[2006. május 06. @ 19:39 - Forcecaster] Az Activision a mai napon kiadta az Enemy Territory: Quake Warsban fellelhetõ jármûvek listáját, ami a következõ:
GDF jármûvek: Borz: A Borz egy négykerékmeghajtású gépezet könnyû páncélzattal és csupán egyetlen gépfegyverrel, ám nagy sebessége és jó irányíthatósága kárpótol hiányosságaiért.
Bivaly szállító: Ez a "légi busz" egy pilótát igényel, s így egyszerre négy felfegyverzett katonát képes szállítani, akik bevetés közben a nyitott rakodótérbõl ejtõernyõvel vethetik le magukat a mélybe.
Mobil parancsnoki egység: Ez a rakétával és radarral felszerelt egység, amint ellenséges területen kerül bevetésre, azonnal a GDF malmára hajtja a vizet, onnantól keresztül nehéz õket kiszorítani. Fegyverzetének köszönhetõen pedig a legerõsebb Strogg egységeket is képes likvidálni.
Strogg jármûvek: Gyalázó légtank: A Gyalázó egy erõs páncélzattal rendelkezõ jármû, mely fegyvereinek köszönhetõen maga a lebegõ rémálom. Mozgását feláldozva pedig tovább képes növelni tûzerejét.
Góliát nehéz lépegetõ: A Góliát lépegetõ hatalmasa termetének köszönhetõen képes bármilyen talajon könnyen átgázolni, ezzel a leglehetetlenebb helyeken is likvidálva az ellenfelet. Lassú forgási sebessége miatt azonban könnyû célpont közeli támadásokra. Fontos képessége, hogy egy kisebb harci toronnyá képes átalakulni, kisebb célponttá válva az ellenfél számára.
Lódarázs: Egy rettentõ, berregõ veszedelem, mely erõs páncélzattal rendelkezik, gépfegyverével pedig a gyalogos egységek réme, rakétáival a szárazföldi jármûveket pusztítja, míg plazmaágyújával a légi egységeket képes likvidálni-
info: Gamestar
Szerintem ami a Doom 3 tökéletes futtatásához elég volt az itt is elég lesz legalábbis merem remélni!
Az Enemy Territory: Quake Warsban a Föld seregeinek küzdelmeit csodálhatjuk tovább az elnyomó Stroggokkal szemben, s ráadásul mindezt egy óriási online taktikai lövöldözõs játékban. Az Activision bejelentette, hogy az E3-on ott lesz az Enemy Territory: Quake Wars, melyet ki is lehet próbálni, ugyanis egy huszonnégy fõt befogadó LAN hálózatot pakolnak majd össze a srácok.
amugy offical irc -t csinaltunk ha van info akkor autojoin : #qw.hu @quakenet
de midn1 ne ezzel offoljuk szét ezt a topicot inkább várjuk a et:qw-t :)
ez igy is van, és bunnyhopolj össze vissza mint a vakegér, és maradjon a célkereszted valami csoda folytán folyamatosan enemy fején..., nc... :) cheaterek számában cs-t egyedül et tudja talán megközeliteni... :P
Külön lessz Multi és Single? akkor én csak multi-t veszek :P Már gyûjtöm a pro ET playereket a jovobeli clanhoz :P -Ugyhallottam 8on8 as warok lesznek errol tudtok valamit?
amugy #qw.hu @ quakenet néha vannak páran :P
Nem azt irtam hogy ONLY SINGLE gamet vennék hanem single + multi.
Haxaror: Éppen azért totlom végig hamár leszenvedtem ne vesszen kárba.
"a sok ideig töltött gamet végigtolni mégha nem is tetszik, hogy ne legyen hiába a letöltés."
