nem mondod hogy doom3 engine lesz? tény hogy arra hajaz de remélem össze ütnek neki valami normális enginet mert ha nem akkor már msot tény hogy buás lesz
Amúgy jóóó zajos a felvétel, szóval lenne ráció ha kiszednék a hangot, de nem szedték ki :) Másrészt meg a minimum, hogy így nézzen ki, mert a Ghost Recon3 már MOST veszélyesebnek látszik, és elöbb is jön ki.
Alternativ video forrás :) Nekem volt hang az SG verzióban is ... és igen, a képek alapján ilyen lesz a GFX. Kapunk egy Battlefield + Enemy Territory + Quake mixet, Doom3 tuningolt grafikával. Remélem nem cseszik el.
hát szeirntem nem sok értelme ebbõl a videobol messzemenõ következtetéseket levonni de ha ilyesmi lesz akkor a grafikára biztos nem sok panasz lesz :)
Hang nekem sincs sajna, de lehet hogy direkt szedték ki a sekikem minõség miatt, talán csak zsibongást lehetett hallani. De valami baromi jó hangulatot áraszt még igy is! Iszonyú nagy területek, a design nagyon bejövõs, jó kis military játék lesz ez!
ha megcsinálják rendesen fejlõdési renszert meg lesz benne rendes épitkezés és nem elsz faszarcadeos ugribugri az egész akkor nekem is jobb lessz..., majd 10 év mulva amikorra kijön... :PPP
ww2 rulez amugy emg amiben az et gyk maradandó votl a kasztrendszerel egybekötött fejlõdés , amit azóta egy multi game se volt képes adoptálni, amikor utóbbi idõkben egyetlen rételme újitás fps-ek terén... na meg ezt emgspékelnék spéci bázisépitgetésel szvsz mindent verne a game... :) (ui.: szeirntem meg ez a gonosz földönkivüliek az emberek ellen elcsépelt már de nagyon :P)
Bitang jól néz ki. Az ET is jó volt a maga idejében, a lendületes játékmenetével. Remélem itt is ilyen lesz, de már jármûvekkel, meg nem az elcsépelt 2.ww-s környezettel :)
standardishe álasz: csinálj jobbat :) amugy mgé1 db kép van a gamebõl ez alapján biztos nagyon sok minden dolgot kikövetkeztethettél :) fõleg hogy valszinû a gamebõl mgé semi nincs kész és ez csak egy renderelt kép :P
ebben csak az a furcsa hogy semmenyire nem hasonlit a wolfihoz.. mert ugye ott ilyen németes angolos mindenféle cucc van ittmeg olyan robotszerû emberkék..
Az id Software és az Activision bejelentette az id Software egyik titkos projektjét. A Quake és a Wolfenstein franchise enyhe összemosásából született ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS c. játékot a Splash Damage fejleszti és az id Software új, MegaTexture renderelési technológiáját alkalmazza (nézzétek a képet! ÁÁÁ!). A történet szerint a Föld erõi a benyomuló Strogg hordák ellen küzdenek teljes erõbedobással. Lényegében az emberiség és a Strogg között kialakulóban lévõ konfliktus kezdetére teleportálnak vissza a készítõk. Stratégiai csapatjáték, éjszakai és nappali harci küldetések, perzisztens karakter elõléptetések és az univerzum legerõsebb fegyvereivel, illetve jármûveivel pakolták fel a játékot.
A masszív kampány keretein belül rajtunk áll, hogy az emberiség vagy a Strogg oldalán vívjuk a túlélésért folytatott csatát. Amint kezdetét veszi az invázió öt egyedi osztály közül választhatunk az EDF avagy Earth Defense Force - emberek - illetve a barbár idegen faj, a Strogg erõk közül. A Stroggok nyakig be vannak drótozva különféle implantátumokkal, fegyverekkel és harci hardverrel. A katonák több, mint 40 hagyományos és futurisztikus jármûvet - tankkokat, helikoptereket, anti gravitációs hajókat - használhatnak, felépítményeket helyezhetnek el a csatamezõn.
Minden egyes csata alkalmával a csapatok bázisokat hoznak létre, védelmi építményeket húznak fel, tüzérségi, radar és egyéb rendszereket telepítenek, terjeszkednek a rendelkezésre álló területen, hogy mielõbb taktikailag elõnyös poziciót vehessenek fel.
Realisztikus dinamikus megvilágítás és árnyékolás. Fényszóró pászmák, keresõfények, sõt még a hold is ad némi fényt az éjszakában. Éjjel-nappal vívhatjuk a csatákat, miközben akkurátus atmoszféra szimuláció, beleértve az idõjárást és vegetációt is, gondoskodik az élethû környezetrõl. A csatamezõket az id által készített MegaTexture renderelési technológia hozza létre, mely több milliónyi poligont mozgat és gigaByte méretû texturákat is képes apró, 1 hüvelyknyi területre kicsinyíteni, minõségromlás nélkül.
Játékosként osztályunkhoz kapcsolódó, specifikus küldetéseket vihetünk véghez vagy egy csapathoz elszegõdve kiaknázhatjuk a fejlett parancs és kommunikációs lehetõségeket (voice-chat, kontextus érzékeny parancsrendszer). Több csatából álló kampányok várnak ránk, melyek során minden egyes katona a gyõzelemért, a felbecsülhetetlen képességekért, speciális jutalmakért, katonai elõléptetésekért és kitüntetésekért vívja harcát.