PC-re most jobbak jönnek: Solasta, Spellforce pl. Mindkettő olyan, hogy agyaltam, hogy megvegyem, de mindig volt más. Konzolra, ami ebből érdekelt (pl. Maneater) már megvettem, végigvittem. Conant kipróbálom majd ökörködni, de amúgy gyenge a havi konzolfelhozatal. Utoljára szerkesztette: lwb, 2021.05.21. 09:02:26
Maneater az megvan mert havert rávettem jelentkezzen facebbok nyereményjátékra és ő nyerte és nekem adta..Sajnos a farmolás miatt totál unalmas lett a game 5 óra után meguntam mint a fene. Majd egyszer talán a végére érek
Nekem az volt abban a játékban megnyugtató, hogy kegyetlenül örültem neki hogy 1 ft-omba se került mert ha azért pénzt adtam volna leköptem volna magam
Injustice minek bele amikor full ingyen adták mindenhova. Érthetetlen gyenge a gold minősége. Annyi király bc cím van azt meh
Magyar idő szerint 19:00-kor
"Far Cry has never looked so stunning, with luscious tropical vistas rendered at 60 frames per second at 4K resolutions on Xbox Series X and PlayStation 5"
Hát elég gyenge a játékfelhozatal idén eddig, remake-eket leszámítva, főleg csak ígéretek vannak, hogy majd jön ez, jön az. E3-on aztán kapunk még egy rakás ígéretet, hogy majd X év múlva mi minden fog jönni.
Ez valami Journey-Absu-féle pszichedelikus zen-utazás lesz? Mert azokat szerintem már kimaxolták, nem voltak rosszak a maguk módján, de ebban a műfajban sztem nem nagyon van több unalomba fulladás nélkül...
Viszonylag új hír, de a MS is megerősítette, szóval több, mint pletyka: az AMD saját DLSS technikája, az FSR jön series x-re is. PC-n ennek a hónapnak a végén debütál a megoldás, konzolról nincs hír. Nyilván támogatnia kell majd egyes játékoknak, de konzolon az ilyen deep learning megoldásoknak jóval több értelme van szerintem, mint pc-n, ahol 30 centire ülsz a monitortól és láthatod, hogy mozgásban alacsonyabb az a felbontás, mint pl. konzolon, ahol három méterre és észre se veszed csak a másfélszeres frame rate-et ...
Jó hír ez. Érdemes lesz figyelni a fejleményeket, hogy mely játékok kapnak FSR támogatást majd. CP2077 pl muszáj, hogy kapjon, nvidia karis pc-n dlss nélkül szinte játszhatatlan.
Sony egyelőre nem szólt semmit a PS5-ről, de kizártnak tartom, hogy lemaradnának.
Az FSR nem DL alapú, a minősége a tévék scalereivel "vetekszik". Ettől nem kell várni semmit, mert a konzolokon évek óta léteznek ettől lényegesen jobb minőséget biztosító eljárások a terhelés csökkentésére. Ennek sajnos semmi köze a DLSS-hez, sem működésben, pláne nem minőségben.
Kb minden tech oldal a világon nem ért egyet veled:
"After a lot of anticipation, AMD finally pulled the curtain back on FidelityFX Super Resolution. Its upscaling feature is positioned to challenge Nvidia’s deep learning super sampling (DLSS), offering up to two times the performance in games at 4K with ray tracing turned on."
"AMD is bringing more graphical enhancements to Xbox Series X | S with FidelityFX Super Resolution (FSR), an upscaling tool positioned as a competitor to Nvidia's DLSS. "
"AMD's internal testing (which will need to be compared to live tests once FSR is in everyone's hands) showed a 59% FPS boost with Godfall running at 4K with ultra quality enabled. This FPS boost increases as we go down the list of quality settings: FSR also supports normal quality, balanced, and performance mode, with the results for the latter more than tripling Godfall's FPS. "
A foshulladék elmosott 720p style grafikát ésxre veszed 3 méterről is főleg a monitornál 3-4x nagyobb méretben. Ez a van de minek kategória. De mint pcn ha a túlárazott szarkupac nem képes sebességre butitsunk mindent a vérbe azt lesz sebesség.. Sugárba hányok ettől
Miben nem ért egyet? Hogy nem Deeplearning alapú, vagy hogy a minősége szar? :D Én nem mondtam, hogy gyors, vagy lassú. Ezt a szart, amit csinál, ezt mondjuk annyira nem nehéz gyorsan csinálni :D Egy kutyaközönséges spatial scaler az egész, nem több. A DLSS competitor különösen vicces. Miben lenne ez kihívója a DLSS-nek? Hogy ugyanarra szánták, csak rosszabb minőségű, mint a DLSS1.0? Fél évvel ezelőttre igérte az AMD az FSR-t, de csak a terelés ment, hogy miért nincs kész. Közben egy rühes képet nem adtak ki róla, hogy mire lesz képes. Egyértelmű volt már akkor, hogy ez a valami nem csak nincs kész, de nem is jó. Hát ezt videókkal is sikerült alátámasztani az AMD prezin. Az, hogy a cikkekben leírták, hogy mire szánta az AMD, és hogy milyen beállításai vannak, abból nem következik, hogy milyen szar minőségű a végeredmény. A prezi anyagain viszont jól látszik.