Na ezzel a hozzáállással van csak bajom, ha tudod hogy szar mert LÁTOD akkor minek tolod végig? Töröld le a francba rögtön. Egyébként az ilyen jellegû játékokhoz sokáig szokott tört szerver lenni :)
Én meg pont akkor veszek meg valamit, ha jó multi van benne. Mert ha van benne egy single kampány, akkor: 1.Végigtolom, 3-4 nap, és onnantól el is szoktam felejteni, talán pár év múlva elõveszem. 2.Nem élvezem annyira a gép elleni harcot, nem nagy dicsõség leosztani az ai-mobokat.
Ezzel szemben multiban -szinte- mindig új helyzetek adódnak, tényleg lehet fejlõdni és így érdekesebb a játék is. Ha valamiért, hát ezért érdemes megvenni egy játékot, és nem a single miatt, ami egy elég öncélú valami.
Amugy ha nézted volna a gameket ahova ezt beirom lejött volna hogy csak azokat akarom kurvagyorsan végigtolni ami nem köt le és nem nagyon tetszik. Amik tetszenek nem egyszer végigtolom.De a szaron mit toljak sokáig? Ja bocsi tényleg tevagy a szelektálómester én meg fasz vagyok amiért leszedem. Tényleg hogy a faszba merem még ezekután a sok ideig töltött gamet végigtolni mégha nem is tetszik, hogy ne legyen hiába a letöltés.
Nem azé hanem utálom a multis gameket mert ha tetszene is egy idö után alig vannak tört szerverek megvenni meg nem akarom.Max ha akkor venném meg ha lenne benne single pl FEAR azt is berántottam.
Hát én nem multiztam sokat naés.Nemhiszem hogy kurvára megkelett volna erõltetni magukat a fejlesztõknek hogy egy 10-15 pályás single playert belenyomtak volna.
Csak tudnám miért nem csinálnak ilyen kaliberû singleplayer gameket.imán isteüber lenne ez singlebe.
Quake Wars: ET adatmorzsák
Dixie Flatline, 20:56 - PC - Játék: Team-MOHA
(VE) A VE3D kiszaglászta a Computer Gaming World legújabb számából a Splash Damage stúdiójában készülõ Enemy Territory: Quake Wars id játék apróbb részleteit. A tengerészgyalogosok elõszeretettel alkalmaznak tankokat, helikoptereket, mobil radarállomásokat, légvédelmi ütegeket, gyorsreagálású légpárnás hajókat, mecheket és kétéltû támadó jármûveket egyaránt. A Strogokkról kevesebbet csacsognak, de feltehetõleg hasonló kelléktárral büszkélkedhetnek. Annyi biztos, hogy lesz anti gravitációs jetpackjük. Az id egyéb játékokra is megpróbálja majd alkalmazni az Enemy Territory rendszerét. Botokra ne számítsunk, viszont egyjátékos gyakorló küldetéseken elsajátíthatjuk az alapokat. A vállalkozó kedvûekre pedig a BF2-höz hasonló globális ranglétra vár.
A játékot a Doom 3 motor erõsen testreszabott változata hajtja. A Splash Damage-nek erõs többjátékos támogatásra volt szüksége, ezért házon belül megnyírbálták és kiegészítették a kódot a kívánt hatás érdekében. Maximum 32 játékos csépelheti egymást más és más, fajonként eltérõ kasztokkal:
Emberek: Tûzvezénylõ (géppisztoly), mérnök (sörétes puska, aknák és csapdák), katona (géppuska, LAW rakétavetõ), szanitéc (gépkarabély & gránátvetõ) és végül a Ranger (mesterlövész). Strogg: Tank (alap rohamosztagos/Biosonic Orb gun), Oppressor (nehézfegyverek, villámfegyver), Constructor (mérnök/tûvetp, EMP töltetek), Meditek (medikus/ismeretlen fegyverel) és az Infiltrator (mesterlövész/sínpuska).
info: Hardwired
Hát ha ADSL-el akarsz normális ratiot tartani akkor...
Lehet hogy te csak letöltesz de nekem állandóan megy a !!!!feltöltés!!!! és nem töltök le mindent.Feltöltés miatt nincs sávszélem multira.
