Changes in v3.21 --------------------- - Fixed combat log crash
Changes in v3.20 --------------------- - Fixed combat bug that made tanks not work. - Fixed some bugs SyDaemon noticed in the CombatLog - Modified combat log to not display floating damage numbers if the victim is not visible to the player. - Fixed (hopefully) the problem with grenades not always giving you credit for the kill.
Changes in v3.19 --------------------- - Overhauled Settings screen. --- Now a little easier to add new settings --- Most of the settings names have been moved to ResourceBundle.dat to make it easier to translate into other languages --- Most settings now have a helpful description that displays when you put your mouse on the setting.
- Fixed Ship Exploit --- You used to be able to launch a fighter, have it take a shot. Then immediately land it then launch again and shoot again. You could repeat this many many times and end up with 100's of bullets on the screen at once and the UFO's could not fight back. --- Now you are unable to land your ship for a short period of time after taking a shot. Your ship will just circle the base until the time has passed and then they will land. The only people that will be affected by this are those that try to land immediately after shooting.
- Added Balanced Rifles and Pistols setting --- If activated, then the following changes are made: --- All Pistols receive a general bonus to their accuracy. This is not shown in the UFOPedia or Inventory screens but it is applied during combat and shown when you aim the pistols. --- All Pistols receive a bonus when aiming at something in short range. --- All Pistols receive a penalty when aiming at something in long range. --- All Rifles & Shotguns receive a penalty if you are holding something in your other hand (like a grenade or stimpack or something) --- All Rifles & Heavy Guns receive a penalty if you are aiming at something in short range. --- Shotguns receive a bonus if you are aiming at something in short range. --- Shotguns receive a penalty if you are aiming at something in long range. --- Guns that have fixed ranges, such as melee weapons and flamethrowers, are unaffected by this mod. --- The net effect of this: Pistols & shotguns are really good at short range but suck at long range. Rifles are really good at long range but not so good at short range. Pistols have less AP and have burst mode but do less damage. Shotguns do alot of damage but require more AP and do not have burst mode.
- Modified swarm reward so that if you find something that cannot be used from the inventory screen, you get a hint about how to use it. - Fixed bug in PerfMod that would not recalculate To Hit Probabilities if you kneel/stand while aiming your gun. - Fixed bug that would lockup game during aliens turn if a flying alien came into view while changing elevation.
- Installed SyDaemon's CombatLog Mod --- When activated, detailed information is shown in the combat log (the thing at the top right of the screen). --- Information includes the attacker, the weapon, the damage type, the damage amount, the victim, the experience gained. --- You can also enable the Show Damage setting to display little floating damage numbers over the victim and little Experience Point numbers over the attacker if they gained any experience. The setting only works if the combat log is enabled. You can have it only show damage, or damage and experience.
bizony bizony! már most is a 3.20-ban csináltak valamit amivel könnyítik a játék más nyelvre való átírását.
sztem a magyarítást majd akkor kell hozzáigazítani, ha nem hetente jön ki új mod :P
ja és már kijött a 3.20 is, annyi ujdonság van hogy megint újra kell kezdjem... mutassa hogy ki az ellenfeled, mennyit sebzett, illetve te mennyit és mennyit expét nyertél.
Találtam egy elírásból eredõ hibát az Ufo - Extraterrestrials fordításában, így javítottam és feltöltöttem a javított verziókat a GH-ra és a honlapomra is.
ha van Surgeonom, akkor le lehet zúzni az alapból kapott kórházat?
van ugye alapból a két elfogó gép. namost gyártottam hozzájuk lazer shildet, és levettem az alapból hozzájuk tartozó energy shildet (mindkettõrõl). az eladási listán így 4db energy shild lett eladható. akkor nekem is 2x2db laser shieldet kell gyártanom és feltennem?
ugyanez ez van a gépen lévõ alap cannon-al. gyártottam lézer cannont 1-1db-ot, de amikor levettem az alap cannon-t mindkét géprõl (ha jól emlékszem nem 4 hanem...) 6 db eladható cannon lett. azaz gépenként 3 volt fent!?
pls, mert ezt most nem vágom.
naja...a modolás is bugosodhat... ;)
lévén maga a mod is tartalmazhat modokat, szval nem csak a gém bugjait javítják benne...