Önmagában az sem túl nagy erény, hogy minden krumplin elfut. Hogy messzebb ne menjünk, az insomniac saját fejlesztésű temporal injection-je is, de ez az amd-féle taknyolás mellé téve, inkább csak komikum, hogy az AMD ezt egyáltalán kiadta ilyen formában. Szerintem a konzolosokat nem kellene azzal bántani, hogy ezt bármilyen játékba beépítésre kerül. Van ettől nem egy, sokkal jobb a piacon, inkább azokat kell használni. Utoljára szerkesztette: Moby, 2021.06.08. 10:55:58
"Miben nem ért egyet?"
Hát pl ezekeben:
"hogy a minősége szar" "Egy kutyaközönséges spatial scaler az egész, nem több" "Miben lenne ez kihívója a DLSS-nek? " "Egyértelmű volt már akkor, hogy ez a valami nem csak nincs kész, de nem is jó." "abból nem következik, hogy milyen szar minőségű a végeredmény"
Ehhez képest egyelőre még nincs végeredmény, hanem várakozás van. Figy, nvidia shillinggel szerintem eltévesztetted a topikot. Nekem is nvidia kártyám van a pc-ben, ettől még a konzolokban amd kártya marad. Pont nem érdekel a DLSS, ha az nvidia exkluzív és nem az van sem a PS-ben, sem a boxban . Plusz: ez az AMD válasza az NVIDIA dlss technikájára. Akkor is ez a válasz, ha nem tetszik vagy nem olyan jó minőségű a végeredmény.
Na várjál, te is azzal szoptad fel a témát ez a béna kacsa kapcsán, hogy DLSS, meg deep learning, és hogy az mennyire kell a konzoloknak :) A DLSS meg a deep learning tényleg kéne a konzoloknak, csak ez nem az, de ezt te nem tudtad, mert nem sok lövésed van a témában, mégis feszt vitatkozol, de magad sem tudod mivel :D
/egyébként nincs nvidiám, sem semmilyen más vga-m, csak konzoljaim vannak. Utoljára szerkesztette: Moby, 2021.06.08. 12:13:42
Ezt írtam:"Viszonylag új hír, de a MS is megerősítette, szóval több, mint pletyka: az AMD saját DLSS technikája, az FSR jön series x-re is."
Abban igazad van, hogy ez nem DL alapú technika, hanem másféle supersampling, ettől még EZ az AMD válasza az nvidia DLSS-ére és ez JÖN a konzolokra. Erre te belekezdtél egy tirádába, hogy ez micsoda szar és amúgy is van jobb is amd-re meg mittudomén. Közben meg a világ értelmesebbik fele kivár, hogy mit kezdenek ezzel a fejlesztők és majd azután mond véleményt.
Mindennek semmi köze ahhoz, hogy EZ fog jönni a konzolra, miután DL nem tud jönni amd karira ...
Ez olyan, mintha bejelentené a nintendo, hogy megvan a válaszuk az xsx 4k@120 játékaira, megcsinálták a 720p@30at. És tényleg összemérhető lenne a kettő, mert mindkettő valamilyen felbontáson valamilyen képkockagyakoriság. Ugyanígy a dlss-re válasz az fsr. Csak olyan mértékben ahogy a 4k@120ra ellencsapás a 720p@30. Erről beszél Moby, hogy ez válasznak válasz, de komolyan nem vehető válasz. Megnézed a képeket és láthatod a saját szemeddel, hogy ennél még a változó felbontás, vagy frém felezés (30ra) is jobb megoldás, ami eddig is alkalmazásban volt a konzolokon (is).
