hát én is tolnám, csak tropára ment a lábam, meg nem is tudnék meló miatt valszeg ott lenni, bár valszeg amúgy sem kerülnék be, viszont a kitartás és a segg sok-sok tizedet jelent, szóval nem feladni! :)
több száz kör biztos meghozza az eredményt! :) kár hogy a sector idõk meg ilyesmik tiszta "bénák", iracingben nem tudom láttad egy a szektor idõs rendszert, eszméletlen sok mindent tud, kurva jól testreszabható. zseniális. kár hogy a legtöbben nem igénylik az ilyen komoly cuccokat..
nah mondjuk azt azért kétlem, hogy ez így szabályos és nincs benne erre vonatkozóan valami a szabályzatban... egyébként nem tudom mennyire pro idõket toltok, de szerintem ez a csalás nem lehetséges. :) vagy kizárnak vagy mittudomén.
más: itt találtam az idõket. link de egy srác ment már 1:06,978-at is, gondolom nem õ az egyedüli aki bemegy 07 alá.
különben nem vagyok régóta GT user, de megnéztem egy két videót a top idõkbõl (aktuális time trial etc), de tényleg ahol csak tudnak vágnak, vagy ahol csak lehet irreálisan kiszélesítik az utat. tehát amit csak a játék fizikája és motorja megenged. nem túl szép, nem túl reális, de ez van...
GT versenyeken GT mode-ban röhej, hogy össze vissza levághatom a kanyarokat, akárhányszor fûre mehetek, semmi szankció... nagy nulla így a sikerélmény, mert a hülyegyerek is megnyeri a versenyeket, ha megveszi a legerõssebb járgányt a kategóriában, így meg hogy még vágni is enged... meg még gyenge is az AI... hát nah...
ellenben van ami megizzaszt, a merci esõs vezetõi tréningje elég izzasztó száraz gumikon. :D pláne, hogy tényleg alig látni ki a cockpit-bõl.
hát igen, csak hát mennek sajnos 1.08 és az alatti idõket... :) én is nekifeküdnék, de tropára van most a lábam... persze nem minta a legjobb 30-ba kerülnék, de kíváncsi lennék elsõ körben hova lennék jó. :)
én sem szeretek és támogatom a setupolást, jó ha van lehetõség, de ááh. az életben ott vannak a mérnökök, technikusok, akik segítenek belõni a kocsit, plusz mindig kapsz egy alap-fasza beállítást. itt lófasz van, ha nem kunyizol setupot, baszhatod az egészet, ha nincs rá idõd, vagy türelmed illetve tehetséged. holott lehet te is mennél közel alien kört...
Viszont a beállítások engedése miatt nem vagyok boldog. Nekem annyi idõm nincs hogy napokat szöszöljek a beállításokkal, így sanszos hogy hagyom a csába az egészet..... :/
Miért nem lehetett egy fix kocsival, fix beállításokkal elidítani egy versenyt?
Próbálta már valaki a GT5-öt Logitech ChillStream PS3-as kontrollerrel? Kompatibilis vele? Mert a Logitech Rumblepad 2-vel minden PS3 játék mûködik, csak a GT5 nem. A játékot le lehet vele pauzálni, de semmi egyébre nem reagál.
nekem 1:11:188 a legjobb köridõm kontrollerrel. talán még 2 tizedet tudnék belõle lefaragni... valami jó beállítással esetleg többet is lehetne javítani, de ahhoz sajna nem értek.
kicsit OFF, de aki kontrollerrel nyomja, vagy úgy gondolja, hogy az xbox360-as fogása jobb lenne neki, illetve a szar kialakítás miatt gyakran lecsúszik a joyokról, az L2-rõl és az R2-rõl az újja (nekem igeb, egyszerûen tény, hogy hiába a legjobb gamepad, egyszerûen szar a forma, a gombok is bénán vannak kialakítva, hiába tudnak sokat....
szóval az vegye meg ezt: link minõségi cucc, pár mozdulat, és annyival jobb lesz a gamepad, hogy el sem tudom mondani. minden tekintetben sokkal kényelmesebb, biztosabb fogás, irányítás. hibátlan termék, minden PS3 tulajnak maximálisan ajánlom.
Igen, az õsteheccség kontrollerrel is kijön.
