1.,Azt a sisakot, ami elme buzgerálás ellen véd hogy lehet feltenni? 2., Az új katonákat hogyan lehet elküldeni?? (Azok csak viszik a pénzt.) 3., Az új bázis miért nem lehet tetszõlegesen bõvíteni? 4., Az az épület, ami az ufo-kat részletesen felderíti, miért nem mûkõdik??
Megj: a hónap utólsó 10 napjában kilehet húzni ha idegen technológiákat adsz el, olyankat is ami nincs kifejlesztve. De durva, h bármit gyártasz soha sincs hasznod... :((
és már a játék fent is van torrenten :D:D http://www.torrentz.com/ jó játékot:D
A másodlagos bázison nehézségi foktól függetlenül sem lehet labort és mûhelyt építeni. A külföldi fórumokon azt ajánlják, hogy a fõbázison minimalizálni kell az épületeket - elég egy hangár a csapatszállítónak és egy az újonnan építendõ repcsiknek, védelmet meg inkább a katonákkal érdemes ellátni mint védmûvekkel, így itt is lehet spórolni. 40-50 tudós már bõven elég, mérnökbõl pedig amennyi csak lehet, mert az építési idõk elég hosszadalmasra sikerültek. A másodlagos bázisok felderítõ és vadász-támaszpontoknak vannak kitalálva.
Ti ki tudtátok fejlesztenia a plazma fegyvereket? Ha igen hogyan? Plussz jövedelem forrást, csak az ufoktól ehozott idegen kütyük jelentenek? Üdv: A Papa
havonta kapsz + az ufó-cuccok..
plazmába nem tok válaszolni, én még nem fejlesztettem ki..
Értem, köszönöm! Nem találkoztatok esetleg termolándzsa szerû fegyverrel? :) Nekem anno az volt a kedvencem! :)
csókoltatom a készítõket..ufopediába leírhatták volna a cuccokhoz szükséges erõt.. fél csapatom nem tudja (még) használni a "Beekeeper BK01" nevü páncélt, mert 40es erõ kell hozzá...
mondjuk gondolkodom rajta, hogy ismét újrakezdem, csak most helybõl veszek 1 bázist, és átpakolom oda a vadászokat...eleinte több manim volt ugyis, mert nem ment el a gyártásokra..csak a jól feltuningolt emberkéimet sajnálom a 90-es célzásaikkal :(
Szia, Köszi szépen! :) Viponokat hol lehet találni? És honnan tudni melyik a parancsnok? Vagy eleinte ez csak a szerencse kérdése, mint a régiben? Üdv: A Papa
A sima vipon sárga, a parancsnok zöld (én eddig csak bázisokon találkoztam parancsnokokkal). :)
Csak nem tudom, hogy ez más fajoknál is így van-e, mert a többibõl nem láttam még másfajtát. Ha valaki tud valamit errõl, akkor megköszönném, ha leírná.
Ja, viponokat meg össze-vissza lehet találni, valamikor hajón, valamikor bázisokon (elvileg az 2. szintû radarnak kéne megmondania, hogy egy hajón kik vannak, de az bugosnak tûnik).
nah stabilizalodni latszik a lovetta... ne kerdezzetek hogyan :D ha legyakok egy élien bazist eleg jol kasszirozok kpban is... ezt eszrevettem...
Szia, köszi a segítséget! :) Igen , a továbbfejlesztett radar sajna nekem sem mutat semmit.. pedig dárga is , meg 2 helyet is elvisz a bázisból.. Basszus, ez nagyon jó játék! :)
"Okay, I couldn't figure out how to tell UFO:ET to load files on disk first, so I came up with an alternative solution (since it does load them, after files in archives). I decided to go with the route of making a dummy blank.xbig (that is, an xbig archive with no files in it). Then you can just extract the system.xbig (or whichever one you want) and replace it with the blank one, since some xbigs are outright required and the game won't start without them.
So, my suggested steps:
a) Copy 'data' directory to another place (for backup purposes). b) Use xbig to extract system.xbig ('xbig.exe e system.xbig'). xbig is a console application, so you will need to run it from a console (obviously). c) Delete system.xbig. d) Copy blank.xbig to system.xbig. e) Yay, modding!
