Az id Software és az Activision bejelentette az id Software egyik titkos projektjét. A Quake és a Wolfenstein franchise enyhe összemosásából született ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS c. játékot a Splash Damage fejleszti és az id Software új, MegaTexture renderelési technológiáját alkalmazza (nézzétek a képet! ÁÁÁ!). A történet szerint a Föld erõi a benyomuló Strogg hordák ellen küzdenek teljes erõbedobással. Lényegében az emberiség és a Strogg között kialakulóban lévõ konfliktus kezdetére teleportálnak vissza a készítõk. Stratégiai csapatjáték, éjszakai és nappali harci küldetések, perzisztens karakter elõléptetések és az univerzum legerõsebb fegyvereivel, illetve jármûveivel pakolták fel a játékot.
A masszív kampány keretein belül rajtunk áll, hogy az emberiség vagy a Strogg oldalán vívjuk a túlélésért folytatott csatát. Amint kezdetét veszi az invázió öt egyedi osztály közül választhatunk az EDF avagy Earth Defense Force - emberek - illetve a barbár idegen faj, a Strogg erõk közül. A Stroggok nyakig be vannak drótozva különféle implantátumokkal, fegyverekkel és harci hardverrel. A katonák több, mint 40 hagyományos és futurisztikus jármûvet - tankkokat, helikoptereket, anti gravitációs hajókat - használhatnak, felépítményeket helyezhetnek el a csatamezõn.
Minden egyes csata alkalmával a csapatok bázisokat hoznak létre, védelmi építményeket húznak fel, tüzérségi, radar és egyéb rendszereket telepítenek, terjeszkednek a rendelkezésre álló területen, hogy mielõbb taktikailag elõnyös poziciót vehessenek fel.
Realisztikus dinamikus megvilágítás és árnyékolás. Fényszóró pászmák, keresõfények, sõt még a hold is ad némi fényt az éjszakában. Éjjel-nappal vívhatjuk a csatákat, miközben akkurátus atmoszféra szimuláció, beleértve az idõjárást és vegetációt is, gondoskodik az élethû környezetrõl. A csatamezõket az id által készített MegaTexture renderelési technológia hozza létre, mely több milliónyi poligont mozgat és gigaByte méretû texturákat is képes apró, 1 hüvelyknyi területre kicsinyíteni, minõségromlás nélkül.
Játékosként osztályunkhoz kapcsolódó, specifikus küldetéseket vihetünk véghez vagy egy csapathoz elszegõdve kiaknázhatjuk a fejlett parancs és kommunikációs lehetõségeket (voice-chat, kontextus érzékeny parancsrendszer). Több csatából álló kampányok várnak ránk, melyek során minden egyes katona a gyõzelemért, a felbecsülhetetlen képességekért, speciális jutalmakért, katonai elõléptetésekért és kitüntetésekért vívja harcát.
ebben csak az a furcsa hogy semmenyire nem hasonlit a wolfihoz.. mert ugye ott ilyen németes angolos mindenféle cucc van ittmeg olyan robotszerû emberkék..
mivel onnét gyk a fejlõdési rendszer van csak kölcsönvéve...
Szeretem ezeket a többmillió petéjú ikres játékokat Mintha csak ikrek léteznének...
----------------------------------------- Elsõ számú honlapom -|- Második számú honlapom Ez a gépem: Abit KR7-A 133 .:|:. AMD 1700+ (1466 MHz, Palomino) .:|:. 2*256 MB DDR (266 MHz) Samsung .:|:. ATI [BBA] Radeon 9500 Pro (128 MB, 275/270) .:|:. Catalyst 5.4 .:|:. Maxtor 20 GB (7200 RPM, ATA 133) .:|:. Seagate 80 GB (7200 RPM, ATA 100) .:|:. SoundBlaster LIVE! 5.1 Player .:|:. LG 1915S (19" LCD, 12ms, 1280*1024/75 Hz) Fordításhoz: UltraEdit;Restorator;Notepad++ Videóeditáláshoz: Sony VEGAS 6.0;VirtualDub Grafikához:Adobe Photoshop 8.0 CS;IrfanView -----------------------------------------
standardishe álasz: csinálj jobbat :) amugy mgé1 db kép van a gamebõl ez alapján biztos nagyon sok minden dolgot kikövetkeztethettél :) fõleg hogy valszinû a gamebõl mgé semi nincs kész és ez csak egy renderelt kép :P
Bitang jól néz ki. Az ET is jó volt a maga idejében, a lendületes játékmenetével. Remélem itt is ilyen lesz, de már jármûvekkel, meg nem az elcsépelt 2.ww-s környezettel :)
ww2 rulez amugy emg amiben az et gyk maradandó votl a kasztrendszerel egybekötött fejlõdés , amit azóta egy multi game se volt képes adoptálni, amikor utóbbi idõkben egyetlen rételme újitás fps-ek terén... na meg ezt emgspékelnék spéci bázisépitgetésel szvsz mindent verne a game... :) (ui.: szeirntem meg ez a gonosz földönkivüliek az emberek ellen elcsépelt már de nagyon :P)
ha megcsinálják rendesen fejlõdési renszert meg lesz benne rendes épitkezés és nem elsz faszarcadeos ugribugri az egész akkor nekem is jobb lessz..., majd 10 év mulva amikorra kijön... :PPP
Hang nekem sincs sajna, de lehet hogy direkt szedték ki a sekikem minõség miatt, talán csak zsibongást lehetett hallani. De valami baromi jó hangulatot áraszt még igy is! Iszonyú nagy területek, a design nagyon bejövõs, jó kis military játék lesz ez!
