Még az is lehet, hogy egy GameHunter tervezet lesz belõle. :) Illetve valószínû. Azért majd lehet csatlakozni, ha valakinek lesz kedve, de elõbb szeretném megvenni a játékot. Amúgy is meg szeretném venni, meg úgy nem támadhatja senki a csapatot.
wow, ereztem :D akkor elszallt a harcikedvem amikor irtuk, hogy kijott az elso parancssoros kicsomizo es en nekialltam egyenkent kibontani oket, leblankolni(!!!!) es utana jott a csalodas, hogy kepek nelkul de ugyan betoltotte a jatekot es hibazott ossze-vissza :DDDDDDDDDDDDDDDDd
ha CSAK a systemet csomagolod ki, és a kicsomagolt részeit bemásolod a data könyvtárba, valamint a data könyvtárba lévõ eredeti systemet fellülírod a blankkal, akkor mûködni fog..
navarjal... en anno MINDENT kicsomiztam es total nem mukodott a jatek... namost ha blankolom a systemet es a system tartalmat(modokkal 1utt) betolom a data konyvtarba menni fog? :D
mas! izebigyo, mostmeg nekem nem akar egy bazisvedest betolteni... "baseCaf.xbg" hibaval elszall(vagyis nemszall de megfagy a toltes :D)... meg tudod nezni, hogy neked is ez az md5 azonositoja a fajlnak?
91e3f88267689186cef044f320bca220 *baseCaf.xbg
lecci nezd mar meg, mert ujraraktam es megis mindig ott fagy le a jatek amikor ezt a filet toltene be(console hibauzi is ezt irja) (total commanderrel tudsz md5ot vizslatni szepen!)
de konyorgom, hogy csomagolod vissza a system.xbget? en itt szivok vele, mert a szokasos 900 megasra csinalja a system fajlt es raadasul nem mukodik! (pack makerrel csinalom, amire a keszito sem tudja a megoldast, kerdeztem forumon!)
amúgy a Preacherek felbukkanása idõhöz vagy fejlettséghez kötött ? tehát akkor jönnek csak, ha elkaptam pár commandert és kifejlesztettem a plazma-kütyüket, vagy eltellik X idõ, és a nyakamon vannak ?
Sziasztok !
Nekem is bejön ez a része az UFO-nak. Igazán én csak az enemy unknown-al játszottam, persze minden részt kipróbáltam, több-kevesebb ideig, de amihez mindig visszatértem az az enemy unknown volt. Elõször PC-n még ezer éve, aztán psx-en majd amikor már nem volt akkor pc-n psx emulátorral majd pc-n a collector's edition-al :) Ez a mostani rész tényleg visszahozza azt az eredeti hangulatot amiért mind x-com fanok vagyunk, elõzetes képek alapján nem tudtam hova tenni a játékot, de igazán jót alkottak a srácok... Megint nem tudok majd aludni egy darabig :)
Jó játékot mindenkinek !
Megvan, hogy hol hibáztam. :) A blank.xbig -et system.xbig -nek neveztem át, és nem system.xbg -nek, de már tényleg jó.
Így már én is próbáltam, de nem mûködött. Valamit elszúrhattam. Megpróbálom újra.
ahogy elnézem, megoldható a magyarítás...
ahogy annó linkeltem is..az xbig.exe-vel kikell csomagolni a system.xbg-t, majd a kicsomagolt dolgokat bekell másolni a data könyvtárba..valamint a blank.xbg-t átnevezbe system.xbg-re fellül kell írni a régit..utána már csak átkell írni a base könyvtárban az UfopediaComments.dat fájlt..próbaképp beleírtam pár magyar szót és mûködött...és a system.xbg így kicsomagolva +7 mega összesen..ráadásul így lehet modolni a gémet..én spec betettem 1 modot, ami az ufopediába beírja a fegyverekhez/páncélokhoz az erõkövetelményt, meg 1 hotkey-es módot (utóbbit mingyárt letesztelem...)
mi az a Desert Visper amúgy ?
ill. ha van köztetek, aki jó honlap-szerkesztésben, az csinálhatna egy FAQ-t, amibe összegyüjtjük az ilyeneket...
