Tudja vki milyen az itthon kapható magyarított verzió? Remélem nincs rajta vmi géprongáló másolásvédelem..
Wide képernyõm van, de sehol nem találtam infót arról, hogy ez a program támogatja-e az ilyen felbontást is? Nem szeretnék tojás bolygót.
sorry az elírásért.... ;(
Bman helyett most egy Coasty nevû fószer készítette a 4.04c-t és készül a 4.05 ma vagy holnap.
Ez egy intetgrált nagy " all in one " mod lesz, bugjavítással, és multimedia pakkal együtt.
Várjuk 1000 L !!!!
Kliff: Kint van a 4.04 és a 4.05 is, ezeket is tudnád magyrítani,hogy up to date legyen????
(4.03 ban komoly fagyások voltak taktikai mission-nál!)
Illetve befejezésén na. :)
Kösz, hogy megcsináltad az egyesítést, sokan örülni fognak neki. Én jelenleg nem érek rá ilyesmire, mert a rég elkezdett Shadow Magic fordításának befelyezésén dolgozom ezerrel.
Aki kipróbálja a magyar verziót, az legyen szíves hasonlítsa össze az én fordításommal! Kíváncsi vagyok, hogy a hivatalos milyen lett. :)
Most már kis hazánkban is kapható a játék, 7000 pénzért vesztegetik.
Sziasztok!
Kipróbáltam ezt a 4.04-es BMan modot... Mit mondjak, nagyon jó lett. Sokkal jobb a game vele, mint a sima alap. Egy csomó új cucc, új UFO-k, új fejlesztések... A taktikai képernyõ meg a többi is rengeteget fejlõdött, bár sajnos picit lassú néhol, de nem vészesen. Ajánlom mindenkinek ezt a modot.
Es meg mindig ez az az "ufo", amely legkozelebb all az MP klasszikusahoz :)
"szvsz örüljünk, hogy legalább ez van, akinek nem tetszik, játszon az aftersokkal és társaival"
Vagy a régi, klasszikus részekkel :)
Egyébként talán nem ettõl a garázsprojekttõl kellene elvárni a maximális igényességet, hanem a sok-sok millióból készített, mégis igénytelen és/vagy rókabõr játékoktól. Ez egy rajongók által rajongóknak készített játék.
Mondjuk azért egy "nextgen" X-COM-ot megnéznék, de csak akkor, ha tényleg értõ kezek is munkálják meg.
azért annyira nem rossz... de tényleg nagy csalódás, hogy így cirka 10 év elmúltával sem sikerült felülmúlni az eredeti UFO játékot. egyértelmû a koppintás, még a látszatra sem adtak, de legalább jobb lenne! (pl lelõtt UFO-n nincsenek külsérelmi nyomok, stb) elég csalódás volt, de azért végigjátszottam.
na nekifutok mégegyszer, beszart a vincseszterem, de már van új. két kérdésem lenne
easyn játszottam, mert elsõre a hard túl nehéznek tûnt. az erõsségi fokozatokban mi a különbség? az ellenfelek intelligenciája is nõ (amúgy elég gyérek) vagy csak a megjelenõ ufók mennyisége ?
ki milyen modokat ajánl hozzá? csak az official peccs volt rajta, úgy pár hibát, ha nem is kritikusan azért találtam benne
Bman legújabb modja van a gamen, és a földi küldetés indításakor kifagy a játék.
mi lehet a gond?
/faq-t olvastam/
én csináltam.. elsõ "komolyabb" weblapom, elõferdül, hogy nem megy valami..pontosan mellik részt nem lehet görgetni ? mert nálam 1024x768-nál minden belefér..
1) elbszták 2) esetleg használsz vmi modot, amivel gyorsabban jön a pénz vagy gyorsabb a kutatás, esetleg könyebb a játék, ezáltal hamarabb kifejlesztetted a dolgokat, mint ahogy a készítõk várták..