Egyelőre még senki nem tudta tesztelni az FSR-t tudomásom szerint, de már ti ketten ítéletet mondotok felette. Én azért megvárnám a bejelentés túl a teszteket is, mielőtt az egészet kidobnám.
Persze, lehet hogy nektek van igazatok és mindenki kibaszott hülye a Microsoftnál is, hogy felugrik erre a vonatra, de nekem azért vannak fenntartásaim.
"Xbox Series X will support AMD’s answer to Nvidia DLSS."
"AMD will release its expanded version of its FidelityFX sharpening tool, dubbed FidelityFX Super Resolution (FSR), on June 22."
"“At Xbox, we’re excited by the potential of AMD’s FidelityFX Super Resolution technology as another great method for developers to increase framerates and resolution,” a Microsoft spokesperson told the site. “We will have more to share on this soon.”"
"FSR is similar to Nvidia’s DLSS as it upscales to improve performance and framerate in games, (thanks, Neowin).
Unlike Nvidia, which uses specialized Tensor cores to handle the process of supersampling, AMD GPUs do not have equivalent machine learning silicon. This means that FSR can be supported across a wide range of hardware, even Nvidia GPUs."
Akkor még jó sokat kell várnod amúgy, mert ugye az AMD csak pc-re adta ki a fsr-t, minden más platformra a platform tulajdonosnak kell adaptálnia, ahogy akarja és tudja, ők (már az AMD) mossák kezeiket. Szóval én pl kezdésnek se értettem, hogy hogyan kerül ez ide az xbox topikba. Miért nem rögtön az új switch pro pletykákat vitatjuk meg az xbox topikban? Az is pont ennyire releváns.
"“At Xbox, we’re excited by the potential of AMD’s FidelityFX Super Resolution technology as another great method for developers to increase framerates and resolution,” a Microsoft spokesperson told the site. “We will have more to share on this soon.”"
A MS jelentette be, hogy a series x és series s támogatni fogja az új FSR-t ... Ahogy azt egyébként le is írtam. Ahogy azt is, hogy elsőnek a hónap második felében (június 22) pc-re jön ki. Jót tesz ám a write only mode helyett, ha el is olvasod a kommentet, amire válaszolsz.
Fing nélkül, foggal, körömmel, csakazértis...fullba :D Most volt 1 hete az a nyomorult amd event, el lett mondva, meg lett mutatva, nemnézted, mert nyilvánvalóan nem érdekel a téma, aztán olvasol valamit a gémszaron, írsz pár hülyeséget őutánuk, és nem bírod elengedni :D Tipik sg belszínvonal :D
Sajnos nagyon ronda amit mutattak, pedig azért tudjuk hogy minden cég (színtől függetlenül) mindig szebbet mutat mint ami a valóság, és még így is.
Ettől függetlenül fasza lenne ha jó lenne, sokan örülnének neki.
Teljesen jól lehet boldogulni single-ben. Szóval ha nem zavar, hogy néha találkozol vkivel erre arra, akiket amúgy ignorálhatsz, és hogy always online kell lenned(szerk. csak most olvasom, hogy raktak bele már offline módot, akkor nincs itt semmi gond :D), totál belemerülhetsz teljesen egyedül Utoljára szerkesztette: Seth, 2021.06.08. 22:33:01
A MS 7-én jelentette be, hogy a series x/s megkapja ezt a feature-t. Az nem az AMD eventen volt. Nem fogok se tőled, se a diszlexiás barátodtól engedélyt kérni, hogy beírjak valamit a nyilvános fórumra, te szomorú fasz, akkor is, ha ez neked nem tetszik. A "gémszar",ami megírta, az az ÖSSZES technikai és gaming website-ot jelenti. Még a legalja magyar origo is cikkezett róla ... 7-én. Nem egy hete, tegnapelőtt. Szaladjál, írjál nekik is, hogy milyen fogalmatlanok, oké? Pofátlanok bazmeg, nem kértek tőled engedélyt, hogy cikkezzenek egy hírről.
Annyira "fing nélkül, foggal körömmel", hogy a windowscentral 19 órája írt róla egy cikket:
Ő is fogalmatlan fing nélküli, csak te vagy bazmeg helikopter. Akkora szar ez az AMD FSR, neked kéne vezetned az Xbox részleget a MS-nál, te megmondanád ott is tutit. Sok hülye még nem tudja, amit Moby az sg-ről már tud. Okos kis mazsola vagy.