Én is leszedtem - gondoltam kipróbálom, nehogy megvegyem, aztán nem tetszik. Nagyon tetszik, iszonyú jóó! :) Meg is fogom venni. Ha lesz mód a szövegek kiszedésére/visszaillesztésére, akkor meg kéne szervezni a fordítást is. ;)
kifejlesztett már vki azóta vmi új pityut/páncélt, aminek esetleg tudja is az erõkövetelményét ?
Pontosítok, 2 commander tuti kell és az általuk felszebadított friss kutatnivalók kifejlesztése után megkapja az ember a plasma technology fejlesztését. Persze csak azért, hogy rövid úton totál elavulttá váljon amint megérkezik második hulláma a támadóknak a Preacher vezetõikkel és ionfegyvereikkel...
Egy commander kevés lesz a plazmához. Többet kell összefogdosni. Azt hiszem a másodikat is kifaggatva lehet majd hozzájutni a plasma technology-hoz.
De kell még vagy másik 3, hogy tovább menjen a sztori. Aztán kell majd 1-2 Preacher commander is és talán majd még 1 a legerõsebb commander típusból(ami már csatahajóval rohangál és particle fegyverzettel durrogtat).
én is fogtam már el egy commander-t mégis inaktív maradt a plazma :(
pazmek mekvan a plasma tiknálodzsi ^^ hehe a lol a tortenetben az az, hogy mindig van nalam egy stun granat(minden zsoldosnal!) es kivonultam egy terrorhoz, hogy megvedjem a 'zembereket'... mondom ok lepuffantottam egy csomo snakemant... erre lepek meg1et, ott toporgott felsotetben(esti misszio! tok hangulat) egy snakeman, mondom pont annyi idoegysegem volt, hogy meg elhajitsak egy (stun)granatot... (nem lattam, hogy commander)... erre ok bealudt :D vegzek a kuldivel es latom alien captured, meghozza commander :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ezt a makot :DDDDDDDDDddd
nem...
csalni tudnék ha akarnék a lent leírt módszerrel...
lehet hogy így tetszõleges xbg fájl becsomagolható, csak utána át kell nevezni.
enis irtam a moddingos forumba... nemigaz, hogy mindenki mar bo"szen moddol... de a tetves packer script meg mindig error outputot csinal, ha tobb mint 20 fileom van... valami santit...
ki kellene próbálni a saveditor.xscr -t, asszem a system.xbg-ben van, ezzel ki-be lehet csomagolni a mentéseket és ahogy néztem az is xbig fájl, csak kiterjesztésben tér el, én pillanatnyilag nem tudom kipróbálni, valaki megpróbálná? Lehet hogy tévedek, de egy próbát megér...
"To extract the files from the save: projectx saveEditor.xscr unpack slot0 You may have to press the Escape key on your keyboard after you run the command. ... To re-create a save file: projectx saveEditor.xscr pack slot0 "
jo ez meg mindig bugos ahogy irtak is a forumban... ha 20 fajlnal tobbet kell "archivalnod" akkor vegtelensegig dolgozik a script es peldaul a system fajlod ujracsomizasahoz(ami tomoritve sincs 1 mega) lesz majdnem 900 mega, ami raadas nem mukodik :D
A nekem a widescreen felbontást nem szerette (1280x800), a katonák felfegyverezésénél elõször egy belsõ design-os hibaüzenet, aztán kilépett és közölte hogy elkészítette nekem a crash log-ot...
Más: van "builder" is már az xbig fájlokhoz, írtak egy scriptet, ami magával a játékkal csomagolja be egy mappa tartalmát egy xbg fájlba: Pack maker
Hivatalos fórumra most kukkantottam be és már készülgetnek is a modok, pl olvastam vmi katona elbocsájtó modról is, de nem merültem el a részletekben.
nézõpont kérdése.. ha nem vagy nagy x-com fan, akkor nem bizti, hogy tetszeni fog..de ha az vagy, akkor befog jönni..sokkal több köze van az eredeti ufohoz, mint az After.. szériának..
nyugi, csak a telepítõje az...keress vissza a fórumba..valahol az utolsó 100-150 hosszászólásban levan írva, hogy mit kell nyomkodni a telepítés közben...