hát szeirntem nem sok értelme ebbõl a videobol messzemenõ következtetéseket levonni de ha ilyesmi lesz akkor a grafikára biztos nem sok panasz lesz :)
Alternativ video forrás :) Nekem volt hang az SG verzióban is ... és igen, a képek alapján ilyen lesz a GFX. Kapunk egy Battlefield + Enemy Territory + Quake mixet, Doom3 tuningolt grafikával. Remélem nem cseszik el.
Amúgy jóóó zajos a felvétel, szóval lenne ráció ha kiszednék a hangot, de nem szedték ki :) Másrészt meg a minimum, hogy így nézzen ki, mert a Ghost Recon3 már MOST veszélyesebnek látszik, és elöbb is jön ki.
És hogy jön ide a Ghost Recon? :D
Állat gémnek tünik :o
nem mondod hogy doom3 engine lesz? tény hogy arra hajaz de remélem össze ütnek neki valami normális enginet mert ha nem akkor már msot tény hogy buás lesz
azon hogy egy nagy rakás fos és normális multis gamehez alkalmatlan azon kivül senki, d3 engine jobb lenne ha megmaradna a tucathorror müfajnál single modban... :)
Nem értelek igazán. Én csak arra lennék kiváncsi, hogy milyen technológiai kifogásod van az engine-nel kapcsolatban? Szerinted mi nem felel meg a Te követelményeidnek, esetleg melyik engine-t tartod követendõ példának?
Ugyanakkor ne érts félre, én nem kötekedni akarok, de véleményem szerint jelenleg a doom3engine van legnagyobb technológiai szinten, hangsúlyozom az eddig megjelentek alapján (unreal3engine-nel ugye még nem jött ki semmi).
Valóban a Cryengine fantasztikus, ugyanakkor vannak hiányosságai elsõsorban valós idejü fény-árnyék rendszer terén, nincs per-pixel megvilágitás, joval kevesebb a specular,diffuse mapping, viszont a belsõ rozsdás terek(ugye bump-mapping) brut álisan büntetnek, majd a Cryengine 1.4
"És hogy jön ide a Ghost Recon? :D" Mint írtam az UE3 motoros, használ PPU-t, elöbb jön ki, és jobban néz ki. Ezért írtam, hogy az a minimum, hogy a Quake Wars így nézzen ki :)
Viszont ez egy tömeges multira kihegyezett játék lesz, a Ghost Recon meg igaz hogy jól néz ki, de az inkább single lesz, gondolom multi is lesz benne, de nem azon lesz a hangsúly. Meg erõs a gyanúm, hogy abban nem lesz ekkora bejárható terep, szerintem nem túl fair dolog összehansonlitani a kettõt ilyen alapon.
Jogos, pláne ha tényleg nagy terep lesz a QW-ban és még jól is fog menni full GFX-el.
Hát odébb én amugy sem engedhetném meg magamnak a kütyüt. De amit irnak róla biztos jó dolog és én is szivesen játszanék igy full szép és frankó game-ekkel ,csakhát a pénz nagy úr.