"- Nem jön Battleship típusú ufó. Majd fog, légy türelemmel. Úgy a 2010-es évek végére már várhatóak."
namost, 2009 elejére eljutottam odáig, hogy már semmit nem lehetett kiszedni a commanderekbõl, minden ki volt kutatva, minden legújabb cucc le volt gyártva, beleértve a kentaur cuccokat is (már amelyiket ugye ki lehetett kutatni). akkor a játékban van 2 év üresjárat, ami úgy ahogy van tönkre is teszi a játékélményt... miért nem tudták a fejlesztõk fejlettségi szinthez igazítani a megjelenõ ufók méretét és létszámát!? ez rejtély.
(gondolom ez itt a fórumban már többször ki lett tárgyalva, de bennem ez csak most realizálódott.)
azokat el is olvastam, de azt hittem a battlecruiser a legnagyobb, csodálkoztam is, ejha de gyors vagyok :D
battleship (csatahajó tán a magyar fordításban)..egyes állítások szerint 2010 vége körül jelennek meg..de a gyakran feltett kérdésekbe megtalálhattad volna..
valszeg már minden infót kiszedtél belõlük..majd akkor tudsz továbblépni, ha a legnagyobb ufo-ból is leszedsz párat..annak megjelenésére meg néha sokat kell várni..
hiába kapom el a kommandereket, nem jelennek meg a kutatási listán. küldi végén kiírja hogy elkaptam, visszamegyek sehol semmi. egy darabig nem volt ilyen gond, lehetett belõlük infókat kiszedni, azaz kutatni. de a játékban kábé 2 hónapja semmi. így nem tudok elõrébb lépni.
nekem alapból így van. game+hivatalos patch van fent semmit más. a katonáim sose haltak meg eddig, csak kifeküdtek, utána a bázison x nap után felgyógyultak.
És hogy meg is haljanak ne csak sérüljenek? nekem az is elég...
Mert most elvittem a felesleges csávókat egy küldire és otthagytam õket
Szevasztok!!!A segitségeteket kérem!!!Azt hogyan lehet megszüntetni hogy az emberek ne vesszenek el hanem csak sérüljenek meg és x nap után ujra egészségesek.MIt kell hozzá kitörölni???Köszi
Új official pacth jött ki: a Bman 3.27 mod-dal ez nem kompatibilis. Újabb mod frissítésig várnunk kell, hogy a két adathalmazt összefésülje Bman...
Én is a régi x-com sorozattal kezdtem, nekem is sokkal inkább az Extraterrestrials jön be még a hibáival együtt is. Viszont az After... sorozat elsõ részével is játszottam, nekem az is tetszett. A régi Ufohoz semmi köze, de azért egynek jó volt.
Egyetertek. Ketfele ember van, es emiatt ketfele megitelese az UFO After.... sorozatoknak. Ahogy az Extraterrestriall-nek is. Egyik reszrol, aki jatszott az XCOM sorozattal, es a masikrol, akik nem :) Nekem a regi sorozat mai napig az orok kedvenc, es szinte szemelyes sertesnek vettem az After... sorozatot. Az Extra viszont mar kozeledik ahhoz, ami szeretnek. :)
Szóval a legutóbbi mód a 3.27 és már rengeteg új tárgy páncél, és meglepetés easter egg van benne, nem lövöm ler a poént.
A swarm ki be kapcsolaható menübõl. Elvileg ha több hangárod/bázisod van a game vége felé és persze több vadászod jobb fegyverzettel akkor sikeresen leszedhetika swarm nagy részét. Amíg a vadászok elterelik az ufók figyelmét a cspatatszálító védettebben végrehajthatja a cspatszállítást, és megkezdõdhet az invázió.
A swarmos pályák, ha kimélsz a lelõtt vezetõ hajóhoz, rejtett tárgyak megtalállását teszik lehetõvé amiket kutatással nem érnél el!!!!!
