Szerintem senki nem veszi bántásnak:) neked könnyû volt, nekem nem az attól függetlenül hogy a régi GT darabokban is aranyra nyomtam végül:)
Endurance versenyeken mar van valami törés féle?? Most nezem szegény kocsimat hogy elõször is tiszta kosz, másodszor kezd elválni a sarvedo panel mindkét oldalon, "motorháztetõ" szinten :)
Nem bántásból mondom, de eddig a GT5 jogsijai messze a legkönnyebbek a sorozatból. A GT2-ben még vért kellett izzadni az aranyért. A GT3-ban még kontrollert is törtem. :D
Elso nekifutásra ezustre vittem oket, persze lettek aranyak is, aztan most neki ültem megint:)
Latom szerveztek versenyeket, remek:) ha lesz jobb netem majd nevezek.
Én is küzdök az aranyért, 3jogsi még hiányzik aranyra...
Ferrari 458, High Speed Ring, nem megszakadva 1:05. Az AI-nak ugyanezzel az autóval 1:10. Ok, mezõnyben van, feltartjak stb... De a mögöttem levot senki nem tartja fel:)
A jatek nehézségi szintjevel azert vannak gondok szerintem. A jogsik ideje a végsõkig ki van számolva, egy hajszállal kesobb fekezel, és buktad. A versenyek viszont szarok... MR Sports Cup, ellenfelek zonda, enzo, ferrarik stb. Mondom benevezek a 458-assal, nem tuningolom hogy izgi legyen. Célegyenes utan ket kanyarral már elso vagyok:(
Megnéztem a loeroket, PP-t, mindenben egyenlõek az autók.... Mégse mennek...
ha nem engedi, akkor nem hiszem hogy belehet... másrészrõl van rá esély, hogy van állórajt, de hirtelen nem jut eszembe hogy lehet-e, és ha igen akkor hol állítani, kb 2 hónapja nem GT-ztam :(
mi a PSN-ed? illetve azoknak, akiknek nincs kiírva, azoknak mi a PSN-jük? mert akkor felveszek most egyszerre mindenkit :) vagy aki gondolja, annak Balu1981 a név :)
Letoltottem a speed test pályákat, hova rakta oket? Nem találalom:)
de szóval azért be lehet lõni, határolni, egy összehozzak egy szoros futamot az AI ellen, kerékcserékkel? Pl. hiába megyek én egy 100LE-s cuccal, ha a gép berak ellenem sokkal erõsebbeket is, akkor baszhatom. :)
egyébként mi a francért nem készült magyar verzió/fordítás GT5-bõl? kizártnak tartom, hogy ne fogyott volna itthon annyira, mint a Forza sorozat. vagy annyival bonyolultabb a rendszer, összetettebb minden, hogy túl nagy meló lett volna?
egyébként köszi a válaszokat. :)
ja és nagyon a pénzért sem kell megszakadni, dõl a lé....
karrierben is azzal mész amivel akarsz... vannak versenyek ahol kifejezetten egy tipussal mehetsz csak, de többnyire csak annyi a megkötés hogy olasz legyen vagy japán, vagy 79tõl öregebb stb. Sajnos a játék egyik nagy hibája szerintem hogy nincsenek ezek a versenyek olyan jol belõve, simán mehetsz 800LE-s autoval 100LE-s kis autok ellen a lényeg hogy japán legyen meg 90es évekbõl :DD Szóval alig van kihívás alacsonyabb szinteken, a régebbi részekben ez jobb volt ugy emlékszem ott a teljesitmány pontok legalább határt szabtak az esztelen tuningolásnak
Alapjában véve "karrier" módban is azzal mész amivel akarsz, úgy értem nagyon ritka az a verseny ahova konkrétan csak egykét típust enged be. Bizonyos kritériumoknak persze a legtöbb esetben meg kell felelni.
Autókat venni persze kell idõnként, eladni nem muszáj, asszem 1000 darab a limit a garázsban.
