hogy a manóba kell letölteni ? a download-nál nem jön be rá oldal, míg a mirroroknál nem jöttem rá, hogy mire kell rákattintani... esetleg feltöltené valamelyikõtök, akinek még megvan ?
a hangulata télleg a klasszikus UFOé. pozitívum, h átvettek néhány idegen lényt a régi UFOkból. (pl, snakeman, "köpenyes" idegen, "medúza")
viszont hiányolom a morált és az XPt. bírtam amikor már több 100 XPje volt a veterán katonáimnak :)
A hivatalos oldalra http://www.ufo-extraterrestrials.com/ felkerült egy gameplay video, negyed órás és iszonyat hangulatos. Tiszta Ufo1 feeling.
annó ezt írták...de ahogy Lnéztem a hívatalos site-ot, még nem jelent meg..
hát ha õk viszik tovább, akkor rossz úton járnak.. igaz, csak az aftermatch-on jáccottam, de az sztem nem hozta a régi x-com-os hangulatot..ez a gém nem nagy szém grafikailag, de ránézésre x-comossabb
azt nem tom, h õk viszik-e tovább, de lehet, h megvedték a jogokat.
amúgy "UFO: Enemy unknown" volt a legelsõ.
De a Cenega viszi tovább az UFO: Terror from the deep korabeli UFO sorozatot, nem? Amúgy mindegy, én az Afterlight-pt jobban várom, mint ezt. A képek alapján nagyon retró...
akár így is mondhatnánk, de akkor a Cenega sorozatot is klónnak nevezhetnénk; hisz már ezekelõtt is volt egy UFO sorozat.
Közönöm. Az hittem egy játékot (sorozatot) nem adnak el egyszerre két cégnek. De ezek szerint mégis, akkor csak ez okozta a keveredésemet. Akkor ha jól értem az Extraterrestrials csak egy klón, míg az Afterlight a rendes sorozat következõ része .
Bocsi, ha már kérdezték, de mi a különbség az Afterlight és az Extraterrestrials között?
Amúgy ma jelent meg egy cikk és négy kép itt az SG-n, az Afterlight topikjába egy az egyben átmásoltam.
És a képek alapján szerintem is siralmas a grafika. Ezek nem az Aftershock-ot fejlesztgették tovább, az biztos!
http://www.gamershell.com/download_12709.shtml
E3as movie.
Megjelenés?
Sajna csak nyár... Nem is foglalkozok vele addig. Pedig 2 PC játék van ami idén engem érdekel az egyik e Heroes5 a másik meg ez,dehát még olyan soká jön...
ha már tesznek bele kameramozgatást és nem csak a négy irányba lehet pásztázni akkor csinálják meg normálisan, mert ez nagyon nem jó, annyira kötött pályán mozog, sosem úgy fordul ahogy én szeretném látni, abba a nézõszögbe, távolságba.nem lehetett volna úgy megcsinálni mint mondjuk a dungeon siegébe? na az jó volt.ha minden pause lehetõséget lekapcsolok akkor igaz folyamatos, de annyira buták a saját emberek hogy legalább ha támadás éri õket és nem látják az ellnt lehasalhatnának egyéb parancs híján, az meg hogy közvetlen közelrõl lövik õket és nem lõnek vissza parancs híján....nos, no comment. jó lett volna, ha megcsinálják rendesen, de így.. talán a következõ rész, addig is jó játékot a fanatikusoknak. régen én is az voltam, csak az ILYEN folytatások már elvették a kedvemet
Ezt a "vacak a kameramozgatás"-t nem értem, a régi ufóban nem is volt kamera mozgatás, max lejebb meg feljebb, a folyamatos játékmenet meg elérhetõ, ha tudod az embereidet irányítani, a régiben a körökre osztottban meg aztán pláne nem volt "folyamatos játékmenet". Az afteshock meg pont, hogy az elõzõ részre támaszkodik az aftermath-ra, csak elég durván felturbózva.