Addig is amíg Phil Spencer helyett téged neveznek ki a konzolrészleg élére, addig azért az xbox topicban IGENIS téma marad június 8-án, ha a MS június 7-én bejelenti, hogy az xboxok támogatni fogják az amd válaszát az nvidia dlss-ére. Ez potenciálisan +50-200%-os teljesítménynövekedést hozhat, ami azért jelentős.
Bárhogy tekerheted meg bárki által kreált videot hozhatsz még maga bill gates is haknizhat vele. Bemutatták vele EZZEL PROMOZZÁK a te által linkelt helyen itt az van ott a Godfall... Olyan foshulladék a minőség hogy beszarsz... Ha neked ez jó akkor bravó világszintű igénytelen vagy és ehhez még tapsolsz is.. De ezt az igénytelenséget kérlek ne nagyon terjedsz főleg ne probáld meg másra kiterjeszteni..hisz láthatód ezt nehéz lenne..
Dobj fel egy kérdőivet valahova hogy mi kell a 720p szerű foshulladék minőség vagy jó grafika de csak 30 fps.. hidd el nem a csirafos grafika kell az embereknek.. max neked mert gyors.
Nyilván minőségromlással jár, ahogy egyébként az nvidia dlss-e is. Viszont amd-n nincs tensor core, se annak megfelelő akármi, a konzolokba se valószínű, hogy hirtelen kicserélnék a gpu-t nvidiára, ezért ez van, ezt kell szeretni. Nyilván nem lesz kötelező a használata, de ha egyáltalán opcióként szeretnénk mai játékokon a ray tracinget és a 60 fps-t egyszerre, az valamilyen kompromisszumos megoldás nélkül nem fog menni.
Hol írtam, hogy ez nekem tetszik? Egyáltalán hol írtam bármit, hogy ezt akkor mostantól kötelező lesz neked használni? Te se olvasod a topicot, csak írsz? Baszki, ha a MS bejelenti, hogy opció lesz ez a series x/s-en, akkor azt szerinted nem hír a series x/s topicban?
Azért mert neked nem tetszik, másnak lehet, hogy ez jó opció, majd eldöntik az emberek, akik olvassák a topicot. Attól, hogy valami neked vagy nekem nem tetszik, hardware, játék, akármi, attól még ha hír, új hír, ami érinti az összes konzoltulajt, téged is, az elfér egy topicba. Max leírod, hogy szerinted ez zsákutca és kész.
Elvileg felnőtt embereknek ezt le kell írni, ez egy vicc.
"ezért ez van, ezt kell szeretni" Egyáltalán nem kell szeretni simán ignorálni kell ezt a hulladékot ahol csak lehet
A vicc az hogy győzködni akarod az embert. Egyszer leírtad a hírt. Többen írtuk fos szarkupac. Erre jöttél a szent védőbeszéddel mintha ez lenne a szent grál. Ez kb annyira konkurenciája a dlss-nek mint az epic a steamnek soha a nyomába se ér.. Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.06.09. 10:27:20
Ez is egy opció. Én azért megvárom, amíg lesz egy játék, ahol tényleg ki is lehet majd próbálni és akkor mondok ítéletet.
A windowscentrla írta ezt:
"Whether FSR or DLSS is the "better" technology remains to be seen. They both aim to achieve the same goal — boosting frame rates and image quality without a major performance hit — but they do so with different processes. Keep in mind that the first version of DLSS was nowhere near as good as DLSS 2.0 on nearly all fronts, and FSR will likely have some kinks to work out before it reaches maturity. Still, this is an exciting development for all gamers, and we can't wait to test it out."
Kit győzködtem én, hogy ezt használja? Vagy hogy ez jobb, mint az nvidia dlss.e? Soha ilyet nem írtam, ezt max ti képzelitek bele. Annyit írtam, hogy talán várjuk már meg a pc-s godfall promón túl azt is, hogy mit tud majd egy valódi series x játékon változtatni. Aztán eldöntjük, hogy érdemes-e vele foglalkozni vagy még csiszolni kell a technikán vagy az egész kuka.
Itt nem én voltam az, aki alapból kikukázta az egész technikát a 10 perces godfall demo miatt, amit egy hete látott.