Nekem a 3.14-es volt eddig, azt hittem már sokat nem fog fejlõdni a bman, ehez képest nagyon durva mennyi bugot javít még mindig.. ez kezd kicsit érdekes lenni.. ha ennyi bug van benne lassan felírom a készítõk nevét :D Ami érdekes lehet ez : Added a very small chance of finding one of the unique items after any successful tactical mission Szal ne lepõdjetek meg ha valami fura cuccot találtok missio végén :)
A legfrissebb bman modot:
http://ufo-scene.com/download.php
innen érdemes tölteni. Nem kell, csak olyan sok minden pluszt rak bele, hogy teljesen kiszélesíti a stratégia opcióit.
Természetesen magyarítás nélkül is megy a dolog, de így sokkal jobb a hangulat, ha magyarul megy :)
a hivatalos patch után lehet feltenni...
visszaolvastam de így elég káosz :) szóval van egy orosz/angol verzióm a honlapról leszedtem az ehhez elérhetõ legújabb patch-t. magyarosítás nem kell, így is boldogulok. ez a bman mod, ez mi? honnan? ha fent van a patch akkor is kell/érdemes feltenni?
thx
;DDD
Apropó a módokat megint fejlesztette bman....
a magyarítást remélem G. ismét felkarolja és a HUN update meglesz...:)
marha 1szerü.. az alapja ugyanaz, mint a modolás, oszt fogod vmellik file-t, asszem a const.valami -ben van olyan, hogy hányszoros szorzóval lehessen eladni a kifejlesztett cuccokat, meg a küldikbe kapott cuccokat...jah meg olyan is van, hogy élien bázis legyalulásáért mennyi bónuszt kapsz.. a szorzókat átirod vagy 1000szeresre, letolsz 1 küldit, eladod a cuccokat és már nem lesznek pénzgondjaid
Valakit érdekel hogy lehet pénzt csalni a játékba? Vagy ez már megoldott téma?
Mik vannak, azt hittem, hogy csak kitalációt fordítok. :) A készítõk úgy látszik valamit már tudnak. Én utánanéznék az esetleges Al-kaidás kapcsolataiknak. ;)
Advanced workshopot lehet majd bárhová építeni. A plusz létszámot hozzáadja a fõbázison lévõhöz, csak ott tudsz majd termelni.
Ajtónyitásra azt a trükköt szoktam használni, hogy rákattintok az ajtóra és miközben nyílik, jobb gombot nyomok, hogy megállon a katona. Bár ennél valóban sokkal egyszerûbb, ha azokat a sorokat beszúrja az ember ;-)
Úgy látszik, a készítõk a mostani eseményekbõl is merítenek kicsit. A fúziós reaktornál írják, hogy amióta a franciaországi Cadarache-ban lévõ felrobbant, nem igen kísérleteztek vele :-) Nem valami optimisták. Itt a cikk hozzá: http://www.sg.hu/cikkek/43973/indul_a_fuzios_eromu_epitese_franciaorszagban
advanced workshopot lehet tenni a provinciákra. ( még nem járok ott, csak olvastam )
Késõbbi bázis esetén sem lehet növelni ezeket.Workshoppokat és Laborokat csak a main baséra telepíthetsz.Nekem 150mérnököm és 60tudósom állomásozik itt.Nuku védelem persze, mert arra nemjut hely.
Én egyetlen kis módosítást használok, amivel az ajtót ki lehet nyitni belépés nélkül. Annak a kódsorát illesztettem be a megfelelõ fileba. Illetve használtam, mert már egy ideje nem volt idõm játszani (hivatalos fordítás volt). De lassan tudom folytatni kedvenc ufóink lemészárlását. :)
A 120 mérnök sajna kelleni fog, fõleg az új szálító és vadász jármûvekhez....
2. bázisra majd megy még pár workshop.:) Ha lesz rá való...
(Eddig csak 1 bázisom van és pénz éppen kijön /hó.