Ahhoz pedig végig sem kell tolni a játékot, hogy elérhetõ legyen olyan lehetõség, hogy adott pályán csak úgy versenyezz egyet.
ahogy sejtettem, de nem gond, én ezért nem nagyon húzom a szám, nekem az a 200 is bõven elég lesz. :)
pár kérdés még, mert mindenhol a karrierrõl írnak. olyat lehet ha már végigtoltam a karriert, azzal a járgánnyal mehessek amivel csak akarok? (vagy mindig bizniszelni, azaz eladni, vásárolni kell õket?) azt be lehet lõni, hogy X pályán Y körös verseny hasonló kategóriájú, vagy teljesen egyforma kocsikkal (AI), gumikopással, kerékcserékkel?
de aki belsõ nézetes vezetésre gerjed, annak már ez is elõrelépés szerintem (én a motorháztetõ nézetet preferálom), és én is a potenciális patch(ek) lehetõségét látom benne; ha mûködõ mûszereket nem is fognak kapni, egy textúra ráhúzás sokat lendítene a hangulaton. Némelyik standard autó kapott "upgraded standard" belsõ nézetet, például a Formula Gran Turismo
még egy kérdés, fanatec pedállal megy a játék? mert bizony jobban megnézve a belsõ kamerás felvételeket és az InsideSimRacing-es srácok videóértékeléseit (Forza 4 vs. GT5), hangok és kidolgozatlan autók ide vagy oda, nekem a GT5 kell a fizika és az FFB miatt. utóbbira rendre 9 pontot adtak, ami azért nagyon jó. Aztán még fizikában is egy ponttal több jutott a GT5-nek. :)
Mármint a Clubsport pedált a leendõ G27-el szeretném használni.
hát én azt hittem, hogy az már megjelent és a Spec 2-ben volt az pl. hogy minden kapott belsõ nézetet. :)
olyan biztos nem lesz, hogy mind premium lesz. már õk is szerintem nagyban a GT6-on dolgoznak... és gondolom a sony sem "örülne" neki, ha ismét éveket (3-4+) kellene rá várni.
bizony, ami új, tehát a sima car dealerbõl veszed, az mind teljesen kidolgozott P modell van az online használtautós dolog, ott csak S modellek vannak sajnos
egyébként állítólag lesz majd patch, ami standard autókat prémiummá alakít, ezt jó rég olvastam, de reménykedjünk, hogy egyszer lesz ilyen :)
hát, alapjában véve külön helyen tudod õket megvenni, Standard autók csak a használatautó kereskedésben vannak :) új autókat pedig normálisan meglehet venni 0 kilóméteresen egyébként vannak nagyon nagyon szép S modellek is :) na meg a régi idõk GT-s autói csak standarban vannak sajnos...
valamint még egy fontos kérdés, a HUD-okat el lehet tüntetni a képernyõrõl? Nekem plazma TV-m van, az esetleges beégés miatt jó lenne ha ki lehetne kapcsolni õket teljesen játék alatt.
Bár már majdnem lepaktáltam, hogy xboxot és forza-t veszek ezeket a videókat elnézve, azért az jön le, hogy még mindig a GT a jobb fizikában és valószínûleg FFB-ben is. :)
autó rázkódása pl. forza-ban mintha a rázókövet kivéve valami tükörsima valamin mennénk.
pár kérdés, pl. van rendes hotlapos összehasonlító táblázat a játékban? ahol látni egybõl mondjuk ki milyen segítségekkel ment?
van valami forza 4-ben látható, rivals mod szerû cucc? tudjátok amikor betölti valaki más idejét, körét, ghost-ként, akár offline van, akár online.
eddig PC-n szimezgettem, de most választás elõtt állok, konzolt és játékot majd most, fizetéskot vennék...
a szaggatás ugye nem is olyan vészes mint írják? Ti miért ezt választottátok? Próbáltátok a Forza 4-et is? Sorry, hogy sokat témázok ezen, de jobb lenne a jobbat venni, nem pedig utána rádöbbenni erre-arra. Elõre is köszönök minden választ. :)
Meg tudna szánni valaki egy-két izmosabb fölös ótókával? Én állat újrakezdtem az egész karriert magyar accon (mert csak:)) és a napi 1 gift car korlát nem lendít sokat a dolgon :P Elõre is köszi!