hmm..sikerült összehoznom 1 bugot.. építettem 1 új bázist..elkészült rajta 2 dokk, meg 2 készülõben...az 1ik dokkba már volt 1 interceptor..1et átküldtem az eredeti bázisomról, és 1et meg vettem az új bázison..így elvileg 2 dokkba van 3 interceptor...
akit zavar az 1024es alacsony felbontas(engem igen a 19es tft miatt) az belemaszik a "installed -> \data\ufo-et.ini" fajlba es lehet turkalni... lehet popecul nyomatni a felbontast... nekem megy 1280*1024en f4szan!!!!4
lehet hüle vok, de az ánríl endzsin az inkább fps-re van kihegyezve, vagy nem ?
Hát igen, még ez a játék hasonlít a legjobban az eredeti Xcom-ra, de hát annyi minden hiányzik. A változatos pályák, a városok, a civilek, a rengetek féle ufó.. áhh, lehet újra beizzitom kicsikét otthon a 386-osomat :D
Na persze ez nem hivatalos, egyenlõre csak pletyka.
Az X-Com jogokkal és új játékkal kapcsolatban: link
btw a wikin olvasható, h a Hasbro(ez a cég vette meg a Microprose -t és az X-COM jogokat) 3 új X-COM játékot tervezett (még a 2000. év elõtt), de a cég végül elvetette.
a Hasbrotól pedig az Infrogames (ma Atari), tõlük pedig a Take Two Interactive vette meg a "brendet".
gondoltam összefoglalom :)
amúgy én is úgy tudnék elképzelni 1 folytatást, hogy mondjuk eleinte lennének a szárazföldi küldik...oszt mikor az ember kifejleszti a kétéltü járgányt, akkor lehetnének már vízalatti küldik, és a vízbe zuhant ufókat is lelehetne vadászni...késöbb meg már az ürben is csatázhatnának.. esetleg lehetne még fûszerezni a gémet azzal, hogy a különbözõ típusú ofók egymást is öldösnék, és lehetne 1-ik vagy másik oldalára állni, majd késöbb toborozni élient is a csapatba..lehetnének a pályákon ellenséges "semleges" lények, mint pl egy idegen bolgyón valami õshonos agyatlan húsevõ lény, mely mindkét oldalt terrorizálja küldi alatt..
amúgy az ufo:et-ben ami leginkább nem tetszik, hogy az összes lezuhant ufo egyben van...az x-com 1-2 -ben volt olyan, hogy a fél ufó szétvolt robbanva, míg a 3-ban a nagy roncsok egyenesen lyukat szántottak a földbe..valahogy hihetõbb volt, hogy lezuhant..
akik a GTA-sorozatot is készítették..szal alapvetõen nincs rossz kézben..
Szerintem mostanában nagyon ritka az olyan játék, ami tényleg jobb, mint az elõd. Van ilyen is, pl. a Supreme Commander tényleg jobb, mint a TA. De a Command & Conquer 3. része már szvsz. rosszabb, mint ez elõzõ.
Nekem tetszett a UFO - Afterlight, de ott a remek grafika és a jó irányításhoz sajnos csatlakozott a futkosás. Szerintem abszolút nem életszerû, hogy a csapattagok nehéz páncélban elfussanak a golyók elõl...
Szóval az XCOM még mindig az etalon és még mindig nem sikerült egy jobbat csinálni...
Az x-com3 apocalypse-ben már lehetett választani minden küldetés elején hogy real time vagy körökre osztott módban akarod tolni az adott missziót. Szerintem egyszerûen azért lett az after*-ban realtime a harc, mert igy jobban eladható akciójátéknak. Talán az a menõ manapság...
Kipróbáltam és jó a game, de az eredeti tényleg jobb volt. - Minden pálya több szintes volt. - Kisebbek voltak az egységek, jobban át lehetett tekinteni a helyzetet. - A pénzügyek rendben voltak. - Fõleg a kezdetekben a katonák rendesen fogytak. (Ami néha bosszantó volt, de reális...) - Van még ezer kis részlet, ami benne volt az XCOM-ban, itt meg hiányzik.
Számomra szinte hihetetlen, hogy milyen jó játékot tudtak még anno az XCOM idején csinálni, az akkori gépeken és az akkori grafikával.