Nahát micsoda infókat szivárogatatnak ki ezek! Hogy nem a Wolf-hoz fog kapcsolódni a történet, ki hitte volna?! Pedig meg voltam gyõzõdva arról, hogy a Stroggok valójában nácik csak farsang van. A megatextúra dologot is most hallom elõször... El vannak szállva kicsit ezek a Gamestarosok.
Újabb információk láttak napvilágot az Enemy Territory: Quake Wars címû akciójátékból. A készítõk elárulták, hogy ezen játékok az elõddel ellentétben nem a Wolfenstein: Enemy Territory-hoz fog kapcsolódni, hanem a Quake 4 történetén fog alapulni. Továbbá megtudhatjuk, hogy a játék a Doom III motorjának egy különleges "megatextúra" móddal rendelkezõ változatára alapoz, melyet Carmack barátunk írt azon céllal, hogy megkönnyítse ezzel a fejlesztõk munkáját.
info: Gamestar
Hát szép szép de az 1-es képen a talaj nagyon szánalomra méltó.
nemtom neked feltünt e de egy erõsen multi orientált gamenel egyszer megnézed a csodacsucsu árnyékokat (fõleg mivel eddigi vide és képek alapján ez nyilt tereken fog müködni nem pedig alagutakban ahol lehet játszani a fényekkel nagyon) aztán soha többet(ha bejön a game azért nem, ha meg nem akkor a gamet se fogod nézegetni hogy hû de szar game de az árnyékok szépek... :P), egyes elvetemültek meg akár ki is kapcsolják
pl az is, de nagy terek esetén még hl engine is veri sajnos..., mint látszott a netkodja se a legjobb (bár ezt lehet tuningolni de mégiscsak jobb alap az aminek már eleve normális a netkodja mint pl akármelyik unreal engine, vagy hl engine, etc)
Annyira nincs odébb, nézd meg a kijövõ játékok listáját ami támogatja, és azok csak a 2005-ös gémek. Meg valahogy el kell adnia az Asus-nak is õsszel ...
Hát odébb én amugy sem engedhetném meg magamnak a kütyüt. De amit irnak róla biztos jó dolog és én is szivesen játszanék igy full szép és frankó game-ekkel ,csakhát a pénz nagy úr.
De nem is izgat mikor ilyen gamek jönnek ki mint ez is. :)
Viszont ez egy tömeges multira kihegyezett játék lesz, a Ghost Recon meg igaz hogy jól néz ki, de az inkább single lesz, gondolom multi is lesz benne, de nem azon lesz a hangsúly. Meg erõs a gyanúm, hogy abban nem lesz ekkora bejárható terep, szerintem nem túl fair dolog összehansonlitani a kettõt ilyen alapon.
"És hogy jön ide a Ghost Recon? :D" Mint írtam az UE3 motoros, használ PPU-t, elöbb jön ki, és jobban néz ki. Ezért írtam, hogy az a minimum, hogy a Quake Wars így nézzen ki :)
Valóban a Cryengine fantasztikus, ugyanakkor vannak hiányosságai elsõsorban valós idejü fény-árnyék rendszer terén, nincs per-pixel megvilágitás, joval kevesebb a specular,diffuse mapping, viszont a belsõ rozsdás terek(ugye bump-mapping) brut álisan büntetnek, majd a Cryengine 1.4
Ugyanakkor ne érts félre, én nem kötekedni akarok, de véleményem szerint jelenleg a doom3engine van legnagyobb technológiai szinten, hangsúlyozom az eddig megjelentek alapján (unreal3engine-nel ugye még nem jött ki semmi).
Nem értelek igazán. Én csak arra lennék kiváncsi, hogy milyen technológiai kifogásod van az engine-nel kapcsolatban? Szerinted mi nem felel meg a Te követelményeidnek, esetleg melyik engine-t tartod követendõ példának?
azon hogy egy nagy rakás fos és normális multis gamehez alkalmatlan azon kivül senki, d3 engine jobb lenne ha megmaradna a tucathorror müfajnál single modban... :)