(OFF: LFS demóban én csak ufónak neveztem/nevezem a billentyûzettel/egérrel XFG-vel alsó 1:33-akat autózókat Blackwoodon, én különbözõ kormányokkal évek alatt, egyik patchben sem tudtam 1:34 alá menni... ON.)
Éveket játszottam autós meg repülõs játékokkal PC-n billentyûzetrõl, sosem a sajátomon (na jó, a C64-emhez volt joystickem): egyetemi gépteremben záróra után, barátnõ gépén stb., de mikor 2004-ben megvettem az elsõ saját PC-met, elsõ dolgom volt egy belépõ szintû joysticket és kormányt venni (Saitek Cyborg Evo, meg valami alap rumble "feedbackes" Logitech kormány), egész egyszerûen az élmény miatt, szerintem a leggagyibb kormány is nagyjából tízszeres élvezeti faktort jelent.
A PS3 gyári kontrollere amúgy egy nagyon decens beviteli eszköz, szerintem sokan nem is tudják, hogy némelyik gomb is 8 bites felbontással (256-os skálán) nyomásérzékeny is.
Én sem hiszem, hogy jövõre már nyakunkon lesz a PS4, de attól sem, hogy a GT6 PS3-on...tekintve, hogy a GT5-re is 4+ évet kellett várni a konzol megjelenéséhez képest, no meg az elõzõ generációs PS-eken - GT-kben nem volt netes patchelés, DLC-k, online mód, Seasonal Events...a GT5-re már mondhatja a PD, hogy ez így egy folyamatosan változó tartalmú játék, és inkább erre koncentrálnak, hogy minél jobb legyen és változatosabb legyen (és sikerült is nekik).
nekem is ez az elsõ, GT-m én jól elvagyok vele minden tekintetben.
akkor helyesbítek, teljes értékû GT-eddig konzolonként kettõ jött ki. Biztosra veszem, hogy nem hagyják még ki ezt a sanszot a PS3 ból, mivel a köv gen messze és ott úgyis a grafika fog ütni egy újabb GT terén, ezért itt simán belerakhatnak mindent, amit bele lehet nem kell tartalékolniuk a PS4 re!
Juj, én meg se merem mondani, mert le leszek lámázva, hogy általában racing line on, ABS 7-esen,többi segédlet off (kipörgésgátló 3-ason befigyel néhány erõsebb hátsókerekesnél), pedig DFGT-m van, és én sem értem, hogy lehet kontrollerrel jobb idõket csinálni, mint kormánnyal, pedig a GT Academy, meg az online idõk ezt mutatják. Ehh, megmondtam, , mind1...
Nekem nincs viszonyítási alapom, ez az elsõ saját Gran Turismóm (még valamikor az elõzõ évezred végén PS1-en GT1-et próbáltam), számomra jó kihívás a játék, elég rapszodikusan "kap el", van, hogy hónapokat kihagyok, benne van még párszáz óra játék a "kijátszásig", a Seasonal Events meg remek és változatos pénzszerzési lehetõség, gyûlölném, ha farmolni kellene...vannak a neten videók ezekrõl a kontrollert gumival kiakasztós pénzbegyûjtõ módszerekrõl, hát ez pont a játék élvezetét veszi el.
egyébként most én fogyatékos barom rájöttem, hogy lehet még megizzasztani magam. plusz súlyt a kocsiba, akár 200kg-ot is, meg a power limiter-t le a picsába. így több pénzt is kapok a gyõzelmekért, meg végre kicsit fun is, sõt nehéz is. :D
ez pont jó, mert a 40 TT-n ismét esélytelen lennék, nincs meg a járgány amivel tolják a jobbnál jobb köröket. mondjuk asszem itt össze vissza vágnak sikánokat meg minden, amit csak a rendszer enged, kicsit gáz így vezetni, remélem a GT6-ra valamilyen "idõérvénytelenítõ bójákat" vagy valamiket (iracingben lemész a fûre már cseszheted, ott jól be van lõve ) kibasznak az útra, mert így közel nevetséges az egész TT.
szóval most elleszek a GT5-el egy jó ideig, nem is értem, ez hogy nem jutott eszembe... :)
kontroller azért más tészta, ott naná, hogy nehezebb, mint kormánnyal. más kérdés, hogy nem túl reális azzal autókázni. persze élménynek még lehet élmény. :)
Én ezt nem értem.. Én halára szenvedek a jogsikon még néha bronzért is.ja hogy ja, már tudom miért: minden segítség off (csutka off) és manuál H váltó és kuplung belsõvel...vagy másoknak is így megy olyan könnyen az arany? Mert akkor béna vagyok tényleg, kiváncsi vagyok már.