A godfall pc-n futott a demo alatt. Egyelőre a series x-en még nincs játék, ami ezt a technikát használná. PC-n is csak júni 22-től lesz.
Ja mert a 2-3x erősebb hw-en bemutatott foshulladék majd jobb lesz egy gyengébb konzolban. aha mesélj még.
Én ha bemutatok egy új tech-et azt akarom hogy az emberek le legyenek nyűgözve és olyan mutatok hogy befossanak. Itt meg kb nincs ember aki ezt várná éljenezné (láthatóan rajtad kívül) Mert ez a godfall promo ez a legalja amit csak mutatni lehetett.
De részemről ennyi is volt mert se a Godfall nem érdekel se a butítsuk a vérbe a grafikát hogy gyors legyen szarság se érdekel ha dlss ha fsr akkor sem.
Majd meglátjuk milyen lesz a technika. A DLSS sem volt jó a DLSS 2.0-ig. Egyébként ha vetted volna a fáradságot és elolvastad volna azt a kb 6-8 linket, amit a fórumon eddig belinkeltem, akkor láttad volna, hogy nem én vagyok az egyetlen ember, akit igenis érdekel ez a technika és várja, hogy mi lesz belőle. Sőt, szinte minden komolyan vehető tech vagy gamer lap, elemző, talking head ugyanezen a várakozó állásponton van. Én olyat még nem olvastam rajtatok kívül, aki már most kidobná az egész technikát a kukába.
Azt rebesgetik, hogy az új xbox konzol lényegében már egy streaming eszköz lesz csak kontrollerrel, mint kb a Stadia csak működik és GPU-val jobb az üzleti modellje. Meglátjuk. Én azért azt hiszem, hogy mielőtt teljesen átmennek streamingbe, egy darabig azért lesz lehetőség dedikált gépet is venni, mint most, hogy ne azonnali legyen a váltás, illetve hogy legyen offline opció is.
Ha a MS-nak van esze (és azért csak akad valami) akkor az xcloud-ot úgy oldja meg hogy ha van elég háttértár ahol akarod használni akkor le tudd tölteni a címet aktív előfizetéssel és tudd játszani net nélkül is. Bár ez azért lenne érdekes mert pl aki tv-n tolná csak ezt az nem hiszem hogy HDD-t akar rákötögetni.. De ha csak online akkor is sok helyen máig debil lassú a net. Szóval mindenképpen érdekes ez a jövőkép...de egyben a legjobb járható út a gamerek felé mert iígy egy játék nem lesz bezárva egy szaros dobozba hanem mindenféle konzol megvétele nélkül lehet majd tolni őket. Ezzel szarásig lehetne a cégeknek keresni magukat.Mert az 100% hogy egy felső zelda miatt kurvasokan befizetnének százszor ezerszer több tízezerszer több mint aki azért az 1 cuccért rohanna pl switchet venni. Tudom erős példa volt mert a nintendo nem ezen a bolygón él,de a példa jól tükrözi a dolgot. Pl én is sok cuccot lenyomnék ps now-ba de a köcsög sony pl arra se képes hogy ide kiterjessze azt.
• magyar idő szerint: június 13. vasárnap este 19:00 • ~ 90 perc • nézhető: Twitch, YouTube, Facebook, Twitter • 1080p/60FPS lesz, később felkerül 4K/60 változatban • Lesz magyar felirat a YT-on és a Facebook-on
Kollega, ettől sokkal több esze van a Microsoft-nak, mert EZ MÁR létezik, úgy hívják hogy Game Pass Ultimate...
A GP Ultimate pont hogy ez amit te írsz, azért van integrálva az xCloud és nem lehet külön, mert a Game Pass játékok letölthetők voltak régóta és fordítva mint írtad után jött az xCloud hogy bizonyos GP játékot ne kelljen letölteni dedikált hardverre....
Szóval erre amit írtál már nem kell várnod egy percet se....
Ha netán másra gondoltál akkor sorry, de szerintem erre. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2021.06.11. 10:44:17
Én változatlanul azt gondolom, hogy ez a jövő pedig. A mostani chiphiány is ebbe az irányba mutat, de nem csak ezért. Igen, a net most még sok helyen szar, de ugye mire ebből valami lesz, addig évek fognak eltelni. Elég gyorsan fejlődik a technika és én még emlékszem, amikor a nyomorult képeket soronként hozta le a netscape navigator, video streamingről nem is álmodhattunk, ma meg már mindenki yt-on, tiktokon, netflixen él. Szóval idővel ez is változhat és változni is fog.
