti kékre a területet, gondolom azért mert az enyém lett, vagy nemtudom, szóval biztos jó valamire a sok bázis, a régi ufó game-ben is mindig sok bázist építettem, így megtartom a jó szokásom:)
1általán van értelme gyüjtögetni az ufós cuccokat ?
amúgy szintén normál, 2 bázis, 5 vadász, 6 katona, 50 tudós, 70 mérnök.. pénz 0 és a minusz sok között többnyire..
amúgy én csatában minden kör elején mentek..lassúnak lassú, de ha vki lesérül komolyabban, akkor visszatöltöm... mert azért vicces, hogy tök messzirõl belelövök 3mat 1 élienbe, az visszalõ, majd õ is, meg az emberem is összeesik...
én normálban nyomom a fokozatot, és nekem sincs elég pénzem, ráadásul még a teljes hadseregem is a korházban pihen :D szóval nem vagy ezzel egyedül, bár én még március-április körül vagyok. jah, mondjuk 3 bázisom van, 30 tudós, 20 technikus:D, és 2 vadász, 1 szállító a pénznél sokkal nagyobb problémám, hogy nincs katonám, mind kórházban van. eladni meg nem szeretem az ufo-s cuccoka, de rá fogok fanyalodni az eladásukra :(, mert másképp nem lesz pénzem
Fejlessz és építkezz lassan. Én pl csak nagyon sokára építettem ki a második bázist. így minimálison lehetett tartani a költésgeket. 1 raiderem volt és 2 raptor és nem estem neki minden ufonak. ugyanis a javítás is pénzbe kerül és sokszor szoptam amiatt hogy nekiindultam és félúton elfogyott az üzemanyag és visszafordultak a Raptorok. és mikor elérhetõ közelbe megjelent 2 másik UFO egyikkel sem tudtam mit kezdeni mert refillen voltak a hajók.
Nálatok honnan van elég pénz? Én kb fél évet mentem, de alig jövök ki, pedig csak könnyûn játszok... Elõször arra gondoltam, hogy majd a cuccok eladásával jól ki tudok jönni anyagilag, de pl. egy plazma puska gyártása 12000-be kerül, viszont eladni csak kb. 4000-ért lehet.:( Kicsit furának találom.
Pedig minden UFO-t lelövök, és kimegyek minden misszióra, mégse jön be elég pénz.:( Van valakinek valamilyen ötlete? Csalni meg nem akarok:)
hmm nem értem... Igaz easy-n tolom (az eredeti játék nehézségébõl kiindulva) most alapítom a 3. bázisomat.
Mikor a második bázist csináltam egyre nagyobb sztámban jöttek a fighterek meg cruiserek. 2 cruiser leszállt azokat kiírtottam amiután szétnyomtam a leszállot cruisereket talált 2 bázist azokat is lenyomtam kifejlesztettem egy csomó cuccot már a második adag egységet képezem ki scoutokon meg fightereken és nem jönnek a cruiserek...
amúgy én hüle vok és béna, de nem találtam ilyen nevü file-t...
Hali! Az XP táblázat megtalálható az rpgvalues.config fileban. Mivel a hivatalos fórumon is spoilerként szerepel, én is így teszem be, hátha valaki szeretné maga kitapasztalni:
Vipon áll az ajtóban mindenkineél stun granade.. Bedobok egyet.semmi baja. bedobok mégegyet semmi baja. Mindenkivel bedobatok egyet és kilövök rá 3 stun rocketet... semmi baja köv körben. (gec voltam próbálgattam visszatölteni az állást) azaz kapott a pofájába 9 nade-t és 3 rocketet és semmi baja... jahh arról nem beszélve, hogy körülötte meg csak úgy hullottak.
Mikor végül meguntam a banánt és lelõttem volt mellette 2 halucinoid egy másik Vipon és 2 larva. Hát Lol volt...
namivan skacok? csak en nyomom a gamezzal? :D nah ket erdekesseg... 1ik bosszanto masik poen :D
-nektek is volt mar, hogy a baro 99%os skillel ugy mellelo mint a pinty? (nekem mar nem eloszor kicsit annoying style... tudom ott az 1% nade ennyiszer )
-hehe nagyon lol szitu volt, vedem a bazist... meglattam a folyoson egy destroyert jo messze... ok leterdel EEEW rifle raceloz, 84%... szepen mellelottem... szall az anyag mogotte el... erre paff egy Vipon halalhangot(nyoszorges) hallok a tavolbol... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd megyek oda es fexik a Vipon :DDDDDDDDDDDD ->fun 2: terrorizaltak egy varost... hallom a szokasos lovoldozest... lovik a nepet(szegenyek) halalhangok... megint egy Vipon halalnyuszites... :DDDDDDDDDDDddddd valszin 2 Vipon ott pankraciozott a neppel es az 1ik lelotte a masikat, mert felrelott a bena
érdekes bugba futottam bele...csak azt nem tom, hogy "eredeti" vagy vmellik mod következménye...
épp egy ufó vadászt kergettek az ürhajóim, mikor az 1iket eléggé ledarálta..rexlexbõl leakartam "pausálni" a 'p'-vel (lehet túl sokat simsezek ? ), minek hatására az összes emberem fejlõdött 1 szintet...
