(HW Insider) Friss: Most érkezett kéminformáció, hogy valószínûleg németek fejlesztik a játékot. A gárda vezetõje ugyanis Torsten Hess, aki dolgozott a Settlers részeken. Májusi E3 kiállításra készíti a csapat jelenleg iszonyú erõltetett ütemben a demót. Kifogástalan minõségû képek érkeztek nagy felbontásban. Kellemes csemegézést! WOW! Thx, IH!
Még mindig ismeretlen a fejlesztõcége ennek a gyönyörû alkotásnak, mely Spárta és Perzsia csatáit dolgozza fel három hadjárat során. 30 küldetés várható, hol a fizikai modulnak köszönhetõen fák rázkódnak meg a katapult találatoktól és a bombázás hevétõl függõen pontosan és látványosan dõlnek össze hatalmas épületek. Harci elefántok meg csatalovak rúgják félre az útból az eléjük kerülõ katonákat. Kilõtt kövek repítik messzire a munkásokat vagy ütik agyon õket. Leveleket fúj keresztül a tájon a szél. Élethûen véresre belezett sebesültek borítják a földet harcok után. Nagy szállítóegységek átveszik a beléjük mászó csapatok alapképességeit.
Ha a munkásokkal tömöd meg hajódat, akkor az gyorsabban halad, hiszen erõs kezek segítenek az evezõknél. Ha íjászokat szállítasz, akkor hajód a vízen messzirõl lõni kezd az ellenséges hajókra, akár tüzes nyílvesszõkkel is. Legélvezetesebb azonban a katapultokkal megtömött hajó, mely nehézágyúzást képes végre hajtani parti erõdök ellen, illetve fizikailag korrekt ronccsá kalapálhatja az ellenséges bárkákat. Speciális multiplayer pályák készülnek vízi és szárazföldi harcokhoz.
Nah kipróbáltam a demót, nekem nagyon tetszik. A grafika és a realisztika nagyon ott van, a harcok is tetsztettek. Nekem csak a kezelõ felület nem tetszett, meg az egérmutatók, minden más stimmel :) Ha kilépek a demóból, akkor elõjön az a kép, h mikor fog megjelenni a játék és oda az van írva h 2007 Q1. Nem azért, de nálam ez már elmúlt...
Nah,tegnap óta alaposabban leteszteltem a játékot, ez fenomenális! Kiály, néhány éve amikor fejben megterveztem a tökéletes stratégiát vmi ilyesmire gondoltam :) .
Egy rövid vélemény a játékról: Szerintem egész jóra sikeredett, már régóta vártam, nézegettem a shotokat, és most végre kijött. A graf szép, bár nem a legjobb. Memóriára kicsit éhes: 1 gigával volt, hogy néha erõsen töltögetett a vinyóról játék közben. A játékmenet éredekes, klasszikus AoE stílus: építessz egy várost, majd sereget és jöthet a harc! Viszont van sok újítás: pl nagyon tetszik, hogy én állíthatom össze a katonák fegyverzetét, meg földrõl fel lehet venni a különbözõ elhalálozott egységek fegyvereit. Másik jó dolog, hogy lehet lovat lopni az ellenféltõl úgy, hogy leölöm a katonát a ló hátáról, és az én katonámat ráültetem. A realisztikusságot nagyon növel pl. hogy a harci gépek mozgatásához katonákat kell mögéjük küldeni. Sok ilyen apróság van benne, ami szerintem jó ötlet és emeli a realisztikusságát a harcnak. A fizika is szép, valamint az épületek felhúzása és lerombolása szintén jól meg van jelenítve. Jól kidolgozott még a technológiák fejlesztése is. Ami talán hátrányára válik a játéknak, hogy nagyon lassú a játékmenet. Sok idõ, miere felépíted a városod, meg katonákat képzel ki meg fejleszted õket. Tehát türelmes embereknek való game! Most ennyi jutott eszembe, remélem sikerült pár ember figyelmét felkelteni, aztán ha sokan leszünk játszhatunk multiban!
Kipróbálnám Multiban és ami jó hogy biztonsági másolattal is megy a neten csak alig van ember és szint emindig ledob vagy nem istudok csatlakozni. Ha valakinek eredeti az mondja meg már hogy mi a verzió száma és a build.
aki már játszott vele, attól kérdezném hogy van e pop limit ?! vagy mennyi volt a max egység amit építettek, ha pedig van pop limit, mennyi?:)
Nem vettem észre, hogy lett volna pop limit, bár nem volt még túl sok egységem! De semmi erre utaló jel nincs benne. Úgyhogy szerintem nincs limit. De az erõforrások korlátozottak, ezért annyira sok egységet nem fogsz tudni legyártani!
