köszönöm a választ neked is, ill shiwonak is egyelõre nem vagyok megszorulva anyagilag, sokkal inkább mérnökileg (20 fõ)... le is bontom ma az 1 szem lézer védelmem aztán mehet oda is a mûhely fejlesztett mûhelyt mikor tudok/minek a kikutatásával? mert azt nem látom a tech tree-ben van már 3 bázisom aztán nem gyõzöm a repülõket/repülõkhöz a felszerlést gyártani... most amúgy fõbázisban 4 hangár van : egyben gyártom a többi bázisba a repülõket... ezért ninncs ott hely, ill ezért kérdem h fejlesztett mûhelyet mikor tudok a kolóniákon építeni?
A modokat érdemes szemmel tartani mert anno napról napra fejlõdött. Nem tudom hogy az újabbak javítják-e az általad említett hibákat.
Amúgy nem is tudtam hogy elkészült az Alien Invasion pedig annak idején én nyitottam topicot neki. :D Na majd a hétvége elmúltával megnézem milyen lett.
A fejlesztett radar mûködik, vagy nem a normál játékban? Ill. valamelyik mod ezt javítja-e?
Mi a véleményetek az UFO: Alien Invasion-ról? http://www.gamershell.com/download_25252.shtml
Igen, az X-com: Apocalypse az erdeti sorozat harmadik része szintén a Microprose-tól. Egyébként 2003 elején lefordítottam azt is ( X-com: Apocalypse magyarítás ).
Shiwo! A harmadik részben volt több fegyver is, amihez nem kellett lõszer.
Én is abból szedtem össze sok pénzt, hogy eladtam a sok-sok plazma fegyvert. A válaszok a kérdéseidre:
1.) Úgy rémlik bármit eladhatsz, de van amibõl jobb ha megtartasz egy keveset.
2.) Én úgy nyomtam végig, hogy egy bázisom volt, illetve a végefelé építettem mégegyet, de csak azért mert egy bázison csak két vadászgéped lehet plusz a csapatszállító és a végfelé szerintem kevés a két vadász, legalább négy kell, ezért építettem csak emiatt egy bázist. Szóval minimum két bázis kell a végigjátszáshoz szerintem.
de az 1-ben olyan jó volt h nem kellett lõszer a lézerhez... lehetett ezerrel lõni mindenre:D itt se olyan vészes :) ufo cuccokat akkor mind el lehet adni? mert ami ufo páncélból már van 300 felettim többibõl is szépen:D amúgy mire kikutattam a plazma pisztolyt és puskát, mind2bõl 120-140 db volt:DDDD felrakom újra a kérdéseket akkor: 1: lásd feljebb picit :) 2: elég kb 3 bázis? (attól kérdem aki végigjátszotta már, vagy a vége felé jár) 3: új bázisba nem tudok küldeni katonákat, fegyvereket? (vagy esetleg úgy h a csapatszállítóba berakom a katonákat felfegyverezve? bár annyi lõszert meg mindent nem tudok rájuk aggatni:D )
hozzászokhattatok volna a lõszer-dologhoz, az x-com 2-3ban sem volt elvileg már olyan fegyver, amihez ne kellett volna töltény..
A lézerekhez a töltény engem is zavar, de ez van. Talán a plazmákhoz is kell majd lõszer.
Encore: igen, nagyon hasznosat írtál számomra. Köszi. Nem tudtam, hogy az xcom lehetõség az annyit jelent, hogy kapok egy pár xcom katonát. Azt hittem, hogy valami más újdonságot ad. (Bár a lézer és plazma után itt is sok projekt, és nagyon jók is vlesznek, de én arra gondoltam, hogy valami hasonló mellékprojekteket ad.) Ez a megoldás úgy érzem, tetszeni fog.
hi!