Kb. az elsõ 3 napba megvolt minden aranyra. Alig kellett szenvedni vele, mindenidõk legkönnyebb GT-s jogsijai. Akkor még nem volt fent a youtube-on egy perc se róluk... :) Ellenben a Special-ok meg halálra szivatnak. :/
lehetetlen megcsinálni párat hála a fizikai update nek a 2. után úgy tudom. Csak úgy lehet megcsinálni párat ha leszeded az updateket. én amúgy maximalista vagyok, szóval ha egy nem megy, többet meg se csinálok de hozzá teszem meg csinálható kb havonta 1 licenszen egy pálya :D
Én egy vagy kettõ palyanal raneztem YouTube-ra mert nem vágtam hol hibazok, hol megy el az ido... De valószínûleg ezeket is megoldottam volna idõvel :)
nah most ezzel rögtön két probléma van, mi van ha az egyébként kedvenc járgányommal szeretnék versenyezni (vezetési élményre az), akkor basszam el az egészet azzal, hogy ne azzal toljam?
És nem, nem a legerõsebb járgányt választottam az arcade menüpontos, lentebb felvázolt SPA futam alkalmával, közel sem a legerõsebbet, aztán mégis totál könnyû volt.
A-Spec alatt, már jobban meg lehet izzadni, viszont a versenykörülmények (hossz, idõjárás, ellenfelek száma etc) adott, nem variálható. Persze szórakozásnak jó, de ennél sokkal több kell GT6-ra, vagy esetleg tényleg kiadják azt a kreálj saját futamot kiegészítõt. Isteni döntés lenne, ha már elbaszták a játékot azzal, hogy alapból nem volt benne egy ilyen lehetõség.
Nemtudom hogy te hogyan és miként indulsz a versenyeken, mert elég tág határokon belül lehet elindulni néhány versenyen, ajánlanám, hogy ne a legfelsõ határ mentén keress autót egy versenyre, máris másabb lesz. Ezzel nem azt mondom, hogy nehéz lesz, csak sokkal élvezetesebb. esetleg még indulhatsz gyengébb autóval, a lehetõség adott. Én a kezdetek óta GT-zem, nekem soha nem jelentett különösebben nagy problémát. Kihívásra ottvannak a jogsik, miegymások (bár GT5-ben azokis egyszerûbbek sokkal)
az a baj azokkal meg, hogy õk határozzák meg a kategóriákat, a körülményeket, az idõjárást, a körszámokat. egyébként valóban, azokban már inkább van kihívás. de mire? legtöbbször még 10-20 körre sem? nemár.
ezek miatt egyre jobban várom a pCARS-t, pedig tetszik a GT5 a hibái ellenére is, de egyszerûen élvezhetetlen.
Remélem hamarosan kijön az a versenyszerkesztõ amirõl beszéltek, a GT-Planeten, aztán ott jobban meg tudom izzasztani magam, akár egy saját magam által belõtt másfél órás versenyen is.
viszont ez a GT6-ra rohadt kevés lesz, nagyon sok területen kell fejlõdnie a "játéknak"...
A GT sorozat szerintem mindig is ilyen volt, a második rész óta játszom vele, soha nem volt igazán nagy kihívás benne. Ugyan mondtad, hogy az onlinet ne említsük, de ott vannak a seasonalok, amik gyakorlatilag single versenyek csak kell hozzájuk net, hogy elérhetõk legyenek. Oda most került be 1-2 olyan verseny, ahol elég jó PP és gumi korlátok vannak, és skálázódik az xp-pénz arány ha gyengébb autóval tudsz nyerni. Azokban van kihívás. Egyébként osztom a véleményed, csak ez engem sose zavart.
nem tudom, hogy ki mondta a GT5-ben az állítható AI erõsséget, de kár volt. arcade játékmódban ugyan tényleg van három féle szint, de a legmagassabbra állítva is, a 10 körös verseny 1. körében, már a kör felénél az élre álltam a 10envalahanyadik helyrõl indulva, és ebben semmi trükk, csalás, kilökés, semmi nem volt. Ennyire gyenge offline kihívással megáldott játékot én még nem láttam. Egy EA által készített FIFA miért tud nehéz lenni? Miért lehet egy focis játék (szimulátor) nehézségét sokkal részletesebben testreszabni? Komolyan mondom, felháborító, egyenesen nevetséges...