igen, sztem is az a helyzet hogy ami bevált ahhoz kár hozzápiszkálni. tegnap néztem az aftershockot, mivel eddig csak a kábellehúzogatós verziója volt meg, azzal meg nem foglalkoztam. kicsit izgalommal töltött el a dolog mikor telepítettem, és addig nagyon tetszett a dolog míg az elsõ küldetésre kellett menni. óriási csalódás!!! förtelmesen elrontották. a graf tényleg szép, de mit sem ér ha vacak a kameramozgatás és ez nagyon idegesítõ már az elsõ néhány másodperctõl fogva. nem beszélve arról hogy szó nincs folyamatos játékmenetrõl, mert vagy alapbeállításon hagyva a taktikai dolgokat mindenen lepauzál, vagy ezeket kivéve még arra sincs eszük a saját katonáinknak maguktól hogy a tõlük egy méterre lévõ, õket folyamatosan tüzelõ alienekre viszontlövéseket leadjanak parancs hiányában
ettõl csak jobb lehet a folytatás. az elõzõ részt majdnem végigjátszottam, de a végére nagyon elnyújtották. az a hagyományos alapokat követte, és jó is volt
Nekem jobban bejön ez a rajzolt grafika mint az AS/AM 3d-s képe...
Egyébként az aftershock-al nagyon meg vagyok elégedve és végre van egyéniségük a katonáknak, nem ugy mint az enemy unknown-ban, ahol csak közkatonák harcoltak, mehettél akár 10000 küldetésre is egy emberrel max csak a sebessége javult lényegesen.
Hát, nemtudom, azok a képek alapján amit a hivatalos oldalon láttam a graf.ja elég gyér, még az aftermath-nál is gyengébb...
Nekem pont az a bajom hogy mostanában már minden 3D csillogó-villogó izé ,a játék meg dögunalom...Még a Heroes V -re is félve tekingetek ,látva hogy mit akarnak vele csinálni...
Szerintem pont megfelel EREDETI Ufo folytatásnak ,kicsit feljavítják a grafikát ,kicsit a hangokat,raknak bele új cuccokat és kész ,szentem ennyi épp elég ha már egyetlen nagy kiadó nem vette a fáradságot hogy jobbat csináljon...
Az AM meg az AS szerintem egy nagy tévedés ,semmi köze az elõdökhöz ...
mondjuk eddig nem érdekelt a grafika, ezután sem fog túlzottan, de az a kép, amit a hardwiredre ezzel a hírrel együtt kiraktak, egyszerûen siralmas, katasztrofális. semmi ízlése annak, aki azokat a textúrákat csinálta. egyszerûen 2006-ban ilyen grafikával nem jöhet ki dobozos játék, el sem hiszem, hogy van kiadó, aki ezt felvállalja.
innentõl meg vagyok gyõzõdve arról, hogy vagy soha véget nem érõ fejlesztésbe és határidõeltolásba, vagy totális csõdbe torkollik ez a vállalkozás. (az igazat megvallva, ha én lennék a kiadója ennek a játéknak, egy fillért nem adnék a további fejlesztésre.)
Ez mind szép és jó de nekem b*sznak válaszolni a mailjeimre hogy kb mikor jön ki. Pedig évre kérdeztem nem hónapra :)
(HW Insider) A Chaos Concept fedõnevû, XCOM kommandósokból álló, kitartó cseh fejlesztõcsapat már egy ideje dolgozik hangulatos ufójátékán. Kalandjaikat harci novella napló formájában is megörökítették. Programozóik nemrég elkészítették a pályaszerkesztõt, amivel roppant frappáns módon, gyorsan lehet izgi csatatereket összeállítani. Megvan már a kezelõfelület a sebesült katonák felgyógyítására. Elkészültek az elõléptetés animációk és a hó borította pályák alapvetõ elemei. Lényeg viszont, hogy új kép érkezett az ígéretes alkotásból. A Chaos Concept csapat legöregebb tagja egy 29 éves grafikus. A legfiatalabb pedig egy 19 éves programozó.