most kezdtem el 1 hete a játékot de tényleg nagyon hozza a régi ufo-s hangulatot :) patch2-vel ill gandrus full magyarításával játszom (ezóton is szeretném neki itt megköszönni a munkáját ;) ), fél év telt a gameben és most jött el számomra a pillanat h új bázist alapítsak :D sok töprengés után úgy döntöttem h (min) 3 bázisom lesz majd, az már eléggé lefedi majd a területet de nem is kerül annyira sokba fenntartani.3 elég lesz szerintetek? itt jegyezném meg h visszaolvastam az elmúlt 15 oldalnyi fórumot , és természetesen a faq-ot is tegnap. nagyon-nagyon sok mindenben segített, azonban arra még nem jöttem rá h pl az új bázisra h küldök fegyókat amíg ott nincs (fejlsztett) mûhelyem :S vagy ha már van ott csapatszállító akkor oda is jönnek katonák maguktól és lehet küldeni fegyókat is a fõbázisból? (modokat nem használok és nem is akarok egyelõre) jah amúgy csak most kutatom a plazmát mivel eddig nem fogtam el parancsnokot mivel amikor próbálkoztam akkor mindig csak simát fogtam el mivel nem tudtam h melyik a parancsnok :D pedig egyszer mintha fel is tûnt volna h zöld az egyik vipon de nem kapcsoltam ... gondoltam majd lesz olyan elmeolvasó mint régen és akkor lehet tudni melyiket kell :) pedig tegnapig már 2 alien bázist, 2 terrort ill jónéhány cirkálót is megcsináltam:D de nem baj, mert elvagyok én a lézerfegyókkal:DD legalább az utóbbi hónapban nem kellett semmit se kutatnom és jött be sok pénz így amibõl tudtam az új bázist alapítani :) ami engem zavar h régi ufo-ban nem kellett lõszer a lézer fegyókhoz, így nem kellett folyamatosan gyártani õket itt meg... na megyek is játszani "picit" :)
Nem tudom ki mondta, hogy nincs harmadik része, hogyne lenne. Amit találátl az az, X-com apocalypse. Lehet hogy aki azt mondta hogy nincs harmadik része az a cím miatt keveredett meg, mert az elsõ két részt Ufo néven is szokták emlegetni, míg a harmadikat nem. Egyébként a harmadik is jó, az elsõ kettõhöz viszonyítva gyengébb, de még mindig messze jobb mint a legtöbb hasonmás játék. (Extraterrestrialsnál szerintem nem jobb).
Nem teljesen értem pontosan mire gondolsz az xcom-al kapcsolatban, de én úgy nyomtam, hogy be volt kapcsolva és ki lehetett kutatni xcom dolgokat (taktikákat meg ilyesmik) amiket megkaptak az xcom ügynökök. Ez úgy nézett ki gyakorlatban, hogy ha az elsõ Xcomos dolgot (Xcom installment talán?) kikutatod, akkor onnantól kezdve minden küldetésre megy veled pár xcom katona akiket nem tudsz irányítani (saját hajóval mennek) és külön körmozgásuk van. Õk is az idegenekre vadásznak. Eleinte nagyon bénák több kárt okoztak az embereimnek mint az idegenek (pl: ha láttak egy idegent akkor nem zavarta õket hogy ott áll az idegen mellett két emberem, odadobtak egy-két gránátot). De persze lehet fejleszteni a taktikai skilljüket, páncélzatukat, fegyvereiket, ezek idõvel megjelennek a kutatásoknál és ha kikutatod akkor magától mûködésbe lépnek.
Hogy érdemes-e bekapcsolni ezt a funkciót? (mellesleg én azt se tudtam hogy ez ki kapcsolható, nekem ott volt mikor feltettem valamelyik modot). Azt mondom mindenképp érdemes bekapcsolva hagyni, elõször is nosztalgikus élmény a régi Xcom katonákat látni (ugyanaz a kinézet, azt hiszem egyszerûen kivették a régi Xcom játékból, mert még a katonák felbontása is alacsonyabb mint a sajtád katonáidé. Eleinte sok velük a nyûg, meg bénák, de mikor már maxra vannak fejlesztve akkor igencsak hasznosak. Attól is függ milyen nehézségen nyomod, nekem volt a végefelé jópár olyan küldetés, amit nem tudtam volna megcsinálni az axcom ügynökök segítsége nélkül. (persze lehet hogy ha nem kutatod ki õket akkor a játék könnyebbé válik, hogy ne futhass bele ilyen dögnehéz missionokba, amiket egyedül esélytelen megcsinálni.)
Itt írtátok, hogy az x comnak nincs 3. része. Én is úgy tudtam. De találtam egy X-Com 3 - Apocalypse nevû játékot ugyanattól a kiadótól. Még nem kezdtem el játszani, de a képek alapján vészesen hasonlít az 1 és a 2-hez. Nem lehet, hogy akkor ez mégis a 3. rész?
gandrus: most akkor a tieden kívül is lefordították a játékot magyarra? Becsülöm a munkád, mert ezért senki nem fizet meg, de mégis sokan nagyon hálásan neked.