Az, hogy leváltja-e teljesen a dedikált gépet, azt nem tudom, nem is hiszem. Szerintem lesz egy enthusiast réteg, mi, akiknek lesz dedikált gépük és lesz a nagytöbbség, akik meg streamelnek. Utoljára szerkesztette: lwb, 2021.06.11. 10:56:25
Hát jós nem vagyok. Okosabb se senkitől, de van pár galiba.
1. A játék az nem film, szarabb a minőség, nagyobb delay az irányításban. Játéknál nem elég az a 25-30 fps sok játékban, pl multi...
2. A net soha nem lesz annyira stabil meg elég hogy elérje a rendes hardveres minőséget.
3. Foglalkoztak ezzel, hogy még az elméleti minimum késés amit a leggyorsabb nettel el tudnának érni még az se tudná kiváltani azt amikor mondjuk a lakásba aa gépen meg egy mintoron vagy tv-n nyomod.
Ezzel a szarral el lehet bohóckodni, meg lehet erőltetni. Az egy dolog hogy ők ezt fogják választani, de egy midcore vagy hardcore játékos soha nem fog erre úgy tekinteni mint a rendes játék platformra.
Simán lehet trend mint pl a mobilos játékok, hogy sok causal játékot lefed. De ettől nem lesz a jövő, mármint olyaan értelemben nem, hogy ez fejlődés lenne. Ahogy a Microsoft-nál is mondták hogy az xCloud-ra semmiképpen se tekintenek úgy, hogy levált bármit is, hanem egy kiegészítő szolgáltatás.
Mai technológiából indulsz ki. Ezért írtam a régi, 800x600-as jpeg képeket fél perc alatt letöltő netsebességet vs. a mai netflixes 4k filmekhez. Akkor soha nem gondoltuk, hogy 480p-ben képesek leszünk mozifilmeket streamelni, amikor egy képre 20 mp-et kellett várni, mire letöltötte. Aztán meg mégis. Szerintem ez változni fog. A mai technikát elnézve 100%-ig igazad van. A jövő akkor is ez lesz szerintem. Jós én se vagyok, de azt gondolom, hogy nem tenne ennyi pénzt egy akkora cég, mint a MS vagy az Amazon ebbe a technológiába, ha nem várna tőle megtérülést. Ezek a cégek nem arról híresek, hogy nagyon kockáztatni szeretnek.
Én a mai tech-ből indulunk. Nem vagyok nagy 4k fogyasztó, de meglepne ha hozná azt a minőséget mint a BR lejátszó.
Meg vedd figyelembe hogy a filmes streaming az nagyrészt nem az miatt lett nagyon jó mert fasza a minőség, hanem mert egy 1.5 órás filmet iszonyat könnyű warez-olni. Másolni és senki nem akar 8-10 ezret kiadni egy filmért.
Míg egy lemezes játékot pl vesznek mint a cukrot 20-30 ezrekért.
Én egyeltalán nem gondolom hogy a 4k-s Netflix példalesz a játékiparra. A filmeknél nincsen irányítás, delay, míg a Microsoft aki gazdag, van szerver bőven.
1080p 60-at se képes kásásodás nélkül megjeleníten hogy legalább ne késsen az irányítás közel 1 percet. Próbáltál már Forza Horizon 4-et xCloud-al, mert én néztem mobilon 250/250-es belső wifi hálózattal... :) nem bolt túl bíztató.
"Meg vedd figyelembe hogy a filmes streaming az nagyrészt nem az miatt lett nagyon jó mert fasza a minőség, hanem mert egy 1.5 órás filmet iszonyat könnyű warez-olni. Másolni és senki nem akar 8-10 ezret kiadni egy filmért."
Ezt gondolom poénnak szántad.. a netflix és a többi 100+ milliós és egyre emelkedő előfizetős filmes dologhoz hogy keverted bele a warezt? Ha te nem vagy hajlandó többszáz filmért sorozatért jó minőségben 0 day akár szinkronnal akár felirattal 990ft-ot fizetni akkor te játékot se fogsz soha venni egy db-ot se...(netflix pl ennyibe kerül 4 fős csoportban)
Ennyi erővel a ps now is csak azért király mert lehet warezolni ps 4 játékokat lol... megint beszélsz összevissza
Én azt mondtam hogy azért IS van ez, mert amiért van a Gamepass... nem fogy valami jól akkor kell a szolgáltatás alapú hogy fix bevétel legyen miközben a juzer is olcsóbban jut hozzá....