Új bázishoz 1000.000 plusz kell. + épületekre rá +1.000.000 /hó
Fõbázis fentartási költésge 2.000.000+ /hó
Ufo:Extra II -t nem akarnak káészíteni a fejlesztõlk :))
Nekem per pillanat 40 tudósom van /50 volt, de sokalltam :-)/ és 120 mérnököm. Csak most kissé üresjáraton vagyok. 2009 elejére ki van kutatva már minden, amit ki lehet, már csak a battleshipekre várok. Küldire nem megyek, mert a következõ szintet elég nehezen érnék már el, pénz van, úgyhogy csak lõdözöm le az ufokat, azzal telnek a hónapok :-) Egyik bázisomra építettem mindegyik védelmi épületbõl, csak hogy kipróbáljam, milyen is az. De az istennek nem akarják azt támadni, mindig csak a fõbázist. Fene a pofájukat :-( Viszont észrevettem azt, hogy ha nem jövök ki a vadászokkal, mikor a bázis közelében van az ufo,hanem hagyom eltávolodni, akkor kisebb eséllyel támadják meg a bázist. Ja, mindez a sima patchelt játékkal /csak az a mod van fent, ami az idõegységeket tartalékolja lövéshez/.
hm nekem 20 tudósom van :) és 10 mérnök, lehet kicsi fejlesztgetésbe kezdek, de elõbb fejlesztett radart akarok épiteni a koloniákon :) állandóan halasztok, hátha lesz majd rá keret :P
Terror from deep hanuzlatú a dolog bman móddal külön jó mert egy csomó új fejlesztés van hozz.
Néha küldik végén kilép a windowsba. De ezt leszámítva, ha gyakran ment az ember kivédhetõ.
Isteni prog továbi módolás, magyarítással tovább fokozható a remekmû. Kellemes stratégiai darab.
Nos, minden küldire, leszálló, lelõtt ufó, plusz terror, és alien base. ki kell menni. A behozott tárgyakat el lehet adni. Sok alien tipusút.(elég 1db) mghagyni mindenbõl ami kutatható.
Most 60 tudósom van és 40 szerszámkészítõ.
De gondolom késõbb új bázis alapításánál még növelni lehetaz arányokat.
:) Mibül jújány? Mibül ? Épp hogy kihozom a hónapot -500.000 körül :P
Jó lenne azokat(új verzsönöket) is magyarosítani...:)
Én 4 mûhelyben gondolkodom. :) úgy gyorsan gyártják a tárakat.
:D Jónak jó csak ha egyet lõsz vele köv küldin üres.. és nagyon drága, illetve az 1 db mühelyem nem készítí el a köv lezuhant ufóra, így állandóan cserélgetnem kell ennek az embernek a komplett felszerelését, ergo ebbõl áll a játékom hogy istápolom a heavy lasert.. azaz állt. a 3.14 kijavította. nem nagyon kompatibilis. Azaz az XCOM-ot mindenképpen kikell kapcsolni mert az még a 3.09-ben sem lett magyarosítva.
Lesz a járékban valami "elmeolvasó" amivel ki is írja milyen tisztekrõl van szó?
Úgy értem a parancsnokokat szín alapján is meg lehet határozni... És máshogy nem? Nincs valami szerkezet ami teljes infót ad a célszemélyrõl? :)
És kellene vmi olyan mod amivel a hullájuk is padlón marad(és eltehetõ a hátizsákba:) mint a terror from the deep-ben...
ha elkábulnak megnézhetõ milyen volt az elaltatott....
Gandrus!
Köszönjük a hunosítást!!!
Bman 3.14 kint van és az IEEP
A Bman további versióit is kompatibilissé tudnád tenni a magyarítással? Augusztus vége óta jöbbek a frissítések...
http://ufo-scene.com/download.php
Köszi minden updateért!
+ ehez járul néha hang probléma sok-sok játékidõ után, ami úgy jelentkezik hogy a zörejek és lövések halkabbak lesznek taktik alatt.
Ezt én is észrevettem... Sõt, azt is észrevettem, hogy nálam legalábbis, ha a leggyorsabb idõrõl visszaváltok órára (2. leggyorsabb) a bolygó-nézetben, olyankor nekem _mindig_ jön egy legnagyobb UFO (nálam épp B. Cruiser)
A Mentéssel lehet vmi mert nekem is volt 1 hasonló...adott mentés többszöri betöltésre kilépett...reset...betölt és mûködik...érdekes hmmmm....hozzáteném azóta nem fordult elõ...
Természetesen.Azt hiszem eddig csak csatacirkáló jött(battlecruiser-gondolom) ez akkor kissebb lenne a battleship-nél ezek szerint.Mind1 elértem 2010-et most már felkészülten fogom akkor õket várni.