A fejlesztett felderítõ rendszer elvileg nem mûködik, legalábbis az elsõ hivatalos patchben még nem javították ezt, a másodikat meg nem próbáltam.
A fordítást nagyon szívesen, lassan én is nekiállok végigvinni a játékot vele. :)
A hobbifordításaimért nem kapok pénzt, nem azért csinálom õket, de részt vettem már több hivatalos fordításban is, azokért kaptam. Ez a fordításom is csak azért nem lehetett hivatalos, mert mire kiderült, hogy le akarják fordíttatni, addigra én már lefordítottam, és közzétettem a fordítást.
Az elõbb elírtam. 4.03-as bmodot raktam fel, amit összerakott shiwo gandrus magyarosításával.
Miután megtaláltam a modokat, ill. ezt a fórumot, ahol sok okos dolgot találtam, újrakezdem. Kérdésem, hogy az x-com bekapcsolásának csak annyi a jelentõsége, hogy ebben a játékban is találkozunk a régi alakokkal, vagy a játékmenetben is fontos szerepet kap ez a funkció? Nyilván teljes e nélkül is a játék, de a látványon kívül ad e valami technológiai, vagy másfajta plussz töltetet? Ha nincs semmi technológiai, ... jelentõsége,akkor ezt a funkciót kikapcsolva hagyom, és ha elérek addig a pontig, ahol nem lehet semmit felfedezni (a 2 éves holtidõre gondolok),és ott bekapcsolom, dobhat e a játékélményen? Mert ugye azt a sok plussz infot így nem a játék elején kell kikutatni(ami nem visz elõbbre, csak élményt nyújt), hanem ad valami élvezetet a közepén is. Amennyiben viszont az élményen kívül szerves rész lett a játéknak, akkor érdemes bekapcsolva indítani a játékot. Kicsit josszúra sikeredett a hozzászólás, de remélem érthetõ.
Sziasztok. Végigolvastam az utsó 5 "oldalt" (a 20ból), és nem találtam választ a kérdésemre. A fejlesztett felderítõ rendszer(radar) most akkor mûködik, vagy nem a normál játékban? Ill. valamelyik mod ezt javítja-e? Vagy inkább ne építsek, mert csak a pénzt és a helyet viszi.
És köszi gandrus a magyarítást! Te a munkádért kapsz pénzt valahol? a bman 4.09-est tettem fel, amit (azt hiszem) shiwo gyúrt össze a magyarítással. Köszi neked is!
Mi a véleményetek az UFO: Alien Invasion-ról? http://www.gamershell.com/download_25252.shtml Azt minek csinálták? Kicsit régebben elkezdtem, de nem ütött meg nálam olyan szintet, hogy érdemes legyen játszani. Majd lehet, hogy egyszer.
Stunnolnod kell õket, ehhez fel kell fedezned a stungránátot (pontos nevét nem tudom), azzal dobáld meg õket :)
A plazma fegyvereket hogy tudom kifejleszteni? Ott van a listában a pisztoly, gránát stb., de azt írja hogy elõbb a plasma technology-t kell, azt meg nem lehet. Vagy el kell kapni ahhoz élve egy alien-t? De az se megy... rájuk dobok 2 olyan nerve gas grenade-et, elterül, de mégse hozzák be élve :S És így semmit nem tudok már kifejleszteni
Tehát ha jól értem, a régi *.xscr kiterjesztésû filet felülírom az újjal. Ok, eddig ok, de ha van egy olyan ami nem volt a régiben, azt hogy kell becsatolni? Van valami file, amibe be kell írni a nevét, vagy mi? Most a 2-es patchre feltettem a Bman_Ufo_Mo_V4.07-et, ennek van egy easy változata, aminél csak a system.xbg-t kell átírni, és mûködik is. A hard változatánál kellene a modolás.
A modokat az ufo-scene.com honlapon lehet megtalálni ott is a fórumból és nem a downloads menü alól(Coasty's Bman féle 4.07-es verziójú mod), ha még érdekel valakit, asszem most ez a legfrissebb.
Hali!