Attól most megkérnék mindenkit, hogy tekintsünk el, hogy nyomjam online meg ilyesmi. Nem arról van most szó.
azért ennél a "ma este multi" srácoknál több info kellene, mert az, hogy beesünk egy pályára, aztán tolunk rajta egy versenyt kábé semmit nem ér. ki kéne nézni egy pályát, járgányt, aztán mehetne a gyaksi a futam elõtt, mert szvsz az autóversenyzés szépsége az utolsó századok, tizedek megtalálásában és a határon autózásban rejlik. :)
szerintem korrekt a chat funkció is, bár én az üzengetéssel is elvagyok PS-en... elsõ körökben szokni kell hogy tudd hol vannak a betûk, hogy mész oda, stb, de idõ után egész gyorsan lehet írni ott is... igaz, egyáltalán nem olyan gyorsan mint billentyûzettel (sajnos) :) szerintem ma felnézek, én random cruise szerverekre szoktam menni, esetleg rendõrösre - kmh limittel, de ritka a jó szerver ilyen téren...
százalékosan? vagy hogy? Ilyennel én még nem találkoztam. A-Spec cucc alatt ugye nyilván nem lehet állítani. practice alatt meg ha futamot kreálok, akkor se tudtam erõsséget állítani, mert az nem volt a lehetõségek közt.
Sztm a virtuál kormány amit látsz, soha sem fog annyit fordulni mint amennyit te valóban tekered a kormányt. Aztán lehet nem így van, én csak lökhárító nézetbõl tolom.
hú gyerekek, ahhoz képest, hogy a GT5 miatt vettem elsõsorban a cuccot, alig nyomom, totál nincs kihívás a versenyekben, szarrá lehet alázni a gépeket az A-Spec cuccokon.
hallottam valami olyasmit, hogy lehet egy szerkeszt saját magad a versenyt cuccos is (DLC), az valami baszott jó lenne, hát ha még állítható lenne az AI gyorsasága is... ha nem az sem baj, csak legalább be tudnám lõni, hogy kicsit erõsebb verdák ellen nyomnék 1-1,5 órás futamokat, kerékcserékkel.
Nem is értem, hogy ez miért nem volt alapból benne. Nah mindegy, amíg a CARS ki nem jön, addig elleszek ezzel bõven, csak minnél elõbb nyomják ki (meg még pár új pálya is jól jönne...)
köszi a választ! akkor nem véletlenül nem találtam :)
csak így nemudok gyorsan reagálni, sokszor mikor beimbolyog az autó magas sebességnél egyenebe, mivel tekernem kell vagy 500fokot, és ráadásul picit késik is játékban, ezért esélytelen hogy megfogjam egyes autóknál...mert mindig pont az ellenkezõ irány tekerem a késés és a lag miatt. Persze nemsok autónál fordul elõ, de akkor jobban örülnék ha annyit tekernék mint a virtuális pilótám keze.
1031 konkrétan, és ezekben a dlc-s dolgok nincsenek benne
hát igen, ilyenkor tényleg szar, ha nem lehet savegame-t betölteni.. de szerintem érdemes kipróbálnod a játékot mindenképp, annyira sok idõ azért nem kell hozzá, hogy valameddig ne juss el benne :) könnyû pénzt szerezni, hamár napi egyszer bekapcsolod a PS-t és belépsz a GT-be kapod a bónusz százalékokat, ezt megcsinálod 7 napig és már 2x annyit fogsz minden versenyért is kapni... amikor én kezdtem még pora se volt ilyesminek... :)
hát ez tök jó, Forza-ban legalább van szabad verseny, ahol minden pályát meg kocsit lehet használni attól függetlenül, hogy kijátszottam e, szopás ez nekem, totál semmi idõm nincs ezt kijátszani, pedig rohadtul mennék pár kedvenc gépemmel a játékban.
Nekem DFGT-m volt, azis ugyanilyen nagy kormányszögû, nincs azzal semmi baj, rendesen kezeli a játék, mintha normál autóval mennél, ha 5-10 el gurulgatsz, sokat kell tekerni, de 200nál pl elég csak épp megmozdítani. Nemtudom mi a szándékod azzal, hogy kisebb legyen a szög, de szerintem így spec. jó.