Remélem hogy nem bánom meg ezt a 172 kört Suzukán. x)
9 órás CSUKUBÁT megcsinálom mennyi XP várható? :D
az jó,van angol regem már.. megnézem akkor azt a kártyát,köszi
feltöltõ kártyát venni a legegyszerûbb, azt itthon is be tudod szerezni, vagy ebay, ott pedig tudsz fizetni magyar kártyával is. bár angol store.ba mindenképp regelni kell..
hát nem tudom, érdekes ez a helyzet :D mindenesetre olyan csaknincs, hogy nem lép szintet... ekkora 'bágot' nem engedhetnek meg magunknak, hogy fölöslegesen versenyezzen szegény ember :) eddig hány kört ment, és mennyi idõ alatt, milyen autóval? mert ez az Indy még nekem sincs meg :)
egyébként nem érdemes váltogatni õket (és a pit strategy is legyen 0, mert bemennek a pitbe így is), mert lenullázva minden fizikai és mentális erõt is megcsinálják a dolgot probléma nélkül :)
by the way; vezetõ cserénél ugyan ez, ha level 30 as ha 40 es ha level 1 es. akkor is nullán van a bizonyos vezetõnek a Fizikális ereje, és név sehol semmit nem ír a vezetõre. :D
Ez mi? Épp most csinálom a 200 körös Indy-t B-Spec ben és beültettem a soron következõ vezetõmet(ez tökmindegy) De a lényeg úgy ült be hogy már nullás Fizikával és a névnél nem ír semmit a driver lista között.
Nekem több 1200 körüli helyezésem van, egyiken voltam 790-ik is és nem az elsõ napokban. :) Azóta ott már azt hiszem 1100 körül vagyok.... joy-al... :D
na, én mindenképp, de szerintem a többiek is köszönik az infókat :) megyek, következõ alkalommal ha a GT5 lesz a PS-ben, veszek is egyet, hamár ilyen különleges és megtisztelõ hogy rendszáma, ráadásul magyar rendszáma van neki :)
A 2008-as évet a Suzuki csapat tanuló évnek szánta. Mint új csapat elsõsorban a kocsi fejlesztésére és a csapat összeszoktatására helyezték a hangsúlyt. Az év elsõ felében sok mûszaki probléma adódott az SX4 WRC-vel, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthetõ, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. Szinte alapoktól kellett kezdeni mindent. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally elõtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyzõ befejezte. Érdekesség, hogy az átépített autók az addigi francia rendszám helyett magyar rendszámmal rendelkeztek. Futam Monte-Carlo Svéd Mexikó Argentin Jordán Szardínia Görög Török Finn Német Új-Zéland Spanyol Francia Japán Nagy-Britannia Gardemeister Kiesett 7 Kiesett Kiesett Kiesett Kiesett 9 Kiesett 8 10 7 13 13 6 7 Andersson 8 Kiesett Kiesett 24 Kiesett 9 11 Kiesett Kiesett 15 6 32 17 5 5
Az év végén P-G Andersson a 12.-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13.-ik helyet 10 ponttal.
Sajnos a 2008 õszén kialakuló gazdasági világválság miatt a Suzuki 2008. decemberében bejelentette, hogy határozatlan idõre felfüggeszti a WRC programját. Sajnálatos ez annak a tükrében, hogy az SX4 WRC-k az idény második felétõl kezdtek megbízható és veszélyes ellenfelévé válni a többi gyári csapatnak. A Japán Rally SS19 Sapporo-i gyorsaságit Toni megnyerte, ezzel megszerezve a SWRT elsõ világbajnoki gyorsasági gyõzelmét. Sajnos már nem tudjuk meg, hogy egy kiforrt, megbízhatóan teljesítõ SX4 WRC mire lenne képes... Remélhetõen a válság elmúltával még látunk sárga Suzukikat a pályákon!