Hát szó ami szó a GYIK is elég régi, lehet megváltozott a modolások módszere
amúgy ha olyan, mint régen, akkor az 5. pont utána mod-fileokkal fellülirod a file-okat, amiket visszamásoltál
a saveeditor-ról hallottam, de nem tudom, honnan lehetne leszedni
Sziasztok. Nem tudom olvassa még valaki ezt a fórumot, elég régi az utolsó hozzászólás. Nemrég akadtam rá a játékra, és lenne pár kérdésem. A GYIK leírja a módolást, és a kibontás megy is, de utánna hogy kell betenni az új modokat? Másik kérdés. Írnak egy saveeditor.xscr nevû fileról. Nem tudna valki egy linket hozzá, ahonnan letölthetem?
fú..annó a bman módot javasoltuk, azóta nem tom, hogy van -e még vagy mileyn néven fut tovább a dolog..
Sziasztok!
Én is megvettem ezt a játékot...és az lenne a kérdésem, hogy milyen modo(kat)t ajánlotok felrakni hozzá? (ha lehet, nem szeretném most végigolvani mindaz 1500 hozzászólást)
Válaszokat elõre is köszi!
Idõ hiányában már nem frissítem ezt a fordítást. Szombaton megyek Angliába (dolgozni), és ha lesz idõm, akkor az Age of Wonders: Shadow Magic megmaradt pár sorát fejezem be végre.
Szia Grandus!
Köszi a választ, lehet h eza gond, mert a Patch 2 újabb dátummal rendelkezik... :)
Azt még megtudnád mondani, hogy tervezed a Bman_UFO_Mod_4.04 fordítását? Úgy láttam ez a legfrissebb verzió, és elég régóta elérhetõ.
Üdvözöl: Papa01
"A magyarítás a 7.0530-asra patchelt verzióhoz készült!"
Megvettem a játék letöltõs verzióját, szépen fel is ment,illetve a patch2 is.
Abban kérném a segítségeteket, hogy szeretném feltenni a szerintetek mefelelõ Bman modot(nem tudom melyik a legjobb), persze magyarítással. :)
Kipróbáltam a Ufo-Extraterrestrials_HUN_by_gandrus+Bman3,09 telepítését, de furcsán viselkedett a játék..... :(
Van ötletek? :) Köszönöm elõre is:
A Papa01
Sajnos már töröltem, mivel végigjátszottam, de év végén úgyis újra elõszedem. De emlékeim szerint nem a beállításoknál volt a gond, mert azt rögtön a telepítés után átnéztem, hogy mi merre hány méter.
Igaz, hogy csak két-három alkalommal kaptam terroros küldetést, de egyszer sem voltak rajtuk civilek. :( Viszont lehet, hogy a mod kavart be, mert az alapjátékkal nem játszottam, egybõl feltettem valamelyik verzióját a modnak.
jaja..határozottan kellene lenniük civileknek a város-terrorok alatt..
Egyetértek, ez eddig a legjobb új generációs X-com, persze szigorúan modokkal, mert az még jobbá teszi. Amikor elõször kipróbáltam nem fûztem sok reményt hozzá, eddig csalódtam az ilyen utánzatokban, még megközelíteni se tudták a régi UFO-t, de mikor elindítottam egy mission-t, hogy lássam milyen is a game, hát egybõl elkapott a "csak még egy kört" effektus. Nagyon régen éreztem ezt, hogy egy játék ennyire "elkapott". Még a grafika is tetszett, mert felidézte a régi X-com grafikát. :D Aztán az ismerõs idegenek felbukkanása. :D Ráadásul a modok napról napra fejlõdnek, így garantáltam elõveszem a játékot évenete. Talán két dolog nem tetszett, illetve hiányoltam: Kevés idegen terroros küldit kaptam, a végigjátszás során hármat és azok tök ugyanazok a pályák voltak (pedig a pályagenerátor jól mûködik) és nem voltak rajtuk civilek (remélem a modderek ezen is dolgoznak).
Visszaolvastam egy halom postot. Érdekes látni a régi rajongók at és az új érdeklõdõket együtt.
AZ eredeti X-Com-ot még a MicroProse fejlesztette. Ez a cég a 90-es évek egyik legjobb fejlesztõ/kiadója volt, itt dolgozott pl. Sid Meyer is, amíg meg nem alapította a Firaxist. A MicroProse legnagyobb sikere a Pirates! és a Civilization volt, de gyakorlatilag minden játékuk híres volt a hihetetlen mértékû addiktivitástól.