Kipróbáltam a játékot... jó nagy kalap szar a cucc! Custom gamet indítottam. Három játékból háromszor lerusholt az ellenfél. A játékról: Irreálisan drágák az épületek és csigalassúsággal jön az arany. Az egyszerre az aranytermelésre ráálítható parasztok száma limiltiált, ugyanúgy ahogy a warcraftban anno. (A játék szemmel láthatóan Warcraft3 motorral megy) És ugye aranybányából is csak egy van minden játékosnak. Röviden:irtó szarul van belõve az arany bányászása és ehhez képest az árak. Emellett a játék motorjával is súlyos gondok vannak. 756 memóriával próbáltam, és állandóan szaggat, grafikai beállításoktól függetlenül. (mielõtt valamelyik ifjú "zseni" beszólna, hogy: 'mamá a kétgiga a minimum', elmondanám, hogy arra nincs mentség, hogy low és medium beállításokkal is egyformán ilyen durván be be szaggasson egy játék. Ez annak a jele, hogy szarul van megírva a program. Meg kell nézni például a C&C Tiberium Wars-t, messze a legszebb RTS a piacon és mégis tökéletesen játszható akár egy R9600al 512 memóriával is.)
Kár érte, mert az alapötletek nagyon jók benne, nem lenne rossz az egész, csak egy jó kövér patchet igényel a játék azonnali jelleggel.
Sztem mi akkor nem egy játékról beszélünk.
1. Ha a leggyökerebb szinten lenyom az ellen, akkor sztem veled van a baj. 2. Lassan jön az arany, ez igaz, de nem csak annyi aranybánya van ahány játékos, szal ezeket is ki lehet aknázni. (Az ellenfél fegyvereibõl is lehet aranyat csinálni, én általában ebbõl szoktam meggazdagodni). 3. 9600-oson elhiszem h olyannak tûnhet a grafikája, de nálam szép. 4. Nekem 1 giga rammal akadás nélkül megy a játék, akármilyen grafikai beállítások mellett...
A 9600 csak példa volt a CC3-ra. 6600GT-vel és 756 rammal nyomom, és úgy tûnik, nagyon érzékeny a memóriára a cucc. Ennyi rammal félpercenként megszakad a játékmenet. Az egy játékos egy aranybánya dolog azon a multi mapon volt, amiben cusom gameben próbáltam, lehet hogy a többin másképp van. Viszont az arany tényleg roppant lassan jön. A fegyverbegyûjtés képességet még nem próbáltam. Illetve nyomogattam a paraszt menüjében, de nem csinált semmit a fickó.
Ahogy elindítom a játékot automatikusan 1280*1024-ben indítja a játékot olyan MHz-en amit nem bír a monitorom. Hogyan tudom kisebb felbontással elindítani???
Hello!
Érdekelne h hogyan lehet aranyat csinálni az ellenfelek fegyvereibõl?
Sziasztok Valaki elárulhatná hogy mi a poén a 6. pálya környékén amikor végre van egy normális hõsöm 4 csillag stb.. erre nemtudom irányitani:MÉÉÉÉRRRRR???. Az egy dolog hogy nekiront az elefántoknak amik 6 perc mulva támadnak (akkorát repül,hogy alig találom persze mind1 is), de hogy oda megy ahova alkar ez nagyon ciki .Eddig nagyon tetszett a játék, de igy (finoman szolva is szétbasz az ideg)
Melyik kampány 6. pályája? Ha elenfántok rontanak neked akkor gondolom nem perzsa. Akkor görög?
Hello! Egy kérdésem volna a játékkal kapcsolatban,mégpedig hogy miként lehet a lerakandó épületet forgatni,a jobb helykihasználás érdekében? Persze ha lehet benne ilyet.
Köszönöm a válaszokat valóban megy. Viszont olyan problémám van ami elõjön kampány és custom game alatt is,hogy egyszerûen kevés a pénz,illetve nagyon lassan szedik. Igaz csak egy bánya van de hiába dolgoz benne 20 ember nagyon gyér a hozam,az árak pedig eléggé borsosak. Ez rendben is volna,de míg nekem alíg jön a zsé és szinte nincs is katonám csak mezei dárdás vagy hasonló,az ellen már fullos páncélossal meg nyilassal támad és nem tudok rá reagálni rendesen. Tehát következõ a kérdésem hogy van-e valami trükk vagy teendõ hogy több pénz legyen vagy gyorsabban hozzák? Kösz a választ elõre is.
