Csináltam egy sedant paint.net-ben. Azt én is néztem, hogy a faceképet átmásolva postimages-re majd ide linkelve fakó, míg ugyan ez a kép paint.net szerkesztés után élesebb, pedig a színekhez, élességhez nem nyúltam csak a kombi részt lemaszkoltam levelekkel és ennyi. Azért töltöttem fel, mert a facelinkek azok ha jól tudom amúgy is időkorlátosak vagy valami ilyesmi a postimges se örök, de valamivel tovább látható. Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.11.05. 23:04:28
Egy kis "Klassic", emlékszem régen, hogy pislogtam a Nissan fordulatszámmérőjén, ahogy másodperc alatt ugrott 2-3000 fordulatot. Utoljára szerkesztette: ximix, 2022.10.29. 18:24:40
Kovettem az epitest. Nagyon komoly. Amugy az ocsem vett egy ilyen uj suprat. Citromsargat. Allat verda de kibaszott alacsony a teto es ha be akarok ulni akkor a teto a nyakamat veri!! Ma hoztam haza a sciont mar megint... egy csavar kijott a valtoban es nem volt 5. sebessegem meg rukvercem :( Na mind1... mar mukodik.
nekem amikor összeraktuk a brubarut egy elég fura program volt rajta, beraktak verseny üzemanyagpumpát, de nem volt behangolva a kocsihoz, raktak rá 1.4 bar-os turbónyomást a gyári 0.87 helyet, azzal maradt a gyári 292 Nm-es nyomatéka és 187 lóereje lett.. a gyári 218 helyett megfelelő nafta keverékkel és csökkentett turbó nyomással (1bar) 320Nm és 260 paci lett, jobban megy és csökkent a fogyasztás is.. nem volt cél a lóerő kergetés, csak az optimalizállás Utoljára szerkesztette: Szabi, 2022.04.25. 08:54:18
Hat.... kozel nem lett olyan eros mint remeltem volna. Sajna nagyon nehezen akarta az igazsagot de vegulis 319loero kereken es 322 a nyomatek (Nm) Nem igazan ertem, hogy mi a fasz van;ketszer annyi nyomas mint elotte es nem igazan van tobb ereje az autonak. most 15psi, elotte meg 290 loeros volt 9 psi on. Kb 360 nal kene lennie.
Az en cuccom nem cementtel van kiontve. Hanem a nagyon pontosan megmunkalt fem vagy aluminum darabot preselnek bele es utanna ujracsiszoljak az egesz feluletet.
Nem teljesen ugyan ez mert ez blockguard nekem meg cylinder support system van benne de nagyjabol hasonlo. Es ahogy latod vannak lukak tehat a hutoviz ugyanugy el tud folyni. Tehat nincs full becementezve
nemtom megjelenik-e de kesz van a kis g*cije...... majdnem 1 ev volt mire vissza kaptam mert a korona miatt nem lehetett kapni valamit. Mar csak be kell rakatni. Wiseco dugattyuk Molnar hajtokar Es betomtek a lukat a dugattyu fal korul, hogy erosebb legyen. Nem tudom hogy hivjak magyarul. Angolul blockguard
szépek ezek az R8-ak, de amikor ilyen wörthersee videókon látom, hogy így le vannak ültetve meg ilyen peres gumikon futnak csak arra tudok gondolni, hogy milyen fasza lenne ezzel végigmenni az orczy kert mellett a korányi sándor utcán. nem maradna sok a kocsi aljából meg a felniből se :D mondjuk gondolom airbag-en van, szóval csak parkolt állapotban ilyen lapos
Az komoly hogy némelyik utcai hajtáslánc mennyire nem bírja a slicket, a múltkori Egéstérben volt is szó egy Murciélagoról(!), amire a tulaj slickeket rakott és nem sokáig körözgethetett vele a pályán, mert hamar megkotlott vele az autó...pedig az ilyesmitől azért elvárná az ember hogy bírja a pályázást, nem egy Evo összegbe került. Mondjuk a gyár gondolom erre is megmondaná hogy nem pályára csinálták, minek használja ott, van arra is termékük még combosabb árcédulával... A sztori utóéletéről nem volt szó, pedig kíváncsi lennék rá hogy mit mondtak rá a márkaképviseletnél, ha esetleg garis volt az autó, aztán a tulaj ravaszul visszavitte traileren utcaira cserélt kerekekkel meg utcán lerobbanós sztorival...na és a marék darabokban kihullott alkatrésszel. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.09.25. 18:19:30
az evok alatt a hátsódifi volt a gyenge pont,ha jól tudom,az nem bírja a rajtolgatást, De igazából nagyon kevés autó bírja ezt az igénybevétel az összkerekesek közül, főleg ha nem lerúgott téligumi van fent nyáron hanem egy újszerű semislick. pl: a GTR-is letilt 4-5 után ill. elmelegszik a váltó/difi már nem tudom melyiket írták anno
1000+ lóerő azért ebben a formában is tisztességesen megkínozza azokat a gumikat, meg a komplett hajtásláncot ha lepadlózzák 50 körül gurulva, hiába összkerekesek...hátsóshoz képest legfeljebb nem húzzák a csíkot láthatóan a sokadik fokozatban is, de kapnak azok a gumik bőven. A gumik helyett inkább a hajtást kímélheti, láttam régen videót valamelyik Evo generációról amelyben állórajtoltak padlógázon vagy 4x-5x egymás után aztán szét is ugrott valami összekötő alkatrész az AWD rendszerben és csak gurult tehetetlenül az autó...pedig nem volt 1000+ lovas tuning gép. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.09.24. 17:13:55
1. Nem kínozza úgy a technikát. Állórajtosra ez a Chiron-os ki se hozná a kocsiját. 2a. Nincs értelme a másik gumijára mutogatni, mert nincs akkora jelentősége.Nem kell szankcionálni. 2b. Nem tudnak- akarnak gumit melegíteni. 3. (A korábban látott zöld Golf, na, az tudna burnoutolni. Egyik mocinak ad egy egyest, másiknak meg rükvercet... )