Van a játékban olyan idegen, amelyiket "Hallucinoid"-nak hívnak? Mert én még nem túl sokat játszottam vele, és a fordításnál találkoztam ezzel a szóval, és nem tudom, hogy ez egy név-e, vagy mi?
nah ga'jsz... mekvan az EEEW tiknálödzsi isch... epphogy le utdtam gyartani egy AKEW karabelyt... erre :C ennyi lovettam nincs :C
Meglehet valahogy oldani,hogy az embereket én rendezzem sorrendbe egy csapaton belül?
nah hazaertem(lol, vezetes kozben is arra gondoltam, hogy az Ion gunokat lecserelem vegre AKEWra :DDD)... vegre megy az osztas majd AKEW fegyokkal ^.^
láma kérdés...melyik szerkesztõ-prog mondja meg, hogy hányadik sorban állok a kurzorral ? mert nálam se a jegyzettömb, se a wordpad nem mondja meg, az office word meg oldalanként mondja..
nekem nem indult el laptopon, mondjuk csak egy 7500-ös radeon van benne..
Egyéb tippek a hivatalos forumról ha valaki nem nézné.
Default.cfg-ben átírni
soldiers { walkSpeed 0.0014 // old value: 0.0016 runSpeed 0.0033 walkFrInterval 90 // old value: 100 runFrInterval 100 rotateInterval 100 } Removing a single zero after decimal point in walkSpeed and runSpeed values will significally speed up units animation in battles.
camera { // all types of movement speed 0.015 // when following an object, how far from the center of the screen it is allowed to go follow_dist 4 // how far from the unit to jump when shooting preshoot_jump 0 // wait this time after jumping to the unit before creating the bullet preshoot_delay 500 // how long to wait looking at the explosion before shooting the next bullet from burst shoot shoot_retreat_delay 1000 } Doing the same to speed value here will make camera do it's "selection scroll" so much faster.
You can also speed up bullets/projectiles travelling animation. In Combat.xscr find line if (fasterUnits) si.speed = 4*si.speed; And change it to unconditional instead si.speed = 4*si.speed;
Some more interesting pretty self explanatory constants from
consts.xscr
const int WORKSHOP_TECHNICIANS = 10; const int ADVANCED_WORKSHOP_TECHNICIANS = 30; const int LABORATORY_SCIENTISTS = 10; const int DOUBLE_LABORATORY_SCIENTISTS = 30;
const float BUY_SELL_PRICE_NORMAL = 0.3; // normal buy/sell price is 30% from production price const float BUY_SELL_PRICE_ALIEN_ARTIFACT = 0.4; // unknown ship item price is 10% from buyPrice
Producting things for sale can be made profitable this way. Too bad it's not adjustable on per item basis.
Inkább nézzétek meg. REngeteg egyéb jó dolog van itt, pl. lövéseket ne kövesse a kamera, permanens halál, valaki már csinált egy "hire/fire soldiers" opciós modot, gyorsbillentyûk stb.
Sziasztok. Mi a játék hardware igénye? Laptopon elfut, vagy kell neki vmilyen 3dkártya?
Tip to desactive camera centering when selecting a unit ( but let camera centers on it if you double click on its face)
1) unpack system.xbg with Rick's tool (http://www.ufo- extraterrestrials.com/forum/viewtopic.php?t=1576) 2) make a backup of data\man.xscr file 3) edit data\man.xscr file with a decent text editor (vim for exemple)
and remplace lignes 2728 and 2729 which are : Code: if (!isUnitVisible(unit)) flyCameraTo(unit);
by this : Code: //if (!isUnitVisible(unit)) //flyCameraTo(unit);
(or just suppress those 2 lines, it's the same thing...) _____________________________ Another tip for camera : to impediatly centers camera on a selected unit instead of a slow scroll : 1) still in data\man.xscr find the 2676 line and remplace Code: flyCameraTo(unit); by Code: centerCameraOnObj(unit, true); ______________________________ yet another camera tip : if you don't want the camera follow a soldier when he is moving (and only for soldiers : when an alien is moving, camera will still follow him). Although, if a soldier encounter an alien, camera will center on him. 1) backup and open soldiers.xscr 2) find the line 200 3) replace Code: bool center = true; by Code: bool center = false;
látószög : Const.xscr-fileban átírni : const float SIGHT_H_ANGLE = PI/3.5; const float SIGHT_V_ANGLE = PI/3.5; na ezeket 2.5 vagy amire akarod átírni
Jelentem egész jól haladok. :) Most a menüket, feliratokat ilyesmit csinálom (16 oldal wordben). A jelenlegi állás, ha valakit érdekel esetleg: UFOETHUNprepreprealfa
Azért 5 év fejlesztés után csodálom, hogy ennyire átgondolatlan és kiegyensúlyozatlan programmal jönnek elõ. Értem én hogy fan-projectként indult meg pár ember csinálta de pont olyan dolgok ezek amiket pár nap munkával meg lehetne oldani. Erre bizonyíték a mod-os része a forumuknak, ahol szétnézve látni hogy mindent át lehet írni. Mostmár vannak gyorsbillentyûim, a katonáim meghalnak, nem 50 fokos szögben látok ill. a kamera rögtön odaugrik az emberemre és nem követi õket mozgásnál, a lövedékek sokkal gyorsabbak stb. Ezek nagy részére miért nem hoztak létre opciót föl nem fogom, azért 2007-ben egy egyértelmûen az UFO sorozatot(lassan 15 év?) klónozó játékot kevesebb funkcióval kiadni kicsit gáz. Pedig pont az ilyenekért szoktam pénzt kiadni. Talán egy total rebalance mod után
Hatalmas öröm így magyarul látni ezt a játékot, még ha csak egy két kép is van még.