Egy upgradelt XCOM-ot én is vennék. A grafikán kellene kicsit csiszolni, pár újdonságot beletenni, de alapjában a játék még ma is jobb, mint a mai játékok 95%-a...
Van olyan, aki találkozott már város támadással?? :) Mert eddig én nem. :)
Valóban nem próbáltam még ki. Csak azért gondoltam, hogy nem lehet ugyanolyan, mert akkor beperelhetnék õket. Nem lehet, hogy az after sorozat is ezért váltott valós idõre körökre osztott helyett?
"Egyszerûen egy remake-t kellene készíteniük. Tehát venni az elsõ részt, és minimális változtatással újra kiadni jobb grafikával, természetesen xp-re. Nem kellene durva kinézet, még 3D-se feltétlenül. "
Egyszerûen egy remake-t kellene készíteniük. Tehát venni az elsõ részt, és minimális változtatással újra kiadni jobb grafikával, természetesen xp-re. Nem kellene durva kinézet, még 3D-se feltétlenül. A lényeg, hogy legalább DirectX 7-es, vagy OpenGl legyen. Persze ezt csak az tehetné meg, akinek a tulajdonában vannak a jogok. Így tettek a Heroes 5, a Settlers 2 és most az új Tomb Raider rész esetében is. Mind sikeres, vagy az lesz, pedig ezek voltaképpen régi, jól eltalált játékok remake-jei. Én legalábbis egy ilyen kiadott Ufo-s játékot azonnal megvennék. Régi vágyam egy olyan verzió, amely az 1-et és a 2-õt ötvözi, így felváltva lennének szárazföldi, és víz alatti küldetések is. Ez szuper lenne! Jó, most azt fogjátok mondani, hogy egyszerûen elõ kell venni az eredeti részeket, de már nem ugyanaz a grafika miatt. Kipróbáltam. Túl pixeles, és a kezelésén is változtatni kellene, mert mostanra már körülményessé vált. Viszont magát a játékmenetet nem kellene piszkálni.
köszi, ettõl féltem:)Mondjuk az ilyen játékokban egyedül az ilyen rész idegesített, amikor egy óráig kell még járkálni az "üres" terepen, mert még egy élien hunyászkodik valamelyik sarokban.
Abban a tekintetben, hogy az X-com1 stilusteremtõ játék volt, nyilván semmi sem überelheti a kategóriáján belül - hiszen az xcom hozta létre ezt az ufóirtós stratégiai stilust tehát új játék már nem alapithatja meg mégegyszer. Ebben a tekintetben egyet értek veled :)
Ellenben minden további nélkül találhatunk olyan játékot, amely szebb/komplexebb/jobb történetû/játszhatóbb mint az elsõ X-com. Persze sokminden szubjektiv... de kijelenteni hogy egy játékot nem lehet überelni szerintem max nostradamus tehetné meg :)
Végigtoltam lényegében az összes xcom jellegû játékot (igen, még az "afterlófaszokat" is), és mindegyik nagyon tetszett, az esetek többségében mindig láttam elõrelépést amiben jobb volt mint az eredeti. Minddel élvezet volt játszani azután, hogy toltam az xcom1-et, ergó jók voltak és mivel tetszettek játék közben az xcom után, úgy gondolom nálam überelhették is azt.
jelenleg a "Take Two Interactive" -nál vannak a jogok.
láttom te is nézelõdtél :)
nyah..wikin találtam 1-2 infot..
"Hasbro sold all of its Hasbro Interactive intellectual property to Infogrames (now Atari) when it shut down the studios. In 2005, Take Two Interactive acquired the rights to the X-COM series from Atari. There are unconfirmed rumours that Irrational Games may be developing a new X-COM title"
X-COM: UFO Defense was voted "best PC game of all time" by the staff of IGN in 2007. X-COM appeared as #22 on Computer Gaming World's list of the best games of all time in 1996.
amúgy az eredeti x-com jogai kinél vannak, azt lehet tudni ?
Az eredeti xcom1-2t semmi nem fogja überelni, viszont egyik játék se fogja úgy megközelíteni jódarabig mint ez....
Én imádom, az afterlófaszok elbújhatnak jó messze.