PS: Extracted files do go in the data directory, A bit messy, but unavoidable. Lots of modding possibilities though."
szval 1részt lehet lesznek jó kis modok a gémhez, másrészt tán meglehet benne találni vele a szövegfile-okat és magyarítást készíteni...
angol fórumon volt 1 jó módszer a fölösleges katonák elintézésére.. vidd el õket missionra, pár belevaló katonával, és a fölösleges rookikat nyirasd ki szépen :)
Terror küldetésen vagyok, és valami hülye robotok ellen kell harcolni, de már vagy egy órája hajkúrászom a utolsó párat. Valakinek volt már hasonló? Bug? Köszi
HAHA dogoljek meg, de eskuszom meg penteken keresgeltem ilyen xbig kibonto utilt de nem talaltam... mert minden olyan jatekot amit ki lehet csumizni azt "kiunpackolok" a gyorsabb jatek erdekeben! ^.^
b4sszuskulcs... nem mentek a blank arhivok... tenyleg nem megy ahogy irtad... most azon agyalok, hogy kellene xbig builder es ujrabuildelni az xbigeket NO COMPRESSINGgel... hatha meggyorsabb lenne ugy
Ááá, fenét... õk a felderítõk akik az életüket kockáztatják, hogy a börtönbõl idõ elõtt szabaduljanak, ha túlélik a küldetést...persze fegyvert nem kaphatnak, mert arra sajna nincs pénz!!
ez mind szep es jo... en beraktam egy korbe a 4 bena katonamat... LELANGSZOROZTAM... erre vazmeg kiirja, hogy nem halt meg... hospitalban fel fog epulni... radobaltam a rakasra(:DDDDDDD) meg par granatot de semmi... :(
amúgy nem lehet, hogy ha már elfeküdt, akkor tovább nem sebezhetõ ? illetve nem lehet õket otthagyni ? tehát kiküldöd a szállítóból õket, csak a jó katonád hagyod benne és otthagyod a missiont..
lol igazad van :D erre nem is gondoltam :D en ugy probaltam, hogy kiraktam oket es eljottem(volna) mert a hajo nem jott vissza :O de akkor jolvan hulye vagyok :D 1 katona kell mindenkepp aki visszajon
Nem tudom ki fog neki állni, vagy mikor, ha egyáltalán elkezdi valaki magyarítani, de annak elõre is: Nagyon szépen köszönjük!!
annyira nem tartom magam profinak angolból, meg középfokú nyelvvizsgát is csak most tettem le 1 hete (eredményét meg nem is tom még..) de ha kell, akkor szívesen segítek fordításban..nem feltétlen kell rámbízni 20 oldalnyi szöveget, de tán 1szerübb szösszeneteket rámlehet bízni :)
Annyira azért nem is sok. A játék 36, az ufopedia meg 38 oldal szöveg (Wordben néztem 12-es betûmérettel).
Én nagyon elvagyok ájulva ettõl a játéktól, bár sztem normálban is könnyû. Ezt úgy értem, hogy pl az idegenek nagyon durván nem tudnak célozni... Meg lehetne kicsivel több típusú idegen is..:) bár még csak május 21. van...
Honnan lehet tudni, hogy mikor van megtisztítva a terep?Tehát leszállok valahol, írtom az idegeneket, majd amikor bejártam az egész terepet, nem látok több alient(attól persze még lehet valahol), de nem ír ki semmit, hogy mission complete vagy ilyesmi.Vagy ebben vannak valami mission-ök egyáltalán, vagy csak annyi, hogy ahol leszállok az embereimmel ott ki kell nyírni mindenkit?
mindenkepp vege a missionnek, ha end turnozol... tehat valahol "bujkal" a kis rohadek :D -nezd meg a tetokon... -sot nekem volt olyan, hogy egy melee weaponos alien mindig "mogottem" csaszkalt es nem vettem eszre... :D (mertugye ha ranged lett volna, jol belemlott volna, de igy mindig vonszoltam magam utan :D)
ohh ilyen nálam is volt. Láncot alkotva végigsöpörtem a pályát, és a piszok dög valahogy mintha mögém teleportált volna, szépen fejbecsapkodott. :D Vagy fél órán át öt kerestem, erre ott loholhatott végig mögöttem, csak tudnám hol tudott megbujni figyelõ tekintetem elõl ? :)
én élien-bázis tisztogatásakor kergetõztem egyel sokat.. mondjuk én csak 6 emberrel nyomulok..
Bázist merre lehet találni? 8 ember, elme védõvel, lézer pusikkal, stun gránáttal, 80-90 célzással, érdemes neki vágni? Köszi! :)
én 6 emberrel végigtoltam , stun gránát nélkül...nahjó..3-4szer visszakellett töltenem ,) amúgy nálam úgy jelent meg, hogy kött 1 ufó, leszállt, és vörös lett a környék..lenyomtam az ufó-t, majd kiírta, hogy küldi közben 1 közeli élien-bázisra bukkantam..
amúgy az eredeti x-com jogai kinél vannak, azt lehet tudni ?
nyah..wikin találtam 1-2 infot..