Az X-Com volt talán az utolsó nagy sikerük. Sid és néhány társa kiválása után bekebelezte õket a Hasbro, de a cégóriás nem tudott élni a lehetõséggel, így minden idõk egyik legnagyobb nevét (a MicroProse egy súlycsoportban volt/van márkanevét tekintve a Blizzarddal és a BioWare-rel) pazarolták el.
A Firaxis viszont megkezdte a MicroProse sikerek kiaknázását, láthattunk már Pirates!-t, Civilization IV-et, Railroad Tycoon-t is. Ha majd megjön a Sid Meyer's UFO, akkor lehet pezsgõt bontani, de addig is ez a játék messze a legjobb az összes eddigi UFO-utánérzés közül, a fejlesztõk kétségtelenül rajongtak az eredeti játékért és igyekeztek mindent ugyanúgy, csak korszerûbben csinálni. Korrekt átirat.
Akkor természetesen jó munkát! ;D
Nem pihenek. :) A cégem küldött ki a partnercéghez dolgozni.
A Magyar változatot valaki eltudná küldeni? Elõre is köszi. :)
Köszi a részletes leírást. Én is bugra gyanakodtam, mert már minden ki van kutatva a kentaurhoz csak a generátor hiányzik ráadásul az nem is az utolsó, mert a 10-12 ûrhajó alkatrészbõl az az ötödik, az utána következõk meg már megvannak. Az újrakezdés necces, mert két hónapja nyomom ugyanis minden küldire elmentem, mármint minden lelõtt hajóhoz. Már amihez tudtam persze, mivel ki akartam facsarni az élvezetek tárházát úgymond. :D Annyira megfogott hogy nem akartam kihagyni egy mission sem. :D Kipróbálom amit írtál, ha nem mennek am entéseim, akkor szerintem az lesz, hogy keresek valami cheat-et és megoldom. Mondjuk tuti még újra fogom játszani, ha a modok ilyen ütemben fejlõdnek hozzá. :D
és sajnos nem árt new gamet kezdeni, sajnos...(ez tudmom it jelent idõben :(
ez már javította a régi bman féle research bugot ahol elakadtál.
Na ez elég zanzás:
Kezdj egy tiszta installal (eredeti verzió) Azt a game menubõl official patchal frissítsd. 2x. Mivel 2 patchet adtak ki hivatalosan.
Majd a 3.22 gray fiend módot tedd föl, ami tartlamazza a bmant+amit õ csinált, egybeintegrálva, ez a létezõ legbõvebb funkciójú patch. letölthetõ innnen:
az installállási lépések sorrendjét be kell tartani, amit õ ott angolul leír..
(ehhez a kombóhoz eddig nincs magyar) Sajnos egy nagyon régi bmanhoz van amit már nem lehet használni, mert elavult. Így egyelõre a magyarítástól el kell tekinteni ha friss modot használunk...
Sajnos per pillanat azt sem tudom milyen verzióm van. Orosz volt a game de innen leszedtem egy packot, ami tartalmazta a bman valamelyik verzióját és a magyarítást is. A magyarításom ehhez a verzióhoz való (a readme szerint): 7.0530 és van egy patch1.txt file-om is, ami szintén ezen verziójú. ezek szerint a pack tartalmazta a patchet is. A Bman viszont nem tudom melyik változat (innen a forumból szedtem le mert belinkelte valaki anno, de nem emlékszem melyik volt), ugyanis jópár dolog angolul volt a játékban. Most ez az elakadás vagy valami bug, vagy nem tudom. A kliencvenes években sokat nyomtam az x-comot és ott is voltak leállások, de olyankor elkaptam pár idegen parancsnokot vagy vezetõt és kész, de itt már vagy 15öt elkaptam és minden létezõ hajót lelöttem nagyon sokszor és már annyi idegen bázist zúztam szét, hogy megszámolni se tudnám.
majd .... egy biztonsági mentés után a GrayFiend(orosz készítés de angol nyelvû) modot javaslom jelenleg 3.22 a legfrissebb...
a research bugot javították ha jól emléxem.
Üdv! Van egy kis gondom. Az ûrhajómhoz nem tudom kikutatni a generátort, minden más már rég megvan. Azóta elkaptam egy halom idegen parancsnokot, minden létezõ ûrhajóból leszedtem jópárat, de generátor az nuku. Ilyenkor mi van? Vagy késõbb lesznek még nagyobb idegen hajók? Mert most csatacirkálók, csatahajók, cirkálók jönnek már lassan két éve.