Nem igazán hallattak magukról a srácok az utóbbi néhány hónapban. Remélem azért még révbe ér valamikor a kezdeményezés.
Hali! Nem tudtok vmi újat róla, elsõsorban a megjelenésrõl?
Szerintem nem néz ki rosszul. Mindenesetre jobban emlékeztet a régire mint az AM. De ennél hülyébb címet nemigen tudtak volna kitalálni.. Mit jelent ez egyáltalán?
hát,én nagy UFO fan-nek tekintem magam,olyan szinten,hogy még a CS-t is félreteszem a játék kedvéért... de megnéztem az oldalát... a screenshotok vagy nagy bukást josolnak,vagy csak nekem nem fog bejönni... az aftermath is csalodás volt nekem,dehát pofonok ugyebár... :D szépnek szép,meg szimpi,hogy ujra a leszállo hajobol kell kimászni,aztán ha a hajo körül lesznek az idegenek,és bevágnak a hajoba 1 bombát,akkor nyekk lesz :D de ez a "felturbozott alien" style vmiért nem szimpi a képeken... remélem azért majd normálisan fognak kinézni,és nem ugy,ahogy a mostani képeken,mer ez nekem nem jön be...
de 1 probát megér... :) de mikor is akarják kidobni? erre vonatkozoan nem találtam semmit :(
"A Csehországban székelõ Chaos Concept vállalta magára a legendás UFO-saga felelevenítését, méghozzá egy korszerû 3D-s stratégia keretin belül, melynek hivatalos bejelentésére a mai napon került sor az E3-n. A történet szerint 2025-ben járunk, hol egy frissen kolonizált bolygót hirtelen rosszszándékú idegenek rohannak le - kezdetét veszi tehát az ellen-hadmûvelet, melynek kontrollálása mi kezünkben lesz. Érdekes újításokat kívánnak alkalmazni a cseh srácok, mint például a teljesen szabad mozgástér - akár az épületek oldalát is kirobbanthatjuk, ha nincs kedvünk órákig kódokat hajkurászni. A fejlesztések megszerzése érdekében tudóscsoportokat alkalmazhatunk, kik folyamatosan szállítják nekünk az újabb, hatásosabb vagy pusztítóbb technológiákat. A szokásos "kommandó-küldetéseken" kívül az egész bázis védelmének feladata a mi nyakunkba lesz varrva - meg kell tehát gondolnunk, hova is telepítsük azt a fránya SAM-állást."
forrás: hcgamer.hu
"ki lehet majd lõdözni az épületek falait"
Ezt már a régi UFO is tudta
De egyébként én is nagyon várom, mert ez az új UFO a közelébe se ért az eredetinek
áh. 3 éve fejlsztik és nem is tudtunk róla eddig ? :DÖÜSDADA
Nos, nem láttam, hogy lenne már topikja, és mivel régen játszottam a nagy UFO game-ekkel, gondoltam nyitok neki egyet.
A grafika nem lesz nagy szám, de akinek a régi UFO nagy kedvence, azt nem fogja érdekelni a dolog, mivel eléggé hajaz az elõdjére. Bár talán már kicsit túl rajzfilm-szerû, de majd meglátjuk, hogy tudja-e hozni a hangulatot. Nem lesz egyszerû, az egyszer biztos.
Sok leírás nincs a játékról, lesznek benne szerencsétlen civilek, rendõrök meg katonák, akiket majd terrorizálhatnak az ufok, állítólag nagyon jó AI lesz a programban, és ki lehet majd lõdözni az épületek falait, ha úgy akarsz bejutni.
Ha jól látom egy cseh csapat fejleszti a játékot, remélem hogy rámennek a hangulatra, ha már a grafikában annyira nincsenek otthon.