Sok új lehetõség és bõvítménym iatt nagyon feltupírozzák az amúghy is erõs game x-com alapokon nyugvó játékélményt és még szórakoztatóbb!!!
Várjuk Bman és a többiek új módjait!
én játszottam az afterfukkal is de nem bírtam végig játszani mert elképzelhetetlenül monoton primitive volt, nem akarok kötözködni sõt minden elismerésem annak aki végignyomta!!!
Ez a játék az eredeti X-com nyomdokait követi, és semmi köze a Cenega féle After
szal, az új verziókban beletette valami swarm-dolgot, megjelenik kb 20 ufó, mondanom se kell hogy még nagyon a játék elején, minden kezdetleges, ha kiküldöm a 2 szerencsétlen repcsimet leszedni egy ufó az összes többi odarohan.. ennek ellenére leszedtem egy vadászt, oda küldöm a csapatszálítot, töltené be a földi harcot ekkor kapok egy internal errort.. :P :P :P
felraktam a gemet hát erõs viszalépés pl az afterlighthoz képest, grafikában karakterekben stb... a légihrcok kifejezetten röhejesek.. nem tudom ti hogy vagytok ezzel?
@Gandrus Azért 3.50 vagy 4.00 környékén lehetne valamit tenni...na meg jó lassan elõredolgozni, apránként amikor van idõd-kedved, nagyon hálás lenne az ufo:Et magyar fan tábor.
Ezért nem frissítem a Bman-es fordítást, mert egy hét alatt 10 új verzió van. :S
atmentunk Bman topikba? :D
na ebben aztán van sok újítás. a következõ 10 verzio csak ezt fogja javítani.
Changes in v3.26 --------------------- - Production Screen now shows hours and minutes if the time is less than 1 day - Production Screen now shows minutes and seconds if the time is less than 1 hour. - Reduced Stun Rod AP cost to 20% - Upgraded Ishantil's IEEEP mod to 1.12 (adds a bunch of new rockets) - Multimedia Pack updated to v3.26 to include the new ufopedia graphics for the new rockets - Applied Surma's Pack/Unpack savegame mod. ----You can pack/unpack your savegames from the normal Settings screen (do not ask me why it is here) ----When the list of savegames comes up, just click one. It will appear as if nothing happened but trust me--it did it real quick. ----This is useful if you are wanting to edit your savegame for some reason. - Applied Surma's update to the shift/ctrl click mod. Holding SHIFT (for 10 units) or CTRL (for 100 units) now also works on the Buy/Sell and Transfer screens. Also has been fixed so you cannot SHIFT-click to build 10 ships when you only have 1 hangar.
Changes in v3.25 --------------------- - Fixed missing names/descriptions of autosave tactical setting - Fixed rare object null error when starting a tactical mission
Changes in v3.24 --------------------- - Fixed bug preventing Medkits and Stimpacks from working - Fixed bug (hopefully) that causes game to crash during AI turn about direction_3 not found or some such. - Added Autosave During Combat setting to allow you to tell the game to autosave every N turns during combat (helpful to save your progress in case some nasty bug crashes the game). Too bad I didn't think of this about 100 versions ago.
- Added curb's Smaller Ship Buttons Mod ---- Decreases the size of the CAF ship buttons on the right side of the geoscape screen to allow you to have more ships on the screen at the same time and still be able to control them all.
:) ma reggel is 1 órával munkába menet elõtt lenyomtam pár küldit, nem történt nagy hülyeség. Délben gondoltam játszok picit, hát nem kellett volna. Mekkora a valószínüsége annak hogy 65%-os sorozat lövésbõl kettõ talál a saját emberembe?? be is jött a 65% csak épp a sajátemberembe, akiben 5db kritikus sérülést okozott..
Szerintem a legegyszerûbb, ha kipróbálod. Küldi elõtt elmented, lebontod az épületet, elmész küldire, bedobsz egy gránátot a tömegbe , aztán uzsgyi haza. Kipróbálnám én is, de én már végigjátszottam.