Itt is elérhetõ Gray Fiend ufó modjam, jelenleg a 3.21-s.
Gandrus pontosan szólt mire is gondoltam!
:)
A játék magyarul jelent meg, plusz van hozzá nem hivatalos fordítás is, de Aurelianus arra gondolt szerintem, hogy az orosz moddal frissített verzióhoz nincs hozzáigazítva a magyarítás.
a játék magyarul jelent meg csak a módokat az amaerikaiak után most az oroszok fejlesztik gõzerõvel. Ebben az a jó, hogy megtartották Bman és Coasty modder fejlesztéseit és egy bizonoyos orosz Grey fiend fejleszti tovább néhány ruszki haverjával...
jelenleg a 3.20-nl tartanak...
Nem értelek, tudtommal nálunk magyarul jelent meg a játék.
Senki nem tud válaszolni arra, támogatja-e a wide képernyõket a program?
üdv én felraktam a bman módot a magyarítással ahogy kell. Azonban van valamit amit hozzárakott és most nem tudom kikapcsolni. Tehát új idegen lényeket kaptam, amik rendkivül bosszantóak, kutatásban semmi hasznuk és néha pofátlanul szívosak. Úgy értem ha az van hogy több ellenség legyen nem lehetne hogy a már meglévõkbõl válogasson és kikapcsolhassam ezeket a bonusz ellenségeket?
Oh. Bocsi, nem tudtam, hogy ilyen hamar választ kapok. Én a Blastert (azt hiszem ez volt a neve) vártam. Ami az elsõ részében benne volt. Nekem az tetszett a legjobban. Azzal valamikor átlõttem egy egész házat. És csak erõ kellett hordani, és sok action pont kellett az elsütéséhez. De 100% pontos volt és egyszerre több célponttal lehetet végezni. Egyszer olyan volt, hogy egy szép nagy házat keresztül lõttem vele és az ott bújó ellenféle is végeztem.
az az igazság, hogy én nem vittem még végig.. a páncélhoz 90-es erõ kell, vszeg azért csak 1 embered tudta hordani..amúgy meg összességében az egyel elötte lévõ péncél sokkal jobb (nem lassít és jobban véd a különbözõ energia-típusok ellen)
rangban tán ezredes is van, de asszem a faq-ban levan írva, hogy mik vannak... és mi volt a várva várt fegyver ?
Köszi a választ. Még egy kérdésem lenne. Végig vittem, már néhány napja. Szóval. A legmodernebb vadászgép az a D1-es volt? És a legjobb rohampuska az "részecske" (azt hiszem ez a neve) puska volt? Nálam csak egy ember tudta hordani a teknõs páncélt. És a legmagasabb rangú emberem az Hadnagy volt. Egy aranycsillaggal jelezte. Csak nem volt benne a várva várt fegyver. Oh, de kár.
bman módot felteszed, akkor mindjárt lesz rajtuk külsérelmi nyom...
Ja tényleg azt én is nagyon hiányolom, hogy nincsenek a lezuhant ufo-kon külsérelmi nyomok, meg mindegyik túléli a zuhanást. Azt hittem ezek még csak a vadászgépek gyenge fegyverei miatt vannak. De ez sem baj, ha benne lesz a kedvenc fegyverem. Ebben a játékban lesz Blaster?
Már egy ideje játszok vele és nagyon tetszik. Rájöttem, hogy a veszélyes idegeneket gázgránátokkal szépen lehet terelgetni, mert azon nem nagyon mernek átjönni. Tök jó embereim vannak. 116-os akcióponttal és valamelyik egész messzirõl kapás lövéssel is 99%-osan céloz. Sajnos jó gránát dobó emberem nem volt így mikor kis ûrhajót lõttem le akkor csak újoncokat küldtem ki gyakorolni. Sajnos kezdetleges fegyverekkel meg gránátokkal. A végén már csak egy ember maradt talpon, de õ is már gyógyítva lett néhányszor, és a végén 3 olyan nagy páncélost kinyírt amelyiknek olyan nagy ion ágyú van a vállán. Az utolsó kettõ meg ráadásul egyszerre jöttek. Az elõtt egyet még az egyik társa segítségével végzett. Újoncként ment el és ezzel az egy küldetéssel egyszerre több fokozatott lépet elõre. Annyit, hogy a dobása maxon van és már a kitartása is elfogathatóbb. Azóta hõsnek nevezem.