Elég a sima fából készült falazat! A kõfalhoz nem tom mi kell de annál a pályánál nincs idö azt kifejleszteni:) Mondjuk én mindig a fából készültet használom.
Én rögtön az elején 2 bányával kezdek, szoval egy adott és rögtön keresek még 1et és így álltalában elég a lóvé, persze csak szûkösen de elég! A legjobban nálam az elesett ellenséges egységek fegyverzet begyûjtése vált be, amibõl az elején fel tudsz fegyverezni elég harcost amíg nem fejlõdsz fel eléggé.
Persze elég egy is csak lassan jön az arany és többet kell várakozni, de mindenkinek szive-joga. Egyébként végigvitte már vki? Én még csak spárta 9.pályánál vagyok...asszem.
Azért egy bányát használok, mert rávok kényszerûlve. A szigetes pályán ugyanis szigetenként csak egy-egy aranybánya van és macerás lenne át mennni egy másikra. (kell hajó, néhány katona a védelemre, nyersanyag raktár - a görögökön kívül a többi népnél, csak erre a célra fel kell építeni még egy központi épületet - ezek mind-mind nagyon sokba kerülnek. Én a spártai kampány 7. pályáján vagyok, inkább a szabadjáték nyúzom. Nem titkolom nagyon tetszik a játék, igyekszek mindent kitapasztalni, mint egy fanatikus. :)
Annyi kiegészítés azért tennék, h csak a görögöknél kell külön raktár az aranynak, a többi népnél "bele van építve" a bányába, szal hülyeséget írtam az elõbb.
Nekem is iszonyatosan tetszik, fõként az h mennyire realisztikus. Azt nem értem, h ezeket mérnem tudták megvalósítani korábban? Televan neves fejlesztõcsapatokkal a világ, erre jön egy ruszki csapat és tarol (legalábbis nálam) ;)
A kaja azért van, h az emberek ne éhezzenek. Ha éheznek folyamatosan megy le az életük, visszont ha nagy az élelemkészlet, gyógyulnak. Ez ilyen egyszerû. :)
Igazad van,közben rájöttem én is a dolgokra.A fegyverek begyûjtése jó kiegészítés és illendõ másik bánya után nézni,így azért frankón lehet gyarapodni. A játékról had mondjam el hogy nagyon tetszik,végre egy rts ami szakít a divattal és kihagyják a varázslatokat meg az ilyen faszságokat,jóval földhözragadtabb és korhû.A hõsöket sem erõltetik annyira és ez jó. Viszont amit észrevettem és számomra negativum hogy elég sok hang gyenge és unalmas,kevés beleéléssel néha. De ettõl eltekintve nagyon jó játék.
Szerintem meg pont a hangod k*rva jók. nagyon szeretem amikor törik a fa, kopog a fém,kerreg a fogaskerék, visít az ember :) A kedvencem az a fémes-emberi hústépõs hang amikor közelharba döfködik egymást lándzsával :) . Nekem nagyon tetszenek a hangok, a zene meg annyira nem érdekel. Amikor huszadjára hallottam ugyanazt a zenét, kikapcsoltam a rákba. Így nekem sokkal jobban tetszik a játék.
A hangok szerintem is kicsit gyengék! Egy idõ után nagyon monotonnak tûnnek. Egyébként a játék szerintem összességében fantasztikus!!! Tele új ötletekkel, de ugyanakkor maradt a klasszikus stratégia stílus (AOE). Én egybõl az egyiptomi küldetést kezdtem, és elmondhatom, hogy nagyon jó! Hõsökre pedig figyeljetek, mert ahogy fejlõdnek, különbözõ képességekkel lehet felruházni õket. Ilyen pl az egyik egyiptomi hõsnél, hogy az aranytermelés gyorsabb legyen. Persze van olyan is, hogy a katonák gyógyulnak körülötte stb. Ezért fontosak a hõsök. Sajnos úgy látom, hogy kevéssé közkedvelt a játék, pedig megérdemelné a sikert. Most mindenki a C&C III-al játszik, amit én két hétvége alatt meguntam, de ez szerintem sokáig élvezhetõ marad számomra. Egy patch még javíthatna az optimalizáltságon, és tökéletes lesz! Egyébként tervezem, hogy belevágnék a magyarításba, csak kellene hozzá segítség (fõként a szövegek kiszedéséhez). Ha valakit érdekel a dolog írhatna ide!