Még arra tudok gondolni, hogy nem voltál battlecruiseres vagy battleshipes küldetésen. Ugye nem elég lelõni, haza is kell hozni a cuccot belõle. Bár ennek kicsi valószínûségét látom, de hát mint esetleges okot azért felvetettem.
Közben megint egy érdekes megfigyelést tettem. Néha cirkálóknál elõfordul, hogy amint sikerül lelõnöm, rögtön megjelenik egy terror hely :-) Ezt többszöri betöltésre is tudja produkálni. Azt még érteném, hogy leesenek aztán idegességükben molesztálják a lakosságot, de hát van, amikor a bolygó másik felén alakul ki a terror...
akkor nem tom mi van...elvileg battleship után ismét megkéne indulnia a fejleszthetõ dolgoknak
Tudom kicsit nehéz ezt így behatárolni, de könnyû fokozaton 2019 végén járok és már nincs mit kutatni, dögével hozom haza a lekábított fantom commandereket és nem kutatható már semmi...Megtelt volna a kihalgató szoba??? :)úgy gondolom mindenbõl hoztam haza már parancsnokot, viszont a Centaurusnál sok minden kikutatható még...sztem a 12-13 parancsnokot túlléptem már....
Nekem ezekkel a karakterekkel sikerült elfenekelni az ufokat :)
én se szarakodok vele, mindig újra kezdem mert csomó mindent kijavítottak,most már lenyomom a 3.09-el, utána lehet majd ujra kezdem, addig biztos kijön még pár bugfic :) Gandus, mizujs az észrevételemmel ?
Igazad van, elnézést kérek a hibáért. Kissé fáradt voltam, mert késõ estig dolgoztam. Köszönöm, hogy kijavítottál.
igen-igen most neztem enis... baromi jo ez a 3.14 vannak bugfixek meg ujitasok is szepszammal (rengeteg!)... erdemes lenne szerintem integralnod, no persze ha nem megterhelo nagyon ^^
Remélem nem kötekedésnek vagy okoskodásnak veszed, de lévén magyarításokat készítesz, talán van gyakorlati haszna, ha szólok: az alábbi mondatodban az egyelõre lenne a helyes, az egyenlõre mást jelent. Nagyon zavaró hiba ez a különbözõ fórumokat olvasva is, nem lenne szerencsés, ha az egyébként igényes honosításokat is megfertõzné ;)
egyelõre = most és még egy ideig egyenlõre = egyformára
Nem tudom, én a 3.09-hez igazítottam a Bman-es fordítást, és mivel én nem használok modokat és szinte naponta van újabb, ezért egyenlõre nem is fogom újabbhoz igazítani.
oooh thanx... volt egy sanda gyanum^^
viszont! szerinted ez menni fog? game+patch+te sima magyaritasod(Bmannal)+idokozben van mar frisebb 3.14es Bman... ???
eh kár hogy nem csináltam pár napja egy screen shotot.. Ittvolt egy haver ( régi laser squad fan ) és csodálkozva nézte ezt a gémet amint épp játszottam, gondoltam most megmutatom a tökéletes támadást.. szitu: banda ketté osztva, egyik bandával tökéletes behatolás egy épületbe minden irányból, tényleg nagyon jól csináltam. Jön a másik team, behatolás egy ufóba. Elkezdtem okosan mondani hogy nagyon veszélyes, legjobb ha várok egy kört hátha kijön magától mert ha én megyek be akkor egybõl rámlõ. Szal ajtofélfa mellett 1-1 ember. A gáz csak az hogy automata fegyverek voltak a kézben.. EndTurn. Ufó kilép lõ az elsõ emberem 2 lövés ufó meghal, 3. lövés bele a sajátomba :P Persze nem halt meg a sajátom.. mivel õ is észlelte az Ufót jöt a 3 lövés a másik emberembe aki a 3. tól megis feküdt :P
hehe tudom volt mar korabban is hasonlo kaliberu fun kep, de...
jaja enis azon agyalok...
#1344: nekem allandoan van... random esetben elhalozik(tokmindegy mit toltok be) :D
Egyszer hasonló dolog történt velem is. A gyorsmentés betöltésénél volt az, hogy mikor megszólalt egy adott hang, kilépett. Akkor asszem valami d3soundra hivatkozott. Betöltöttem 1 vagy 2 körrrel korábbi mentett állást és akkor már minden jól ment ugyanannál a hangnál. Lehet, hogy a mentés fájljában volt valami zûr?