De nem is izgat mikor ilyen gamek jönnek ki mint ez is. :)
Annyira nincs odébb, nézd meg a kijövõ játékok listáját ami támogatja, és azok csak a 2005-ös gémek. Meg valahogy el kell adnia az Asus-nak is õsszel ...
pl az is, de nagy terek esetén még hl engine is veri sajnos..., mint látszott a netkodja se a legjobb (bár ezt lehet tuningolni de mégiscsak jobb alap az aminek már eleve normális a netkodja mint pl akármelyik unreal engine, vagy hl engine, etc)
nemtom neked feltünt e de egy erõsen multi orientált gamenel egyszer megnézed a csodacsucsu árnyékokat (fõleg mivel eddigi vide és képek alapján ez nyilt tereken fog müködni nem pedig alagutakban ahol lehet játszani a fényekkel nagyon) aztán soha többet(ha bejön a game azért nem, ha meg nem akkor a gamet se fogod nézegetni hogy hû de szar game de az árnyékok szépek... :P), egyes elvetemültek meg akár ki is kapcsolják
Újabb információk láttak napvilágot az Enemy Territory: Quake Wars címû akciójátékból. A készítõk elárulták, hogy ezen játékok az elõddel ellentétben nem a Wolfenstein: Enemy Territory-hoz fog kapcsolódni, hanem a Quake 4 történetén fog alapulni. Továbbá megtudhatjuk, hogy a játék a Doom III motorjának egy különleges "megatextúra" móddal rendelkezõ változatára alapoz, melyet Carmack barátunk írt azon céllal, hogy megkönnyítse ezzel a fejlesztõk munkáját.
info: Gamestar
Nahát micsoda infókat szivárogatatnak ki ezek! Hogy nem a Wolf-hoz fog kapcsolódni a történet, ki hitte volna?! Pedig meg voltam gyõzõdva arról, hogy a Stroggok valójában nácik csak farsang van. A megatextúra dologot is most hallom elõször... El vannak szállva kicsit ezek a Gamestarosok.
Hát ha ADSL-el akarsz normális ratiot tartani akkor...
Quake Wars: ET adatmorzsák
Dixie Flatline, 20:56 - PC - Játék: Team-MOHA
(VE) A VE3D kiszaglászta a Computer Gaming World legújabb számából a Splash Damage stúdiójában készülõ Enemy Territory: Quake Wars id játék apróbb részleteit. A tengerészgyalogosok elõszeretettel alkalmaznak tankokat, helikoptereket, mobil radarállomásokat, légvédelmi ütegeket, gyorsreagálású légpárnás hajókat, mecheket és kétéltû támadó jármûveket egyaránt. A Strogokkról kevesebbet csacsognak, de feltehetõleg hasonló kelléktárral büszkélkedhetnek. Annyi biztos, hogy lesz anti gravitációs jetpackjük. Az id egyéb játékokra is megpróbálja majd alkalmazni az Enemy Territory rendszerét. Botokra ne számítsunk, viszont egyjátékos gyakorló küldetéseken elsajátíthatjuk az alapokat. A vállalkozó kedvûekre pedig a BF2-höz hasonló globális ranglétra vár.
A játékot a Doom 3 motor erõsen testreszabott változata hajtja. A Splash Damage-nek erõs többjátékos támogatásra volt szüksége, ezért házon belül megnyírbálták és kiegészítették a kódot a kívánt hatás érdekében. Maximum 32 játékos csépelheti egymást más és más, fajonként eltérõ kasztokkal:
Emberek: Tûzvezénylõ (géppisztoly), mérnök (sörétes puska, aknák és csapdák), katona (géppuska, LAW rakétavetõ), szanitéc (gépkarabély & gránátvetõ) és végül a Ranger (mesterlövész). Strogg: Tank (alap rohamosztagos/Biosonic Orb gun), Oppressor (nehézfegyverek, villámfegyver), Constructor (mérnök/tûvetp, EMP töltetek), Meditek (medikus/ismeretlen fegyverel) és az Infiltrator (mesterlövész/sínpuska).
Hát én nem multiztam sokat naés.Nemhiszem hogy kurvára megkelett volna erõltetni magukat a fejlesztõknek hogy egy 10-15 pályás single playert belenyomtak volna.
Nem azé hanem utálom a multis gameket mert ha tetszene is egy idö után alig vannak tört szerverek megvenni meg nem akarom.Max ha akkor venném meg ha lenne benne single pl FEAR azt is berántottam.
Amugy ha nézted volna a gameket ahova ezt beirom lejött volna hogy csak azokat akarom kurvagyorsan végigtolni ami nem köt le és nem nagyon tetszik. Amik tetszenek nem egyszer végigtolom.De a szaron mit toljak sokáig? Ja bocsi tényleg tevagy a szelektálómester én meg fasz vagyok amiért leszedem. Tényleg hogy a faszba merem még ezekután a sok ideig töltött gamet végigtolni mégha nem is tetszik, hogy ne legyen hiába a letöltés.