"Hasbro sold all of its Hasbro Interactive intellectual property to Infogrames (now Atari) when it shut down the studios. In 2005, Take Two Interactive acquired the rights to the X-COM series from Atari. There are unconfirmed rumours that Irrational Games may be developing a new X-COM title"
X-COM: UFO Defense was voted "best PC game of all time" by the staff of IGN in 2007. X-COM appeared as #22 on Computer Gaming World's list of the best games of all time in 1996.
jelenleg a "Take Two Interactive" -nál vannak a jogok.
láttom te is nézelõdtél :)
Szerintem igazad is van meg nem is :)
Abban a tekintetben, hogy az X-com1 stilusteremtõ játék volt, nyilván semmi sem überelheti a kategóriáján belül - hiszen az xcom hozta létre ezt az ufóirtós stratégiai stilust tehát új játék már nem alapithatja meg mégegyszer. Ebben a tekintetben egyet értek veled :)
Ellenben minden további nélkül találhatunk olyan játékot, amely szebb/komplexebb/jobb történetû/játszhatóbb mint az elsõ X-com. Persze sokminden szubjektiv... de kijelenteni hogy egy játékot nem lehet überelni szerintem max nostradamus tehetné meg :)
Végigtoltam lényegében az összes xcom jellegû játékot (igen, még az "afterlófaszokat" is), és mindegyik nagyon tetszett, az esetek többségében mindig láttam elõrelépést amiben jobb volt mint az eredeti. Minddel élvezet volt játszani azután, hogy toltam az xcom1-et, ergó jók voltak és mivel tetszettek játék közben az xcom után, úgy gondolom nálam überelhették is azt.
köszi, ettõl féltem:)Mondjuk az ilyen játékokban egyedül az ilyen rész idegesített, amikor egy óráig kell még járkálni az "üres" terepen, mert még egy élien hunyászkodik valamelyik sarokban.
Egyszerûen egy remake-t kellene készíteniük. Tehát venni az elsõ részt, és minimális változtatással újra kiadni jobb grafikával, természetesen xp-re. Nem kellene durva kinézet, még 3D-se feltétlenül. A lényeg, hogy legalább DirectX 7-es, vagy OpenGl legyen. Persze ezt csak az tehetné meg, akinek a tulajdonában vannak a jogok. Így tettek a Heroes 5, a Settlers 2 és most az új Tomb Raider rész esetében is. Mind sikeres, vagy az lesz, pedig ezek voltaképpen régi, jól eltalált játékok remake-jei. Én legalábbis egy ilyen kiadott Ufo-s játékot azonnal megvennék. Régi vágyam egy olyan verzió, amely az 1-et és a 2-õt ötvözi, így felváltva lennének szárazföldi, és víz alatti küldetések is. Ez szuper lenne! Jó, most azt fogjátok mondani, hogy egyszerûen elõ kell venni az eredeti részeket, de már nem ugyanaz a grafika miatt. Kipróbáltam. Túl pixeles, és a kezelésén is változtatni kellene, mert mostanra már körülményessé vált. Viszont magát a játékmenetet nem kellene piszkálni.
"Egyszerûen egy remake-t kellene készíteniük. Tehát venni az elsõ részt, és minimális változtatással újra kiadni jobb grafikával, természetesen xp-re. Nem kellene durva kinézet, még 3D-se feltétlenül. "
Valóban nem próbáltam még ki. Csak azért gondoltam, hogy nem lehet ugyanolyan, mert akkor beperelhetnék õket. Nem lehet, hogy az after sorozat is ezért váltott valós idõre körökre osztott helyett?
Van olyan, aki találkozott már város támadással?? :) Mert eddig én nem. :)
Kipróbáltam és jó a game, de az eredeti tényleg jobb volt. - Minden pálya több szintes volt. - Kisebbek voltak az egységek, jobban át lehetett tekinteni a helyzetet. - A pénzügyek rendben voltak. - Fõleg a kezdetekben a katonák rendesen fogytak. (Ami néha bosszantó volt, de reális...) - Van még ezer kis részlet, ami benne volt az XCOM-ban, itt meg hiányzik.
Számomra szinte hihetetlen, hogy milyen jó játékot tudtak még anno az XCOM idején csinálni, az akkori gépeken és az akkori grafikával.
Egy upgradelt XCOM-ot én is vennék. A grafikán kellene kicsit csiszolni, pár újdonságot beletenni, de alapjában a játék még ma is jobb, mint a mai játékok 95%-a...
Az x-com3 apocalypse-ben már lehetett választani minden küldetés elején hogy real time vagy körökre osztott módban akarod tolni az adott missziót. Szerintem egyszerûen azért lett az after*-ban realtime a harc, mert igy jobban eladható akciójátéknak. Talán az a menõ manapság...