Legutóbb 3.23 olyan "fejlesztést" adott közzé Bman amiben NEM MÛKÖDIK az elsõsegélycsomag, és lövésénl lefagyott... úgyogy kiadta a 3.24-et... 24 óra telt el....
Changes in v3.24 --------------------- - Fixed bug preventing Medkits and Stimpacks from working - Fixed bug (hopefully) that causes game to crash during AI turn about direction_3 not found or some such. - Added Autosave During Combat setting to allow you to tell the game to autosave every N turns during combat (helpful to save your progress in case some nasty bug crashes the game). Too bad I didn't think of this about 100 versions ago.
- Added curb's Smaller Ship Buttons Mod ---- Decreases the size of the CAF ship buttons on the right side of the geoscape screen to allow you to have more ships on the screen at the same time and still be able to control them all.
tegnap már nemjátszottam vele tovább mert 4 db aim 83%-ból egyse találta el az ellenfelet, viszont 2 faszául mellément hogy eltalálta a tankomat, felisrobbant. Ma reggel, tiszta fejjel,mindent elfelejtve játszanák, játszok, erre 4 emberem lát rá egy szerencsétlen viponra, mindenkinek megvan az összes hpja, senki nem lõ 75%-nál kevesebb esélyel, erre nem birom kinyirni.. köv fordulóban elsõ lövés a tankomra ( ugyanis mindig ezt a szerencsétlen pléhdobozt küldöm elõre ), és érdekes hogy valamikor kb 15 plazma lövést is kibir, most az elsõ lövésre felrobbant.... ennyi elég is volt mára.
Na meg az amikor 3-4x eltalálod és még mindig él az alien...
túl sok ilyen van... ez fõleg a vége fele jó, mikor 3szor találod el az élient és utána lõ vissza.. poén az, mikor meglövöd, visszalõ, majd mindketten holtan rogytok össze..
azt is nehéz megemészteni hogy faszául felfedezek egy ellenséget, háttal áll, okosan a legmesszebb lévõ emberemmel lövöm elõszõr hátha tartalékolt AP-ét és visszalõ, és igen visszalõ fordulásból úgy hogy a képernyõ 4x scrolloz mire a golyó célt ér olyan messze vagyok és telibe talál :P
Végülis a munka oroszlánrészét a Bman csávó végzi a töbiek csak ímmel-ámmal besegítenek, õk annyira már nem értenek hozzá.
Tehát 1 embernek köszönhejük a módot, zért halad lassan és nyögvenyelõsen....
jah ezeket irták az új verzsönhöz, tán 3.23 a neve :P
--------------------- - Fixed bug preventing stun rods from working. - Fixed bug where shoot menu would not update if you switched hands while it was open - Fixed bug where F1-F4 keys would let you activate reserved buttons that were not valid - Fixed bug where activating a new reserve button would enable all buttons until you moved your mouse. - Fixed bug where combat log would sometimes think an X-COM Agent was hidden when you could see it.
áh alakul a baromkodás. Fasznak csinál valaki olyasmit amihez nemért. Gondoltam nem teszem fel most már a legujabb peccset de sajnos kilép log fileos hibaüzivel. Egy dolgot kijavítanak de csinálnak 2 új hibát. Kezd uncsi lenni.
Changes in v3.22 --------------------- - Finally fixed the grenade XP bug for good I hope - Fixed a few quircks in the combat log messages.
Nagy a kapkodás, de legalább dolgoznak.És alakul a dolog. Aztán, a fórumjukról az is kiderül, hogy a "mind control" dolgot már fejlesztik...és a többszintes bázis elvét is támogatják, de egyelõre azt nehéz kivitelezni, mivel jó pályaszerkesztõ nincs...
hehe :) nagy a kapdkodás.. http://ufo-scene.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?1576 a 3.20 download link a 3.21 re mutat avagy a 3.21 download linkjét tévesen 3.20 nak írták