Xbox is akkor tért át GP-re mikor baszták venni a játékokat...
Nemhiszem, hogy akkor tért volna át az MS a GP-re mikor basztak venni a játékokat. (Volt ilyen egyáltalán?)
Ők egyszerűen a szolgáltatás alapú businessben hisznek, és a szolgáltatást próbálják meg kiterjeszteni a lehető legtöbb platformra. Ezzel kb folyamatosan tudnak kalkulálni, hogy mennyien morzsolódnak le havonta, illetve mennyi új előfizetőjük lesz. A Sonynál ezt máshogy gondolják, jelenleg úgy tűnik, hogy mindkettő életképes.
A filmes streaming szerintem azért lett sikeres, mert egyre több háztartásba "betört" a viszonylag gyors net, az emberek szokásai is átalakultak, megtanulták használni a netet stb. Az én generációm (38 vagyok), már nem nagyon nézett/néz TV-t, mert egész egyszerűen felgyorsult a világ, és akkor és azt akarok nézni amikor és amit kedvem van, gagyi gyógyszerreklámok nélkül, és ezért hajlandó vagyok fizetni. Az meg csak hab a tortán, hogy pl a Netflixen bizonyos tartalmak 4K-ban/dolby vision/atmossal vannak fent. (nem sok ugyan, de vannak ilyenek) Ha nézel pl egy vision-ös filmet akkor azonnal látod a különbséget a hagyományoshoz képest.
Elég visszagondolni az őskorban pl amikor bejött az HBO, és havonta kellett érte fizetni, cserébe friss és jó filmek mentek rajta reklám nélkül. Akkoriban is sokan előfizettek rá, pedig akkor emlékeim szerint max 3-4 plusz csatornát adtak, annyi pénzért amennyibe a többi 50 került :D. Namost ugye a streaming ezt az egészet fejelte meg azzal, hogy ráadásul bármikor nézhetsz tulképp bármit, jobb minőségben.
A Warez szerintem meg már szinte abszolút nem játszik, nem is ismerek jelenleg olyan embert aki bármit is másolgatna, rippelne, ncore-ozna. Ezek a warezos idők szerintem nagyrészt elmúltak, vagy csak az én környezetem változott meg gyökeresen.
Nem mellesleg mi a jobb a microsoftnak szerinted hogy veszel 1 hónap alatt 2 db játékot mondjuk 20k-ért vagy előfizető vagy 1 évre mondjuk teljes áras game pass áron? Na ugye hogy a game pass..
Nem mellesleg sokan vannak akik előfizetők tolnak valamit amit amugy teljes áron soha sőt nem is tudott róla amíg nem látta a game passba belejátszott és megvette mert tetszett neki. És ahhoz lehet dlc-ket is venni stb.. Szóval ez egy rohadt jó szolgáltatás.Nagy kár hogy nem tudjuk meg soha mennyit nyer/bukik ezen a ms. Pedig eskü a fél karomat adnám ezekért az infokért. (Tudom senkit se érdekel, de game passba én is letoltam már sok olyan játékot amit kb indiegala legalja szintnek tartok amik ha bundleba vannak ami ugye nekem ingyen van a biznisz miatt kb ránézés nélkül eladom a vérbe. Itt meg ugye a bőség zavara miatt tolom őket és nem is rosszak )
De én hiszem, nézd vissza a GP előtt 1-2 évvel volt az hogy a lemezes játékaikat ha árulták akkor is alig tudták eladni őket, meg fingé hugyé árulták... most meg pláne. :)
"Nem mellesleg mi a jobb a microsoftnak szerinted hogy veszel 1 hónap alatt 2 db játékot mondjuk 20k-ért vagy előfizető vagy 1 évre mondjuk teljes áras game pass áron? Na ugye hogy a game pass.."
Erről beszélek, pláne így hogy nem fogynak jól . :D
Ebben semmi jövő nincs.Már most szar a game streaming olyanoknál akik évek óta szolgáltatják. Sem a texturákat sem a valós felbontást nem fogod megkapni.Hangot meg végképp nem.
Átmeneti megoldásnak okés ha nincs pénze valakinek Hardvert venni és ráfoghatja hogy ez jó de nem az:)