szépek ezek az R8-ak, de amikor ilyen wörthersee videókon látom, hogy így le vannak ültetve meg ilyen peres gumikon futnak csak arra tudok gondolni, hogy milyen fasza lenne ezzel végigmenni az orczy kert mellett a korányi sándor utcán. nem maradna sok a kocsi aljából meg a felniből se :D mondjuk gondolom airbag-en van, szóval csak parkolt állapotban ilyen lapos
Az komoly hogy némelyik utcai hajtáslánc mennyire nem bírja a slicket, a múltkori Egéstérben volt is szó egy Murciélagoról(!), amire a tulaj slickeket rakott és nem sokáig körözgethetett vele a pályán, mert hamar megkotlott vele az autó...pedig az ilyesmitől azért elvárná az ember hogy bírja a pályázást, nem egy Evo összegbe került. Mondjuk a gyár gondolom erre is megmondaná hogy nem pályára csinálták, minek használja ott, van arra is termékük még combosabb árcédulával... A sztori utóéletéről nem volt szó, pedig kíváncsi lennék rá hogy mit mondtak rá a márkaképviseletnél, ha esetleg garis volt az autó, aztán a tulaj ravaszul visszavitte traileren utcaira cserélt kerekekkel meg utcán lerobbanós sztorival...na és a marék darabokban kihullott alkatrésszel. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.09.25. 18:19:30
az evok alatt a hátsódifi volt a gyenge pont,ha jól tudom,az nem bírja a rajtolgatást, De igazából nagyon kevés autó bírja ezt az igénybevétel az összkerekesek közül, főleg ha nem lerúgott téligumi van fent nyáron hanem egy újszerű semislick. pl: a GTR-is letilt 4-5 után ill. elmelegszik a váltó/difi már nem tudom melyiket írták anno
1000+ lóerő azért ebben a formában is tisztességesen megkínozza azokat a gumikat, meg a komplett hajtásláncot ha lepadlózzák 50 körül gurulva, hiába összkerekesek...hátsóshoz képest legfeljebb nem húzzák a csíkot láthatóan a sokadik fokozatban is, de kapnak azok a gumik bőven. A gumik helyett inkább a hajtást kímélheti, láttam régen videót valamelyik Evo generációról amelyben állórajtoltak padlógázon vagy 4x-5x egymás után aztán szét is ugrott valami összekötő alkatrész az AWD rendszerben és csak gurult tehetetlenül az autó...pedig nem volt 1000+ lovas tuning gép. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.09.24. 17:13:55
1. Nem kínozza úgy a technikát. Állórajtosra ez a Chiron-os ki se hozná a kocsiját. 2a. Nincs értelme a másik gumijára mutogatni, mert nincs akkora jelentősége.Nem kell szankcionálni. 2b. Nem tudnak- akarnak gumit melegíteni. 3. (A korábban látott zöld Golf, na, az tudna burnoutolni. Egyik mocinak ad egy egyest, másiknak meg rükvercet... )
Mekkora suttyóság ilyen egzotikus autókat szétbuherálni, kicsontozni, meg fender flare-t nyalni rájuk...még ha a cél nemes is. Utoljára szerkesztette: broman191, 2017.11.24. 17:19:10
Ez is komoly cucc: (gyári STW-s autó) érdemes nézegetni a fészbuk oldalát is tavaly az én motorom is nála készült Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2017.11.11. 19:35:48